Autor: Estercita » dj. des. 22, 2011 1:09 pm
Autor: Nono » dj. des. 22, 2011 2:42 pm
Autor: Nono » dj. des. 22, 2011 2:42 pm
Estercita ha escrit:Nono, please, mandame por privi la dirección de la tienda, el vestido que he mirado no lleva ningún velo en especial y me quieren cobrar 300euros por un velo sin encajes y sin na...porfi, mandame la dirección. Graciass
Autor: whathaveidone » dj. des. 22, 2011 3:47 pm
Autor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:23 pm
Autor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 6:26 pm
lilul ha escrit:aix, jo encara no el tinc... pero ja sabem com sera... al febrer anirem a comprar la tela amb ma mare... quins nervis!
Autor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:52 pm
Autor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:53 pm
Autor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 6:59 pm
lilul ha escrit:hola olguiky, de fet, me'l fa ma mare!
i de tranquila res! que tenim l'avia fumudeta, pobreta i ens va donar un bon susto fa poquet. pero de moment sembla que ma mare diu que si, que ho pot fer i jo ho espero. sobretot perque vull que l'avia hi sigui encara, pero tambe perque el "meu" vestit sera realment com jo vull :)
uff, espero que tot continuo be i poguem disfrutar d'avia encara per molt de temps!
lilul ha escrit:be, me n'oblidaba, a mes, com visc en un altre pais, no tinc mes remei que fer les coses quan tinc vacances, i les properes seran al febrer. o sigui, que vulgui o no vulgui, no tinc mes remei que fer-ho aixi...
Autor: lilul » dj. des. 22, 2011 7:05 pm
Autor: merytiana » dj. des. 22, 2011 7:49 pm
lilul ha escrit:ostres, moltes gracies!
a veure si la meva fa la mateixa reflexio que la teva! encara no li hem pogut dir, i ja en te 90 tambe! si aquestes noticies fan que s'animin i tinguin mes ganes de fer coses, doncs ja tardo a anunciar-li! carai! pero clar, per telefon tampoc li puc dir, pobreta! pero aviatdet sera! aix...
molts anims tambe per tu! i poc a poc i bona lletra, ja veuras com tot s'acabara fent!
petonasos
Autor: escanilla2000 » dj. des. 22, 2011 10:22 pm
Autor: Nono » dj. des. 22, 2011 11:37 pm
Autor: EDYO » dv. des. 23, 2011 9:21 am
merytiana ha escrit:lilul ha escrit:ostres, moltes gracies!
a veure si la meva fa la mateixa reflexio que la teva! encara no li hem pogut dir, i ja en te 90 tambe! si aquestes noticies fan que s'animin i tinguin mes ganes de fer coses, doncs ja tardo a anunciar-li! carai! pero clar, per telefon tampoc li puc dir, pobreta! pero aviatdet sera! aix...
molts anims tambe per tu! i poc a poc i bona lletra, ja veuras com tot s'acabara fent!
petonasos
Ei noies!! veig que el tema va d'avis..Jo també tinc el meu xunguillu.. Espero que es recuperi perquè no m'imagino aquell dia sense ell...ànims a vosaltres també!!
Per cert, jo també tinc vestit!! lo meu va ser ràpid, me'n vaig probar 5 i va ser el 4. És el model marisa de pronovias, és sencill i elegant el meu estil, aviam què us sembla...
Petonets a totes!
Autor: Mesa » dv. des. 23, 2011 10:34 am
EDYO ha escrit:merytiana ha escrit:lilul ha escrit:ostres, moltes gracies!
petonasos
Ei noies!! veig que el tema va d'avis..Jo també tinc el meu xunguillu.. Espero que es recuperi perquè no m'imagino aquell dia sense ell...ànims a vosaltres també!!
Per cert, jo també tinc vestit!! lo meu va ser ràpid, me'n vaig probar 5 i va ser el 4. És el model marisa de pronovias, és sencill i elegant el meu estil, aviam què us sembla...
Petonets a totes!
Pues si....les coses va d'avis a la meva li va agafar un infart aquet fi de setmana.....ella esta be....xo pobreta quina pena!!!!!
Ella sap que aquesta boda a part de xq jo hi la meva parella ens estimem moltissim tambe es fa per ella.....per la gran il.lusió que te de veurem vestida de novia!!!! Quan li vaig dir que em casaba...... li haguesseu tingut que veure la careta.....
Hi aquet fi de setmana.....quina peneta......
Xo bueno....estic segura de que sera forta i estara al meu costat aquet dia tan important anims noies!!!!
Autor: lilul » dv. des. 23, 2011 5:47 pm
Autor: Olguiky » dv. des. 23, 2011 6:11 pm
Autor: Nono » dv. des. 23, 2011 7:01 pm
Olguiky ha escrit:Jo també estic d'acord amb la lilul, és natural patir una mica pels éssers estimats, però pensar en positiu és la millor cosa que podem fer. Un casament és una cosa prou important per tenir-hi totes les il·lusións posades. I malauradament, la vida ja ens dóna pals, no cal anticipar-los, que quan han d'arribar, arriben.
Muà
Autor: lilul » dv. des. 23, 2011 7:31 pm
Autor: Lalilo1 » ds. des. 24, 2011 12:47 am