TARJETAS CON Nº CC, SI O NO?

El millor any de la nostra vida!

Re: TARJETAS CON Nº CC, SI O NO?

EntradaAutor: novi » dj. juny 09, 2011 8:29 pm

snake35 ha escrit:S'ha de posar el número de compte corrent si vols que et regalin diners, queda molt kutre que t'hagin de trucar després de confirmar l'assitència i et diguin que què vols. Si vosaltres teniu clar que voleu que us dónin diners, poseu el compte, si voleu que us comprin alguna cosa es posa el lloc on vosaltres heu anat a triar coses i deixeu l'adreça. Les coses s'han de deixar lo més clares i fàcils possibles perquè després hi han mal rotllos.

Penso com tu !! Primer per no juntar-t'he el dia de la boda amb pasta, segon pq ho trobo pitjor que t'hagin de demanar el número de compte, sembla que quan ho facin t'hagis de disculpar o justificar. Crec q a la societat actual ja asumim que quan vas a una boda has de fer un regal,(i amb aiò no vull dir que si algú no ho fa t'hagi de sentar malament, pq es parteix de la base que tu els convides pq et ve de gust, i no pq et paguin el cobert!)
Tambè he de dir que m'han recomanat que millor que als meus amics d'Espanya els hi doni l'invitacíó sense num. d c/c pq segons on, no està tan ben vist.
A mi personalment, quan em donen una invitació em fan un favor si ja tinc el número i no m'he de molestar a trucar.los...
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Juditita » dg. juny 12, 2011 10:46 am

¡Hola Naesmi!!
Es algo muy personal, cada uno que haga lo que quiera o vea mejor...que para eso es tu boda...
Mi prima lo puso en las invis hace 4 años y nadie se extrañó pq ahora se hace mucho, pero aun así mis padres le dieron el dinero en un sobrecito con una nota bonita el mismo día de la boda...
Eso si te doy mi opinion...nosotros no lo hemos puesto pq nos parece feo, creo que cuando invitas a alguien no debes esperar que te den ni dinero, ni regalo, los invitas pq quieres conpartir ese día con esas personas y sabes que invitarlos supone un gasto...que ellos quieran o no hacerte un regalo, o darte un dinerito, ya es una decision que los invitados deben tomar libremente, poner el numero de C.C. es como decir te invito pero ingresame algo que la boda es muy cara...y tenemos que recuperar dineroooo...que porsupuesto sabes que casi todo el mundo te regalará algo o te dará lo que pueda...Toda la gente que invito viene pq queremos que este ahí y si no nos pueden dar nada nos da igual, pq lo que nos importa es su presencia y que nos acompañen...si no quisieramos que vienieran hariamos una boda más intima con nuestros padres y hermanos y ya etá.
Pero es mi opinion, cada uno ha de hacer lo que le parezca más conveniente o cómodo. Besitooos...
Juditita
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dg. juny 12, 2011 11:45 am

Teniu una visió ben diferent de la meva.

Quan jo he anat a un casament, mai he fet un regal per "pagar el cobert". He fet un regal perquè volia que tinguessin un record meu, però com que sóc molt pragmàtica sempre he intentat que el regal fos una cosa útil o bé estar segura que era quelcom que als nuvis els feia molta il·lusió.

snake35 ha escrit:(...) Les coses s'han de deixar lo més clares i fàcils possibles perquè després hi han mal rotllos.

Més clar que ho deixaré jo si em truquen o venen a dinar a casa i en podem parlar obertament... Jo a les amigues més íntimes que m'han acompanyat a mirar vestits, m'ho van preguntar l'altre dia que què volíem i ja els ho vaig dir: el que vulgueu regalar-nos o si us estimeu més podreu fer un ingrés pel compte pel viatge de noces... Més clara no puc sé. :-/

novi ha escrit:A mi personalment, quan em donen una invitació em fan un favor si ja tinc el número i no m'he de molestar a trucar.los...
Quina llàstima que algú pensi que "és una molèstia trucar-me" :-( si entre els meus convidats hi ha algú que pensa això, és que m'he equivocat convidant-lo...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dg. juny 12, 2011 9:11 pm

Hola chicas!!!

Yo soy del 2011, me caso el 9 de julio y yo si he puesto el número de CC en la invitación. Lo he puesto detrás con la siguiente frase: "Si queréis participar para que nuestra luna de miel sea inolvidable... y el número de CC". La gente ha reaccionado genial, todo el mundo lo ha agradecido. Estamos en el siglo XXI y la gente ya sabe que vivimos juntos desde hace años, y que tenemos de todo, y todo el mundo sabe que en una boda lo que quieren los novios es dinero, así que os hablo desde mi experiencia que ha sido buena.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: snake35 » dt. juny 14, 2011 7:34 am

Lisbeth ha escrit:Teniu una visió ben diferent de la meva.

Quan jo he anat a un casament, mai he fet un regal per "pagar el cobert". He fet un regal perquè volia que tinguessin un record meu, però com que sóc molt pragmàtica sempre he intentat que el regal fos una cosa útil o bé estar segura que era quelcom que als nuvis els feia molta il·lusió.

snake35 ha escrit:(...) Les coses s'han de deixar lo més clares i fàcils possibles perquè després hi han mal rotllos.

Més clar que ho deixaré jo si em truquen o venen a dinar a casa i en podem parlar obertament... Jo a les amigues més íntimes que m'han acompanyat a mirar vestits, m'ho van preguntar l'altre dia que què volíem i ja els ho vaig dir: el que vulgueu regalar-nos o si us estimeu més podreu fer un ingrés pel compte pel viatge de noces... Més clara no puc sé. :-/

novi ha escrit:A mi personalment, quan em donen una invitació em fan un favor si ja tinc el número i no m'he de molestar a trucar.los...
Quina llàstima que algú pensi que "és una molèstia trucar-me" :-( si entre els meus convidats hi ha algú que pensa això, és que m'he equivocat convidant-lo...

Hola guapa!!
Està clar que no tothom té la mateixa opinió per les coses però quan ja tens muntat el piset que ho tens tot, siguem sincers lo millor és que et dónin diners, la quantitat és lo de menys, no vas dient pas, doncs com a mínim 150 euros perquè hi ha molta gent que et paga el cobert però hi ha molta que no arriba, personalment com he dit abans m'agrada deixar les coses clares i si hagués volgut que em compressin coses hagués fet una llista de noces. Nosaltres no vam posar el número de compte perquè ens paguéssin el cobert, ja que tot ho pagues abans del casament, almenys el nostre, els diners que nosaltres vam treure ens els estem gastant en les vacances però hi ha molta gent que necessita aquests diners per recuperar part de la festa perquè va justa i és normal en els temps que estem. Mira, va haver una amiga meva que no va posar res, perquè el seu negoci és va enfonsar. Li feia mal el cor i m'ho va dir, jo sabia la seva situació i li vaig dir que no patís que el que nosaltres voliem era compartir aquell dia amb ella i així va ser. Després ens va fer un muntatge increíble amb les fotos del casament i ens el va regalar i és el millor regal que em van fer. Els diners? clar que van bé i amb ells podem fer viatgets.
Respecte a la frase que has agafat de la novi, de fet si que els has de trucar per dir quantes persones sereu no? suposo que li deu fer "pal" el trucar per dir-li's qué volen.
És molt personal tot això!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: pronovias » dt. juny 14, 2011 4:29 pm

Yo en la targeta no puse el numero de cuenta,la gente cuando me llamaba para confirmar me pedia si teniamos numero de cuenta para dar y entonces lo dabamos,pero claro esto es muy personal
pronovias
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 11:57 am

EntradaAutor: sweetthing » ds. juny 18, 2011 11:40 am

Pienso que hoy en día es normal y lo más comodo poner el nº de cuenta en la invitacion, hay mucha gente que en vez de imprimirlo en la invitacion lo pone en un papel adjunto, quizas queda un poquito mejor, pero eso ya es cosa de cada una...
Por cierto alguna ha visto alguna pagina donde las invitaciones sean chulas y no te pidan un riñón? GRACIAS!!!
Imatge
sweetthing

Entrades: 113
Membre des de: dv. juny 17, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dg. juny 19, 2011 3:03 pm

AronJen ha escrit:Pienso que hoy en día es normal y lo más comodo poner el nº de cuenta en la invitacion, hay mucha gente que en vez de imprimirlo en la invitacion lo pone en un papel adjunto, quizas queda un poquito mejor, pero eso ya es cosa de cada una...
Por cierto alguna ha visto alguna pagina donde las invitaciones sean chulas y no te pidan un riñón? GRACIAS!!!

Hola! No sé de donde eres, pero yo las hice en Abril Bodas, aquí en Mataró y me salieron super bien de precio. Creo que a unos 2€ o así por invitación más la imprenta. Lo bueno que tenía un descuento de la feria de novios de Mataró y me ahorré casi 30€!!!

Mira en www.abrilbodas.es.

Un saludo!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Lisbeth » dg. juny 19, 2011 3:10 pm

snake35 ha escrit:(...)És molt personal tot això!

Sí, el més important és que cadascú ho faci com li sembli :-)ok: de tota manera és interessant veure diferents visions.

Però de debò que jo el que vull és que cadascú faci el que vulgui... :-)
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: snake35 » dl. juny 20, 2011 3:06 pm

AronJen ha escrit:Pienso que hoy en día es normal y lo más comodo poner el nº de cuenta en la invitacion, hay mucha gente que en vez de imprimirlo en la invitacion lo pone en un papel adjunto, quizas queda un poquito mejor, pero eso ya es cosa de cada una...

Hola Aronjen!
Nosaltres les vam comprar a Grap-pa que està al carrer rogent de Barcelona i no ens va costar un ronyó, tenen de molt xul.les!!!!
Sort!"!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Ains » dv. jul. 01, 2011 3:58 pm

Nosotros aun no sabemos si pondremos el nº de CC o no... se que la mayor parte de mi familia, si no se lo doy me lo va a pedir, pero con la familia de mi xurry dudo, porque hay gente que ni si quiera conozco...

En el caso de ponerlo lo haremos en targetas a parte de la invitacion, y asi se la podemos dar a quien se que me la pedirá... es una opción.

También me preocupa tener dinero que vigilar en la boda, xq mi madre y mis suegros van a estar muy nerviosos controlando el dinero y a nuestro pequeñajo, que para entonces ya tendra un año y medio y correteara muchisimo. Xq que hago con el dinero, ademas si me lo dan, quien quiera claro, se tendrá que acercar o llamarme para que me acerque, ya que los regalitos de la boda estaran en la mesa y no vamos a hacer el paseillo de invitado en invitado. Me he explicado bien???? :..:

La verdad es que a las 3 ultimas bodas que he ido, ponian la CC en una targetita.
Imatge
Ains

Entrades: 178
Membre des de: dj. maig 07, 2009 2:16 pm
Ubicació: El Prat - Sant Boi

EntradaAutor: nika25 » ds. jul. 02, 2011 7:30 am

Nosotros si q lo pondremos pero envez de en la invitación q siempre queda mas feo x si se la quieren guardar no tener en num de cc hay pues pondremos tarjetitas dentó del sobre d la invitación y arreglado!!! Últimamente lo hacen así!
nika25

Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

EntradaAutor: Alexia84 » ds. jul. 02, 2011 7:59 am

Nosotros pensamos que en estos tiempos lo normal es poner la cuenta.
Pero creo que en la propia invitacion en algun rinconcito o detrás.. ya veremos!
Saludos
Imatge
Imatge
Alexia84
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: MIREIA1401 » ds. jul. 02, 2011 10:36 am

Yo he ido a bodas que me lo han dado y me parece mucho mas cómodo , pero mi chico no quiere, dice que queda muy feo. Y eso que los dos trabajamos en cajas de ahorro!!!
Mi hermana no lo dio y luego casi todos llamaron a casa pidiendolo. Y otros el dia de la boda con el sobre, que me parece incomodisimo.
Ahh si vais a vuestro banco, y abrís una cuanta boda.no tiene comisiones y es regalan las tarjetas con el numero de cta.
Imatge
MIREIA1401

Entrades: 139
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: Alexia84 » ds. jul. 02, 2011 10:42 am

Sabes en que banco es mejor la cuenta boda mireia? tu que entiendes de esto.. aconsejanos..

muak
Imatge
Imatge
Alexia84

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: MIREIA1401 » ds. jul. 02, 2011 11:04 am

Yo diría que en casi todos es igual, a mi hermana en La Caixa se las dieron.
Yo trabajo en Unnim, y aquí la cuenta boda es gratis, las tajetas también y te regalan 100 tarjetas con el numero de cta.
Imatge
MIREIA1401

Entrades: 139
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: nika25 » ds. jul. 02, 2011 12:18 pm

Mireia esta súper bien,yo lo mire en BBVA q lo tengo todo allí y no me dan nada d nada simplemente abres la cuenta y ya sta! Pues si q me pasare a preguntar aver q tal!! :-)ok:
nika25

Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

EntradaAutor: vanessabdn » dg. jul. 03, 2011 9:42 pm

pues yo no lo pondré, y el que quiera..pues ya llamará!

yo creo que eso de ponerlo o no, es muy personal, yo no es que no lo vea bien, pero parece que sea como una obligación
Imatge
vanessabdn

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: Angie18 » ds. jul. 09, 2011 11:53 am

Pues nosotros no se que haremos. A mi no me gusta nada la idea, es como si les estuvieses diciendo que esperas un "regalo" en metalico, que siendo sinceros va muy bien, pero esque no hay que olvidar que es una INVITACIÓN, y por lo tanto nosotros invitamos. Él en cambio no quiere tener que salir del restaurante cargado de sobres ni tener que estar pendiente de ellos. Supongo que la mayor parte de la gente si piensa dar dinero ya nos pediará el número de cuenta.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: laureta85 » dg. jul. 10, 2011 8:20 pm

jo no el posare... ho trobo de mal gust..! a mi no m'agradaria que algú em convidés i em posés el numero..!! encara que els vulgui donar diners!ja els hi demanaria jo el numero de compte o els hi donaria el mateix dia fent alguna cosa xula...
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant