Lalilo1 ha escrit:Ooooh!! que guay, ja has anat a ny!! a mi si que m'agradaria més info sobre si vas anar per agencia o pel teu compte i com et pot sortir millor. A nosaltres ens agradaria passar 7 dies a ny i 7 a punta cana. Hi ha alguna agència que ens ha dit que són massa dies a nova york, en serio? pero jo crec q es pq tenen ganes de vendre el pack cataratas del niagara.
Que xulo anar a polinesia! encara que els preus son prohobitius, no?
Bé, a veure si anem lligant més cosetes, nosaltres ja tenim el fotograf decidit, un maldecap menys!

Ho vam fer pel nostre compte, era el primer viatje "important" que feiam i va sortir genial! Vem agafar desde internet: vols, hotel, trasllats aeroport-hotel-aeroport, entrades musical, bus a Washington... TOT! ens va surtir 7 dies i 6 nits per menys de 1100€ per persona amb tot el que he dit anteriorment inclos els passaports i els ESTA.
Vaig començar el relat del viatje al foro d'on vaig treure tota la info, us passo l'enllaç per si a algú li pot servir... Me falten els dos últims dies, ho faré durant aquest pont, que faig festa!!
http://www.forodenuevayork.com/viewtopi ... =5&t=31817Espero que us agradi i animi!!! És una ciutat màgica, a nosaltres ens ha enganxat, i per viatje de nuvis passarem les dos últimes nits allí. De fet, el Jordi me va demanar per casar-nos en aquell viatje...

llegiu llegiu.....