NEW YORK 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: NEW YORK 2012

EntradaAutor: Dolçeta » dl. feb. 20, 2012 9:51 am

novi ha escrit:i al creuar el pont a ma dreta hi ha un petit parc amb un mirador, allà veure com es fa fosc i es va il.luminant el skyline, no te preu... M'encantaaa akest ponnt!

lo del helicopter no ho vam fer per preu... pq s'anava molta pasta, pero tothom ho recomana

Jurjur Verdad que ahí salen unas fotos espectaculares? ;)

El helicóptero lo recomiendo 100%, es algo maravilloso y ver la ciudad desde el aire es algo que nunca se olvida!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: rinxols » dl. feb. 20, 2012 2:47 pm

Aixo això novi, et faria res passar-nos la tevá guia? Ens aniria de luxe!!!
ImatgeImatge
rinxols
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: anne26 » dl. feb. 20, 2012 5:05 pm

Hola Noies!

Fa molt de temps que us llegeixo i al veure el tema m'ha fet il·lusió començar a escriure.

En el nostre viatge de nuvis també fem NY, després california i al final anem uns dies a la Polinesia francesa per relaxar-nos de tot el trote del viatge jeje.
Nosaltres estarem a New York del 30 de juliol al 5 D'agost, he estat llegint per internet que són pocs dies per visitar-ho tot. Com ho veieu?

A New York estarem a l'Hotel Marcel al Gramercy park, nuxe si es bona situació. Algú el coneix? Ens havien ofert estar a l'Upper West Side però se'ns en anava de pressupost ( una diferencia de 500 E ) i total per només dormir vam pensar que tampoc valia massa la pena.

També m'han comentat que passarem moltíssima calor jeje. Aquest cap de setmana he estat llegint un munt de coses per internet. Em fa una mica de por l'Adunana diuen que son bastant bordes jeje.
Se'm està fent eterna l'espera, encara queden més de 5 mesos.
Una abraçada!
anne26

Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 20, 2012 4:48 pm

EntradaAutor: -sweety- » dl. feb. 20, 2012 9:14 pm

Nosaltres volem fer el viatge combinant NY amb Orlando!!! =0-0-) =0-0-) No sé quants dies a cada lloc, però el màxim que l'economia ens permeti! :-))
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: -sweety- » dl. feb. 20, 2012 9:14 pm

Per cert, molt interessants els vostres comentaris! Quan s'acosti més el moment ja m'ho apuntaré tot amb calma!
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: Sweet81 » dl. feb. 20, 2012 10:06 pm

Nova York, california i Polinesia??? El viatge durará 1 mes, no? Perqué per veureu tot necessites molts dies
Sweet81
:: núvia rookie

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

EntradaAutor: novi » dt. feb. 21, 2012 7:36 pm

noies, potser ens tirem enrere amb lo de NY! es el viatge que més ens ve de gust, pero se'n va de preu. No sé que coi deu haver quan volem estar nosaltres, pero ens puja la nit uns 200€!! i per akest preu anem un Nadal, q ha de ser espectacular... i si no, pel mateix preu a l'estiu estem el doble de dies...a nosatlres q ja hem estat no sé si ens val la pena gastar-nos 1000€ per 5 dies... potser busquem un altre alternativa, tipus Orlandp-Rivera Maya...

Aixxxx, kina mala sort!
Imatge
novi

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. feb. 21, 2012 9:04 pm

novi ha escrit:noies, potser ens tirem enrere amb lo de NY! es el viatge que més ens ve de gust, pero se'n va de preu. No sé que coi deu haver quan volem estar nosaltres, pero ens puja la nit uns 200€!! i per akest preu anem un Nadal, q ha de ser espectacular... i si no, pel mateix preu a l'estiu estem el doble de dies...a nosatlres q ja hem estat no sé si ens val la pena gastar-nos 1000€ per 5 dies... potser busquem un altre alternativa, tipus Orlandp-Rivera Maya...

Aixxxx, kina mala sort!

També podeu mirar la costa oest dels EUA! Diuen que està molt bé... nosaltres vam estar dubtant molt entre això i Nova York!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: novi » dt. feb. 21, 2012 9:12 pm

Sí, era una de les posibilitats, pero al final ho vam descartar pq tenim varis amics que també ho volen fer, i es un viatge que amb gent ha d molar molt. A part que es tute, i com q no dominem l'idioma tampoc em veig ell i jo en un cotxe fent ruta...
Imatge
novi

EntradaAutor: -sweety- » dv. feb. 24, 2012 8:57 am

Novi realment si ja heu estat i us surt 200€ la nit... no val la pena! :.0.-0.: La opció d'Orlando a mí m'encanta!!! I a Riviera Maya han estat amics i diuen que és una pasada! Nosaltres volem combinar Orlando amb NY!!
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: sílvialleida » dv. feb. 24, 2012 2:04 pm

Hola!
Doncs nosaltres també combinarem Nova York amb Riviera Maya. Ens casem el 19 de maig i marxem cap a Nova York el 22. Ens hi estem fins el 27 i després a descansar a la Riviera fins el dia 1 de juny que ja tornarem cap a casa. En tenim unes ganes!
Imatge
sílvialleida

Entrades: 4
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dv. feb. 24, 2012 9:34 pm

Noies!!! nosaltres ens estem montant la ruta per NY a través de dos foros, el de "Los Viajeros" y el de "Foro de NY", estan molt bé, et donen moltes idees d'allotjament, on dinar, on anar... si voleu donar un cop d'ull us deixo els enllaços :-)ok:
http://www.losviajeros.com/foros.php?f=66 i http://www.forodenuevayork.com/
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. feb. 25, 2012 10:18 am

Gràcies pels enllaços Alexita! T'asseguro que els utilitzaré moltíssim!

Ah... una cosa que s'ha de fer sí o sí és anar a menjar pastrami (és una carn que la fan entre bullida i fumada que està boníssima).
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Angie18 » ds. feb. 25, 2012 3:44 pm

Chicas! aun no había entrado aquí, nosotros hacemios ruta en uSA y pasamo seis días en NY. Yo ya he estado pero él no.
Novi, ¿me puedes pasar la guia a mi también???
gracias!
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: novi » dg. feb. 26, 2012 1:38 am

Mañana os la paso a todas!
Imatge
novi

EntradaAutor: jemima » dl. feb. 27, 2012 2:02 am

Hola, noies!!!! Aquí una altra parella que també se'n va a NY!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: No hi hem estat mai, ni jo ni el meu xicot, i ens fa molta il·lusió!!!! Sweety-2013, nosaltres farem combinació NY-Orlando!!!!!! Passarem 4 o 5 dies a la City (de l'1 al 5 de juny aprox.) i després 4 dies a Orlando :) Allà volem veure Disney World i també volem anar a Sea World, un parc on pots nedar entre dofins!!!!!! Quines ganeeeesssssssss!!!!!!
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. març 02, 2012 12:31 pm

Hola reines, aqui una nuvia del 2011, que no vaig anar de viatge de noces a NY, sino a Argentina, peró per nadal si que vaig anar a NY i us dono el meu consell:

HOTEL: (Només opino de 3)
Jo estaba allotjada a The Alex Hotel, esta al costat de Grand Central Station i l'edifici Christler, teniem una mitja horeta caminant fins a Times Square, peró una parella que vam coneixer allà estava al New Yorker que està situat al costat del Madison Square Garden, està también a 20 minutets de Times Square, peró también aprop del Empire, els 2 tenen estació de metro al costat, si podeu reserveu al New Yorker, perque hi ha un altre hotel que es diu Pennsylvania o algo així que esta al costat del New Yorker i m'han dit que és massa cutre.

EXCURSIONS:

Jo les vaig fer amb britishtous, hi ha la possibilitat de fer-ho amb grup o sols, jo recomano amb grup, perque son grups de màxim 10 persones, aneu en furgo i tothom pot veure tot per les finestres, el guia que ens ho va fer es llatí i molt amable, a més si vas amb més gent espanyola et poden fer les fotos en parella que sempre va b tenir alguna dels 2 junts.

Excursió 1: Alto y bajo Manhattan, és la manera més ràpida de veure NY, et donen una volta, el Dakota, paren i vas a Central Park a veure l'IMAGINE, la diferéncia entre Upper east side y upper west side, (rics i milionaris), els edificis més emblemàtics, el barri chinés, el mini barri de little italy (només es un carrer)...
Excursió 2: NY Nocturno, no té res a veure amb l'anterior, et porten a diferents llocs per veure els diferents skylines de NY, un es el de Staten Island on veus la zona 0, Brooklyn on veus la prespectiva amb els edificis alts, una mica d'empire i amb el pont i una altra desde New Jersey on tindreu la prespectiva més maca que us podreu imaginar. Recomanació per camares reflex: Tripode indispensable.
Excursió 3: Contrastes, visites tots els barris de NY, veus Manhattan, Harlem, Bronx, Brooklyn... Hi ha zones on no et deixen baixar perque és on actuen els latin kings, a Brooklyn veus on viuen els jueus ortodoxos, crec que és el que més em va impresionar.

Aquestes són les 3 excursions de visites que vam agafar i que les recomano (mínim la del city tour i la de contrastes). Després pel nostre compte des de inet, vaig comprar la entrada per l'Empire State i el Rockefeller. A mi em va anar molt bé i el que heu de fer per visitar-los és: pel matí a 1a hora pujar a l'Empire, unes vistes impresionants de la ciutat, peró per veure la posta de sol al Rockefeller, no te preu!! Perque des del Rockefeller veus com s'ilumina l'Empire des d'un cantó i des de l'altre Central Park.

Us poso els meus preus x k ho compareu!
Excursions:
booking@britishtoursny.com

Confirmamos servicios : City Tour, Night tour y Contrastes.
Se realizo el cobro de $ 510.00 + 3.5% = $ 527.85, a la tarjeta indicada.
Te recuerdo que ustedes nos pueden llamar un dia previo a su excursion a este numero gratuito de cualquier telefono publico. 1800-573-6678.
Saludos
Elizabeth

FORMULARIO DE RESERVAS
COMPA?IA: RESERVA DIRECTA ESTADIA: 26-Dec 27-Dec
PASAJERO: MESA RAMOS, MARIA JESUS # PASAJEROS 2 TOURS

Fecha Servicio # PAX Precio Unitario TOTAL
26-Dec CITY TOUR 2 $85.00 $170.00
26-Dec NIGHT TOUR 2 $85.00 $170.00
27-Dec CONTRASTES 2 $85.00 $170.00
Total factura $510.00

Important! El numero es gratuit i podeu trucar des de qualsevol cabina!!! Esta genial, et recullen a l'Hotel que els hi indiqueu.

Per pujar al Rockefeller: TopOfTheRockNYC.com vaig triar dia i hora i compra feta!
Per pujar al Empire state: http://www.esbnyc.com/ jo vaig comprar el fast pass i fins a la planta 102. El fast pass serveix per si hi ha molta gent, jo vaig anar a les 8 del matí del 25 de Desembre i no hi havia gaire gent si l'hagués agafat normal no hagués fet cua, peró también s'ha de tenir en compte que el 25 de desembre és diferent a qualsevol altre dia...

Si necessiteu algun consell o qualsevol coseta m'envieu un MP, que si m'escribiu aquí no asseguro que contesti.

Disfruteu de la boda i del viatge de noces que es moooolt especial!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: alegria27 » dv. març 02, 2012 12:44 pm

Mari (MJM) ha escrit:Hola reines, aqui una nuvia del 2011, que no vaig anar de viatge de noces a NY, sino a Argentina, peró per nadal si que vaig anar a NY i us dono el meu consell:

HOTEL: (Només opino de 3)
Jo estaba allotjada a The Alex Hotel, esta al costat de Grand Central Station i l'edifici Christler, teniem una mitja horeta caminant fins a Times Square, peró una parella que vam coneixer allà estava al New Yorker que està situat al costat del Madison Square Garden, està también a 20 minutets de Times Square, peró también aprop del Empire, els 2 tenen estació de metro al costat, si podeu reserveu al New Yorker, perque hi ha un altre hotel que es diu Pennsylvania o algo així que esta al costat del New Yorker i m'han dit que és massa cutre.

EXCURSIONS:

Jo les vaig fer amb britishtous, hi ha la possibilitat de fer-ho amb grup o sols, jo recomano amb grup, perque son grups de màxim 10 persones, aneu en furgo i tothom pot veure tot per les finestres, el guia que ens ho va fer es llatí i molt amable, a més si vas amb més gent espanyola et poden fer les fotos en parella que sempre va b tenir alguna dels 2 junts.

Excursió 1: Alto y bajo Manhattan, és la manera més ràpida de veure NY, et donen una volta, el Dakota, paren i vas a Central Park a veure l'IMAGINE, la diferéncia entre Upper east side y upper west side, (rics i milionaris), els edificis més emblemàtics, el barri chinés, el mini barri de little italy (només es un carrer)...
Excursió 2: NY Nocturno, no té res a veure amb l'anterior, et porten a diferents llocs per veure els diferents skylines de NY, un es el de Staten Island on veus la zona 0, Brooklyn on veus la prespectiva amb els edificis alts, una mica d'empire i amb el pont i una altra desde New Jersey on tindreu la prespectiva més maca que us podreu imaginar. Recomanació per camares reflex: Tripode indispensable.
Excursió 3: Contrastes, visites tots els barris de NY, veus Manhattan, Harlem, Bronx, Brooklyn... Hi ha zones on no et deixen baixar perque és on actuen els latin kings, a Brooklyn veus on viuen els jueus ortodoxos, crec que és el que més em va impresionar.

Aquestes són les 3 excursions de visites que vam agafar i que les recomano (mínim la del city tour i la de contrastes). Després pel nostre compte des de inet, vaig comprar la entrada per l'Empire State i el Rockefeller. A mi em va anar molt bé i el que heu de fer per visitar-los és: pel matí a 1a hora pujar a l'Empire, unes vistes impresionants de la ciutat, peró per veure la posta de sol al Rockefeller, no te preu!! Perque des del Rockefeller veus com s'ilumina l'Empire des d'un cantó i des de l'altre Central Park.

Us poso els meus preus x k ho compareu!
Excursions:
booking@britishtoursny.com

Confirmamos servicios : City Tour, Night tour y Contrastes.
Se realizo el cobro de $ 510.00 + 3.5% = $ 527.85, a la tarjeta indicada.
Te recuerdo que ustedes nos pueden llamar un dia previo a su excursion a este numero gratuito de cualquier telefono publico. 1800-573-6678.
Saludos
Elizabeth

FORMULARIO DE RESERVAS
COMPA?IA: RESERVA DIRECTA ESTADIA: 26-Dec 27-Dec
PASAJERO: MESA RAMOS, MARIA JESUS # PASAJEROS 2 TOURS

Fecha Servicio # PAX Precio Unitario TOTAL
26-Dec CITY TOUR 2 $85.00 $170.00
26-Dec NIGHT TOUR 2 $85.00 $170.00
27-Dec CONTRASTES 2 $85.00 $170.00
Total factura $510.00

Important! El numero es gratuit i podeu trucar des de qualsevol cabina!!! Esta genial, et recullen a l'Hotel que els hi indiqueu.

Per pujar al Rockefeller: TopOfTheRockNYC.com vaig triar dia i hora i compra feta!
Per pujar al Empire state: http://www.esbnyc.com/ jo vaig comprar el fast pass i fins a la planta 102. El fast pass serveix per si hi ha molta gent, jo vaig anar a les 8 del matí del 25 de Desembre i no hi havia gaire gent si l'hagués agafat normal no hagués fet cua, peró también s'ha de tenir en compte que el 25 de desembre és diferent a qualsevol altre dia...

Si necessiteu algun consell o qualsevol coseta m'envieu un MP, que si m'escribiu aquí no asseguro que contesti.

Disfruteu de la boda i del viatge de noces que es moooolt especial!!!

Moltes gràcies per la informació ;-) . Nosaltres volem fer NY i suposo que pasarem el cap d'any allà ( la boda la tenim al Desembre). Quines ganes de boda i de viatge!!
alegria27

Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: novi » dv. març 02, 2012 11:08 pm

jo recomano totalment el contrari respecte al Rockefeller i el Empire.

El rockefeller te vistes al central park, i si vas de nit, com q no està iluminat només veus una taca negre. En canvi veure com baixa el sol des del Empire es impresionant, i quan ja es fosc trobarte rodejat dels edificis es una pasada!!
Contra gustos no hi ha res escrit. A mi m'ho van recomanar així, i crec q va ser un encert! això sí, al Rockefeller vam anar a primerisima hora i perfecte pq no vam fer gens de cua, havia pokisima gent i es veia tot perfectament, al Empire a l'hora que baixa el sol hi ha unes cues impresionants ( està bé que agafeu a mtja tarda, pq així ho veieu en els tres estats, de dia, enfoskint i de nit, q es un espectacle!!!)

Jo l'excursió dels contrastos la trobo indispensable per fer-te una idea real de NY, pq si no , només et quedes amb Manhattan. La de la visita de nit, no la vam fer pero pel que explikes té molt bona pinta. L'altre si tens temps trobo q es molt millor fer turisme i anar descobrint la ciutat poc a poc, q no a saco amb un autocar. Pero es opinió personal, aquí cadascu sap com li agrada fer turisme, (es q nosaltres som de caminar a saco).

Ahh! i si podeu llogar unes bicis per recorrer tot el central park es un altre experiencia super xula!!! això sí, no ho reserveu des d'aqui, allà hi ha moltisma gent q al mateix park t'ofereix el servei i mega barato!
Imatge
novi

EntradaAutor: -sweety- » dg. març 04, 2012 7:37 pm

Moltes gràcies noies!!! Està superbé poder comptar amb experiències reals!!! >.-<:
Imatge

Imatge
-sweety-

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant