Autor: Sílvia26 » dc. març 14, 2012 12:27 pm
Autor: floreta01 » dc. març 14, 2012 7:46 pm
Autor: arual80 » dl. març 19, 2012 10:46 am
Autor: Jenny30 » dl. març 19, 2012 11:36 am
Autor: Sílvia26 » dl. març 19, 2012 4:06 pm
laura80bp ha escrit:AyH - Silvia26, gràcies per la informació.
El dissabte vam anar a parlar amb el mossèn, però no el vam poder trobar de cap de les maneres. Com que a més del poble on volem casar-nos, també fa misses a altres poblets més petits, doncs el cap de setmana va molt de bòlit, i no el vam poder trobar (vam estar durant més de dues hores intentant trobar-lo; la noia de l'ajuntament ens va dir que era bona senyal que l'esglèsia estés oberta perquè volia dir que ell estava per allà, ja que si ell estava fora, la tancava. Però no vam poder coincidir). A més, el telèfon de la rectoria sempre surt el contestador, suposem que el té mal penjat, i no hi ha maneres de parlar amb ell.![]()
Com que no vam trobar el mossèn, ja no vam anar ni al restaurant/hotel, perquè sense saber primer si ho podem celebrar el setembre, no tenia sentit anar al restaurant/hotel.
Potser tornaré a apropar-m'hi dimecres, que tinc festa a la tarda, a veure si tinc més sort.
Autor: MontseNuvia » dt. març 20, 2012 9:42 am
Autor: AyH » dt. març 20, 2012 3:24 pm
Autor: carla12 » dt. març 20, 2012 3:29 pm
Autor: Jenny30 » dt. març 20, 2012 8:32 pm
Autor: silvia i jordi dj's » dc. març 21, 2012 12:07 am
Autor: arual80 » dl. març 26, 2012 7:45 am
Autor: Sílvia26 » dl. març 26, 2012 3:31 pm
laura80bp ha escrit:El dimecres passat hi vaig tornar a anar a la parròquia, i tancada. Vaig deixar una nota ja que no sabia com fer-ho per poder contactar amb ells ja que el telèfon sempre sortia el contestador.
El dissabte em van trucar al matí, dient que havien estat fora (la Sra. que s'ocupa de la rectoria i que és la que agafa els recados). Vam poder parlar amb ella el mateix dissabte i pel setembre només quedava el dia 1 de setembre. Així que vam dir que massa aviat perquè ja estem a abril com aquell qui diu, així que ens quedarien només 5 mesos molt justets. Així que el casament el farem o bé el dia 6 d'ocutbre, el 12 ó el 13 d'octubre que són les dates que tenen lliures.
Ara també sabem el preu de casar-nos a la parròquia: 400,00 eurosLa veritat és que no sabia que fos tan car, encara que ja he vist algun post d'esglèsies de Barcelona, que en són molt més cares
Ara ens falta contactar amb l'hotel/restaurant, que ja hi vam anar però tenen tancat i fins aquest divendres no obren. Avui trucaré a veure si puc parlar amb algú del tema, el dissabte no hi havia ningú.
I quan ja tinguem això ben lligat, després ens haurem d'espavilar-nos pels vestits, fotògraf, flors, invitacions (aquestes les farem nosaltres)...
Autor: AyH » dt. març 27, 2012 3:03 pm
Autor: Sílvia26 » dt. març 27, 2012 3:06 pm
AyH ha escrit:Silvia26 a les esglesia posant un minim de voluntat estipula, es aixi de trist
Autor: arual80 » dv. març 30, 2012 3:04 pm
Autor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 8:28 pm
arual80 ha escrit:Nenes, ja tenim data de casament: dissabte 6 d'octubre!!!!![]()
![]()
![]()
Vaig trucar al hoteli, encara que estaven tancats, hi havia persones a dins treballant posant-ho tot apunt, així que ja em van assegurar que per aquell dia podia ser i demà, dissabte, anem per parlar dels menús i tot.
Doncs ara que ja tenim això llestos, ara ens toca buscar vestit de nuvia, nuvi, pel nen.... Em marejo només pensar-ho![]()
Ah, a més a més, aquest diumenge ho comuniquem als pares, no ho voliem fer tant aviat, voliem tenir les coses més lligades (fotògraf, flors, convit...), però al casar-nos per l'esglèsia ens demanen un paper de bateig, i el meu promès està batejat a León (els seus pares són d'allà i per això el van batejar allà), i és clar, ara per Setmana Santa van a passar els dies amb la família de León i hem d'aprofitar que van ells perquè demanin el paper, perquè nosaltres segurament fins agost no hi anirem i la parròquia d'aquí ens demanen els papers quatre mesos abans del casament.
Autor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 9:16 pm
Autor: marina14 » dg. abr. 01, 2012 6:44 pm
Autor: arual80 » dl. abr. 02, 2012 9:58 am
Autor: Anna87 » dl. abr. 02, 2012 10:27 am
arual80 ha escrit:Gràcies Jenny30 per l'avís, no sabia això de l'obispat, ja els diré als meus sogres que sobretot ho demanin així, que no volem fer un viatge de 900km per un sol paper...
A nosaltres ens va donar el preu tancat, sense opció a comentar res (quan vam batejar al nen, el capellà ens va dir que s'havia de donar la voluntat, i que més o menys es donava uns 50 euros, però mai ens va dir "heu de pagar tant". Però és clar, aquest capellà no és el mateix que va batejar el meu nen, és d'un altre poble).
Ara estem liats amb el tema dels menús...
Què agafarieu vosaltres:
Opció1:
Entrants freds i calents variats
Amanida de marisc amb bolets de la temporada i oli de tòfona
Rapet al forn
Pastís Nupcial
Opció2:
Entrants freds i calents variats
Llobarro amb verduretes
Vedella blanca amb salsa de ceps
Pastís Nupcial
Quina és la que escollirieu?
Ell em diu que la opció1 perquè diu que després dels entrants ja la gent queda bastant tip (els entrants n'hi han molts), i que faria això perquè no sigués tant pesat.
Però jo em decanto per l'opció2, perquè crec que l'amanida de primer queda com molt "light"...