Sueños pre-boda

El millor any de la nostra vida!

Re: Sueños pre-boda

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 10:41 pm

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Noies, posts com aquests em van genial per no emparanoiar-me! Quan vaig tenir el primer somni abans del casament em sembla que faltaven 5 o 6 mesos pel casament! I vaig pensar: "Dec estar mig desequilibrada si a aquestes alçades ja estic somiant coses d'aquestes".

La cosa anava del dia del casament... en Marc a Madrid i jo aquí... a unes poques hores de començar la cerimònia. I també recordo que somiava que la perruquera em feia un recollit, però només sortir de casa se'm desfeia tot!

Mare meva... quina paranoia!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Estercita » dt. gen. 17, 2012 10:46 pm

Sabéis que es lo peor...que le cuentas a tu pareja estos sueños y te dice que estás chaladaaa, ellos duermen a pata sueltaaaa...
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 10:56 pm

Estercita ha escrit:Sabéis que es lo peor...que le cuentas a tu pareja estos sueños y te dice que estás chaladaaa, ellos duermen a pata sueltaaaa...

També és veritat! Ara, que jo en el somni em despatxava a gust amb ell. Li fotia una bronca d'aquelles que fan història! Segurament a la meva manera m'he cobrat el fet que jo m'estic currant més coses del casament que no pas ell!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:02 pm

llufriu ha escrit:Jolín chicas! Otra que está igual... jeje, qué bueno! es que soñé casi lo mismo! y al poco de decirlo a la familia... qué mal!
Soñaba que estaba en casa de mis padres y me preparaba (cosa imposible porque nos casaremos donde vivimos ahora que está super lejos...), de repente había llegado el día y no había preparado nada, y me veía en el espejo super mal peinada y con un vestido que me iba mal y grande de color MARRON!!!
Qué mal rato... unos días después volví a soñar e iba un poco mejor, pero tampoco para tirar cohetes, suerte que solo son sueños!!

Yo hace poco también tuve otra pesadilla....de repente era el día de la boda y ¡NO TENIA EL VESTIDO!! Yo decía..¿Cómo ha podido pasarme esto a mí? ¿y ahora qué me pongo??? Y no hacía más que llorar y llorar...y me desperté!! Menos mal porque lo pasé fatal! jaja
Imatge
ANAPAR
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 19, 2012 10:18 pm

Sempre passa el mateix en els somnis... alguna cosa no està a punt! O és el vestit, o el pentinat... però suposo que com que porta tanta feina organitzar el casament, el nostre subconscient deu estar estressadíssim i ens fa aquestes jugarretes!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nono » dj. gen. 19, 2012 10:23 pm

jajajajajajaja a mi me pasó lo mismo antes incluso de poner fecha!!!! soñé que venia a casa mi madre super arreglada y ponia cara de espanto, yo iba en pijama, empiezan a llegar mis hermanos y demas familiares y yo flipando no entendia pq todo el mundo estaba tan arreglado y en mi casa... total que me dicen que es el dia de mi boda y bueno pues como todas desespero y muchos muchos nervios!!! jajajaja
Aunque tengo que deciros que hace unos dias soñe otra vez con la boda, fue un sueño corto pero muy bonito... soñe que estaba en el comedor de mi casa y me veia en mi habitacion de espaldas vestida de novia y parecia que me estaban haciendo fotos, es como si yo (la que observaba, fuera otra persona y sentia que la otra yo estaba muy guapa (si no lo pienso yo... jajajajaja) no se me sentí muy bien, tranquila y feliz como con mariposas en el estomago...
Bueno parece que mi subconsciente decidió darme un regalito :-)0(-:
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: alohha » dv. gen. 20, 2012 8:50 am

Por lo que veo... estamos todas locas!! qué bién, no soy la única! >.-<:

He vuelto a tener otro sueño, esta vez de la boda de una de mis mejores amigas, que se casa en Mayo. Era muuuuuuuy bonito y emotivo! Ya podía tener ese tipo de sueños conmigo misma!!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 20, 2012 5:37 pm

alohha ha escrit:Por lo que veo... estamos todas locas!! qué bién, no soy la única! >.-<:

He vuelto a tener otro sueño, esta vez de la boda de una de mis mejores amigas, que se casa en Mayo. Era muuuuuuuy bonito y emotivo! Ya podía tener ese tipo de sueños conmigo misma!!

Això és perquè ets molt generosa i guardes els somnis bons per les amigues! :··;..:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: alohha » dv. gen. 20, 2012 9:52 pm

Olguiky ha escrit:
alohha ha escrit:Por lo que veo... estamos todas locas!! qué bién, no soy la única! >.-<:

Això és perquè ets molt generosa i guardes els somnis bons per les amigues! :··;..:

jejejjeje, serà això... que és com una germana!!!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: Estercita » dv. gen. 20, 2012 9:56 pm

Chicas estoy intentando que mi futuro marido tenga sueños pre-boda, así que todas las noches antes de dormirnos le hablo de cosas de la boda en la cama, y por más que le hablo para ver si luego sueña, el tio na de na..vamos que la que acaba soñando soy yo....y encima que me lo estoy currando más que él, no puedo tener sueños bonitos...me cawen to...si es que hasta pa eso son tranquilos!
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: xaviymaica » ds. feb. 04, 2012 12:16 am

jajajajajaja pues el mio está de los nervios y aún queda tiempo hasta septiembre... así que imaginate... creo que el día de la boda estará mas nervioso el que yo :)
Imatge
xaviymaica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: octubre2012 » dl. feb. 20, 2012 10:26 pm

yo de momento no e tenido ningun sueño, ahora k e leido este post empezare a soñar jejejeje, y de nervios de momento nada ninguno de los dos, supongo k lo vemos bastante lejano aun jeje
Imatge
octubre2012

Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: bearoki » dv. març 23, 2012 12:37 pm

Estercita ha escrit:Sabéis que es lo peor...que le cuentas a tu pareja estos sueños y te dice que estás chaladaaa, ellos duermen a pata sueltaaaa...

Totalmente de acuerdo
bearoki

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 23, 2012 3:29 pm

jeejeje... estamos fatal todas... yo hace algunos meses soñé que llegaba el gran dia y llevaba un vestido que me clareaba todo y no tenia ni can-can... se lo expliqué a Rafa y mdijo que no me preocupaba que él iba a buscarme algo para solucionarlo: y aparece con una capa de torero con el logo del Viena!! jejejeje!! quería matarle en sueños!! luego se lo conté y nos partíamos de la risa!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » ds. març 24, 2012 1:14 pm

Aquesta nit he tingut el primer somni del casament. La veritat és que amb els nervis ja m'estranyava no haver somiat res!!
No ha sigut gens agradable... Us explico: la meva àvia ens regala els anells i en el somni em deia dos dies abans del casament que no, que ella no me'ls regalava i que li havia de tornar els diners que els necessitava per un altre regal que se li havia acudit i que era més bonic. Jo anava a la botiga i parlava amb el dependent i li explicava el què passava i que és clar, jo ara no tenia diners per pagar-li, però que ho faria un cop passat el casament i ell em deia que no, que si no ho pagava no tenia anells... Ha sigut engoixant, però sort que m'he despertat... Però ara estic intrigada per saber quin hagués estat el regal de la meva àvia!!! XD
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: toni-silvia » ds. març 24, 2012 2:15 pm

Jo aquesta nit he somiat que estava ja vestida de nuvia a un lloc i em dien: ja ha arribat el nuvi!
I jo deia, pero si son les 12, que fa tant d'hora? que no em pot veure encara!!
I demanava que li diguessin que no tornes fins les 4 de la tarda jajaja
I ara em pregunto, que feia jo ja vestida i pentinada a les 12 si el casament no el tenim fins les 5 de la tarda?? jejeje
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » ds. març 24, 2012 9:09 pm

Veo que es algo general.. estamos tan obsesionadas porque todo salga perfecto y llegue ya... que nos lo llevamos hasta a los sueños!! jejejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: lilul » ds. abr. 07, 2012 4:44 pm

El lilulo ja fa dos dies seguits que te malsons de casament! i jo dormint a piernesuelteeeeeee

jajajjaaa apa que no ric jo ara, que quan vaig tenir jo l'epoca de somnis bodorrils, ell, vinga dir-me que si soc una exagerada, que no m'he d'agafar les coses tant seriosament que despres m'estresso i ni dormint deixo de pensar-hi...

TOMAAAAA un dia ha somiat que ningu estava alla perque tothom havia fotut el camp a la platja passant del casament, i aquesta nit ha somiat que el seu traje no estava a puesto, que tothom estava ja arreglat i esperant-lo i ell encara en pijama!

:-)0(-: :-)0(-:
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: pispireta » dg. abr. 08, 2012 7:13 pm

Doncs jo aquesta nit he repetit, un altre maolson : sgra :
M'anava a la pelu a arreglar-me i quan anava camí, m'enrecordava que havia deixat la casa feta una merda. Mirava l'hora i pensava, o em dona temps de tornar i netejar la casa abans que arribi el fotograf, i la familia!! I li deia a la perruquera que no m'assaqués els cabells, que m'havia de tornar a casa a netejar!! jajajaj
ara, ho penso i ric, però aquesta nit era horrible!!
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Nono » dg. abr. 08, 2012 9:08 pm

jejejejej que mal rato se pasan con los dichosos sueñecitos... yo llevo como un mes o asi soñando de lo mas bariopinto con la boda y la verdad estoy mas que cansada jajajaja que lo paso fatal!!!! en cambio mi pareja na de na el tan tranquilo que esta... ni un solo sueño ni bueno ni malo y le enviiiidio taaaaaanto jejejejeje
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants