Art Floral Judith Jordà

El millor any de la nostra vida!

Re: Art Floral Judith Jordà

EntradaAutor: kissme » dl. gen. 16, 2012 10:20 pm

Clotigel ha escrit:Bon any nou noietes!!

Bueno com que he vist que ja som varies les seguidores del taller d´art Floral Judith Jordà, he decidit que podriem fer un tema només per ella.

Jo he triat el ram de Girasols, així podem anar comentant aquí les que fem el ram amb ella.

El seu blog, http://judithjordaartefloral.blogspot.com.

Són tots guapíssims!! *.-o-o.*

Ja la tenia controlada, la trucaré segur, és una passada!!!
kissme

Entrades: 12
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 10:06 pm

EntradaAutor: kissme » dl. gen. 16, 2012 10:22 pm

M´encanta el Ram Romàntic del blog.
kissme

Membre des de: dl. gen. 16, 2012 10:06 pm

EntradaAutor: paula&mauri » dl. gen. 16, 2012 11:01 pm

kissme ha escrit:M´encanta el Ram Romàntic del blog.

Aquest ram és preciós, jo ja he parlat amb ella i finalment m´he decidit a fer-ho amb ella, n´he vist de més barates i de més cares. Però em dóna confiança, sempre està per mí i a més m´ho porta tot el dia del casament! Qualitat -preu és la millor que he vist.

Per cert jo he triat un d´aquests llargs i moderns.
paula&mauri

Entrades: 5
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:23 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 11:04 pm

Pel que heu dit els seus preus giren entorn als 130 € no? Penseu que la majoria de floristes "normals" que he anat jo em diuen que pel ram de núvia que compti entre 100 i 120 €. No és tan cara! I els rams que fa són preciosos!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: amour » dv. gen. 20, 2012 10:57 am

Bueno com que he vist que ja som varies les seguidores del taller d´art Floral Judith Jordà, he decidit que podriem fer un tema només per ella.

Jo he triat el ram de Girasols, així podem anar comentant aquí les que fem el ram amb ella.

Al final he triat el ramo chic, em surt per uns 90E. Ostres estava mirant i hi ha un ram amb el meu nom, el ramo amour, ja, ja quina gràcia.

El restaurant em posava uns centres inclosos super cutres, osti com es passen!! He dit que no els volia, que ja portaria jo la florista i els molt piiiiiiip. no em desconten res. Són uns lladres. Però bueno no em vull emprenyar, he triat uns centres amb la Judith que surten a 20E cada un i són preciosos. Osti almenys quedarà guapo, tiro la casa per la finestra total ja no ve d´aquí.
amour

Entrades: 10
Membre des de: dj. des. 29, 2011 9:58 pm

EntradaAutor: Nora&xavi » ds. gen. 21, 2012 12:15 am

Olguiky ha escrit:

El ram de girasols et quedarà genial per les fotos. El nostre fotògraf ens va ensenyar un àlbum d'una noia que s'havien anat a fer unes fotos en un camp de girasols i el color que tenen queda preciós!

Sí els girasols són molt guapos!! Però no t´agrada més un color més romàntic? A mí els colors roses m´encanten..
Nora&xavi

Membre des de: dg. set. 25, 2011 7:45 pm

EntradaAutor: MontseNuvia » ds. feb. 04, 2012 11:26 am

Ei noies feia dies que no us visitava, vaig estar a la Fira de Terrassa i la Judith també tenia un stand, em va ensenyar un book molt guapo per triar les flors del restaurant, té ideas super originals.
MontseNuvia

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:28 pm

EntradaAutor: blasi » ds. feb. 04, 2012 11:31 pm

MontseNuvia ha escrit:

Ei noies feia dies que no us visitava, vaig estar a la Fira de Terrassa i la Judith també tenia un stand, em va ensenyar un book molt guapo per triar les flors del restaurant, té ideas super originals.

MontseNuvia, jo també vaig està al seu stand i tenia coses molt guapes, nosaltres també ferem les flors amb ella, el ram ja el tinc decidit i serà una preciosa Rosmelia que m´ha dit que em durarà 4-5anys és flor lifilizada (o algo així), la setmana pròxima he quedat amb ella per mirar l´esglesia i restaurant.
blasi

Entrades: 17
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 11:18 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 05, 2012 9:25 am

Que bé noies! Jo he mirat el bloc d'aquesta noia i fa coses genials!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: patri1980 » dl. feb. 06, 2012 11:38 am

blasi ha escrit:
MontseNuvia ha escrit:

MontseNuvia, jo també vaig està al seu stand i tenia coses molt guapes, nosaltres també ferem les flors amb ella, el ram ja el tinc decidit i serà una preciosa Rosmelia que m´ha dit que em durarà 4-5anys és flor lifilizada (o algo així), la setmana pròxima he quedat amb ella per mirar l´esglesia i restaurant.

Ostres sí!! La Rosmelia que bonica que és...però a mí m´encanten les peonies amb aquella oloreta i de color rosa.

Vaig estar també a Fira Terrassa, potser ens vem creuar i ni ens coneixem. Amb la Judith vaig acabar de detallar les flors per l´esglesia, el cotxe i el restaurant, i la casa. La veritat és que un tracte molt i molt bò i la qualitat em va encantar, original i preu adequat. Estic encantada d´haver-la trobat, molt millor que les típiques floristeries.
patri1980

Entrades: 15
Membre des de: ds. des. 03, 2011 6:40 pm

EntradaAutor: patri1980 » dl. feb. 06, 2012 11:47 am

M´oblidava, una cosa que ningú dóna importancia. I les floretes per solapes dels homes? Jo crec que també és imporatant, no? Pobrets homes..
patri1980

Entrades: 15
Membre des de: ds. des. 03, 2011 6:40 pm

EntradaAutor: miriamtoni » dl. feb. 06, 2012 12:56 pm

Us agrada el bouquet ingles o el romantic??????? Tinc molt clar que vull un bouquet de roses blanques o color rosa no molt gran.
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Rachel12 » dl. feb. 06, 2012 8:50 pm

Hola noies!
Jo també he conegut a la Judith. La veritat és que té coses molt maques i bé de preu. Jo agafaré el ram de peonia ja que m'encanta i va molt amb l'estil del meu vestit. L'única coseta és que em fa una mica de por que tot lo que he vist sigui per fotos i no se si distarà molt de la realitat.
Ara estic mirant a veure si l'esglèssia també la faig amb ella ja que en principi ho farien els mateixos que ho fan sempre, però potser també li encarrego a ella.
Coneixeu a algú que li hagi fet ella i ja tingui l'experiència?
Rachel12

Entrades: 142
Membre des de: dj. gen. 13, 2011 9:01 pm

EntradaAutor: bearoki » dl. feb. 06, 2012 10:23 pm

Ei Rachel!

Pots estar tranquila, la meva germana ho va fer amb ella, ja l´hi vaig dir que em donés una foto per penjar-la però em diu que no vol surtir a cap foto. A més treballa per varis restaurants on fa els centres i les decoracions. És molt bona, jo estic molt tranquila amb ella.

Un petonet
bearoki

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: Rachel12 » dt. feb. 07, 2012 6:34 pm

bearoki ha escrit:Ei Rachel!

Pots estar tranquila, la meva germana ho va fer amb ella, ja l´hi vaig dir que em donés una foto per penjar-la però em diu que no vol surtir a cap foto. A més treballa per varis restaurants on fa els centres i les decoracions. És molt bona, jo estic molt tranquila amb ella.

Un petonet

Moltes gràcies! Pues em deixes més tranqui sapiguent que algú coneix com és el seu treball realitzat, no només en foto. En principi només anva a fer el ram, les solapes dels homes i el cotxe però potser faig també l'esglèssia.
Petonets!
Rachel12

Entrades: 142
Membre des de: dj. gen. 13, 2011 9:01 pm

EntradaAutor: bryan » dt. feb. 07, 2012 11:24 pm

Chicas al final he descartado la opción del bastón, es un palo llevar un bastón todo el día. Aunque debo felicitar a Olguiki ya que es una gran idea. Mí futuro maridito me ha prohibido llevar ramo..grrr el muy...así que al final voy a llevar una flor en la solapa, pero yo la quiero grande nadie me lo va a prohibir. Hablaré con Judith a ver si me ayuda.
bryan

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. feb. 07, 2012 11:40 pm

Bryan, tens raó q és un pal portar bastó tot el dia (sobretot si no el necessites). Jo t'ho vaig suggerir pq ho trobo super elegant! Però no vaig pensar que era incòmode!
I la flor de solapa ha de ser al teu gust!!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: blasi » dj. feb. 09, 2012 11:19 am

Ja he triat les flors per l´esglesia i pel restaurant.

Osti estic emprenyada amb el restaurant és el del celler de can torrens, ells em posaven les flors però no m´agradava el que posaven, així que he dit que jo portava la meva florista i ells no em desconten res i a sobre em fan pagar canon d´entrada. Ho veieu normal això, estic mosquejada amb el restaurant ja que és caríssim! Em sembla que em foten el pèl.
blasi

Entrades: 17
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 11:18 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. feb. 09, 2012 11:56 am

Joaquestes exclusivitats no les entenc! Tu tens dret a contractar a qui tu et convingui!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Clotigel » dt. feb. 14, 2012 9:03 am

Com portareu els anells? Jo no vull el típic coixí, vull algo més modernet, la Judith em va ensenyar una estructura moderneta amb pètals a la base que el vaig trobar molt original, segurament triaré algo així
Clotigel

Entrades: 27
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants