Casar-nos en 6 mesos

El millor any de la nostra vida!

Re: Casar-nos en 6 mesos

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 14, 2012 12:27 pm

Té raó l'AyH! Quan et cases per l'esglèsia no cal firmar cap paper extra, doncs el què firmes a l'esglèsia és el què es portarà al registre i ja està. En canvi, pel civil, has d'anar abans a firmar perquè normalment, la ceremònia al restaurant no és vàlida. Jo em caso pel civil i haig d'anar a firmar un dia abans a l'ajuntament perquè al restaurant em demamen el llibre de família com a comprovant de què ja estic casada per a poder fer la ceremònia al jardí. L'únic inconvenient que té això és que per mi el meu casament serà l'11 de maig, però al llibre de família constarà el dia 10, perquè serà el dia del casament "legal".
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. març 14, 2012 7:46 pm

Jo crec que sí que ho podeu fer. Dedicant-hi hores i mirant les coses més urgent al principi, com vestit, esglèsia i restaurant. Si vols una cosa senzilla también serà més fàcil.
Ara que estigueu convençuts els dos pq com vulguis fer mil detalls i personalitar-ho tot i a ell li sembla just de temps potser s'agobia.
Si ho té clar pel temps i li dediqueu estoba es pot fer perfectament!!!! Es tracta de parlar-ho i estar d'acord!
Vinga! Anima't i en tindrem una més del 2012!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: arual80 » dl. març 19, 2012 10:46 am

AyH - Silvia26, gràcies per la informació.

El dissabte vam anar a parlar amb el mossèn, però no el vam poder trobar de cap de les maneres. Com que a més del poble on volem casar-nos, també fa misses a altres poblets més petits, doncs el cap de setmana va molt de bòlit, i no el vam poder trobar (vam estar durant més de dues hores intentant trobar-lo; la noia de l'ajuntament ens va dir que era bona senyal que l'esglèsia estés oberta perquè volia dir que ell estava per allà, ja que si ell estava fora, la tancava. Però no vam poder coincidir). A més, el telèfon de la rectoria sempre surt el contestador, suposem que el té mal penjat, i no hi ha maneres de parlar amb ell. :-/

Com que no vam trobar el mossèn, ja no vam anar ni al restaurant/hotel, perquè sense saber primer si ho podem celebrar el setembre, no tenia sentit anar al restaurant/hotel.

Potser tornaré a apropar-m'hi dimecres, que tinc festa a la tarda, a veure si tinc més sort.
Imatge
arual80

Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

EntradaAutor: Jenny30 » dl. març 19, 2012 11:36 am

A veure si la propera vegada teniu més sort i podeu deixar tot fet!!! ja ens explicaràs!! muack
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 19, 2012 4:06 pm

laura80bp ha escrit:AyH - Silvia26, gràcies per la informació.

El dissabte vam anar a parlar amb el mossèn, però no el vam poder trobar de cap de les maneres. Com que a més del poble on volem casar-nos, també fa misses a altres poblets més petits, doncs el cap de setmana va molt de bòlit, i no el vam poder trobar (vam estar durant més de dues hores intentant trobar-lo; la noia de l'ajuntament ens va dir que era bona senyal que l'esglèsia estés oberta perquè volia dir que ell estava per allà, ja que si ell estava fora, la tancava. Però no vam poder coincidir). A més, el telèfon de la rectoria sempre surt el contestador, suposem que el té mal penjat, i no hi ha maneres de parlar amb ell. :-/

Com que no vam trobar el mossèn, ja no vam anar ni al restaurant/hotel, perquè sense saber primer si ho podem celebrar el setembre, no tenia sentit anar al restaurant/hotel.

Potser tornaré a apropar-m'hi dimecres, que tinc festa a la tarda, a veure si tinc més sort.

Sisisis!! Instisteix que com més aviat ho enllestiu millor!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: MontseNuvia » dt. març 20, 2012 9:42 am

També podrieu agafar una wedding planner, elles ho ferien més ràpid, ja que es dediquen a això.
MontseNuvia

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:28 pm

EntradaAutor: AyH » dt. març 20, 2012 3:24 pm

Ja has tornat a trucar?? els has trobat?? pensa-hi que tambe s'han de fer els cursos pre-matrimonials jajajaja que son 2 caps de setmana, ANIMS QUE TU POTS
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: carla12 » dt. març 20, 2012 3:29 pm

Hola Laura,
Et recomano CAMARA2 com a fotografs/video. Tenen idees molt originals per el saló i fan uns videos genials!
carla12

Entrades: 1
Membre des de: dt. març 20, 2012 3:26 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 20, 2012 8:32 pm

En 6 meses claro que te da tiempo y no tienes tantos meses para darle vueltas al coco! jejejeje
Jenny30

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. març 21, 2012 12:07 am

Hola laura, estem fent casaments per aquest any en 15 dies, és a dir, en 15 dies s'ha de buscar restaurant, església (o fer cerimònia civil) dj's, fotograf, vestit... etc.

Tot un estress, i com que coneixem restaurants i lloc on fer-ho (fora de temporada) els nuvis no tenen tans mal de caps, sinó si que seria impossible.

Si ens dieu què voleu i com, us podem recomanar llocs, si sou de Girona tenim llocs a prop per fer cerimónia en església i restaurants.

Ja ens diras i ens ballem, si estàs interessada envia'ns un privat

silviaijordi@gmail.com
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: arual80 » dl. març 26, 2012 7:45 am

El dimecres passat hi vaig tornar a anar a la parròquia, i tancada. Vaig deixar una nota ja que no sabia com fer-ho per poder contactar amb ells ja que el telèfon sempre sortia el contestador.
El dissabte em van trucar al matí, dient que havien estat fora (la Sra. que s'ocupa de la rectoria i que és la que agafa els recados). Vam poder parlar amb ella el mateix dissabte i pel setembre només quedava el dia 1 de setembre. Així que vam dir que massa aviat perquè ja estem a abril com aquell qui diu, així que ens quedarien només 5 mesos molt justets. Així que el casament el farem o bé el dia 6 d'ocutbre, el 12 ó el 13 d'octubre que són les dates que tenen lliures.
Ara també sabem el preu de casar-nos a la parròquia: 400,00 euros ?:) ?:) La veritat és que no sabia que fos tan car, encara que ja he vist algun post d'esglèsies de Barcelona, que en són molt més cares

Ara ens falta contactar amb l'hotel/restaurant, que ja hi vam anar però tenen tancat i fins aquest divendres no obren. Avui trucaré a veure si puc parlar amb algú del tema, el dissabte no hi havia ningú.

I quan ja tinguem això ben lligat, després ens haurem d'espavilar-nos pels vestits, fotògraf, flors, invitacions (aquestes les farem nosaltres)...
Imatge
arual80

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 26, 2012 3:31 pm

laura80bp ha escrit:El dimecres passat hi vaig tornar a anar a la parròquia, i tancada. Vaig deixar una nota ja que no sabia com fer-ho per poder contactar amb ells ja que el telèfon sempre sortia el contestador.
El dissabte em van trucar al matí, dient que havien estat fora (la Sra. que s'ocupa de la rectoria i que és la que agafa els recados). Vam poder parlar amb ella el mateix dissabte i pel setembre només quedava el dia 1 de setembre. Així que vam dir que massa aviat perquè ja estem a abril com aquell qui diu, així que ens quedarien només 5 mesos molt justets. Així que el casament el farem o bé el dia 6 d'ocutbre, el 12 ó el 13 d'octubre que són les dates que tenen lliures.
Ara també sabem el preu de casar-nos a la parròquia: 400,00 euros ?:) ?:) La veritat és que no sabia que fos tan car, encara que ja he vist algun post d'esglèsies de Barcelona, que en són molt més cares

Ara ens falta contactar amb l'hotel/restaurant, que ja hi vam anar però tenen tancat i fins aquest divendres no obren. Avui trucaré a veure si puc parlar amb algú del tema, el dissabte no hi havia ningú.

I quan ja tinguem això ben lligat, després ens haurem d'espavilar-nos pels vestits, fotògraf, flors, invitacions (aquestes les farem nosaltres)...

Et donen un preu tancat?? Jo em pensava que per l'esglèsia era la voluntat...
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: AyH » dt. març 27, 2012 3:03 pm

Silvia26 a les esglesia posant un minim de voluntat estipula, es aixi de trist
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 27, 2012 3:06 pm

AyH ha escrit:Silvia26 a les esglesia posant un minim de voluntat estipula, es aixi de trist

Doncs vaja... Jo em pensava que la voluntat encara era voluntat de cadascú... XD
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: arual80 » dv. març 30, 2012 3:04 pm

Nenes, ja tenim data de casament: dissabte 6 d'octubre!!!! :-):-):-): =0-0-) :-)ok:

Vaig trucar al hotel :..: i, encara que estaven tancats, hi havia persones a dins treballant posant-ho tot apunt, així que ja em van assegurar que per aquell dia podia ser i demà, dissabte, anem per parlar dels menús i tot.

Doncs ara que ja tenim això llestos, ara ens toca buscar vestit de nuvia, nuvi, pel nen.... Em marejo només pensar-ho :-)0(-:

Ah, a més a més, aquest diumenge ho comuniquem als pares, no ho voliem fer tant aviat, voliem tenir les coses més lligades (fotògraf, flors, convit...), però al casar-nos per l'esglèsia ens demanen un paper de bateig, i el meu promès està batejat a León (els seus pares són d'allà i per això el van batejar allà), i és clar, ara per Setmana Santa van a passar els dies amb la família de León i hem d'aprofitar que van ells perquè demanin el paper, perquè nosaltres segurament fins agost no hi anirem i la parròquia d'aquí ens demanen els papers quatre mesos abans del casament.
Imatge
arual80

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 8:28 pm

arual80 ha escrit:Nenes, ja tenim data de casament: dissabte 6 d'octubre!!!! :-):-):-): =0-0-) :-)ok:

Vaig trucar al hotel :..: i, encara que estaven tancats, hi havia persones a dins treballant posant-ho tot apunt, així que ja em van assegurar que per aquell dia podia ser i demà, dissabte, anem per parlar dels menús i tot.

Doncs ara que ja tenim això llestos, ara ens toca buscar vestit de nuvia, nuvi, pel nen.... Em marejo només pensar-ho :-)0(-:

Ah, a més a més, aquest diumenge ho comuniquem als pares, no ho voliem fer tant aviat, voliem tenir les coses més lligades (fotògraf, flors, convit...), però al casar-nos per l'esglèsia ens demanen un paper de bateig, i el meu promès està batejat a León (els seus pares són d'allà i per això el van batejar allà), i és clar, ara per Setmana Santa van a passar els dies amb la família de León i hem d'aprofitar que van ells perquè demanin el paper, perquè nosaltres segurament fins agost no hi anirem i la parròquia d'aquí ens demanen els papers quatre mesos abans del casament.

Molt bé!! que tranquilitat el tenir dia ja!!!!! a la nostra esglèsia no ens demanan un mínim, jo ho veig fatal que ho facin... una de les foreres amiga meva, li demanan 290 euros més la voluntat... no ho entenc... a nosaltres la voluntat solament...
A Barcelona canvia la cosa suposo...
6 d'octubre molt bé!! ja et queda poquet,wapi!! Si, ara a posar-te les piles i poquet a poquet anar fent... en res tens tot a punt, ja veurás!!
Doncs si es de León, que miri que tot vingui bé, que una noia que conec li han enviat desde Córdoba sense segell del obispat i no li agafen!!
Ja ens aniràs explicant com va tot... a veure si arribes als 100 missatges i tens el compte enrere per explicar-nos tot!! que vagi molt bé!!! muackk
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 9:16 pm

Molt bé!! Ja tens data!! Felicitats!!! Té raó la Jenny, procureu que els papers tinguin tot el què han de tenir, que am aquestes coses són molt tiquis-miquis!! Però vaja, toquem fusta per a què no passi res i vinguin bé!!1
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: marina14 » dg. abr. 01, 2012 6:44 pm

doncs si anims, el 6 d'octubre es un dia precios, casualment els meus avis fan anys, lunic que jo em vaig empenyar en ferho rapid. ens vem prometre un 24 de febrer i ens casarem a mitjans de juny...
[color=#0000FF]Marina
marina14
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: arual80 » dl. abr. 02, 2012 9:58 am

Gràcies Jenny30 per l'avís, no sabia això de l'obispat, ja els diré als meus sogres que sobretot ho demanin així, que no volem fer un viatge de 900km per un sol paper...

A nosaltres ens va donar el preu tancat, sense opció a comentar res (quan vam batejar al nen, el capellà ens va dir que s'havia de donar la voluntat, i que més o menys es donava uns 50 euros, però mai ens va dir "heu de pagar tant". Però és clar, aquest capellà no és el mateix que va batejar el meu nen, és d'un altre poble).

Ara estem liats amb el tema dels menús...
Què agafarieu vosaltres:

Opció1:
Entrants freds i calents variats
Amanida de marisc amb bolets de la temporada i oli de tòfona
Rapet al forn
Pastís Nupcial

Opció2:
Llobarro amb verduretes
Vedella blanca amb salsa de ceps
Pastís Nupcial

Quina és la que escollirieu?
Ell em diu que la opció1 perquè diu que després dels entrants ja la gent queda bastant tip (els entrants n'hi han molts), i que faria això perquè no sigués tant pesat.
Però jo em decanto per l'opció2, perquè crec que l'amanida de primer queda com molt "light"...
Imatge
arual80

EntradaAutor: Anna87 » dl. abr. 02, 2012 10:27 am

arual80 ha escrit:Gràcies Jenny30 per l'avís, no sabia això de l'obispat, ja els diré als meus sogres que sobretot ho demanin així, que no volem fer un viatge de 900km per un sol paper...

A nosaltres ens va donar el preu tancat, sense opció a comentar res (quan vam batejar al nen, el capellà ens va dir que s'havia de donar la voluntat, i que més o menys es donava uns 50 euros, però mai ens va dir "heu de pagar tant". Però és clar, aquest capellà no és el mateix que va batejar el meu nen, és d'un altre poble).

Ara estem liats amb el tema dels menús...
Què agafarieu vosaltres:

Opció1:
Amanida de marisc amb bolets de la temporada i oli de tòfona
Rapet al forn
Pastís Nupcial

Opció2:
Llobarro amb verduretes
Vedella blanca amb salsa de ceps
Pastís Nupcial

Quina és la que escollirieu?
Ell em diu que la opció1 perquè diu que després dels entrants ja la gent queda bastant tip (els entrants n'hi han molts), i que faria això perquè no sigués tant pesat.
Però jo em decanto per l'opció2, perquè crec que l'amanida de primer queda com molt "light"...

Jo penso igual que ell, i ho dic per experiencia per els casaments que ha anat després de tan d'aperitiu entra de conya algu lleuger, com l'amanida, però he de dir que el llobarro tampocva malament i elegirira també el primer per el tema del segon plat per lo de la vedella segurament te la deixen el punt... a tothom li agrada així la carn? es que m'he trobat en els casaments que et fposen el tros de carn i esta sangrant i com no t'agradi ho deixes, o pot passar el reves que hi ahgi gent que li encanti crua i estigui feta, bueno normal... jo ja te dit la meva opinio: OPCIO 1

Ja diras quina elegeiexes

Per cert, felicitats pel casament el fer-ho amb menys temps que totes nosaltres tot i que vas de cul, disfrutes més de cada moment!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants