Coses positives que ens estan passant...

El millor any de la nostra vida!

Re: Coses positives que ens estan passant...

EntradaAutor: Olguiky » dg. març 18, 2012 11:13 am

Jo estic creuant els dits per una amiga que tinc a Suïssa... a veure si hi ha sort i s'ho pot muntar... És moooolt complicat perquè ella no té feina (almenys l'últim com que vam parlar encara no en tenia) i clar... només venir cap aquí ja els resulta caríssim!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 12:32 pm

Olguiky ha escrit:Jo estic creuant els dits per una amiga que tinc a Suïssa... a veure si hi ha sort i s'ho pot muntar... És moooolt complicat perquè ella no té feina (almenys l'últim com que vam parlar encara no en tenia) i clar... només venir cap aquí ja els resulta caríssim!

Segur que farà tot el possible per ser-hi al teu casament!!!! merda de crisisssss!!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 19, 2012 4:19 pm

Olguiky ha escrit:Jo estic creuant els dits per una amiga que tinc a Suïssa... a veure si hi ha sort i s'ho pot muntar... És moooolt complicat perquè ella no té feina (almenys l'últim com que vam parlar encara no en tenia) i clar... només venir cap aquí ja els resulta caríssim!

Creua els dits i pensa en positiu que segur que podrà venir a donar-te la sorpresa!!! A mi em venen amigues de Sevilla i Madrid, llàstima que la parella d'una de les Sevillanes no podrà venir perquè no li donen festa i l'Alberto està un pèl trist perquè li feia molta il.lusió que ell vingués... Confiem en que si insisteix una mica, al final li donguin festa!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 19, 2012 10:05 pm

A veure si hi ha sort Sílvia... aquesta gent que tenim lluny es trobarà a faltar si al final no poden venir. Però creuarem els dits i pensarem en positiu!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 20, 2012 10:45 am

Olguiky ha escrit:A veure si hi ha sort Sílvia... aquesta gent que tenim lluny es trobarà a faltar si al final no poden venir. Però creuarem els dits i pensarem en positiu!!

Si!! Sempre en positiu!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 20, 2012 11:20 am

Que insisteixi una mica i a veure si tenen sort i li donen festa, perque si li fa il-lusió i ell vol venir,... molt sort,wapi!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 20, 2012 11:28 am

Jenny30 ha escrit:Que insisteixi una mica i a veure si tenen sort i li donen festa, perque si li fa il-lusió i ell vol venir,... molt sort,wapi!!

El problema és que ara mateix està de baixa perquè l'han hagut d'operar i això a la jefa no li ha fet gens de gràcia i només fan que trucar-lo per a que s'incorpori ja, però al probre encara no li han tret ni els punts (li han hagut de treure un bulto del coll i porta 19 punts) i de moment no s'atreveix a dir res més... Ja us informaré!! Però espero que sigui per a donar-vos una bona noticia : ban : : ban :
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 03, 2012 4:28 pm

La millor cosa... la sensació d'emprovar-te el teu vestit... sentir-te núvia núvia... brutal!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: pispireta » dc. abr. 04, 2012 8:57 am

Per mi, el veure la cara del meu pare quan em vaig emprovar el vestit de núvia. >.-<:
pispireta
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: novi » dj. abr. 05, 2012 12:37 pm

Buff, hi han tantes coses positives, q resumirles...

1- Coneixer a gent meravellosa d'aquest foro i saber que tens una nova amiga per tota la vida ( en el meu cas a la Miriam CH) , i també haber conegut a les foreres del 2011, que em coincidit un parell de vegades gracies a Dolçeta i son la canya! I les del 2012 que encara em falteu moltes per coneixen's i agafar-nos confiança.
2- Saber que els meus amics "d'Espanya" venen al complet, encara que viuen lluny, alguns no van molt bé economicament, i faràn l'esforç.
3- Saber que un dels millors amics em llegirà una lectura i un altre em cantarà a l'esglèsia.
4- Veure que la meva parella s'està implicant tant o més que jo en el tema boda, i que no li agobia si li parlo"constantment"de tot el que podem fer.
5- Veure que a les amigues els hi fa il.lusió i també s'esforcen i s'impliquen en tot el que demanem...

Estic gaudint tant dels preparatius, que passi el que passi a la boda, això no ens ho treu ningú!
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 05, 2012 12:46 pm

pispireta ha escrit:Per mi, el veure la cara del meu pare quan em vaig emprovar el vestit de núvia. >.-<:

Sí!!!! Aquesta és l'altra! *.O.-O*
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Maitexu28 » dt. abr. 10, 2012 11:06 am

M'encanta aquest debat!!

A mi m'encanta quen ens reunim amb els amics per veure un partit, per fer unes birres..i tots acabem parlant del casament...Em fa molt feliç veure la ilusió que els hi fa!!!
Maitexu28

Entrades: 129
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 10:25 am

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 10, 2012 9:50 pm

Maitexu28 ha escrit:M'encanta aquest debat!!

A mi m'encanta quen ens reunim amb els amics per veure un partit, per fer unes birres..i tots acabem parlant del casament...Em fa molt feliç veure la ilusió que els hi fa!!!

Que guai, no, que s'impliquin tant els amics??? :-)ok:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nuria7988 » dc. abr. 11, 2012 10:11 pm

Una cosa que crec que es positiva, encara que al principi no ens ho sembli, es saber en quines persones pots comptar i en quines no.

M' he portat algunes decepcions, pero ho penso mirar positivament i ara ja se quines persones valen la pena i quines no.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 12, 2012 8:25 pm

Nuria7988 ha escrit:Una cosa que crec que es positiva, encara que al principi no ens ho sembli, es saber en quines persones pots comptar i en quines no.

M' he portat algunes decepcions, pero ho penso mirar positivament i ara ja se quines persones valen la pena i quines no.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sí senyora! Hem de mirar el costat positiu de les coses!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Verònica » dj. abr. 12, 2012 11:02 pm

Per mi, una de les millors experiències i de les més positives, sense menysprear res ni a ningú, va ser el primer dia que em vaig anar a emprovar vestits de núvia i va ser llavors quan vam trobar el MEU vestit. Anava acompanyada de ma mare i la cara de les dues, els sentiments i les sensacions que em van recòrrer el cos aquell dia, és una experiència inolvidable. Molt recomanable a tothom però el millor, que es tracta de quelcom tan especial que no es pot pagar amb diners!!! :··;..:
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. abr. 14, 2012 8:36 am

Noies, jo estic al·lucinada! Tinc família de Ciudad Real i fa molt temps que no ens veiem. Doncs m'han confirmat que venen tots 4 al casament!!! No m'ho esperava gens. Per diferents motius: primer, que si la crisi aquí es nota, allà ja fa molt de temps que les coses estaven xungues... segona, que no tenen carnet de cotxe, s'han de desplaçar amb tren, i un cop aquí hauran d'anar a remolc de diferents persones (cosa que suposa una certa incomoditat!). I tot i això ens han dit que venen tots!

En canvi, els altres cosins, que viuen tots aquí (Girona i Roses) de 9 que estaven convidats només en vénen 3!!! Quina diferència, no?
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » ds. abr. 14, 2012 7:06 pm

Què bé Olguiky!!! Es nota que han pensat més en tu i en la ilu que els hi fa el teu casament!!
A mi el final, el meu amic de Sevilla em falla... Però vamos, la meva tieta, a la que la setmana que ve li amputen un dit del peu m'ha dit que ha parlat amb els metges i li han dit que si encara no té l'alta, li donaran permís per poder venir!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » ds. abr. 14, 2012 7:27 pm

Sílvia26 ha escrit:Què bé Olguiky!!! Es nota que han pensat més en tu i en la ilu que els hi fa el teu casament!!
A mi el final, el meu amic de Sevilla em falla... Però vamos, la meva tieta, a la que la setmana que ve li amputen un dit del peu m'ha dit que ha parlat amb els metges i li han dit que si encara no té l'alta, li donaran permís per poder venir!!!

Que maca la tieta!! Espero de tot cor que pugui venir ben recuperada de l'operació!

Petons maca!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Mesa » dt. abr. 17, 2012 1:46 pm

Jo estic d'acord en que el bodorri ens ha servit per veure qui val la pena i qui no... La veritat és que he "descobert" a una parella d'amics que, tot i que ens portem molt bé, hem al.lucinat molt amb la reacció de convidar-los a la boda! I des de llavors, els he agafat un carinyo enorme. De vegades no saps lo important que ets per a la gent! I per contra, amics que te'ls califiques com "millors amics", resulta que no ho son tant o com a mínim la veritat és que no li donen importancia al tema bodorrio. És una bona experiència en aquest sentit!. Encara que ho passem malament quan algu ens diu que no bé, crec que automaticament hauriem de passar al pensament positiu i recordar-nos de la gent que se li ha il.luminat els ulls quan parla de la nostra boda...
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants