lilul ha escrit:i me vas a disir a mi si endespues dels trenta canvies o no! que jo dec ser la nuvia mes iaia del forum!
El cos ens canvia, és veritat... Però què colllons!!! Les trentanyeres també estem estupendíssimes.
Un hurra per nosaltres!!!
Autor: Olguiky » dt. juny 12, 2012 1:18 pm
lilul ha escrit:i me vas a disir a mi si endespues dels trenta canvies o no! que jo dec ser la nuvia mes iaia del forum!
Autor: gemma_sergio » dt. juny 12, 2012 3:56 pm
Olguiky ha escrit:lilul ha escrit:i me vas a disir a mi si endespues dels trenta canvies o no! que jo dec ser la nuvia mes iaia del forum!
El cos ens canvia, és veritat... Però què colllons!!! Les trentanyeres també estem estupendíssimes.
Un hurra per nosaltres!!!
Autor: desti28 » dt. juny 12, 2012 4:54 pm
Autor: lilul » dt. juny 12, 2012 5:21 pm
Autor: desti28 » dt. juny 12, 2012 6:32 pm
Autor: Olguiky » dt. juny 12, 2012 9:46 pm
desti28 ha escrit:jajajjajajaja, jo fa 3 anys que sóc trentanyera!!! Es que fins hi tot amb el cos els homes surten guanyant...
I la veritat és que si, que estem estupendes, i si més no, ho intentem!!! Ole nosaltres!!!!!!
Lilul...saps que passa, que com que m'has editat el teu CE o més aviat he arribat tard..no sé ni com et dius ni quina edat tens! jajajajaja (pedasu indirecta!)Que per cert, a l'invitació que m'has enviat no sembles pas gaire més gran que jo, al contrari!
A veure si seré jo la iaiona.....jajajajaja
Olgaaa, no se pas com tu fas per estar amb tooooooot i a mils de km d'aquí!!!! Un ole per l'Olga!!!! Per cert...has marxat i ha vingut el mal temps...les Clarisses ja han fet la seva feina! jejeje
Autor: Margarida » dc. juny 13, 2012 7:37 am
Autor: desti28 » dc. juny 13, 2012 7:41 am
Autor: desti28 » dc. juny 13, 2012 7:42 am
Margarida ha escrit:Fa un aire avui!!! jajajajaja
Autor: lilul » dc. juny 13, 2012 9:53 am
desti28 ha escrit:Margarida ha escrit:Fa un aire avui!!! jajajajaja
Però que molt, ehh?????? jajajaja
Autor: desti28 » dc. juny 13, 2012 9:55 am
lilul ha escrit:desti28 ha escrit:Margarida ha escrit:Fa un aire avui!!! jajajajaja
Però que molt, ehh?????? jajajaja
aqui esta bufant el Mestral...
Autor: desti28 » dv. juny 15, 2012 10:33 am