BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 28, 2011 5:03 pm

cadui ha escrit:la Sra. Prats es agobiante como ella sola... yo creo que el moño le comprime las neuronas jajaja! mi amiga "sufrió" bastante con ella porqué no les dejaba hacer nada de lo que ellos querían, todo tenir que ser aprobado por la Sra. Prats... y a nosotros no nos dejó hacerles nada a los novios, hasta tuvimos que pedir audiencia para llevarles nuestro regalo a la mesa presidencial. Así que te recomiendo que le pares los pies si quieres personalizar tu boda Nair!

100% d'acord!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. des. 28, 2011 8:32 pm

alohha ha escrit:Per cert Lalilo!!! Te queden 4 missatges pels 100!!!!!!!

*.-o-o.* Bieeeeen! jajajaja

Per cert, aixo de la prats, ja he sentit rumors, pero no et preocupis, si tu prens el mando de la teva boda segur q tot va perfecte!
Jo hi vaig anar ara fara 7 o 8 anys, i el q no em va agradar es q al final de la boda va sortir la del moño desfilant pel mig de la sala amb dos rams de flors i els va donar a les mares dels nuvis, i acte seguit, van fer fora a tothom del garito!
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. des. 28, 2011 11:57 pm

Per fi he arribat als 100 missatges!! Bieeeeeen!! >.-<:
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: ermesenda » ds. des. 31, 2011 12:03 pm

FELIÇ 2012!!!!

NENES, QUE JA ARRIBA EL NOSTRE ANY!!! A DISFRUTAR-LO!!!!
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: cadui » dg. gen. 01, 2012 7:19 pm

ninetes que ja teniu el vostre any aquí!!!! ja podeu dir que en pocs mesos us caseu!!! gaudiu a tope d'aquest any que segur, serà meravellós!!
:2012:

Naur no me olvido de tus fotos eh?! a ver si entre hoy y mañana tengo un momentín para enviártelas *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ermesenda » dl. gen. 02, 2012 10:22 am

cadui ha escrit:ninetes que ja teniu el vostre any aquí!!!! ja podeu dir que en pocs mesos us caseu!!! gaudiu a tope d'aquest any que segur, serà meravellós!!
:2012:

Naur no me olvido de tus fotos eh?! a ver si entre hoy y mañana tengo un momentín para enviártelas *.O.-O*

Igualment guapa!!!
tu sempre estàs al peu del canó!!!

que tinguis un bon 2012!!!
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 05, 2012 6:09 pm

Noies, entro al post de Lleida per dir-vos que La Casa de la Núvia (C/Cavallers, 7 - Lleida) liquida per tancament i està tot del 50 al 70% (sabates, tocados, llenceria, vels, cancans, nuvis de pastís, complements de cerimònia...). Es tancarà al febrer... així que si voleu aprofitar les ofertes, ja sabeu... abans que s'acabin les talles!

:2012: El vostre any!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alohha » dj. gen. 05, 2012 7:26 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Noies, entro al post de Lleida per dir-vos que La Casa de la Núvia (C/Cavallers, 7 - Lleida) liquida per tancament i està tot del 50 al 70% (sabates, tocados, llenceria, vels, cancans, nuvis de pastís, complements de cerimònia...). Es tancarà al febrer... així que si voleu aprofitar les ofertes, ja sabeu... abans que s'acabin les talles!

Si!!!!! He entrat al foro per dir-vos el mateix!!! Aquest matí m'he comprat unes sabates comodisisisisisiismes que valien 147€ per 74!!!!!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: ermesenda » dj. gen. 05, 2012 8:37 pm

alohha ha escrit:
alfonsoicecilia ha escrit:Noies, entro al post de Lleida per dir-vos que La Casa de la Núvia (C/Cavallers, 7 - Lleida) liquida per tancament i està tot del 50 al 70% (sabates, tocados, llenceria, vels, cancans, nuvis de pastís, complements de cerimònia...). Es tancarà al febrer... així que si voleu aprofitar les ofertes, ja sabeu... abans que s'acabin les talles!

Si!!!!! He entrat al foro per dir-vos el mateix!!! Aquest matí m'he comprat unes sabates comodisisisisisiismes que valien 147€ per 74!!!!!

moltes gràcies noies!!!
haurem de fer-hi una visiteta...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Lalilo1 » dg. gen. 08, 2012 11:31 pm

Ola!jo he aprofitat i he comprat sabates i roba interior,i el tocado esta a punt de caure jeje! Quin xollo!!
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: ermesenda » dl. gen. 09, 2012 8:19 am

Lalilo1 ha escrit:Ola!jo he aprofitat i he comprat sabates i roba interior,i el tocado esta a punt de caure jeje! Quin xollo!!

Quina sort!!! jo vaig anar-hi i no em va agradar res....en fi, buscarem per un altre cantó....
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: octubre2012 » ds. gen. 14, 2012 2:18 pm

ola noies!!!!
Nosaltres també ens casem al 2012 el 20 d'octubre jejeje. hi ha algu k ho celebri aquest dia?
salutacions a totes i enhorabona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
octubre2012

Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: ermesenda » dg. gen. 15, 2012 10:56 am

octubre2012 ha escrit:ola noies!!!!
Nosaltres també ens casem al 2012 el 20 d'octubre jejeje. hi ha algu k ho celebri aquest dia?
salutacions a totes i enhorabona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moltes felicitats!!!!
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: alohha » dc. gen. 18, 2012 11:11 pm

Hola noies!!! Com van els preparatius???
Nosaltres estem ara amb les invitacions... Pensava que seria més fàcil però deunidó!!!!

Ermesenda, la setmana que ve començem el curset e????? jejejejej
Imatge
alohha

EntradaAutor: ermesenda » dj. gen. 19, 2012 8:26 am

alohha ha escrit:Hola noies!!! Com van els preparatius???
Nosaltres estem ara amb les invitacions... Pensava que seria més fàcil però deunidó!!!!

Nosaltres encara no hem mirat res de les invitacions, anem per passos...poc a poc..però anar fent...

doncs si, dijous que vé ja comencem, a veure qué tal...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: octubre2012 » dg. gen. 22, 2012 1:25 pm

nosaltres estem mirant fotograf i les invitacions estan en marxa ja...
Imatge
octubre2012

Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dg. gen. 22, 2012 4:01 pm

Holaa!
Nosaltres a ceure si ens posem aviat am les invitacions! Tenim bastan avançat el tema,pero ell encara no te traje i a mi ja m'agradaria anar a mirar el ram,potser aqsta setmana ja començo a tantejar el terreny encara q em mirin cm si estigues sonada!!jejeje!
Ja heu fet proves de pentinats? I el maquillatge on ho penseu mirar?Q preguntona estic avui!
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: alohha » dv. gen. 27, 2012 9:54 pm

ermesenda ha escrit:

Nosaltres encara no hem mirat res de les invitacions, anem per passos...poc a poc..però anar fent...

Emersenda!! He estat mirant en la teva CA i he vist una foto teva!! Ara ja sé qui ets, estavam al costat!!! jajajajaja.

Què et va semblar el curset?? Jo m'ho esperava pitjor, però me resulta una mica raro explicar intimitats allí davant de tots... Ja veuràs quan fem el tema de la sexualitat!!! jajajajajja :-)0(-:
Imatge
alohha

EntradaAutor: alohha » dv. gen. 27, 2012 9:57 pm

Lalilo1 ha escrit:Holaa!
Nosaltres a ceure si ens posem aviat am les invitacions! Tenim bastan avançat el tema,pero ell encara no te traje i a mi ja m'agradaria anar a mirar el ram,potser aqsta setmana ja començo a tantejar el terreny encara q em mirin cm si estigues sonada!!jejeje!
Ja heu fet proves de pentinats? I el maquillatge on ho penseu mirar?Q preguntona estic avui!

Jo también me tinc que possar amb les invitacions!! I la setmana passada vaig anar a "reservar" la peluquería, on también me maquillaré.

PREUS:
Pentinat boda: 28€
prova: 18€
maquillatge boda: 30€ amb l'ampolleta inclosa. (no li vaig preguntar el preu de la prova).

El 17 de febrer per acabar de concretar.
Imatge
alohha

EntradaAutor: ermesenda » dv. gen. 27, 2012 10:54 pm

alohha ha escrit:
ermesenda ha escrit:

Emersenda!! He estat mirant en la teva CA i he vist una foto teva!! Ara ja sé qui ets, estavam al costat!!! jajajajaja.

Què et va semblar el curset?? Jo m'ho esperava pitjor, però me resulta una mica raro explicar intimitats allí davant de tots... Ja veuràs quan fem el tema de la sexualitat!!! jajajajajja :-)0(-:

Hola!!!!

jajajaja, ja no recordava això del fòrum i ara quan ho he vist m'ha fet molta gràcia...ara ja saps qui sóc!!!

bé, el curset em va semblar bé, pensava que ens costaria més però bueno veig que de seguida vam trencar bastant el gel en general...ara que quan arribem al tema que tu dius doncs ja no ho sé....però en general trobo que està bé. Som tots parelles majes i està guai...
pos no t'ho perdis que tants papers que ens van repartir al final, doncs no tenim el de les preguntes de la setmana que vé...qué fort!!! quan ho he vist...haurem d'improvitzar...jajajaja!!!
Imatge [/url]
ermesenda

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants