Autor: pispireta » dv. març 30, 2012 8:55 am
Autor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 9:45 am
Autor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 9:58 pm
Jenny30 ha escrit:Ya nos queda poco tiempo a todas para pensar en otra cosa que no sea boda y despedida... jejejeje!!
Autor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 10:11 pm
Sílvia26 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Ya nos queda poco tiempo a todas para pensar en otra cosa que no sea boda y despedida... jejejeje!!
Passarem de pensar en casament i despedida a pensar en bolquers i biberons!!! XD
Autor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 10:28 pm
Jenny30 ha escrit:Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje
Autor: floreta01 » ds. març 31, 2012 10:58 pm
Autor: Olguiky » dl. abr. 02, 2012 3:25 pm
Jenny30 ha escrit:Sílvia26 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Ya nos queda poco tiempo a todas para pensar en otra cosa que no sea boda y despedida... jejejeje!!
Passarem de pensar en casament i despedida a pensar en bolquers i biberons!!! XD
Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje
Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 3:44 pm
Autor: floreta01 » dl. abr. 02, 2012 4:02 pm
Jenny30 ha escrit:Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje
Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 4:13 pm
floreta01 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje
Nosaltres em sembla que ens donarem uns mesos de descans entre una cosa i l'altra!
Autor: gemma_sergio » dl. abr. 02, 2012 4:57 pm
Autor: floreta01 » dl. abr. 02, 2012 5:00 pm
Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 5:27 pm
gemma_sergio ha escrit:jajajjajajaja
Nosaltres segurament ens donarem un any o any i mig per recuperar-nos i disfrutar del matrimoni.
Jo sempre deia que als 30 em casava i als 32 tenia una criatura i mira! vaig pel camí perque quan em casi tindré els 30!!
Autor: Ely85 » dl. abr. 02, 2012 5:38 pm
Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 6:06 pm
Ely85 ha escrit:A mi me pasa lo mismo chicas, soy adicta al foro, jejejejeje !!!!
Es la manera k tengo de desahogarme xq no quiero hacerme pesada con el mismo tema... y pensaba k me estaba volviendo loca... me quedo más tranquila al saber que a vosotras os pasa lo mismo... pero la verdad es k a la vez, alguna vez pienso y cuando ya haya pasado la boda, dices pues la luna de miel... si es verdad, pero entonces de golpe parar en seco... de tantas cosas por hacer a buscar tiempo y huecos de todos los sitios a de golpe... no se... en k pensaremos????? Tendre una depresión post-boda???? Me voy a volver locaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
Autor: Sílvia26 » dl. abr. 02, 2012 7:11 pm
floreta01 ha escrit:Noies, ja penseu en nens?
Buf...jo he de fer un munt de coses abans!
Autor: MMM_M3 » dc. abr. 18, 2012 11:30 am
mimi6 ha escrit:Que bueno este post-....y pensar que era la unicaque pensaba en que me estaba volveindo loca el tema boda...y tambien se me habia pasado montar una empresa de bodas y cosas asi...hasta ser wedding planner......ajjjajjajja que cabeza la nuestra....chicas despues de la boda espero que todo vuelva ala normalidad....porque sino yo me vuelvo loca (Auqnue me lo pase bomba ehhh....)..pero yo ya llego al limite...necesito que llegue ya...
Autor: Cris-Raul » dc. abr. 18, 2012 12:29 pm
Autor: Olguiky » dc. abr. 18, 2012 3:06 pm
MMM_M3 ha escrit:mimi6 ha escrit:Que bueno este post-....y pensar que era la unicaque pensaba en que me estaba volveindo loca el tema boda...y tambien se me habia pasado montar una empresa de bodas y cosas asi...hasta ser wedding planner......ajjjajjajja que cabeza la nuestra....chicas despues de la boda espero que todo vuelva ala normalidad....porque sino yo me vuelvo loca (Auqnue me lo pase bomba ehhh....)..pero yo ya llego al limite...necesito que llegue ya...
A mi em passa el mateix que a vosaltres, buscant blogs, opinions, idees originals, posar detallets o serveis que a la gent li agradi i ho disfruti, etc....![]()
![]()
![]()
también m'havia plantejat montar-me algo!!!!!!! Com tu "mimi6" no estaria gens malament ser wedding planner!
Buf el cap no para, suposo que tanta informació......![]()
Al principi no escribia en el foro, encara no ho hava fet mai, però m'he animat per tots els vostres comentaris!!! Entre totes doneu molt bon suport!![]()
Autor: Jenny30 » dc. abr. 18, 2012 3:52 pm