els meus Lodi eren amb talons de 7cm, els vaig dur tot el dia des de mig dia que em vaig començar a vestir fins la 1h més o menys que va començar el ball... m'havia comprat unes espardenyes Castañer pel ball però em vaig trobar que tenia els peus unflats i no em cabien!

però aquest no va ser cap problema, em vaig passar tooooot el ball descalça, al saló hi havia terra de moqueta així que ideal -no vaig ser l'única, la majoria de les dones van acabar descalces-... sobre el tema de "arrossegarà el vestit?", evidentment al anar descalça el vestit arrossegava... us asseguro que a mi no em va importar gens ni mica, tenia molt i molt clar que el vestit era per disfrutar-lo i si s'embrutava doncs senyal de que ho hauria passat molt bé
el meu consell és que si us compreu sabates de recanvi tingueu en compte que haureu estat mooooltes hores de peu, amunt i avall, saltant i ballant -a les entregues- i que segurament quan us aneu a canviar de sabates us trobeu com jo... si voleu una recomanació, opteu per una sabata tipus ballarina o bamba per recanvi, que sigui plana i ampla perquè no hagi problemes de que us càpiga!