Tot el dia penso en el casament...

El millor any de la nostra vida!

Re: Tot el dia penso en el casament...

EntradaAutor: pispireta » dv. març 30, 2012 8:55 am

Doncs jo em passo el dia i la nit!!! Avui he somiat amb l'acomiadament de solters. No ens volen ni dir quin dia ho farem i estic en un neguit constant. :-/
pispireta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 9:45 am

Ya nos queda poco tiempo a todas para pensar en otra cosa que no sea boda y despedida... jejejeje!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 9:58 pm

Jenny30 ha escrit:Ya nos queda poco tiempo a todas para pensar en otra cosa que no sea boda y despedida... jejejeje!!

Passarem de pensar en casament i despedida a pensar en bolquers i biberons!!! XD
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 10:11 pm

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Ya nos queda poco tiempo a todas para pensar en otra cosa que no sea boda y despedida... jejejeje!!

Passarem de pensar en casament i despedida a pensar en bolquers i biberons!!! XD

Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 10:28 pm

Jenny30 ha escrit:Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje

Clar! Canviem el paper de núvia pel de mama!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: floreta01 » ds. març 31, 2012 10:58 pm

Noies, ja penseu en nens?
Buf...jo he de fer un munt de coses abans!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. abr. 02, 2012 3:25 pm

Jenny30 ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:

Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje

Nosaltres em sembla que ens donarem uns mesos de descans entre una cosa i l'altra!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 3:44 pm

Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje[/quote]

Nosaltres em sembla que ens donarem uns mesos de descans entre una cosa i l'altra![/quote]

Nosaltres igual, però no trigarem molt perque desprès d'onze anys de relació, ja hem fet coses!! jejejeje
Jenny30

EntradaAutor: floreta01 » dl. abr. 02, 2012 4:02 pm

Jenny30 ha escrit:Si, diuen les noies que estem tants mesos preparant el casament, que desprès que farem?? això mateix... estalviar per llet i bolquers!! i esa missió mai termina, estarem entretenides per sempre!! jejeje

Nosaltres em sembla que ens donarem uns mesos de descans entre una cosa i l'altra![/quote]

Nosaltres igual, però no trigarem molt perque desprès d'onze anys de relació, ja hem fet coses!! jejejeje[/quote]

buf noies, quin estrés....
jo és que mai he cregut que casar-se sigui per nens...
Encara ni penso en el tema, jejej

floreta01

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 4:13 pm

floreta01 ha escrit:

Nosaltres em sembla que ens donarem uns mesos de descans entre una cosa i l'altra!

Nosaltres igual, però no trigarem molt perque desprès d'onze anys de relació, ja hem fet coses!! jejejeje[/quote]

buf noies, quin estrés....
jo és que mai he cregut que casar-se sigui per nens...
Encara ni penso en el tema, jejej[/quote]

En el meu cas portarem en el moment del casament 11 anys i 8 que vivim junts i ja es una cosa que la plantejàvem, però ara amb el casament no era el moment, així que una vegada passat el gran dia, ens posarem... jejeje
A més que tinc 31 anys, ja és una edat per pensar-ho. jejejeje
Jenny30

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. abr. 02, 2012 4:57 pm

jajajjajajaja

Nosaltres segurament ens donarem un any o any i mig per recuperar-nos i disfrutar del matrimoni.

Jo sempre deia que als 30 em casava i als 32 tenia una criatura i mira! vaig pel camí perque quan em casi tindré els 30!!
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: floreta01 » dl. abr. 02, 2012 5:00 pm

Jo com la gemma_sergio quan era peque también ho pensava això...ara ni m'ho plantejo...

i jo también com la Jenny30, que nosaltres también portem 11 anys junts i tres visquent!

Jo vull pensar que encara he de fer moltes coses per a fer aquest pas. Ara que vosaltes endavant !! A fer crèixer la nació! jeje

floreta01

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 5:27 pm

gemma_sergio ha escrit:jajajjajajaja

Nosaltres segurament ens donarem un any o any i mig per recuperar-nos i disfrutar del matrimoni.

Jo sempre deia que als 30 em casava i als 32 tenia una criatura i mira! vaig pel camí perque quan em casi tindré els 30!!

Jo deia que em casaria amb 18 i seria mare jove!! i tinc 31... quina inocencia... jejejejeje!!!
Jenny30

EntradaAutor: Ely85 » dl. abr. 02, 2012 5:38 pm

A mi me pasa lo mismo chicas, soy adicta al foro, jejejejeje !!!!

Es la manera k tengo de desahogarme xq no quiero hacerme pesada con el mismo tema... y pensaba k me estaba volviendo loca... me quedo más tranquila al saber que a vosotras os pasa lo mismo... pero la verdad es k a la vez, alguna vez pienso y cuando ya haya pasado la boda, dices pues la luna de miel... si es verdad, pero entonces de golpe parar en seco... de tantas cosas por hacer a buscar tiempo y huecos de todos los sitios a de golpe... no se... en k pensaremos????? Tendre una depresión post-boda???? Me voy a volver locaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 6:06 pm

Ely85 ha escrit:A mi me pasa lo mismo chicas, soy adicta al foro, jejejejeje !!!!

Es la manera k tengo de desahogarme xq no quiero hacerme pesada con el mismo tema... y pensaba k me estaba volviendo loca... me quedo más tranquila al saber que a vosotras os pasa lo mismo... pero la verdad es k a la vez, alguna vez pienso y cuando ya haya pasado la boda, dices pues la luna de miel... si es verdad, pero entonces de golpe parar en seco... de tantas cosas por hacer a buscar tiempo y huecos de todos los sitios a de golpe... no se... en k pensaremos????? Tendre una depresión post-boda???? Me voy a volver locaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

jejejejeje!!! estamos todas iguales, que pasada!! a mi me da que mis amistades se aburren ya del tema... jjejejeje! somos unas palizas con temas bodorriles... pero que nos entiendan!!!! Es normal que nos volvamos foroadictas, xq aquí todas estamos pasando por lo mismo y nos comprendemos a la perfección! jejeje
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. abr. 02, 2012 7:11 pm

floreta01 ha escrit:Noies, ja penseu en nens?
Buf...jo he de fer un munt de coses abans!

Nosaltres ho hem parlat molt i tenim clar que un cop passat el casament ens hi posarem. Pensàvem esperar a veure com va la meva feina de cara al setembre (sóc mestra interina i les coses en aquest àmbit no van molt bé), però hem estat rumiant i si depenem de la feina no ho farem mai, així que com que durant la lluna de mel acabo la caixa de pastilles, ja no en començaré cap de nova i que vingui quan vulgui!!

No és que esperem el casament per posar-nos hi, doncs no crec que necessiti casar-me abans de posar m'hi, però tot just fa 3 setmanes que vivim junts i vam decidir casar-nos al gener, així que pel que queda, ja ens esperem i tenim un casament i una lluna de mel tranquils!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: MMM_M3 » dc. abr. 18, 2012 11:30 am

mimi6 ha escrit:Que bueno este post-....y pensar que era la unicaque pensaba en que me estaba volveindo loca el tema boda...y tambien se me habia pasado montar una empresa de bodas y cosas asi...hasta ser wedding planner......ajjjajjajja que cabeza la nuestra....chicas despues de la boda espero que todo vuelva ala normalidad....porque sino yo me vuelvo loca (Auqnue me lo pase bomba ehhh....)..pero yo ya llego al limite...necesito que llegue ya...

A mi em passa el mateix que a vosaltres, buscant blogs, opinions, idees originals, posar detallets o serveis que a la gent li agradi i ho disfruti, etc.... :hmm:: :hmm:: :hmm::

también m'havia plantejat montar-me algo!!!!!!! Com tu "mimi6" no estaria gens malament ser wedding planner!

Buf el cap no para, suposo que tanta informació...... :star::

Al principi no escribia en el foro, encara no ho hava fet mai, però m'he animat per tots els vostres comentaris!!! Entre totes doneu molt bon suport! *.-o-o.* *.-o-o.*
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: Cris-Raul » dc. abr. 18, 2012 12:29 pm

A mi me enseño el foro una amiga que comparte año con vosotros cuando se entero que me casaba, y la verdad que desde que me di de alta estoy casi todo el día mirando ideas, este foro es la cañaaa!!!
Imatge
Cris-Raul

Entrades: 831
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 1:54 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. abr. 18, 2012 3:06 pm

MMM_M3 ha escrit:
mimi6 ha escrit:Que bueno este post-....y pensar que era la unicaque pensaba en que me estaba volveindo loca el tema boda...y tambien se me habia pasado montar una empresa de bodas y cosas asi...hasta ser wedding planner......ajjjajjajja que cabeza la nuestra....chicas despues de la boda espero que todo vuelva ala normalidad....porque sino yo me vuelvo loca (Auqnue me lo pase bomba ehhh....)..pero yo ya llego al limite...necesito que llegue ya...

A mi em passa el mateix que a vosaltres, buscant blogs, opinions, idees originals, posar detallets o serveis que a la gent li agradi i ho disfruti, etc.... :hmm:: :hmm:: :hmm::

también m'havia plantejat montar-me algo!!!!!!! Com tu "mimi6" no estaria gens malament ser wedding planner!

Buf el cap no para, suposo que tanta informació...... :star::

Al principi no escribia en el foro, encara no ho hava fet mai, però m'he animat per tots els vostres comentaris!!! Entre totes doneu molt bon suport! *.-o-o.* *.-o-o.*

Sí... em sembla que totes estem igual... és una llàstima que tanta informació que hem anat acumulant quedi en no res! Tampoc em faria res dedicar-m'hi! Ha de ser una feina genial això de preparar casaments.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 18, 2012 3:52 pm

Nos hacemos socias y con lo que aportems cada una, nos forramosssss!! que ya somos unas super entendidas de temas bodorriles!! jejejej
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants