Casament informal

El millor any de la nostra vida!

Re: Casament informal

EntradaAutor: Mesa » dj. gen. 19, 2012 2:43 pm

Jo... Lilul... li he donat idees... t'he mantingut en l'anonimat!! Tú t'has descobert!! Però es que quan anava llegint a la Can, més m'enrecordava de cóm ho feies tú, i penso que és una gran idea!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

Re: Casament súper senzill

EntradaAutor: Mesa » dj. gen. 19, 2012 2:48 pm

lilul ha escrit:
Mesa ha escrit:Però si he vist a algunes foreres que el que han fet es un pica-pica amb música (sense tanta parafernalia de menú), en un restaurant, tipu recepció, i penso que aixo pot ser una bona idea per a vosaltres!

XIVATAAAAAAAAA!!!!!

Can, bonica, jo soc anticasaments i tampoc suporto tota aquesta parafernalia (per a mi, que cadascu faci el que vulgui amb el seu, a mi que no m'hi obliguin)

el meu xicot volia que estigues la familia propera en el moment real de signar papers, aixo d'anar al registre i despres fer un "peripe" pues que no. Aixi que ens casem a l'ajuntament, i despres anem tot passejant a un restaurant a dos carrers d'alla on farem un pica-pica tapeo amb una mica de musica que portarem del ipad i uns altaveus que ens deixa una amiga. I ja. I els donem de menjar perque venen desde fora del pais, que si fossim de la mateixa ciutat otro gallo cantaria, que diuen. (osti que borde estic avuiiiiii)

Els vestits? com els vingui de gust a la gent. nosaltres anirem mudats i jo no vaig de nuvia. no se encara com anire (aviso, avui estic molt susceptible amb el tema), pero ni tant sols sera un vestit llarg.

crec que encara no tend accès al CA, pero quant hi tinguis, passa't a veuve el meu :P

i si vols mes informacio de com vam acabar passant de masies i cases rurals, no dubtis em demanar-ho. que tothom creu que organitzar una celebracio (nosaltres li diem aixi, no un casament) en una masia fa que sigui mes "senzill" o "informal" i acaba siguent d'un complicat espaterrant. i com tu dius, vinga carretera!

Jo Lilul doncs sí, se't veu més susceptible avui.... Estrès per tema vestit?. Ja veuràs com trobes aviat!!
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Can » dj. gen. 19, 2012 6:09 pm

Hahahaha! Lilul! No sé què és això del CA ni quan podré accedir-hi però tingues per segur que ho faré. :-)

Sí que vull saber per què vas passar de cases de colònies i tota la pesca. Sembla que ha de ser més "lliure", el tema, però potser no. És que a mi enclaustrar-me en un restaurant... em fa mandra ara mateix. Sóc un esperit lliure, jo! Hahahahaha!

Jo sé que no vull anar de núvia. Els vestit de núvia m'agraden altres cossos que no siguin el meu. :-) No m'agradaria veure'm gaire mudada en plan de casament. I a mi no em fa res mudar-me per anar als casaments dels altres, eh? És el que hi ha, però si sóc jo la que es casa... no ho sé, no fa per mi. Ja hi pensaré quan sàpiga ben bé què toca fer. Tens dilemes amb el vestit, veig?

Pispireta... igual, igual. I com ho porteu de moment? Ja teniu alguna cosa pensada?

Per cert, les que us caseu així de manera més informal... sou gaires? És que el meu xicot no té aturador...! Ahir em deia que quan es va casar el seu germà els pares van fer llista de convidats! Ep, ep! Altooooooooo!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 10:25 am

Can ha escrit:Hahahaha! Lilul! No sé què és això del CA ni quan podré accedir-hi però tingues per segur que ho faré. :-)

Sí que vull saber per què vas passar de cases de colònies i tota la pesca. Sembla que ha de ser més "lliure", el tema, però potser no. És que a mi enclaustrar-me en un restaurant... em fa mandra ara mateix. Sóc un esperit lliure, jo! Hahahahaha!

Jo sé que no vull anar de núvia. Els vestit de núvia m'agraden altres cossos que no siguin el meu. :-) No m'agradaria veure'm gaire mudada en plan de casament. I a mi no em fa res mudar-me per anar als casaments dels altres, eh? És el que hi ha, però si sóc jo la que es casa... no ho sé, no fa per mi. Ja hi pensaré quan sàpiga ben bé què toca fer. Tens dilemes amb el vestit, veig?

Pispireta... igual, igual. I com ho porteu de moment? Ja teniu alguna cosa pensada?

Per cert, les que us caseu així de manera més informal... sou gaires? És que el meu xicot no té aturador...! Ahir em deia que quan es va casar el seu germà els pares van fer llista de convidats! Ep, ep! Altooooooooo!

El CA es la "cuenta atrás", una part del foro que nomes hi pots accedir quan hagis fet el teus 100 missatges. Llavors podras llegir tots els detalls del que fa cadascuna de nosaltres, historia de la parella, de preparatius, i tota la pesca. La tradicio diu que li has de demanar a algu que te l'obri quan arrivis als 100 missatges i aixi podras explicar-nos tambe com us vau coneixer i com vau decidir que us casaveu. I la veritat que amb el que estas posant per aqui, em moro de ganes de veure que expliques!

JJEJEE segur que m'ho passo teta llegint els teus preparatius!

I dilemes, no... que estic fins el monyo que tothom diu la seva i tothom en sap molt i tothom vol tenir la rao. I jo passo. Ahir vaig deixar-li anar a ma mare per el Skype un "pues a veure si hi vaig en pilotes,que ja m'esteu agobiant" que em penso que deixara el tema aparcat durant uns dies...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: amour » dv. gen. 20, 2012 10:45 am

Hola noies! Ara es porta molt això de fer celebracions en comptes de casaments. La crisi és el que té.

Jo feré un casament perquè sempre ho he volgut així. Un petonet
amour

Entrades: 10
Membre des de: dj. des. 29, 2011 9:58 pm

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:01 am

Ostres, doncs pel que expliques series la candidata ideal per obrir-me el meu, Lilul! Em sembla que estem tallades per un patró similar, tu i jo!

En el nostre entorn encara no ho hem dit a ningú. Quan ho tinguem més clar (dates, forma de la celebració, etc.) ja ho direm. De moment... avui ja tenim els papers per sol·licitar l'expedient! I jo de passada m'he demanat el certificat de naixement. El meu xicot hi haurà d'anar no sé quan, perquè està registrat en un poble petit i amb els horaris de feina i els de l'administració ja veuràs tu que fàcil que serà quadrar-ho tot. ::brr::

Jo encara no me'n faig a la idea, eh?

I temo el moment de dir-ho a casa meva, perquè són anticasaments total! Els fotrà una mandra! Hahahahahaha! Ma germana em dirà de tot!
Can

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 11:04 am

amour, no t'ho prenguis malament, pero jo sempre he tingut molt clar que NO em casava, i si ho feia, era perque per temes administratius es molt mes facil moltes coses. I si m'havia de casar, el que segur que no faria es un convit de tropocents convidats, ni em vestiria de nuvia ni llogaria cote especial ni repartiria rams i tot aixo.

a mi la crisi, no m'ha fet canviar d'idea.

i de la mateixa manera que jo mai ho he volgut fer, els que tenen ganes, i sempre ho han volgut fer, a mi em sembla genial, pero que no em vinguin a dir despres que es el que "hauria de" fer.
Hi ho dic amb tota la bona fe del mon, que sona borde, pero no ho es, de veritat! Si jo veig les noies tot emocionades perque han trobat el seu vestit de princesa i me n'alegro molt! que lo que compta es que ells estiguis felices!

I a mi em pot semblar una barbaritat en un mateix casament sortejar 3 lligacames en un casament perque la nuvia nomes en te 2. Tallar dues corbates de nuvi perque el nuvi nomes en porta 1. Repartir el ram en 4, regalar 5 parelles de nuvis i un pastis de bolquers. A mi em sembla una barbaritat per AL MEU casament. Pero la parella que van fer tot aixo estaven tant contents, que jo no tinc cap dret a criticar-ho! ells podien pagar-s'ho i a mes ho volien fer aixi. I s'ho van passar genial.
Ara, tambe he anat a un altre casament amb quasibe 500 convidats, mes de 400 imposats per els pares, perque tant un com l'altre pare eren grans empresaris, com que van ser ells que van pagar el casament, la parella no va poder decidir gaire cosa, excepte convidar 10 amics. Els pobres estaben agobiadissims i ella, que es amiga meva, ja em va dir un any abans que abandonaba tota resistencia, que fos el que volguessin i ja. El dia del casament et puc dir que no va ser el mes felic de la seva vida, i aixo que ella si que es una noia de vestits de princesa, pero fins i tot en aixo va haber de claudicar itot i agafar el que ella volia, li van afegir una cua de tres metres i un vel en consequencia (es va casar a la catedral de murcia, amb missa cantada).

En tot aixo, que hi haura qui, per culpa de la crisi no fara el que voldria, val. pero per favor, que no tothom que no fa el gran bodorrio es perque hi ha crisi! que els que ho tenim molt clar, la crisi va a banda!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 11:05 am

Can ha escrit:Ostres, doncs pel que expliques series la candidata ideal per obrir-me el meu, Lilul! Em sembla que estem tallades per un patró similar, tu i jo!

En el nostre entorn encara no ho hem dit a ningú. Quan ho tinguem més clar (dates, forma de la celebració, etc.) ja ho direm. De moment... avui ja tenim els papers per sol·licitar l'expedient! I jo de passada m'he demanat el certificat de naixement. El meu xicot hi haurà d'anar no sé quan, perquè està registrat en un poble petit i amb els horaris de feina i els de l'administració ja veuràs tu que fàcil que serà quadrar-ho tot. ::brr::

Jo encara no me'n faig a la idea, eh?

I temo el moment de dir-ho a casa meva, perquè són anticasaments total! Els fotrà una mandra! Hahahahahaha! Ma germana em dirà de tot!

Doncs ja tardes a escriure 100 missatges!!!! jejeje

uff, la paperassa! ara que ho dius, ja estic en el punt per explicar tot el merder en el meu CA! jejeje, com que no fa gaire que el tinc estic explicant lo que ja esta fet :P
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:07 am

Ostres, Amour, ja m'ho imagino ja, que la crisi hi ha tingut molt a veure, perquè no vull saber preus, que deu ser terrorífic! Jo ni crisi ni res, és que mai m'he volgut casar (en el sentit de la celebració, perquè no tinc cap problemes amb el tema de signar uns papers ni del compromís). No m'hi he vist mai vestida de blanc, ballant entre taules i llançant rams de núvia... em moro de la vergonya! :o-o: No em crida gens, vaja.
Can

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:11 am

Ens hem creuat! Exacte! Jo penso igual. Al casament del meu cunyat es veu que els pares van fer una llista també! Jo això no ho vull pas! La gent que vingui vull que sigui gent que m'aprecio. Amb això no tinc pas gaires manies. A casa meva tots som una mica així, poc protocolaris. A casa del meu xicot ho són més, i jo els entenc, però de debò... no vull casar-me perquè la gent em vegi, em vull casar perquè en aquesta societat és més fàcil fer-ho així i perquè ell sí que vol i jo me l'estimo i li vull donar el gust. I, mira, si ell vol fer-ho públic, que hi sigui la gent que ens estimem i prou. La resta ja ho entendrà (si vol).

Em sembla que fins als 100 me'n queden uns quants! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Can

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 12:12 pm

Mesa ha escrit:Jo... Lilul... li he donat idees... t'he mantingut en l'anonimat!! Tú t'has descobert!! Però es que quan anava llegint a la Can, més m'enrecordava de cóm ho feies tú, i penso que és una gran idea!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

mesa, que es catxondeo! jejee, si jo estic orgullossisima del que estic intentant montar... si em deixen

i tema vestit, crec que intentare ni pensar-hi ni que m'hi facin pensar uns dies, a veure si em reanimo i al final al febrer faig algo en aquest sentit. estic mooooolt creuada i a sobre m'ha vingut la regla. ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 12:14 pm

MERDA, se m'acaba d'acudir comptar (aprox) quina setmana seria al juliol que tindria la col-lega vermella I BINGO!!!!

MECACHIS, en cada viatge, en cada festa especial, en la tesis i pel casament! collons!

: sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: pispireta » dv. gen. 20, 2012 12:28 pm

Doncs nosaltres, ho direm aquest finde a la familia. (pares i germans) A veure que tal, perquè clar, vull que quedi clar que és un casament intim i petit, i no vull que els meus pares s'emocionin pensant que convidaran a tiets, amics....En fi, que estic nervi!!

Nosaltres ja tenim data, serà a l'abril i de moment només tenim l'església. És una ermitat petitona que veiem desde casa, i està al mig de la muntanya. Ens falta tota la resta i és a l'arbril!!! però bé, com la idea és fer alguna cosa familiar, no crec que tinguem problemes. Si que vull trobar un lloc on ens donin de dinar, que estigui bo, i que després ens deixin un espai per poder fer una mica de juergui, però sense pagar 500 euros al dj!!!

Tema vestit, doncs jo en tinc un que mai he estrenat que em vaig comprar fa un parell d'anys. És llarg, i de color claret, (com un rosa matat) i jo em veig la mar d'apanyada amb ell, però al Pizpireto, no li acaba de fer el pes... Així que no se encara que farem....
pispireta
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 12:46 pm

Ostres, Lilul!!! Nooooooooooooooooo! : sgra : : sgra : Ets rellotge suís, tu?

Pispireta, i per l'església com ho fas? És molt diferent? Jo no crec que en Cano es despengi amb això, però per si de cas tinc un pla B. Hi ha una mini ermita (que només obre per festa major, diria) d'allà on va néixer mon pare que si m'hagués de casar per l'església o allà o enlloc. I a més, a davant de l'ermita hi ha una esplanada on també seria xulo fer alguna cosa. De fet, quan fan la festa major, el dinar de germanor el fan allà mateix. I el concert (que acostuma a ser un concert de música irlandesa!!! Cada any igual!!! Hahahahaha!).

Tot just avui hem recollit els papers per donar la sol·licitud i la veritat és que ja m'han dit que això pot anar per molt llarg. Ja ho veurem.
Can

EntradaAutor: pispireta » dv. gen. 20, 2012 12:58 pm

Es que pel jutjat, semblava que tot era més lent. Per l'església, s'han d'obrir un expedient matrimonial (partida de bateig, partida de neixement, fotocopia de dni i fer el curset prematrimonial, que en el nostre cas son 3 horetes què farem al febrer. No sé que ens explicaran després de 5 anys vivint junts :-)(:-) jejeje...
Nosaltres vam anar a principis de gener i tenien bastants dates lliures. Així que en menys de 4 mesos ens casem!!
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 1:29 pm

No, no soc rellotge suis. Sempre ha anat com li ha rotat. Vaig comencar amb les pastis justament per intentar regular i despres de nosequants anys de prendre'n, he aconseguit saber la setmana que toca que vingui. Faig les tres setmanes prenent-la a l'hora exacta que toca i despres, se que entre el diumenge que prenc la ultima i el diumenge seguent, pot venir un dels 7 dies. I despres dura com li dona la gana, de vegades 2 dies, de vegades 10.

Ho he comptat per setmanes de pasti i justament el 21 de juliol cau en la setmana de "descans" SNIF!!!!!

Nantros teniem molt clar que per l'esglesia ni que ens matessin, be, potser mes aviat en julien ni ganes i jo ni boja, ni que em matin ni que em matin la familia. Aixo ja ho he explicat al CA (ejejjee, apa, Can, si vols saber les raons t'has d'espavilar amb els 100 missatges!)
I despres es veritat que m'han dit que es mes facil en tema papeleo, pero m'es igual. De fet, una rao de mes de no voler-ho fer! em vinguin a mi amb preferencies religioses I UNA M!

ai, perdoneu, que estic borde i no em controlo gaire.

jejje, tema esglesia apart, que ni ens ho vam plantejar, entre casarse a ca meva o a ca seva (que total ens queda casi igual de lluny) vam preferir ca meva. El lilulo troba que l'ajuntament es mes maco i el centre de la ciutat peatonal li encanta, i a mi m'agrada perque hem necessitat menys papers que no pas aqui dalt, i sort d'aixo perque va anar ben just d'aconseguir-los tots a temps!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 2:19 pm

Bé, jo si em casés per l'església haurien d'acceptar un casament mixt. Jo no sóc creient ni penso dir que ho sóc. I ho faria allà per una qüestió sentimental cap al meu pare, que va morir, i perquè tinc un amor especial per aquell lloc. Res més.

Si fos a l'ajuntament seria al meu (ara nostre), perquè si bé és veritat que ell no és d'aquí, ja fa dos anys que hi vivim i s'hi sent a gust... i jo ni us ho explico! No ho sé, dependrà del que ens diguin de dates i tot, perquè m'han dit que és probable que a aquestes alçades a l'ajuntament ja no quedi res per enguany. De moment és parlar per parlar!

Ja m'espavilo, jaaaaa! Hahahaha! Estic ansiosaaaa! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Can

EntradaAutor: Mesa » dv. gen. 20, 2012 3:55 pm

lilul ha escrit:
Mesa ha escrit:Jo... Lilul... li he donat idees... t'he mantingut en l'anonimat!! Tú t'has descobert!! Però es que quan anava llegint a la Can, més m'enrecordava de cóm ho feies tú, i penso que és una gran idea!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja, ja ho se que ho deies de broma!!! Jaja pero com que et notava (i et noto) una mica empipada... Bueno la regla tambe influeix. Jo estic passant una epoca semblant perque m'han inflat tant el cap amb la gent que opina gratis q jo tambe estuc q em pujo per les parets!!! Grrrr

mesa, que es catxondeo! jejee, si jo estic orgullossisima del que estic intentant montar... si em deixen

i tema vestit, crec que intentare ni pensar-hi ni que m'hi facin pensar uns dies, a veure si em reanimo i al final al febrer faig algo en aquest sentit. estic mooooolt creuada i a sobre m'ha vingut la regla. ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Mesa » dv. gen. 20, 2012 3:59 pm

lilul ha escrit:No, no soc rellotge suis. Sempre ha anat com li ha rotat. Vaig comencar amb les pastis justament per intentar regular i despres de nosequants anys de prendre'n, he aconseguit saber la setmana que toca que vingui. Faig les tres setmanes prenent-la a l'hora exacta que toca i despres, se que entre el diumenge que prenc la ultima i el diumenge seguent, pot venir un dels 7 dies. I despres dura com li dona la gana, de vegades 2 dies, de vegades 10.

Ho he comptat per setmanes de pasti i justament el 21 de juliol cau en la setmana de "descans" SNIF!!!!!

Nantros teniem molt clar que per l'esglesia ni que ens matessin, be, potser mes aviat en julien ni ganes i jo ni boja, ni que em matin ni que em matin la familia. Aixo ja ho he explicat al CA (ejejjee, apa, Can, si vols saber les raons t'has d'espavilar amb els 100 missatges!)
I despres es veritat que m'han dit que es mes facil en tema papeleo, pero m'es igual. De fet, una rao de mes de no voler-ho fer! em vinguin a mi amb preferencies religioses I UNA M!

ai, perdoneu, que estic borde i no em controlo gaire.

jejje, tema esglesia apart, que ni ens ho vam plantejar, entre casarse a ca meva o a ca seva (que total ens queda casi igual de lluny) vam preferir ca meva. El lilulo troba que l'ajuntament es mes maco i el centre de la ciutat peatonal li encanta, i a mi m'agrada perque hem necessitat menys papers que no pas aqui dalt, i sort d'aixo perque va anar ben just d'aconseguir-los tots a temps!

jaja jo justament ho vaig mirar ahir perque tambe prenc pastis, i em toca la setmana despres de casar-me... En ple viatge!!! Pero ho prefereixo a que em toqui el dia de la boda...
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 4:54 pm

Ostres, la veritat és que quina mandra, no? No hi havia ni pensat en aquesta possibilitat. :o-o: Hauré de mirar el calendari lunar quan anem al registre a mirar dates! Hahahaha!
Can

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 11 visitants