Autor: ninet@ » dc. gen. 25, 2012 8:07 am
Hola guapisima¡¡
Primer de tot felicitats pel vostre casament¡¡
Que estiguis plena de dubtes és una caracteristica molt comuna de totes les noies d'aquest foro jijijiji
Aviam jo que vols que et digui del meu heretat...que nestic enamorada¡¡¡
Intentaré ser el més objectiva possible.
Tema fotograf, pots portar a qui tu volguis, no cal que sigui del grup jardi i no et cobren cap suplement.
La pirotecnia surt cara, pero sho val, jo estic en un grup de diables i taseguro que els coets valen una pasta..és un paston si, pero cadascu tria, no crec que sigui imprecindible un castell de focs, pero si el vols posar i el preu de la pirotecnia que ells tofereixen es dispara sense pots buscar-ne un altre...
Pel que tinc entes si que et pots fer fotos al castell, no sé si a la planta de d'alt pero a la de baix segur, de fet la tenen sempre oberta per si de cas plogues poder montar l'aperitiu allà, i también pots fer-te fotos a les vinyes sense cap problema.
Això de que a les 3 has de ser fora, la veritat és que jo al principi también ho trobava just els meus amics son molt juerguistas i tenia por que ens quedessim curts...pero la noia que porta el restaurant hem va dir que ja mirariem de fer alguna apanyillo xq ens poguessim quedar una horeta més..soposo que no ho diuen box populi xq si no tothom voldria una hora més, pero crec que si els "presiones" pots aconseguir una horeta més..
Que més...ahh si tema menjar¡¡ aviam jo crec que elmenjar que fan està molt bo (si més no els aperitius estan de muerte¡¡) arrel de que hem anunciat que ens casavem i que ho feiem alla molta gent mha dit ahh si tinc uns amics que shan casat alla o jo i he estat¡¡ i tothom mha parlat marevelles¡¡ Tot depen del que volguis, és cert que l'aperitu son mes pijotades (culleretes, potets i cosetes d'aquestes) si vols croquetes, tacos de formatge i patates xips l'heretat no és el teu lloc...de totes maneres el dia 25 de febrer els nuvis d'aquest any hem d'anarhi per triar cosetes i crec que els que os voleu casar l'any vinent también podeu anar-hi.
Truca i os i passeu¡¡
Nena jo ara per ara heretat 100¡¡
Ostras tu quin rollo té fotut jijijij, si necessites res mes només cal que preguntis¡¡