snake35 ha escrit:S'ha de posar el número de compte corrent si vols que et regalin diners, queda molt kutre que t'hagin de trucar després de confirmar l'assitència i et diguin que què vols. Si vosaltres teniu clar que voleu que us dónin diners, poseu el compte, si voleu que us comprin alguna cosa es posa el lloc on vosaltres heu anat a triar coses i deixeu l'adreça. Les coses s'han de deixar lo més clares i fàcils possibles perquè després hi han mal rotllos.
Penso com tu !! Primer per no juntar-t'he el dia de la boda amb pasta, segon pq ho trobo pitjor que t'hagin de demanar el número de compte, sembla que quan ho facin t'hagis de disculpar o justificar. Crec q a la societat actual ja asumim que quan vas a una boda has de fer un regal,(i amb aiò no vull dir que si algú no ho fa t'hagi de sentar malament, pq es parteix de la base que tu els convides pq et ve de gust, i no pq et paguin el cobert!)
Tambè he de dir que m'han recomanat que millor que als meus amics d'Espanya els hi doni l'invitacíó sense num. d c/c pq segons on, no està tan ben vist.
A mi personalment, quan em donen una invitació em fan un favor si ja tinc el número i no m'he de molestar a trucar.los...