anna12 ha escrit:
Bon dia noies!
Ostres, fa anys vaig organitzar una festa al que ara és el Siloc (abans Mas Batlle) i la veritat és que la casa és brutal! La llàstima és que vam fer un sopar i no vam poder gaudir dels jardins, que també són preciosos.
Una amiga meva s'està mirant de casar-se l'any vinent. Ella vol fer-ho a Girona ciutat i crec que aquesta és una molt bona opció, però em podrieu dir què us costa el cobert? (o quin ventall de preus ofereixen, i quins serveis inclouen? música, decoració, minutes, muntatge de cerimònia...). Diu que no vol demanar info perquè després l'atabalen, i al veure que vosaltres hi aneu, he pensat que potser em podrieu donar un cop de mà!
Gràcies!!!!!
Hola Anna!
Doncs el preus varien molt segons els plats que esculli, pero els preus poden rondar dels 80€ fins al 100€ per cap. Dincs d'aquest preu s'inclou la decoracio de les taules i jardi, minutes, targetes personalitzades, la degustacio pels nuvis i 4 persones i el pastis de noces.
Pel que fa a musica, si tries el dj amb el que ells treballen costa 800€ (aperitiu+sopar+2 hores ball)i el muntatge de la ceremonio+ alcalde de Quart costa 850.
Diga-li pero a la teva amiga que no es preocupi, que poden anar tranquilament a fer-hi una visita. La Claudia es molt trempada i els ensenyara les instalacions i els hi explicara tema menus i preus, sense compromis. A nosaltres no ens van anar al darrera, pero vaja, tampoc ens va fer falta, perque nomes sortir d'alla ja ho vam tenir clar!