Hola reines, aqui una nuvia del 2011, que no vaig anar de viatge de noces a NY, sino a Argentina, peró per nadal si que vaig anar a NY i us dono el meu consell:
HOTEL: (Només opino de 3)
Jo estaba allotjada a The Alex Hotel, esta al costat de Grand Central Station i l'edifici Christler, teniem una mitja horeta caminant fins a Times Square, peró una parella que vam coneixer allà estava al New Yorker que està situat al costat del Madison Square Garden, està también a 20 minutets de Times Square, peró también aprop del Empire, els 2 tenen estació de metro al costat, si podeu reserveu al New Yorker, perque hi ha un altre hotel que es diu Pennsylvania o algo així que esta al costat del New Yorker i m'han dit que és massa cutre.
EXCURSIONS:
Jo les vaig fer amb britishtous, hi ha la possibilitat de fer-ho amb grup o sols, jo recomano amb grup, perque son grups de màxim 10 persones, aneu en furgo i tothom pot veure tot per les finestres, el guia que ens ho va fer es llatí i molt amable, a més si vas amb més gent espanyola et poden fer les fotos en parella que sempre va b tenir alguna dels 2 junts.
Excursió 1: Alto y bajo Manhattan, és la manera més ràpida de veure NY, et donen una volta, el Dakota, paren i vas a Central Park a veure l'IMAGINE, la diferéncia entre Upper east side y upper west side, (rics i milionaris), els edificis més emblemàtics, el barri chinés, el mini barri de little italy (només es un carrer)...
Excursió 2: NY Nocturno, no té res a veure amb l'anterior, et porten a diferents llocs per veure els diferents skylines de NY, un es el de Staten Island on veus la zona 0, Brooklyn on veus la prespectiva amb els edificis alts, una mica d'empire i amb el pont i una altra desde New Jersey on tindreu la prespectiva més maca que us podreu imaginar. Recomanació per camares reflex: Tripode indispensable.
Excursió 3: Contrastes, visites tots els barris de NY, veus Manhattan, Harlem, Bronx, Brooklyn... Hi ha zones on no et deixen baixar perque és on actuen els latin kings, a Brooklyn veus on viuen els jueus ortodoxos, crec que és el que més em va impresionar.
Aquestes són les 3 excursions de visites que vam agafar i que les recomano (mínim la del city tour i la de contrastes). Després pel nostre compte des de inet, vaig comprar la entrada per l'Empire State i el Rockefeller. A mi em va anar molt bé i el que heu de fer per visitar-los és: pel matí a 1a hora pujar a l'Empire, unes vistes impresionants de la ciutat, peró per veure la posta de sol al Rockefeller, no te preu!! Perque des del Rockefeller veus com s'ilumina l'Empire des d'un cantó i des de l'altre Central Park.Us poso els meus preus x k ho compareu!
Excursions:
booking@britishtoursny.com
Confirmamos servicios : City Tour, Night tour y Contrastes.
Se realizo el cobro de $ 510.00 + 3.5% = $ 527.85, a la tarjeta indicada.
Te recuerdo que ustedes nos pueden llamar un dia previo a su excursion a este numero gratuito de cualquier telefono publico. 1800-573-6678.
Saludos
Elizabeth
FORMULARIO DE RESERVAS
COMPA?IA: RESERVA DIRECTA ESTADIA: 26-Dec 27-Dec
PASAJERO: MESA RAMOS, MARIA JESUS # PASAJEROS 2 TOURS
Fecha Servicio # PAX Precio Unitario TOTAL
26-Dec CITY TOUR 2 $85.00 $170.00
26-Dec NIGHT TOUR 2 $85.00 $170.00
27-Dec CONTRASTES 2 $85.00 $170.00
Total factura $510.00 Important! El numero es gratuit i podeu trucar des de qualsevol cabina!!! Esta genial, et recullen a l'Hotel que els hi indiqueu.
Per pujar al Rockefeller: TopOfTheRockNYC.com vaig triar dia i hora i compra feta!
Per pujar al Empire state:
http://www.esbnyc.com/ jo vaig comprar el fast pass i fins a la planta 102. El fast pass serveix per si hi ha molta gent, jo vaig anar a les 8 del matí del 25 de Desembre i no hi havia gaire gent si l'hagués agafat normal no hagués fet cua, peró también s'ha de tenir en compte que el 25 de desembre és diferent a qualsevol altre dia...
Si necessiteu algun consell o qualsevol coseta m'envieu un MP, que si m'escribiu aquí no asseguro que contesti.
Disfruteu de la boda i del viatge de noces que es moooolt especial!!!