BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dt. nov. 15, 2011 5:48 pm

ermesenda ha escrit:
Nair ha escrit:Ermesenda felicidades!!!!!!!

Ayer estuve mirando la coleccion de Aire y hay preciosidades.

Gracias Nair pero perdona, ahora he visto que me he expresado mal y parece que el vestido sea de Aire y noooooo, es de Pronovias. Estuve el sábado en Aire para provarme vestidos pero tenia en la cabeza el otro y al final me decidí.

perdona el lapsus....ups!!!

Lo importante no es de la marca que sea el vestido, ni que nos cueste 1000 o 3000 (mejor si es cerca de 1000 :-) porque no se porque pero siempre nos gustan las cosas caras ) lo importante es que nos guste que nos sintamos especiales que sea el vestido de nuestros sueños y que ese dia estemos radiantes.

Mil fecilidades
Nair
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: sílvialleida » dl. nov. 21, 2011 2:19 pm

Bones!
Jo també sóc núvia del 2012. Ens casem el 19 de maig i ho celebrem a La Boscana. El fotograf és de la família per tant ja el tenim. Ara estem perfilant les invitacions i començant a mirar viatges de noces. Sembla que falti molt però tothom ens diu que passa rapidíssim per tant quan tenim una estona aprofitem per anar tancant coses i així no ens estressarem.
Ah! el vestit també el tinc (quin descans!) i l'he comprat a Rosa Clarà.
Bé, ja anirem parlant i compatint pel fòrum!
Imatge
sílvialleida

Entrades: 4
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Nair » dl. nov. 21, 2011 6:17 pm

Silvialleida bienvenida al foro y enhorabuena por tu boda
Nair

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. nov. 30, 2011 12:07 pm

Hola!
Benvingudes a les noves incorporacions i enhorabona per la boda! Ja esteu pensant on anireu de viatge de noces? en quins destins esteu pensant, nosaltres en principi volem mirar nova york
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: sílvialleida » dc. nov. 30, 2011 2:24 pm

Hola!
Doncs nosaltres també estem mirant Nova York però combinat amb Riviera Maya. Suposo que al final marxarem uns 12 dies. Segurament aviat reservarem perquè així els vols ens sortiran més barats.
Anem parlant. Que vagin bé els preparatius!
Imatge
sílvialleida

Entrades: 4
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: alohha » dc. nov. 30, 2011 9:54 pm

Nosaltres también creuarem el "xarco" però com NY hem tingut la sort de visitar-la aquest any, farem el viatje dels meus somnis i farem ruta amb cotxe pel sud de la costa est (Carolina del sud i del nord, Virginia...) i després uns dies a Punta Cana per a descansar :-)
Ho farem pel nostre compte i a partir del gener vui agafar els vols, ja tinc unes ganes de començar-ho a tindre tot.....

I bueno, que si necessiteu info de NYC dieu-me-ho!!! ho tinc molt recent i me vaig currar molt el planning!!! vam veure moltíssimes coses.
Sobretot sobretot, no deixeu de anar a CONEY ISLAND, va ser lo més autentic USA que vam veure allà.

Ens veiem!!!!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: Abril20 » dc. nov. 30, 2011 10:49 pm

Hola noies!!

Nosaltres també estem amb el viatge. No ens posem gaire d'acord perquè ell vol anar a la Costa Oest dels EUA i jo a Thailandia o Bali o Vietnam. Suposo que al final guanyarà ell, però amb extensió, si pot ser, a la Polinesia francesa o a Hawai. Alohha, quan et cases?? A veures si coincidirem?!! Nosaltres ens casem el 28 d'abril.

Petons a totes!!
Abril20

Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

EntradaAutor: ermesenda » dc. nov. 30, 2011 11:28 pm

Hola a totes!!!!

que guai ja mirant els viatges....nosaltres volem fer la costa oest EEUU i NY. Amb això hem tingut sort perquè ens hem posat d'acord de seguida...a veure què tal ens surt el pressupost ara...

ja anirem parlant!!
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: nika25 » dj. des. 01, 2011 11:37 am

Natros marxem 12 dies a islas Maurici!!!!! Quines ganes noies!!!!
nika25

Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

EntradaAutor: Lalilo1 » dj. des. 01, 2011 3:23 pm

alohha ha escrit:Nosaltres también creuarem el "xarco" però com NY hem tingut la sort de visitar-la aquest any, farem el viatje dels meus somnis i farem ruta amb cotxe pel sud de la costa est (Carolina del sud i del nord, Virginia...) i després uns dies a Punta Cana per a descansar :-)
Ho farem pel nostre compte i a partir del gener vui agafar els vols, ja tinc unes ganes de començar-ho a tindre tot.....

I bueno, que si necessiteu info de NYC dieu-me-ho!!! ho tinc molt recent i me vaig currar molt el planning!!! vam veure moltíssimes coses.
Sobretot sobretot, no deixeu de anar a CONEY ISLAND, va ser lo més autentic USA que vam veure allà.

Ens veiem!!!!

Ooooh!! que guay, ja has anat a ny!! a mi si que m'agradaria més info sobre si vas anar per agencia o pel teu compte i com et pot sortir millor. A nosaltres ens agradaria passar 7 dies a ny i 7 a punta cana. Hi ha alguna agència que ens ha dit que són massa dies a nova york, en serio? pero jo crec q es pq tenen ganes de vendre el pack cataratas del niagara.

Que xulo anar a polinesia! encara que els preus son prohobitius, no?
Bé, a veure si anem lligant més cosetes, nosaltres ja tenim el fotograf decidit, un maldecap menys! :-)0(-:
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: alohha » dl. des. 05, 2011 10:16 pm

Abril20 ha escrit:Hola noies!!

Nosaltres també estem amb el viatge. No ens posem gaire d'acord perquè ell vol anar a la Costa Oest dels EUA i jo a Thailandia o Bali o Vietnam. Suposo que al final guanyarà ell, però amb extensió, si pot ser, a la Polinesia francesa o a Hawai. Alohha, quan et cases?? A veures si coincidirem?!! Nosaltres ens casem el 28 d'abril.

Petons a totes!!

Ens casem el 4 d'Agost, però el viatje el farem al setembre... Hem decidit això perquè mai ens ha agradat marxar de vacances a l'Agost, per la massificació i la calor, i a part ens surt millor de preu fer-ho al setembre, que sempre va bé i més tal i com estàn les coses!! :-)
alohha

EntradaAutor: alohha » dl. des. 05, 2011 10:21 pm

Lalilo1 ha escrit:Ooooh!! que guay, ja has anat a ny!! a mi si que m'agradaria més info sobre si vas anar per agencia o pel teu compte i com et pot sortir millor. A nosaltres ens agradaria passar 7 dies a ny i 7 a punta cana. Hi ha alguna agència que ens ha dit que són massa dies a nova york, en serio? pero jo crec q es pq tenen ganes de vendre el pack cataratas del niagara.

Que xulo anar a polinesia! encara que els preus son prohobitius, no?
Bé, a veure si anem lligant més cosetes, nosaltres ja tenim el fotograf decidit, un maldecap menys! :-)0(-:

Ho vam fer pel nostre compte, era el primer viatje "important" que feiam i va sortir genial! Vem agafar desde internet: vols, hotel, trasllats aeroport-hotel-aeroport, entrades musical, bus a Washington... TOT! ens va surtir 7 dies i 6 nits per menys de 1100€ per persona amb tot el que he dit anteriorment inclos els passaports i els ESTA.

Vaig començar el relat del viatje al foro d'on vaig treure tota la info, us passo l'enllaç per si a algú li pot servir... Me falten els dos últims dies, ho faré durant aquest pont, que faig festa!! :-)

http://www.forodenuevayork.com/viewtopi ... =5&t=31817

Espero que us agradi i animi!!! És una ciutat màgica, a nosaltres ens ha enganxat, i per viatje de nuvis passarem les dos últimes nits allí. De fet, el Jordi me va demanar per casar-nos en aquell viatje... :-)) llegiu llegiu..... ::love::
alohha l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 05, 2011 10:27 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
alohha

EntradaAutor: alohha » dl. des. 05, 2011 10:23 pm

Per cert!! 7 dies és lo ideal per veure NYC. També depèn del "plan" que porteu... Si voleu visitar-la bé, amb temps de disfrutar-la... No treuria ni una sola nit!
Si necessites info, tens dubtes... el que sigui! estaré encantada de ajudar-te!
Imatge
alohha

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. des. 07, 2011 4:51 pm

Guaaaaauu!! Aloha, estic alucinada :-) Quin viatge més xulo! ja m'hi veig! m'acabes de convencer, set nits no són massa, són massa poques!jajaja! gràcies per compartir aquest viatge amb nosaltres! Per cert, que romàntic que et demanes per casar-vos a new york! A veure que fem!
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: Nair » dc. des. 07, 2011 6:42 pm

Nosotros estuvimo en Nueva York hace dos años y es un viaje precioso tienes mil cosas para ver, sitios super romanticos, sitios divertidos, sitios simbolicos, .... hay de todo pero para viaje de novios yo le añadiria luego unos dias en algun sitio de relax.
Estuvimos 9 dias y no paramos, nos levantamos a las 7 y llegabamos al hotel a las 12 de la noche super cansandos de estar todo el dia pateando, pero a sido uno de mis mejores sitios y al que volvere en cuanto pueda, nos quedamos enamorados de la gran ciudad.
Ah! y si os puedo ayudar en algo ya sabeis, aqui estoy
Nair

EntradaAutor: Nair » dl. des. 12, 2011 12:01 am

Ahora que ya he pagado la reserva ya puedo decir la fecha tranquilamente, por mucho que estaba reservada al no haberla formalizado me daba cosa.
A finales de mes se lo dijimos a padres y hermanos y para Navidad a mi familia cercana y en Nochevieja y Año nuevo a la familia de mi novio y amigos.
Nair

EntradaAutor: Nair » dl. des. 12, 2011 12:03 am

Despues de bastante años juntos:

Nos casamos el 1 de Septiembre de 2012 :-) :-) :-) en la finca Prats
Nair

EntradaAutor: ermesenda » dl. des. 12, 2011 8:04 am

Nair ha escrit:Despues de bastante años juntos:

Muchas felicidades Nair!!!!
nos casamos el mismo dia!!!!
Imatge [/url]
ermesenda

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: alohha » dl. des. 12, 2011 12:57 pm

Felicidades!!!! ;)
Imatge
alohha

EntradaAutor: maido » dl. des. 12, 2011 7:10 pm

muchisimas felicidadessss!!!!!!! yo me case en julio de este año en la prats tambien,que pasada y que bien todo.Si tienes alguna duda preguntame, muacksss.
Imatge
Imatge
maido

Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants