ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

El millor any de la nostra vida!

Re: ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

EntradaAutor: jennyjose » ds. des. 31, 2011 12:16 am

Yo ya las tengo en casa...
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: lilul » ds. des. 31, 2011 10:43 am

Nosaltres estem començant a mirar ara! Anem retrassats? Espero que no, pero tampoc volem res de molt elaborat, algo senzill i en principi en or blanc.
Jejeje ahir estavem mirant i a la vitrina del costat hi havia unes arrecades de nas en or i pedra semipreciosa... I no me'n vaig poder estar! Jejjee ja tinc el primer complement de nuvia :p
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. des. 31, 2011 10:49 am

lilul ha escrit:Nosaltres estem començant a mirar ara! Anem retrassats? Espero que no, pero tampoc volem res de molt elaborat, algo senzill i en principi en or blanc.
Jejeje ahir estavem mirant i a la vitrina del costat hi havia unes arrecades de nas en or i pedra semipreciosa... I no me'n vaig poder estar! Jejjee ja tinc el primer complement de nuvia :p

Tranquil·la, jo em caso abans que tu i tot just les estem mirant. Segurament ens acabarem de decidir cap a finals de gener, perquè encara volem anar a alguns llocs més. A mi a tot arreu m'han dit que amb un parell de mesos n'hi ha prou.

El problema és el preu de l'or: es veu que fa uns mesos es va duplicar! Em vaig quedar morta quan m'ho va dir la dependenta de la joieria. Si ho arribo a saber...!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » ds. des. 31, 2011 12:58 pm

Yo hoy como último preparativo de la boda de este año 2011, ha sido ... encargar las alianzas!!
En unas 3 semanitas ya las tendremos!!!
Imatge
Elisabetgu
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Estercita » ds. des. 31, 2011 4:53 pm

zianra ha escrit:Hola! El sabado me llamaron para decirmos que ya tenian las alianzas. Ayer fuimos a pagarlas y a decirles el grabado que queriamos. El viernes por la tarde cuando las vaya a buscar les hago una foto y os la pongo. Uiiii que ganitas de tenerlas puesyas, jeje

Son preciosas y pienso como tú, me gusta que sea una alianza de toda la vida...manda foto cuando las tengas...
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: zianra » dg. gen. 01, 2012 11:55 am

Elisabetgu enhorabuena!!!
zianra
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 6:28 pm

EntradaAutor: lilul » dg. gen. 01, 2012 12:22 pm

Sisis! Foto!!!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dg. gen. 01, 2012 3:16 pm

zianra ha escrit:Elisabetgu enhorabuena!!!

Gracias Zianra!
En cuanto vayamos a buscarlas ... os pongo unas fotitos para que las veais.
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: toni-silvia » dg. gen. 01, 2012 7:35 pm

si! volem foto!
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: clareta27 » dl. gen. 02, 2012 4:15 pm

Doncs jo havia pensat començar a mirar més endavant! Pero veig que moltes ja aneu avançant feina.. ens hi haurem de posar aviat!
Nosaltres busquem or blanc, i la meva amb un petit diamantet!
Imatge
clareta27
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 02, 2012 9:35 pm

clareta27 ha escrit:Doncs jo havia pensat començar a mirar més endavant! Pero veig que moltes ja aneu avançant feina.. ens hi haurem de posar aviat!
Nosaltres busquem or blanc, i la meva amb un petit diamantet!

Clareta! Tu i jo tenim els mateixos gustos! Ara acabo de comentar el post del viatge de noces a Nova York i veig que les aliances que descrius són l'estil exacte de les que estem mirant!

Quina casualitat >.-<:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: cristina_raul » dl. gen. 02, 2012 10:07 pm

jo... yo he tenido que decir adios a mis alianzas de solá joiers!!! son muy caras y se nos van de presupuesto... bueno a mis suegros... :-( :-( :-( :-(
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: cris&pol » dl. gen. 02, 2012 11:15 pm

Nosotros ya hemos encaragado las alianzas en Solà Joiers y tenemos fecha para ir a ver como los hacen en directo, el 27 de abril 3 meses antes de la boda!!

Los hemos cogido en oro blanco convinado con oro negro, me encantan =0-0-) =0-0-)
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 03, 2012 10:25 am

cris&pol ha escrit:Nosotros ya hemos encaragado las alianzas en Solà Joiers y tenemos fecha para ir a ver como los hacen en directo, el 27 de abril 3 meses antes de la boda!!

Los hemos cogido en oro blanco convinado con oro negro, me encantan =0-0-) =0-0-)

Reina, cada vegada que sento que els vas a veure com et fan les aliances en directe em fas una enveja :··;..: ho trobo genial!

Muà
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dt. gen. 03, 2012 10:28 am

cris&pol ha escrit:Nosotros ya hemos encaragado las alianzas en Solà Joiers y tenemos fecha para ir a ver como los hacen en directo, el 27 de abril 3 meses antes de la boda!!

OOO ya veras que chulo yo las tengo de ellos también y solo tengo buenas palabras, cuando los veas dales recuerdos de Desi y David por fis.
**DESI y DAVID**

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dt. gen. 03, 2012 10:29 am

cristina_raul ha escrit:jo... yo he tenido que decir adios a mis alianzas de solá joiers!!! son muy caras y se nos van de presupuesto... bueno a mis suegros... :-( :-( :-( :-(

a nosotros nos pasaba igual y pusimos la diferencia por que pensamos que es algo que llevaras toda la vida y que queríamos esa, así que eso hicimos.
**DESI y DAVID**

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: cris&pol » dt. gen. 03, 2012 11:23 pm

Olguiky ha escrit:

Reina, cada vegada que sento que els vas a veure com et fan les aliances en directe em fas una enveja :··;..: ho trobo genial!

Muà

Rei el que podeu fer es mirar la web de Solà joiers i si us agraden les aliançes podeu baixar un dia a Terrassa ser que teniu una excursió però realment valen molt la pena!!

Petó guapa!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: cris&pol » dt. gen. 03, 2012 11:23 pm

**DESI y DAVID** ha escrit:

OOO ya veras que chulo yo las tengo de ellos también y solo tengo buenas palabras, cuando los veas dales recuerdos de Desi y David por fis.

Desi el próximo día que los vea les doy recuerdos de vuestra parte cuenta con ello!!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 9:30 am

cris&pol ha escrit:
Olguiky ha escrit:

Muà

Rei el que podeu fer es mirar la web de Solà joiers i si us agraden les aliançes podeu baixar un dia a Terrassa ser que teniu una excursió però realment valen molt la pena!!

Petó guapa!

Ja ho sé... però Terrassa ens queda massa lluny! Mira... ara mateix estic esperant en Marc perquè anem a Girona a fer la segona ronda de joieries. A veure si trobem alguna cosa que ens faci el pes!

Però si no trobem res, no descarto un puja i baixa a Terrassa. Això tampoc és com el vestit de núvia que tens diferents proves i hi has d'anar diverses vegades... no sé, ja veurem.

Muà
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: AyH » dj. gen. 05, 2012 5:13 pm

Nosotros fuimos ayer a mirar alianzas y en una joyeria nos enseñaron unas que de 18 quilates por unos 350€ cada una, y las mismas, pero en solo 9 quilates por 150€ decia que aparentemente la alianza sería la misma, no notariamos ninguna diferencia, solo a la hora de venderlas (que creo que nadie se las compra pensando en que las tendrá que vender).
Que opinais? vale la pena gastarse más dinero por ser de 18 quilates o mejor optar por las de 9 ya que la economia no está para tirar cohetes?
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants