Que fer amb les companyes de feina??

El millor any de la nostra vida!

Re: Que fer amb les companyes de feina??

EntradaAutor: Verònica » dv. abr. 20, 2012 11:12 pm

Això és també molt maco!
Jo, a una de les meves feines, ja que treballo a un parell, vaig quedar per a berenar el dia d'abans al casament i, em van fer un regalet d'allò més bufó. Vaig anar a pagar per a convidar-les i més després del gest i, va i resulta que ja ho havíen pagat tot i per mi! : sgra :
O sigui que, a la tornada del viatge, els hi vaig donar el detallet que vam fer per als convidats. Vaig encarregar de més per a repartir i així va ser i, a sobre, els hi va encantar! =0-0-)
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: ninet@ » ds. abr. 21, 2012 10:10 am

Hola a totes,

Os haig de dir que ja no podia mes hi ahir els hi vaig enviar un mail a totes (6) els hi vaig dir com sentia i el que hem passava, per tal que fossin elles les que decidissin.

Haig de dir que no havien passat ni 5 minuts i totes 6 mhabien confirmat que vindrien encantadisimes *.-o-o.* fins i tot dues vam acabar mig plorant :-))

Tema resolt :-///: !! Suposo que avegades el nostre cap dona masses voltes i rumiem massa..per sort un tema menys i unes convidades mes ::love::

Gracies a totes
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: Jenny30 » ds. abr. 21, 2012 10:28 am

A mi me pasó esto con unas chicas de foro con las que he hecho una gran amistad... Dudaba por si las ponía en el compromiso, pero quería que vinieran... Por lo menos no quedarme con las ganas de invitaras y ellas mismas decidieran, finalmente lo hice y ellas super contentas y yo también!!!! Hay que hacer lo que nos haga felices y que sea la otra persona quién decida que hacer...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. abr. 21, 2012 10:32 am

A vegades donem per suposat que convidant a determinades persones les posem en un compromís... i en realitat, quan ho fem, veiem que estan encantadíssimes de venir!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » ds. abr. 21, 2012 12:32 pm

Olguiky ha escrit:A vegades donem per suposat que convidant a determinades persones les posem en un compromís... i en realitat, quan ho fem, veiem que estan encantadíssimes de venir!

Si, estic amb tu... hi ha que arriscar si de veritat volem que siguin al nostre casament...
Jenny30

EntradaAutor: Verònica » ds. abr. 21, 2012 2:04 pm

Olguiky ha escrit:A vegades donem per suposat que convidant a determinades persones les posem en un compromís... i en realitat, quan ho fem, veiem que estan encantadíssimes de venir!

D'acord també amb Jenny. A vegades una sempre ho intenta fer de la millora manera i costa molt saber si ho ha fet bé o malament.
Heu vist com coses que podríen ser la mar de fàcils, per tant com pensem i pensem, i continuem pensant, les compliquem de mala manera? ;p
Imatge
Verònica

EntradaAutor: Jenny30 » ds. abr. 21, 2012 2:09 pm

Verònica ha escrit:

D'acord també amb Jenny. A vegades una sempre ho intenta fer de la millora manera i costa molt saber si ho ha fet bé o malament.
Heu vist com coses que podríen ser la mar de fàcils, per tant com pensem i pensem, i continuem pensant, les compliquem de mala manera? ;p

Si, per això crec que es molt important que ho fem si ens ve de gust i ja que decideixi l'altre,... pero no ens quedarem amb les ganes de sàpiquer que hauria passat... ho fem i si s'ho prenen bé millor i si no, doncs ells s'ho perden!! jejejeje
Jenny30

EntradaAutor: novi » dg. abr. 22, 2012 8:54 am

jo de moment ja he tancat la meva llista de convidats!
Akesta setmana els hi vaig dir a les dues companyes (a part de la q fijo q venia) que estaven convidades i q em faria molta ilu que vinguessin. Alhora els hi vaig dir q entenia perfectament, si no els hi anava bé, si no volien, i tal, q no volia q per elles fos un compromís. Els hi va fer ilu, perque no s'ho esperaven, ara caldrà saber ki vé, i qui no vé. Pero com a minim si venen son les que jo vull i em fa ilusió!
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Verònica » dg. abr. 22, 2012 9:22 pm

novi ha escrit:jo de moment ja he tancat la meva llista de convidats!
Akesta setmana els hi vaig dir a les dues companyes (a part de la q fijo q venia) que estaven convidades i q em faria molta ilu que vinguessin. Alhora els hi vaig dir q entenia perfectament, si no els hi anava bé, si no volien, i tal, q no volia q per elles fos un compromís. Els hi va fer ilu, perque no s'ho esperaven, ara caldrà saber ki vé, i qui no vé. Pero com a minim si venen son les que jo vull i em fa ilusió!

Molt ben dit, Novi!
D'això es tracta!
És molt maco el dia del teu casament, jo sobretot ho recordo entrant a l'església, i mirar a tothom que hi és i veure que són tothom que et feia il.lusió convidar. Veure les cares de tota aquella gent que tant tu com la teva parella representen quelcom per a tu, són importants a la teva vida. Aix! Que bonic m'ha quedat!
És que si us sóc sincera, el brindis que vam fer, les meves paraules van ser aquestes. Vaig donar les gràcies a tothom que havia vingut, que sabíem que havien fet grans esforços i sobretot, que ens sentíem molt orgullosos de tenir-los com a convidats perquè éren realment qui volíem tenir. No volíem, ni ell ni jo, mirar a la gent i no coneixer-los. Volíem sentir-nos en família, tot i els amics, que a vegades, són més propers que la família.
Imatge
Verònica

EntradaAutor: OlallaF » dl. abr. 23, 2012 9:22 am

Doncs jo tinc previst una taula amb companys de feia, tenim molt bon rotllo pero ara fa un parell de mesos que tenim un jefe nou... No se si convidar-lo o no? Que faiiiiiiiiiiiiig? jajajajaja Casi be no ens coneixem pero com vindran molt companys potser que convidarlo sigui un compromis i si no ho faig seria un lleig?
Imatge
OlallaF

Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 23, 2012 10:53 am

OlallaF ha escrit:Doncs jo tinc previst una taula amb companys de feia, tenim molt bon rotllo pero ara fa un parell de mesos que tenim un jefe nou... No se si convidar-lo o no? Que faiiiiiiiiiiiiig? jajajajaja Casi be no ens coneixem pero com vindran molt companys potser que convidarlo sigui un compromis i si no ho faig seria un lleig?

Si aniran tots, jo els convidaria i quedas bé, lo dius que es sense compromís, que et ve de gust fer-lo i ja està!! però si convides als altres, queda una mica lleig. ¡Opinió personal,¿¿eh??!! jeje
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 24, 2012 7:56 am

OlallaF ha escrit:Doncs jo tinc previst una taula amb companys de feia, tenim molt bon rotllo pero ara fa un parell de mesos que tenim un jefe nou... No se si convidar-lo o no? Que faiiiiiiiiiiiiig? jajajajaja Casi be no ens coneixem pero com vindran molt companys potser que convidarlo sigui un compromis i si no ho faig seria un lleig?

Si ve tothom i a ell no el convides... serà una mica violent. Potser si el convides serà ell mateix que dirà que no ve, si fa tan poc temps que us coneixeu.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: OlallaF » dt. abr. 24, 2012 11:04 am

Si, teniu rao, el convidarè i que sigui ell qui decideixi que vol fer. Entendria que no vingues pq es nou i si decideix venir serà benvingut.
Gracies noies! Avui mateix li dono la invitació.
Imatge
OlallaF

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 24, 2012 8:40 pm

OlallaF ha escrit:Si, teniu rao, el convidarè i que sigui ell qui decideixi que vol fer. Entendria que no vingues pq es nou i si decideix venir serà benvingut.
Gracies noies! Avui mateix li dono la invitació.

Ja ens explicaràs què t'ha dit...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: OlallaF » dc. abr. 25, 2012 11:29 am

doncs va dir que li feia ilusió i que procuraria venir, que ell no volia que el convides per compromis i jo li vaig dir que no, que no era cap compromis. Aixi que tot molt bé. :-)
Imatge
OlallaF

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 25, 2012 11:30 am

OlallaF ha escrit:doncs va dir que li feia ilusió i que procuraria venir, que ell no volia que el convides per compromis i jo li vaig dir que no, que no era cap compromis. Aixi que tot molt bé. :-)

Veus? si no ho intentem, malament... una cosa ja tancada!!
Jenny30

EntradaAutor: OlallaF » dc. abr. 25, 2012 11:40 am

Si, tot un exit... nomes el companys que em dien:

-Que has convidat al jefe nou?!!!! :t:t: jajajaja Jo els he dit que serà una oportunitat per coneixel més :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
OlallaF

EntradaAutor: jennyglondo » dl. maig 07, 2012 11:57 am

En el meu cas, considero a 3 companyes les meves amigues, les demés son companyes només, per tant, com amigues meves que son, estàn convidades només elles, una ja ha marxat, l'altre està a punt i només quedaría una a la mateixa feina que jo... Sialguna de les meves companyes es cassés, batejos, comunions i no em convidessin, no em molestaria pq no tinc relació fora de la feina amb elles. Jo penso així...
Imatge
jennyglondo

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants