Dubtes vestit de nuvia

El millor any de la nostra vida!

Re: Dubtes vestit de nuvia

EntradaAutor: jemima » dj. abr. 07, 2011 7:59 pm

Hola, noies!!

Ninet@, en resposta a la teva pregunta: no vaig preguntar-li a la dependenta directament què costava vestit + tots els complements, però calcula que si per exemple el vestit et val uns 1.200€ doncs amb complements i tot et deu rondar uns 2.000€ el preu final... Però vaja, quan hi torni me n'informaré al detall.

Cómooorrrr????!!! què és això de què pujaran els preus un 20%??? nooooo... :--( A mi no em va comentar res la noia de Pronovias... Esperem que no sigui veritat!!!...
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: ermesenda » dj. abr. 07, 2011 10:22 pm

Hola noies!!!

jo em caso al setembre 2012 i la veritat és que encara no havia pensat quan miraria els vestits. Ara estem amb el tema restaurant. Però gràcies per la informació. Jo suposo que començaré a mirar al setembre, quan falti 1 any més o menys...
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: ninet@ » dv. abr. 08, 2011 5:49 pm

Hola noies¡¡
Fa uns dies que no hem passo he estat liada amb la feina¡¡¡

Si algu sap millor aixo del 20% que ho digui¡¡ que correrem totes a buscar vestit jejje, no sé que ha sentit això, pero nosaltres estem buscant fotograf i un dels que tenen molts numeros ens ha comentat que rosa clara té previst treure una nova colecció pel 2012 més economica, encara no se sap si sera una nova linea o baixarà preus...

Per cert les noies qe ja heu estat a doble imatge, hem podeu dir per on ronden els preus i si tenen packs??

Moltes gràcies i a investigar la pujada del 20%¡¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: cadui » dg. abr. 17, 2011 3:22 pm

noies jo em caso en breu i potser us puc ajudar una mica amb el tema...

pel que fa a les talles dels vestits per provar en general són entre la 40 i la 46 i els ajusten amb agulles perquè te'ls vegis lo millor possible. Us deixaran el can-can i les sabates per provar-los i fins que no aneu a la primera prova del vostre no cal que porteu res (sabates, sostens i can-can si en teniu...).

Sobre les promocions de Pronovias, penseu que us podeu treure el vestit per menys de 1000€ però us l'haureu de portar a casa el mateix dia (si hi ha sort que us agrada un i és la vostra talla) i després els arreglos/planxat corren al vostre càrrec.

Els vestits de col·leccions passades no tenen perquè ser més barats que les actuals, a no ser que aneu a buscar col·leccions del 2009 o 2008... el meu és de la col·lecció 2010 i em va costar el mateix que si l'hagués comprat de la del 2011...

Quasi totes les grans cases de vestits de núvia tenen col·leccions més econòmiques. Això us ho explicaran a les botigues.

Si teniu intenció de perdre pes no us preocupeu. Això si, si veieu que a uns mesos de la primera prova (uns 3-4) heu baixat més d'una talla, aviseu a la botiga perquè us prendran mides de nou i segurament us encarregaran una talla menys per no fer tants arreglos.

I sobre la paga i senyal, depèn de cada casa de vestits. En algunes demanen un terç i d'altres com a Cymbeline demanen el 50%. Jo també em vaig quedar parada però us asseguro que ara m'alegro! de fet a la segona prova vaig pagar un 25% més i a la darrera que la tinc el dia 30 pagaré el que em falta, així ho separo una mica dels gastos d'última hora (església, restaurant, fotògraf...). Penseu que els últims mesos i sobretot setmanes, us vindran un munt de pagaments, si teniu pagat ja la meitat del vestit això que no s'hi suma!

Si teniu dubtes demaneu eeh que aquí estem encantades de poder-vos ajudar igual que a nosaltres ens han ajudat les núvies d'altres anys!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Alexia84 » dg. abr. 17, 2011 4:53 pm

gracias cadui a mi me ha servido tu post.. si tenemos mas dudas te lo haremos saber.. yo pensaba mirar el mio sobre junio..
Imatge
Imatge
Alexia84
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: cadui » dg. abr. 17, 2011 7:35 pm

yo compré el mio en julio, a 9 meses de mi boda :-)ok:
me alegro que os sirvan los consejillos, para cualquier cosa decid eeeh? sin problema!!!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ninet@ » dg. abr. 17, 2011 7:56 pm

Noies¡¡¡

Moltiiisimes gracies a totes¡¡¡
Ara només falta que passin els mesos i anar a la botiga¡¡ quines ganes i quins nervis¡¡¡
Espero que cuant aneu anant a les botigues ens aneu posant al dia, preus que hihan models novetats...vamos tot de tot¡¡¡

Anims a les que comenceu daqui a poquet a mirar vesidets
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 23, 2011 11:15 am

ninet@ ha escrit:Noies¡¡¡

Moltiiisimes gracies a totes¡¡¡
Ara només falta que passin els mesos i anar a la botiga¡¡ quines ganes i quins nervis¡¡¡
Espero que cuant aneu anant a les botigues ens aneu posant al dia, preus que hihan models novetats...vamos tot de tot¡¡¡

Anims a les que comenceu daqui a poquet a mirar vesidets

Hola ninet@!!!!

em fa gràcia perquè ens casem el mateix dia!!! que guai. I la veritat és que això dels vestits cada cop fa més il·lusió però encara ens queda molt...
Imatge [/url]
ermesenda

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants