Jenny30 ha escrit:bulma ha escrit:Ja només me'n falten 10!!!M'he posat les piles!
Hola wapi!!!!! vinga, et queden 8!! avui ja tens que tenir el teu compte enrereeee!!! ánimss!! jejejeje
Ara m'hi poso!!! ;)
Autor: bulma » dg. març 18, 2012 12:57 pm
Jenny30 ha escrit:bulma ha escrit:Ja només me'n falten 10!!!M'he posat les piles!
Hola wapi!!!!! vinga, et queden 8!! avui ja tens que tenir el teu compte enrereeee!!! ánimss!! jejejeje

Autor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 1:01 pm
[/url]
Autor: bulma » dg. març 18, 2012 1:13 pm

Autor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 1:18 pm
bulma ha escrit:Doncs mira avui toca anar a repartir invitacions a alguns familiars que ens queden una mica lluny, és que més o menys estem per la meitat. És que a més amb la gent que veus poquets volem donar les invitacions convidant-los a dinar/berenar o sopar i clar l'assunto se'ns estar allargant una mica...! Però fa ilu!
[/url]
Autor: bulma » dg. març 18, 2012 1:27 pm
Jenny30 ha escrit:bulma ha escrit:Doncs mira avui toca anar a repartir invitacions a alguns familiars que ens queden una mica lluny, és que més o menys estem per la meitat. És que a més amb la gent que veus poquets volem donar les invitacions convidant-los a dinar/berenar o sopar i clar l'assunto se'ns estar allargant una mica...! Però fa ilu!
Ah molt bé!! nosaltres estem igual que tu!! portem mesos per entregar-les!! però volem quedar amb tots i disfrutar amb ells!!
Ahir li vam donar a uns cosins, la setmana que ve a uns amics i a una altra cosina.. poc a poc,... ja portem més de la meitat!!

Autor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 1:28 pm
bulma ha escrit:Jenny30 ha escrit:bulma ha escrit:Doncs mira avui toca anar a repartir invitacions a alguns familiars que ens queden una mica lluny, és que més o menys estem per la meitat. És que a més amb la gent que veus poquets volem donar les invitacions convidant-los a dinar/berenar o sopar i clar l'assunto se'ns estar allargant una mica...! Però fa ilu!
Ah molt bé!! nosaltres estem igual que tu!! portem mesos per entregar-les!! però volem quedar amb tots i disfrutar amb ells!!
Ahir li vam donar a uns cosins, la setmana que ve a uns amics i a una altra cosina.. poc a poc,... ja portem més de la meitat!!
La setmana que vé ja he quedat amb les amigues de la uni, que per cert vaig estudiar a Terrassa i l'hotel a on ho celebres és aquell gran que hi ha a l'entrada no?
[/url]
Autor: bulma » dg. març 18, 2012 1:30 pm

Autor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 1:32 pm
bulma ha escrit:Havia passat per davant una pila de vegades però no hi he entrat mai!
[/url]
Autor: bulma » dg. març 18, 2012 1:37 pm

Autor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 1:52 pm
bulma ha escrit:Sisi i amb aquest 102! Encara no m'ho crec! En part gràcies a tu que ajudes a que arribem!! I ara què he de fer?
[/url]
Autor: bulma » dg. març 18, 2012 2:08 pm
Jenny30 ha escrit:bulma ha escrit:Sisi i amb aquest 102! Encara no m'ho crec! En part gràcies a tu que ajudes a que arribem!! I ara què he de fer?
Molt bé!! ja ho tens!! no, gràcies a tu que has possat ganes d'arribar!!
Ara ja es pot obrir el teu compte enrere? et fa il-lusió que te l'obri alguna forera amiga? i ja pots veure les nostres també!!

Autor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 2:24 pm
bulma ha escrit:Jenny30 ha escrit:bulma ha escrit:Sisi i amb aquest 102! Encara no m'ho crec! En part gràcies a tu que ajudes a que arribem!! I ara què he de fer?
Molt bé!! ja ho tens!! no, gràcies a tu que has possat ganes d'arribar!!
Ara ja es pot obrir el teu compte enrere? et fa il-lusió que te l'obri alguna forera amiga? i ja pots veure les nostres també!!
Per mi ja me'l spots orbir tu! Que últimament és amb qui més he parlat, tu i l'Olqguiky jiji
[/url]
Autor: bulma » dg. març 18, 2012 7:08 pm

Autor: Olguiky » dl. març 19, 2012 7:10 am

Autor: Jenny30 » dl. març 19, 2012 11:50 am
bulma ha escrit:]
Per mi ja me'l spots orbir tu! Que últimament és amb qui més he parlat, tu i l'Olqguiky jiji
[/url]
Autor: bulma » dc. març 21, 2012 12:32 pm

Autor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 12:33 pm
bulma ha escrit:moltes gràcies Jenny! He estat fora un parell de dies i estic ben desconectada!!
Aixins a aquest compte hi puc entrar quan vulgui i tothom el pot veure?? Estic una mica perduda!

Autor: bulma » dc. març 21, 2012 12:44 pm
Sílvia26 ha escrit:bulma ha escrit:moltes gràcies Jenny! He estat fora un parell de dies i estic ben desconectada!!
Aixins a aquest compte hi puc entrar quan vulgui i tothom el pot veure?? Estic una mica perduda!
Només ho podrem veure les que ja hem passat dels 100 missatges!! Au, ja pots començar a explicar-nos ho tot!!!

Autor: bulma » dc. març 21, 2012 12:46 pm

Autor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 12:51 pm
bulma ha escrit:Aix res!!! Ja ho he trobat!!!!! Vai a xafardejar a veure si em donen bones idees! Gracies wapa!