Autor: Mesa » dj. gen. 19, 2012 2:43 pm
Autor: Mesa » dj. gen. 19, 2012 2:48 pm
lilul ha escrit:Mesa ha escrit:Però si he vist a algunes foreres que el que han fet es un pica-pica amb música (sense tanta parafernalia de menú), en un restaurant, tipu recepció, i penso que aixo pot ser una bona idea per a vosaltres!
XIVATAAAAAAAAA!!!!!
Can, bonica, jo soc anticasaments i tampoc suporto tota aquesta parafernalia (per a mi, que cadascu faci el que vulgui amb el seu, a mi que no m'hi obliguin)
el meu xicot volia que estigues la familia propera en el moment real de signar papers, aixo d'anar al registre i despres fer un "peripe" pues que no. Aixi que ens casem a l'ajuntament, i despres anem tot passejant a un restaurant a dos carrers d'alla on farem un pica-pica tapeo amb una mica de musica que portarem del ipad i uns altaveus que ens deixa una amiga. I ja. I els donem de menjar perque venen desde fora del pais, que si fossim de la mateixa ciutat otro gallo cantaria, que diuen. (osti que borde estic avuiiiiii)
Els vestits? com els vingui de gust a la gent. nosaltres anirem mudats i jo no vaig de nuvia. no se encara com anire (aviso, avui estic molt susceptible amb el tema), pero ni tant sols sera un vestit llarg.
crec que encara no tend accès al CA, pero quant hi tinguis, passa't a veuve el meu :P
i si vols mes informacio de com vam acabar passant de masies i cases rurals, no dubtis em demanar-ho. que tothom creu que organitzar una celebracio (nosaltres li diem aixi, no un casament) en una masia fa que sigui mes "senzill" o "informal" i acaba siguent d'un complicat espaterrant. i com tu dius, vinga carretera!
Autor: Can » dj. gen. 19, 2012 6:09 pm
Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 10:25 am
Can ha escrit:Hahahaha! Lilul! No sé què és això del CA ni quan podré accedir-hi però tingues per segur que ho faré.![]()
Sí que vull saber per què vas passar de cases de colònies i tota la pesca. Sembla que ha de ser més "lliure", el tema, però potser no. És que a mi enclaustrar-me en un restaurant... em fa mandra ara mateix. Sóc un esperit lliure, jo! Hahahahaha!
Jo sé que no vull anar de núvia. Els vestit de núvia m'agraden altres cossos que no siguin el meu.No m'agradaria veure'm gaire mudada en plan de casament. I a mi no em fa res mudar-me per anar als casaments dels altres, eh? És el que hi ha, però si sóc jo la que es casa... no ho sé, no fa per mi. Ja hi pensaré quan sàpiga ben bé què toca fer. Tens dilemes amb el vestit, veig?
Pispireta... igual, igual. I com ho porteu de moment? Ja teniu alguna cosa pensada?
Per cert, les que us caseu així de manera més informal... sou gaires? És que el meu xicot no té aturador...! Ahir em deia que quan es va casar el seu germà els pares van fer llista de convidats! Ep, ep! Altooooooooo!
Autor: amour » dv. gen. 20, 2012 10:45 am
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:01 am
Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 11:04 am
Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 11:05 am
Can ha escrit:Ostres, doncs pel que expliques series la candidata ideal per obrir-me el meu, Lilul! Em sembla que estem tallades per un patró similar, tu i jo!
En el nostre entorn encara no ho hem dit a ningú. Quan ho tinguem més clar (dates, forma de la celebració, etc.) ja ho direm. De moment... avui ja tenim els papers per sol·licitar l'expedient! I jo de passada m'he demanat el certificat de naixement. El meu xicot hi haurà d'anar no sé quan, perquè està registrat en un poble petit i amb els horaris de feina i els de l'administració ja veuràs tu que fàcil que serà quadrar-ho tot.![]()
Jo encara no me'n faig a la idea, eh?
I temo el moment de dir-ho a casa meva, perquè són anticasaments total! Els fotrà una mandra! Hahahahahaha! Ma germana em dirà de tot!
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:07 am
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:11 am
Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 12:12 pm
Mesa ha escrit:Jo... Lilul... li he donat idees... t'he mantingut en l'anonimat!! Tú t'has descobert!! Però es que quan anava llegint a la Can, més m'enrecordava de cóm ho feies tú, i penso que és una gran idea!!!!![]()
![]()
![]()
Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 12:14 pm
Autor: pispireta » dv. gen. 20, 2012 12:28 pm
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 12:46 pm
Autor: pispireta » dv. gen. 20, 2012 12:58 pm
Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 1:29 pm
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 2:19 pm
Autor: Mesa » dv. gen. 20, 2012 3:55 pm
lilul ha escrit:Mesa ha escrit:Jo... Lilul... li he donat idees... t'he mantingut en l'anonimat!! Tú t'has descobert!! Però es que quan anava llegint a la Can, més m'enrecordava de cóm ho feies tú, i penso que és una gran idea!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, ja ho se que ho deies de broma!!! Jaja pero com que et notava (i et noto) una mica empipada... Bueno la regla tambe influeix. Jo estic passant una epoca semblant perque m'han inflat tant el cap amb la gent que opina gratis q jo tambe estuc q em pujo per les parets!!! Grrrr
mesa, que es catxondeo! jejee, si jo estic orgullossisima del que estic intentant montar... si em deixen
i tema vestit, crec que intentare ni pensar-hi ni que m'hi facin pensar uns dies, a veure si em reanimo i al final al febrer faig algo en aquest sentit. estic mooooolt creuada i a sobre m'ha vingut la regla.![]()
![]()
![]()
Autor: Mesa » dv. gen. 20, 2012 3:59 pm
lilul ha escrit:No, no soc rellotge suis. Sempre ha anat com li ha rotat. Vaig comencar amb les pastis justament per intentar regular i despres de nosequants anys de prendre'n, he aconseguit saber la setmana que toca que vingui. Faig les tres setmanes prenent-la a l'hora exacta que toca i despres, se que entre el diumenge que prenc la ultima i el diumenge seguent, pot venir un dels 7 dies. I despres dura com li dona la gana, de vegades 2 dies, de vegades 10.
Ho he comptat per setmanes de pasti i justament el 21 de juliol cau en la setmana de "descans" SNIF!!!!!
Nantros teniem molt clar que per l'esglesia ni que ens matessin, be, potser mes aviat en julien ni ganes i jo ni boja, ni que em matin ni que em matin la familia. Aixo ja ho he explicat al CA (ejejjee, apa, Can, si vols saber les raons t'has d'espavilar amb els 100 missatges!)
I despres es veritat que m'han dit que es mes facil en tema papeleo, pero m'es igual. De fet, una rao de mes de no voler-ho fer! em vinguin a mi amb preferencies religioses I UNA M!
ai, perdoneu, que estic borde i no em controlo gaire.
jejje, tema esglesia apart, que ni ens ho vam plantejar, entre casarse a ca meva o a ca seva (que total ens queda casi igual de lluny) vam preferir ca meva. El lilulo troba que l'ajuntament es mes maco i el centre de la ciutat peatonal li encanta, i a mi m'agrada perque hem necessitat menys papers que no pas aqui dalt, i sort d'aixo perque va anar ben just d'aconseguir-los tots a temps!
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 4:54 pm