Autor: Maria i Raul » dl. jul. 18, 2011 6:49 pm
HOLA A TOTES!
Em presento.... jo era una nuvia 2011, que per complicacions de la vida, amb sort, seré 2012!
Dic amb sort pq tenim moltes coses entre mans, i el 2012 és ja!
Ens agradaria el setembre, però tot és comprovar que el que volem és possible...
Ens estem fent una casa, o almenys està en procés. La nostra idea era casar-nos en el jardi, pero portem 2 anys amb papers, i al final, vam atrassar el casament, i ens hem quedat sense casa i sense bodorrio!
Per això, al final, hem dit: ENS CASEM! Amb casa o sense! però clar, una cosa és tenir el terreny, i l'altre és llogar-lo!
Soc de Figueres, i el meu home, de BCN, però el que tenim clar, és que serà a l'Empordà!
No hi cap restaurant que em cridi l'atenció... i m'encantaria fer alguna cosa molt personal, per aixo si economicament ens ho podem permetre, tindrem un catering!
Estic obsesionada amb el Catering Bosch de Pineda de Mar.... M'ENCANTA! però no en tinc ni idea de preus... Ara vull quedar amb ells per fer-nos a l'idea!
Si ho podem fer a casa, genial! Però només penso en el merder que serà ELS LABAVOS!!!! Què els haig de posar? Dels d'obres? jajaja! No és plan que la gent entri a casa meu a pixar...
L'altre és buscar un lloc. A prop hi ha Mas Terrats, però se'n va MOOOOOLT de pressupost... uns 6500€ per 1 dia!
He trobat una Masia, que es dia Mas Bermellos. Algu la coneix? Està a Vilopriu i el que m'ha agradat és que hi podem quedar-se 60 persones a dormir! O sigui que genial pq vindria força gent de fora... I a la web parla de 2500€. He demanat informació...
Buenu, em deixo de rotllos!
ESTEM EN CONTACTE!