Heretat Sabartes¡¡

El millor any de la nostra vida!

Re: Heretat Sabartes¡¡

EntradaAutor: MIREIA1401 » dc. maig 04, 2011 9:14 pm

Pues mirare primer els fotografs, aquest mes tambo el tinc una miqueta complicadet, aixi que com al juny tinc vacances, aprofitare!!
Tinc unes ganes de escollir tot!!!!
Muakk
Imatge
MIREIA1401
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: ninet@ » ds. maig 14, 2011 9:53 am

Hola guapa¡¡¡
Com ho portes?? has esbrinat alguna cosa?? jo tinc unes ganes ja de mirar i remirar¡¡¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: MIREIA1401 » dt. juny 28, 2011 4:13 pm

ninet, et tinc abandonada!!! Tens alguna novetat?? Ja he anat a mirar un parell de fotógrafs, the fotoshop i manuel gracia de sitges, segurament ens quedaren amb aquest ultim, m'han agradat moltissim els seus reportatges!! I tinc molt bones referencias de coneguts.
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » dc. juny 29, 2011 10:42 am

Mireia¡¡

Si que hem tens abandonada si¡¡ jejeje
Manalegro qua ja hagis començat a mirar cosetes¡¡ a mi the fotoshop hem va agradar molt pero sens escapava de pressupost..i aquest de sitges que tal?? i de preus?? nosaltres aquesta setmana anem a fer la paga i senyal amb un de terrassa, vam estar mirant diferents propostes i aquesta era la que millor sadaptava a les nostres buxaques jiji

Jo demoment a part del fotograf no tinc més novetats..bueno hem va comentar per quedar a mitjans de setembre per fernos fotografies per les invitacions (ens les regala) com que ens casem el dia 1 de setembre creu que es millor que les donem amb temps mes que res que la gent es pogui organitzar per les vacances i demes, hauria de trucar a la cresen per parlar de lhora, pero hem fa pal, encara hem dira boja on vas amb tan de temps¡¡¡

Ara a l'espera de que passi el temps anem mirant detallets i agafant idees dessitjant que passi rapid i que ja ens poguem ficar de ple en el fregao ;)

I tu que tal?? explica explica¡¡

Petonets
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dc. juny 29, 2011 1:32 pm

El de sitges les fotos 1150eur i el video 850 eur, el que pasa que nosaltres no voliem fer preboda, i ens ha enamorat com ho fa i segurament ho farem i son 350eur mes les fotos y 180 mes en el video!!!
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: MIREIA1401 » dc. juny 29, 2011 1:38 pm

Les invitacions he contactat amb una dissenyadora gráfica que he trobat per internet, que fa unes de molt xules, estil jordi labanda , i personalitza els ninos, i surten amb sobre personalitzat a 1,20€ cadascuna. I estic com tu perque volia trucar a la cresen pr confirmar l'hora!! Pero hem fa vergonya, pero veig que no soc l'unica!!! Jajajaja
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: MIREIA1401 » dc. juny 29, 2011 9:41 pm

Ahhh!! Tu saps quin preu te la pirotecnia a l'Heretat???
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » dg. ago. 28, 2011 5:03 pm

Hola guapa¡¡

Doncs no entinc ni idea¡¡ pero ho gestionen els de la pirotecnia igual aixi que si els i envies un mail segur que et diuen alguna cosa, si parles amb ells ja mho faràs saber¡¡

Per cert tens alguna novetat ho has parlat amb la cresen??

Petonets
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dg. ago. 28, 2011 5:21 pm

Hola wapi!!

Que tal tot?? Vaig parlar amb la Cresen fa unes setmanetes, hem va donar el tlf de la pirotecnia, i partexen d'un minim de 1200€, masa cales!!!!
Vam parlar de l'hora del casament, ja que ho tenia que possar a les invitacions, finalment hem caso a les 18:00h!!!
I hem casa l'alcaldessa de Banyeres el mateix dia al restaurant!! Encara que aquest mes anire a fer tot el papeleo.

Tens alguna novetat???!!!

Petonets!!!
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: IreneCS » dt. gen. 24, 2012 9:13 pm

Hola noies, he estat mirant tot el que heu anat escribint en el vostre foro, i nosaltres ens volem casar al juliol de 2013, però estem dubtant entre l'Heretat i un de la pobla de claramunt que es diu Mas dels Vivencs. Vosaltres que ja esteu decidides, m'agradaria fer-vos algunes preguntes:
- Tema hora. Ens van dir que és fins les 3, xq no els hi deixen posar música fins més tard. Sabeu si després es pot deixar música ambient si la gent hi està animada i seguir la barra lliure, o et fan fora?? Es que em fa la sensació de que les 3 és massa d'hora.
- Sabeu si et deixen fer fotos a dins el castell???
- No hi ha canon, no, si portes un altre fotògraf???
- I el menjar... és molt "exquisit"??? És a dir: 4 tonteries en un plat molt gran ple de floridures... o és bon menjar???
- I del tema pirotècnia que en penseu, massa car, no???
No sé noies, sóc un mar de dubtes... nosaltres som de vilafranca i ens casem a l'esglèsia d'allà... i els dos llocs m'agraden tant que no sé... aquest és més "curiós", estan més pels detallets. Però no sé... a veure si em podeu dir alguna cosa per acabar-me de decidir??? Es que estic nerviosa perquè no sé com decidir-me!!!!

Moltes gràcies
Imatge
IreneCS

Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

EntradaAutor: ninet@ » dc. gen. 25, 2012 8:07 am

Hola guapisima¡¡

Primer de tot felicitats pel vostre casament¡¡

Que estiguis plena de dubtes és una caracteristica molt comuna de totes les noies d'aquest foro jijijiji

Aviam jo que vols que et digui del meu heretat...que nestic enamorada¡¡¡
Intentaré ser el més objectiva possible.

Tema fotograf, pots portar a qui tu volguis, no cal que sigui del grup jardi i no et cobren cap suplement.

La pirotecnia surt cara, pero sho val, jo estic en un grup de diables i taseguro que els coets valen una pasta..és un paston si, pero cadascu tria, no crec que sigui imprecindible un castell de focs, pero si el vols posar i el preu de la pirotecnia que ells tofereixen es dispara sense pots buscar-ne un altre...

Pel que tinc entes si que et pots fer fotos al castell, no sé si a la planta de d'alt pero a la de baix segur, de fet la tenen sempre oberta per si de cas plogues poder montar l'aperitiu allà, i también pots fer-te fotos a les vinyes sense cap problema.

Això de que a les 3 has de ser fora, la veritat és que jo al principi también ho trobava just els meus amics son molt juerguistas i tenia por que ens quedessim curts...pero la noia que porta el restaurant hem va dir que ja mirariem de fer alguna apanyillo xq ens poguessim quedar una horeta més..soposo que no ho diuen box populi xq si no tothom voldria una hora més, pero crec que si els "presiones" pots aconseguir una horeta més..

Que més...ahh si tema menjar¡¡ aviam jo crec que elmenjar que fan està molt bo (si més no els aperitius estan de muerte¡¡) arrel de que hem anunciat que ens casavem i que ho feiem alla molta gent mha dit ahh si tinc uns amics que shan casat alla o jo i he estat¡¡ i tothom mha parlat marevelles¡¡ Tot depen del que volguis, és cert que l'aperitu son mes pijotades (culleretes, potets i cosetes d'aquestes) si vols croquetes, tacos de formatge i patates xips l'heretat no és el teu lloc...de totes maneres el dia 25 de febrer els nuvis d'aquest any hem d'anarhi per triar cosetes i crec que els que os voleu casar l'any vinent también podeu anar-hi.

Truca i os i passeu¡¡

Nena jo ara per ara heretat 100¡¡

Ostras tu quin rollo té fotut jijijij, si necessites res mes només cal que preguntis¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: IreneCS » dc. gen. 25, 2012 7:15 pm

Moltíiiiissimes gràcies, la veritat és que sobre tot el que més ens "amoinava" entre cometes era el tema de l'hora de tancar... encara que ja sabem que tampoc creiem que ens allarguem massa, però per si de cas, és bo saber que no és una cosa tancada a cal i canto.
L'aperitiu el vam probar a les portes obertes de Sesoliveres i ens va agradar bastant, a més crec que li pots afegir cosetes... el tema és, sobretot, que la gent no es quedi amb gana!!!!

Quan deixidim, ja us diré!! I un altre cop, moltes gràcies!
Imatge
IreneCS

EntradaAutor: ninet@ » dc. gen. 25, 2012 8:13 pm

ok!! ja ens diras!!de totes maneres si tens qualaevol dubte o masavento q hi ha hagut algun canvi ja tho fare sabef
Imatge
ninet@

EntradaAutor: prometida12 » dj. gen. 26, 2012 9:12 pm

Eiiii!!!m'agrada molt el vostre restaurant,es perfecte...les fotos son imprescionantes
m'aprofitare de vosaltres perque estic amb el tema de pelu i maquillaje... visc molt a prop de vilafranca, merci wapis!
prometida12

Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 17, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: IreneCS » dt. feb. 14, 2012 8:37 pm

Bueno noies, al final ens hem decidit!!! Ho farem a Sabartés!!!!!! Per fi, estic super emocionada, i m'he tret un pes enorme de sobre... Anirem a la jornada de portes obertes del 25 i ja reservarem!!!! La veritat és que el tracte que ens van donar va ser inmillorable!!!
Imatge
IreneCS

EntradaAutor: ninet@ » dc. feb. 15, 2012 1:07 pm

Nena!!1

Moltissimes felicitats!!!

Que thaig de dir jo de Heretat!! si hem té el cor robat!!!!!
La veritat és que compto els dies que falten xl 25!! quines ganes de poder tornar-hi veureo tot ja muntadet!!!!!

Ens veiem alla!! i si necessites res, ja saps!!!
Imatge
ninet@

EntradaAutor: IreneCS » dj. feb. 16, 2012 6:28 pm

Doncs sí Ninet, ens veurem per allà!!! Ja reservarem de forma definitiva, que tinc unes ganes... (encara que estic com amb una mica de por per si em treuen el día...) però bueno, espero que no!!! Saps si hi haurà els fotògrafs i això que recomanen??? Perquè quan vam anar a les portes obertes de Sesoliveres hi eren, i així mirem una mica!
Imatge
IreneCS

EntradaAutor: ninet@ » dj. feb. 16, 2012 6:38 pm

Ostres doncs no ho sé!!

La vegada que jo vaig anar l'any passat (vaig fer el mateix que tu) si que i eren..pero aquest cop no ho sé...pero a la seva web veuràs que tenen un apartat que dius els nostres col.laboradors i allà trobaràs la info, pero jo crec que si que i seran.

I per que no truques a la Cresen (es la noia que porta heretat) i reserves el dia?????
Aixi et treuras el neguit
Imatge
ninet@

EntradaAutor: IreneCS » dj. feb. 16, 2012 6:41 pm

Habia pensat trucar-la, però l'últim dia els hi vam dir que estavem entre dos llocs, ells i un altre, i així vam aconseguir alguna coseta... a més tenim algun dubte que volem acabar de resoldre abans d'estar segurs del tot del tot. Ja sé que es una mica "rastrerillo" però amb el que val la boda, si aconseguim que ens regalin alguna coseta... millor que millor!
Imatge
IreneCS

EntradaAutor: ninet@ » dj. feb. 16, 2012 7:01 pm

Guapi!!!!
Tens un privi!!!!!

Per cert si hem dius que necessites o quin pressupost tens jo et puc ajudar en el tema fotograf, els hem mirat tot els que tenen i et puc ajudar a descartar *.-o-o.*
Imatge
ninet@

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant