RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. març 31, 2012 10:59 am

Hola Sílvia, moltíssimes gràcies pel teus consells, tot i que vaig llegir aquest foro i recomanaves el tema del menjar, DONCS SE'M VA OBLIDAR ESMORZAR!!!!

I em vaig adonar quan estava a l'església, els sorolls de panxa (eren les 12.30h del matí i encara em quedaven ben be unes 3 o 4 h per dinar....), va ser llavors quan em vaig recordar de tu!!! Ja veus, allà a l'església plantada i pensant en els bons consells teus que havia llegit, i jo sense fer cas!!!
Ostres....

Quan vem sortir de la cerimònia vaig fer veure que tenia ganas d'anar al lavabo, vem entrar en un restaurant del costat i vaig dir que em fessin un bikini o un entrepà petit, uf, menys mal!!!

Amagadet el duia la meva mare i dins el cotxe, vaig aprofitar per menjar-me'l I EL FOTOGRAF EM VA ENXAMPAR I EM VA FER UN PARELL DE FOTOS!!!

Quedaré moníssima dins el cotxe de núvia menjant un bikini i caient el formatge fos... je je, però estava de BO!!!

Moltes gràcies per tot Sílvia, com diueu voslatres Ens BAllem!!!!

Aïna i Pol....o Pol Aïna.... je je!!!

Der res PolAïna, reenvio el vostre meil al foro per a que altres núvies ho tinguin present.

Silvia i Jordi
639.341.442
http://silviaijordi.blogspot.com/
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Psia » dj. abr. 05, 2012 10:33 am

Aquest dia hem de menjar! Jo ho penso fer, és la meva salut i a més el vull disfrutar. Em dona igual el maquillatge o el fotògraf.
Moltes gràcies!
Psia
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dg. des. 04, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. maig 08, 2012 7:51 am

Us pujo el post que ens pregunteu cosestes d'aquest foro.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: Psia » dj. maig 17, 2012 3:01 pm

El que farem nosaltres és que a casa dels meus pares compraran entrapans d'aquest petitons i posaran alguna coseta per picar i així no s'embruta la cuina i tothom que passi per allà pot agafar alguna cosa per dinar. :)
Psia

Entrades: 73
Membre des de: dg. des. 04, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: maribcn » ds. maig 19, 2012 3:16 pm

Gracias po la observación, lo tendré en cuenta.
maribcn

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: clareta27 » dc. maig 23, 2012 9:25 pm

Nosaltres farem com psia, encarregarem mini entrepanets i algunes pastetes per deixar a casa de la meva mare, que allà hi anirà molta gent,
i tot i que jo penso dinar un entrepà a la pelu!! segur k alguna pasteta caurà (em caso a les 18:30). Estic passant gana fins q arribi el dia,
pero akell dia no penso passar gana!!! una tonteria com no esmorzar o no dinar et pot espatllar el dia si et passa alguna cosa així!
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. juny 19, 2012 3:32 pm

El passat cap de setmana la núvia es va recordar d'esmorzar i dinar, era de nit, però alguna convidada no i va estar a punt de caure..... a més a més la cerimònia era en una ermita a la muntanya, sense cap bar ni res, només una font on es van poder refrescar alguns convidats per la calor que feia.

Sort de la font....

Ens Ballem!!!!

silvia i jordi dj's

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants