GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mmbnls » dc. maig 04, 2011 7:49 pm

Hola!!!

Nosaltres estem cada vegada pitjor amb el tema dels restaurants... Això és un caos... Cada vegada que fem números ens desmoralitzem... És el que hi ha, no?? :-/

Canviant de tema, teniu pensat posar autocars el dia del vostre casament?? A mi m'agradaria, hi haurà força jovent i és una tranquilitat per tothom, però he llegit preus en un altre post i he quedat parada... Parlaven de 400€... No m'ho esperava!

Teniu alguna empresa que sigui econòmica??

Tot i que encara no sé on ens ha de dur... jejjejejee!!!! :-)ok:

Gràcies
mmbnls

Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. maig 04, 2011 10:20 pm

mmbls,

no et desmoralitzis!!
crec que tot just esteu a les beceroles dels preparatius i trobar el restaurant és el més dur. Nosaltres ens casem perquè hem trobat "el lloc", així que ja havíem parlat que pagaríem el que ens demanessin (enteneu-me, no qualsevol cosa però si que faríem un esforç), i si calia doncs ho deixàvem per la primavera del 2012 per poder estalviar més, però tampoc ha fet falta perquè com que estan començant ajusten molt els preus i ho fan molt i molt personalitzat.

dit això, no et queda més remei que MIRAR MIRAR MIRAR I MIRAR!

no descarteu RES!!! Aneu a veure diferents llocs, demaneu preus i el que aquests preus us inclou, i després trieu. Si us passa com a nosaltres, que trobeu "el lloc", ja veureu què fer amb el preu que us diguin.... Preparar el casament és com si tinguessis una feina per compte propi!

susanna
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. maig 04, 2011 10:22 pm

per cert, jo tinc una discomòbil més barata que cap (crec), però això serà per quan ja tingueu restaurant i sapigueu si us entra la música o no en el preu...

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: 11airin » dg. maig 22, 2011 11:17 am

Hola,
Soc nova aqui!!! soc de girona i he entrat per agafar idees, tenim pensant casar-nos al 2012, peró tot de depend dels diners uuuf que costa molt estalviar avui en dia, bè encara no ho hem dit a ningú, vosaltres sou les primeres.
fins aviat!!
11airin

Entrades: 1
Membre des de: dg. maig 22, 2011 11:11 am

EntradaAutor: Lisbeth » dl. maig 23, 2011 2:29 pm

Bon *.-o-o.* es 11airin!

Nosaltres, per fi, ho vam dir ahir a la família més propera i ara ja podem preparar invitacions i esbombar-ho!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Aquí podràs desfogar-te bé mentre has de guardar el secrtet!!! :-)ok:

Susanna

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Lisbeth » dl. maig 23, 2011 2:35 pm

Lisbeth ha escrit:per cert, jo tinc una discomòbil més barata que cap (crec), però això serà per quan ja tingueu restaurant i sapigueu si us entra la música o no en el preu...

Em corregeixo a mi mateixa! ::brr:: ::brr:: ::brr::

És la més barata però no la més seriosa. Nosaltres vam fer la paga i senyal però ens hem fet enrere per falta de serietat.

Més info: B-SIDE o la importància de confiar en les persones que contractes...

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Diciembre75 » dl. maig 30, 2011 7:56 pm

Hola !!!
Aqui una gironina del 2011 que se cuela para felicitaros por vuestro enlace !!!!!!!!!!!!

Muchas FELICIDADESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Y DISFRUTAD AL MAXIMO DE LOS PREPARATIVOS DURANTE ESTOS MESES
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: sara_v » dl. juny 06, 2011 3:18 pm

Hola noies!!
Nosaltres encara no tenim data, però segur que serà el 2012. Ens agradaria casar-nos en alguna platja de l'Alt Empordà. Algú sap d'algun lloc on es pugui fer la cerimònia civil a la platja i fer el convit al restaurant??
sara_v

Entrades: 10
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 6:55 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Diciembre75 » dl. juny 06, 2011 4:13 pm

Hola Sara
Veo que eres de Figueres Nosotros Tambien !!!!!!!!
Bienvenida !!!!!!!!! No se si habeis mirado en el Palau lo mirador, tambien esta en la Almadraba uno que dicen que es muy xulo que todas las vistas dan al mar Almadraba Park creo que es , y en Roses teneis Varios ( Nosotros vamos a una Boda en la Ciutadella de Roses y luego lo celebran en el Hotel Terrassa .... ) no se si es mas o menos esto lo que buscas , ya iras contando novedades .... y luego hay uno por Cadaques que va con catering que tambien es una pasado lo que no se si por ahi ya os coge muy lejos

Felicidades !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: sara_v » dl. juny 06, 2011 5:43 pm

Mira que bé, una compy de Figueres ;)

Gràcies per les idees, però no és ben bé el que volem. L'Almadrava Park hi vam anar l'any passat en un casament i el menjar va deixar molt que desitjar... L'altre que dius tu de Cadaquès són les vinyes Martí i Faixó. No el descartem, però haver de portar càtering ja fa pujar el preu.

Sabem que l'Hotel Canyelles i l'Hostal de d'Empúries fan el que nosaltres volem: cerimònia a la platja i convit al restaurant. En el primer hi anirem de casament al setembre i en el segon no m'han parlat massa bé de la qualitat del menjar.

Felicitats a tu también!!!!!
sara_v

Entrades: 10
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 6:55 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: M84 » dc. juny 08, 2011 7:13 pm

Hola Sara_v!
Ostres els q jo se q ho fan a la platja akí l'alt empordà són akests dos q has comentat tu, xq varem anar a preguntar i ens ho varen dir...no et puc donar referencies de cap dels dos xq no hi hem estat, espero q tinguis sort i trobis el q buskes..!!!
M84

Entrades: 3
Membre des de: dt. maig 03, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Shaik » dl. jul. 11, 2011 8:56 am

Hola gironines!!

Sóc una empordanesa que es casa el 10/09/11, d'aquí dos mesos. Ho celebrem a Mas Pau. Si alguna necessita info dels restaurants de la zona o del que sigui que m'ho pregunti i us intento ajudar, ok?
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: kyla » dc. jul. 13, 2011 3:57 pm

Hola noies!

Heu començat a mirar el vestit ja?? jo no se que fer...si començar a mirar o no, suposo que esperaré a setembre que surtin totes les noves temporades, a veure si trobo algo que m'agradi!

Alguna coneix alguna botiga de vestits de núvia a girona city o rodalies?

merci guapes
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. jul. 13, 2011 10:30 pm

Hola Kyla!

Jo sóc núvia del novembre'11 i he mirat vestits a Noemí Núvies, a Girona; Corredera núvies, a Olot; i me l'he comprat a Special Núvies a Palamós. També és cert que jo no volia un vestit de núvia núvia, i a Palamós he trobat el que buscava i també et diré que s'ho han currat molt i molt i molt, o sigui que t'animo a que vagis allà (i a les altres també, perquè totes tenen marques diferents).

També pots esperar al novembre, a finals, que fan la fira a Girona i així tens una idea de més coses...

Susanna

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: kyla » dg. jul. 17, 2011 6:51 pm

Hola!

Gràcies Lisbeth! mirare els llocs que m'has dit, ja els tinc a la meva llista de llocs per anar a fer un cop d'ull.

merci!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Lisbeth » dg. jul. 17, 2011 8:16 pm

de res dona!!!

Ja veuràs que entre unes i altres obtindràs molta informació d'aquí, i poc a poc tu mateixa també podràs aportar-ne :-)ok:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: kyla » dl. jul. 18, 2011 6:08 pm

Si i tant, sempre va mooolt be demanar ajuda a totes les noies del fórum, jeje!
Suposo que amb el temps jo también podré donar infor de diferents llocs.

un petonet
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Maria i Raul » dl. jul. 18, 2011 6:49 pm

HOLA A TOTES!
Em presento.... jo era una nuvia 2011, que per complicacions de la vida, amb sort, seré 2012!
Dic amb sort pq tenim moltes coses entre mans, i el 2012 és ja!
Ens agradaria el setembre, però tot és comprovar que el que volem és possible...

Ens estem fent una casa, o almenys està en procés. La nostra idea era casar-nos en el jardi, pero portem 2 anys amb papers, i al final, vam atrassar el casament, i ens hem quedat sense casa i sense bodorrio!
Per això, al final, hem dit: ENS CASEM! Amb casa o sense! però clar, una cosa és tenir el terreny, i l'altre és llogar-lo!

Soc de Figueres, i el meu home, de BCN, però el que tenim clar, és que serà a l'Empordà!
No hi cap restaurant que em cridi l'atenció... i m'encantaria fer alguna cosa molt personal, per aixo si economicament ens ho podem permetre, tindrem un catering!
Estic obsesionada amb el Catering Bosch de Pineda de Mar.... M'ENCANTA! però no en tinc ni idea de preus... Ara vull quedar amb ells per fer-nos a l'idea!
Si ho podem fer a casa, genial! Però només penso en el merder que serà ELS LABAVOS!!!! Què els haig de posar? Dels d'obres? jajaja! No és plan que la gent entri a casa meu a pixar...

L'altre és buscar un lloc. A prop hi ha Mas Terrats, però se'n va MOOOOOLT de pressupost... uns 6500€ per 1 dia!

He trobat una Masia, que es dia Mas Bermellos. Algu la coneix? Està a Vilopriu i el que m'ha agradat és que hi podem quedar-se 60 persones a dormir! O sigui que genial pq vindria força gent de fora... I a la web parla de 2500€. He demanat informació...

Buenu, em deixo de rotllos!
ESTEM EN CONTACTE!
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

El ginjoler, les magnòlies o can xabanet??

EntradaAutor: lune » dl. jul. 18, 2011 11:33 pm

Hola a totes!
Nosaltres hem decidit de casarnos al MAS TERRATS, no ens hem pogut resistir als encants d'aquesta masia. Entenc que pugui ser car pero com nosaltres la familia politica es francesa i a frança el dia de després tradicionalment es fa una mena de dinar informal pq la gent no marxi amb la panxa buida. Vam estar fent comptes ens sortia entre hotel de la familia directe d'elle i dinar de l'endemà (per 100 i pico persones) gairebé el mateix que si haguéssim de pagar un segon lloc per l'endemà. Almenys a Mas Terrats com et lloguen per tot el cap de setmana i té totes les instal.lacions necessàries per poder fer una barbacoa l'endemà ens acaba sortint força bé!

Pero necessito la vostra ajuda amb el catering. Ens han recomanat: El ginjoler, les magnòlies i can xabanet. Coneixeu algun d'aquests 3? Ens podeu ajudar siusplau. Vist que el lloguer de la casa surt bastant car buscàvem quelcom de més moderat. això és una ruina noies! ;p! Què en penseu?

Moltes gràcies per la votra ajuda :mu::
lune

Entrades: 3
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 4:10 pm

EntradaAutor: Maria i Raul » dt. jul. 19, 2011 6:56 pm

BONES!
Uns coneguts es van casar a Mas Terrats amb Cris Catering, i la gent en parlava molt be!
Nosaltres fa 2 anys (al primer intent de passar per l'altar), vam anar al salo nuvis, i hi havia el Catering Montserrat, de Figueres, pero era força carillu....
Per mirar...

Pero noies.... EL SALO NUVIS DE GIRONA D'AQUEST ANY.... Te data?

Ens veiem per aqui!
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants