YA TENGO VESTIDO

El millor any de la nostra vida!

Re: YA TENGO VESTIDO

EntradaAutor: Estercita » dj. des. 22, 2011 1:09 pm

Nono, please, mandame por privi la dirección de la tienda, el vestido que he mirado no lleva ningún velo en especial y me quieren cobrar 300euros por un velo sin encajes y sin na...porfi, mandame la dirección. Graciass
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Nono » dj. des. 22, 2011 2:42 pm

Merciiiii mesa!!! la verdad es que estoy muy contenta y el vestido es mejor que en mis propios sueños, tu ya tienes vestido????? o andas de ruta vestidil???
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: Nono » dj. des. 22, 2011 2:42 pm

Estercita ha escrit:Nono, please, mandame por privi la dirección de la tienda, el vestido que he mirado no lleva ningún velo en especial y me quieren cobrar 300euros por un velo sin encajes y sin na...porfi, mandame la dirección. Graciass

Guapi, ya tienes el privi enviado! espero que te sirva!!!!
Imatge
Nono

EntradaAutor: whathaveidone » dj. des. 22, 2011 3:47 pm

¡Muchísimas gracias, chicas!

La verdad es que son todos bonitos, solo hay que encontrar el que más nos favorece.
whathaveidone

Entrades: 5
Membre des de: dc. feb. 16, 2011 5:22 pm

EntradaAutor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:23 pm

aix, jo encara no el tinc... pero ja sabem com sera... al febrer anirem a comprar la tela amb ma mare... quins nervis!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 6:26 pm

lilul ha escrit:aix, jo encara no el tinc... pero ja sabem com sera... al febrer anirem a comprar la tela amb ma mare... quins nervis!

Ostres lilul, al febrer et faltaran uns 4 mesos pel casament... jo ja m'estaria morint dels nervis! I a tu se't veu super tranquil·la.

Pel que dius suposo que te'l fas fer a mida, no? Que bé, així tindràs un vestit únic i especial per a tu.

Felicitats guapa!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:52 pm

hola olguiky, de fet, me'l fa ma mare!

i de tranquila res! que tenim l'avia fumudeta, pobreta i ens va donar un bon susto fa poquet. pero de moment sembla que ma mare diu que si, que ho pot fer i jo ho espero. sobretot perque vull que l'avia hi sigui encara, pero tambe perque el "meu" vestit sera realment com jo vull :)

uff, espero que tot continuo be i poguem disfrutar d'avia encara per molt de temps!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:53 pm

be, me n'oblidaba, a mes, com visc en un altre pais, no tinc mes remei que fer les coses quan tinc vacances, i les properes seran al febrer. o sigui, que vulgui o no vulgui, no tinc mes remei que fer-ho aixi...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 6:59 pm

lilul ha escrit:hola olguiky, de fet, me'l fa ma mare!

i de tranquila res! que tenim l'avia fumudeta, pobreta i ens va donar un bon susto fa poquet. pero de moment sembla que ma mare diu que si, que ho pot fer i jo ho espero. sobretot perque vull que l'avia hi sigui encara, pero tambe perque el "meu" vestit sera realment com jo vull :)

uff, espero que tot continuo be i poguem disfrutar d'avia encara per molt de temps!

lilul ha escrit:be, me n'oblidaba, a mes, com visc en un altre pais, no tinc mes remei que fer les coses quan tinc vacances, i les properes seran al febrer. o sigui, que vulgui o no vulgui, no tinc mes remei que fer-ho aixi...

Mare meva! Jo que pensava... mira, aquesta noia sí que controla bé els nervis (no com jo que a 5 mesos del casament ja estic histèrica xx;-.) ).

Et desitjo que la teva àvia es millori! Jo estic força igual que tu... quan vam dir a la meva família que ens casàvem la meva àvia feia poc que havia caigut i s'havia esquerdat canell i maluc. I ens preocupava perquè s'anava apagant... quan li vam dir lu del casament, la primera cosa que em va dir va ser "d'aquí al 2 de juny he d'estar bé per venir al casament". I s'ha recuperat la mar de bé.

Jo tinc una coseta a l'estómac perquè, encara que està bé, la veig gran (a l'agost farà 90 anys) i clar... però millor no pensar-hi!

Cuida't molt! I que la teva mare et faci un vestit ben preciós (això SÍ que és especial!).

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lilul » dj. des. 22, 2011 7:05 pm

ostres, moltes gracies!

a veure si la meva fa la mateixa reflexio que la teva! encara no li hem pogut dir, i ja en te 90 tambe! si aquestes noticies fan que s'animin i tinguin mes ganes de fer coses, doncs ja tardo a anunciar-li! carai! pero clar, per telefon tampoc li puc dir, pobreta! pero aviatdet sera! aix...

molts anims tambe per tu! i poc a poc i bona lletra, ja veuras com tot s'acabara fent!

petonasos
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: merytiana » dj. des. 22, 2011 7:49 pm

lilul ha escrit:ostres, moltes gracies!

a veure si la meva fa la mateixa reflexio que la teva! encara no li hem pogut dir, i ja en te 90 tambe! si aquestes noticies fan que s'animin i tinguin mes ganes de fer coses, doncs ja tardo a anunciar-li! carai! pero clar, per telefon tampoc li puc dir, pobreta! pero aviatdet sera! aix...

molts anims tambe per tu! i poc a poc i bona lletra, ja veuras com tot s'acabara fent!

petonasos

Ei noies!! veig que el tema va d'avis..Jo també tinc el meu xunguillu.. Espero que es recuperi perquè no m'imagino aquell dia sense ell...ànims a vosaltres també!!
Per cert, jo també tinc vestit!! lo meu va ser ràpid, me'n vaig probar 5 i va ser el 4. És el model marisa de pronovias, és sencill i elegant el meu estil, aviam què us sembla...

Petonets a totes!
Imatge
merytiana

Entrades: 54
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 9:27 pm

EntradaAutor: escanilla2000 » dj. des. 22, 2011 10:22 pm

Merytiana és molt maco!!!!
És sencill però molt elegant!!! >.-<: >.-<: >.-<:
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: Nono » dj. des. 22, 2011 11:37 pm

Merytiana, a mi també m'ha encantat!!! sencillament precios. enhorabona!!!!
Imatge
Nono

EntradaAutor: EDYO » dv. des. 23, 2011 9:21 am

merytiana ha escrit:

petonasos

Ei noies!! veig que el tema va d'avis..Jo també tinc el meu xunguillu.. Espero que es recuperi perquè no m'imagino aquell dia sense ell...ànims a vosaltres també!!
Per cert, jo també tinc vestit!! lo meu va ser ràpid, me'n vaig probar 5 i va ser el 4. És el model marisa de pronovias, és sencill i elegant el meu estil, aviam què us sembla...

Petonets a totes!

Pues si....les coses va d'avis a la meva li va agafar un infart aquet fi de setmana.....ella esta be....xo pobreta quina pena!!!!!
Ella sap que aquesta boda a part de xq jo hi la meva parella ens estimem moltissim tambe es fa per ella.....per la gran il.lusió que te de veurem vestida de novia!!!! Quan li vaig dir que em casaba...... li haguesseu tingut que veure la careta.....
Hi aquet fi de setmana.....quina peneta......
Xo bueno....estic segura de que sera forta i estara al meu costat aquet dia tan important anims noies!!!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 23, 2011 10:34 am

EDYO ha escrit:
merytiana ha escrit:

petonasos

Petonets a totes!

Pues si....les coses va d'avis a la meva li va agafar un infart aquet fi de setmana.....ella esta be....xo pobreta quina pena!!!!!
Ella sap que aquesta boda a part de xq jo hi la meva parella ens estimem moltissim tambe es fa per ella.....per la gran il.lusió que te de veurem vestida de novia!!!! Quan li vaig dir que em casaba...... li haguesseu tingut que veure la careta.....
Hi aquet fi de setmana.....quina peneta......
Xo bueno....estic segura de que sera forta i estara al meu costat aquet dia tan important anims noies!!!!

EDYO, no et preocupis, ja veuràs com tot surt molt bé. Jo també em penso que estem molt preocupades per si alguna persona estimada se'ns posa malalta... Jo per exemple estic patint molt pels meus pares, més del que ho estic normalment, però penso que és per por a que algu se'ns possi malaltó... Però hem de pensar en positiu, ja veureu com tot va molt i molt rebé!!!!
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: lilul » dv. des. 23, 2011 5:47 pm

totalment d'acord amb mesa, noies! molts anims a totes! hem de pensar el millor i que els avis i avies estaran tant il·lusionats si no mes que nosaltres!

apali i cap a munt!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Olguiky » dv. des. 23, 2011 6:11 pm

Jo també estic d'acord amb la lilul, és natural patir una mica pels éssers estimats, però pensar en positiu és la millor cosa que podem fer. Un casament és una cosa prou important per tenir-hi totes les il·lusións posades. I malauradament, la vida ja ens dóna pals, no cal anticipar-los, que quan han d'arribar, arriben.

Muà
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nono » dv. des. 23, 2011 7:01 pm

Olguiky ha escrit:Jo també estic d'acord amb la lilul, és natural patir una mica pels éssers estimats, però pensar en positiu és la millor cosa que podem fer. Un casament és una cosa prou important per tenir-hi totes les il·lusións posades. I malauradament, la vida ja ens dóna pals, no cal anticipar-los, que quan han d'arribar, arriben.

Muà

A vegades me encantaria que el foro tingues la opcio de m'agrada com al facebook... pero com no la tenim... doncs...
M'AGRADA ;)
Imatge
Nono

EntradaAutor: lilul » dv. des. 23, 2011 7:31 pm

Jjee, pel temps que fa que corro pels foros de diferent gent mes o menys friki, el que se sol posar es

+1

I jo l'hi poso!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Lalilo1 » ds. des. 24, 2011 12:47 am

Osti,aixo dels avis es una pel delicat. Un dels meus avis va morir l'any pasat el dia dl meu aniversari i ho vaig pasar bastant malament,desde llavors q la meva avia algun cop em solta q ella potser ja no hi pot ser a la meva boda,i la veritat,em fa enfadar cada cop q m'ho diu!q patidora q es!
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants