Mon Sant Benet

El millor any de la nostra vida!

Re: Mon Sant Benet

EntradaAutor: Annariera » dt. nov. 15, 2011 8:34 pm

Smontia, a nosaltres ens porta la Marta també, i una mica despistada si que és si.... només t'haig de dir que es va oblidar de passar-nos el contracte per fer la paga i senyal! jajaja però em cau bé, i ja estic jo al cas de tots els dealls. no vegis!! ara fa temps que no, però algunes setmanes l'acrivillo a mails. *.O.-O*

no crec que tinguem problemes noies!!! per cert... sabeu alguna cosa de la prova del menú?? en principi ens van dir q al desembre, a vosaltres també??

Petons!!!
Annariera
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: sandy77 » dc. nov. 16, 2011 12:39 am

Què bo, Anna! Estarem al cas doncs.... jo encara no tinc el contracte, li he d'enviar les dades per tal que el prepari....així que de la prova de menú no en sé res....
sandy77

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: F&A » dj. nov. 17, 2011 8:34 am

Hola noies!!!
a nosaltres ens ho porta la Lorena.
sobre la prova de menú... just ahir em va dir que ho faríem el març/abril... i jo que estava convençuda que es feia al desembre!!! :-( :-( (nose pas d'on ho vaig treure si ho vaig somiar o que jajaja)
petonets i bon dia!
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: Annariera » dj. nov. 17, 2011 9:28 pm

F&A!!

jo també tenia entès q el "tastet" era ara al desembre, així que ens ho deurien dir elles... gairebé segur que ens ho van dir elles sisi!!

ja teniu els vestits?? jo vaig demà a provar a veure que tal va.... no se jo si trobaré res q m'agradi, crec q em sentiré més rara??? ja us explicaré, i expliqueu-me vosaltres!!!

petons noies!!!
Annariera

EntradaAutor: F&A » dv. nov. 18, 2011 9:24 am

Hola Anna! doncs siii ja he anat a provar vestits!!!! vaig anar a jesus peiro, cymbelline, Raimon Bundo i Rosa Clara. (ufff ara que ho he escrit m'adono que a mooolts llocs no? jajaja) i dissabte de la setmana que ve tinc cita amb Aire. Es una sensacio molt raraaa!!! jajaja al principi anava dient... aix es que no m'hi veig no m'hi veig! i clar que no m'hi veig... si una no acosuma anar vestida de nuviaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajaja :-(
pero de moment tinc els meus preferits... un de JP i un altre de RC! aixxx no paro de pensar en els vestits... tinc ganes ja de tenir el meu vestit escollit i no donar-hi tantes voltes al tema!!!

i tu? quins llocs mires? d'on eres tu?

molts petonets
Imatge
F&A

EntradaAutor: Annariera » ds. nov. 19, 2011 10:48 am

Hola guapa!!

Jo Soc de Terrassa. He anat nomes a 2 llocs, a nuvies lour (no em va agradar molt, ni el lloc ni el tracte), i ahir vaig anar a nuvies Roma de mollet, i tinc 2 vestits finalistes q vaig trobar allá. M'agraden molt tots 2 i ara no se que fer.... Un es el panal de aire, i l'altre el canigo de st. Patrick. A finals de mes tornaré per Decidir quin dels 2 em quedo, pero estic ben perduda...

Q complicat que es tot!! Perq amb els 2 em trobo guapa, pero son tan diferents!!! La meva familia (pare inclos, q vaig voler q vingues) i la meva millor amiga diuen q Panal, pero no ho se... No se quin dels 2 m'agrada mes a mi... Estic feta un embolic!!!

Mira'ls si pots i em dius quin t' agrada mes si?? A veure si m'ajudes una mica!!!

Petons guapa!!
Annariera

EntradaAutor: sandy77 » ds. nov. 19, 2011 3:10 pm

F&A ha escrit:Hola Anna! doncs siii ja he anat a provar vestits!!!! vaig anar a jesus peiro, cymbelline, Raimon Bundo i Rosa Clara. (ufff ara que ho he escrit m'adono que a mooolts llocs no? jajaja) i dissabte de la setmana que ve tinc cita amb Aire. Es una sensacio molt raraaa!!! jajaja al principi anava dient... aix es que no m'hi veig no m'hi veig! i clar que no m'hi veig... si una no acosuma anar vestida de nuviaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajaja :-(
pero de moment tinc els meus preferits... un de JP i un altre de RC! aixxx no paro de pensar en els vestits... tinc ganes ja de tenir el meu vestit escollit i no donar-hi tantes voltes al tema!!!

molts petonets

Carai, F&A!! sí que has fet ruta!!
Jo tot just vaig anar el dimecres a la primera botiga, la de l'Aurea Dominguez i bé... va ser una mica estrany però almenys és cert que posats no em disgusten tant com em pensava a les fotos!! és que tot ho veig tant de "boda"!! jajaja

Quin t'ha agradat de JP? n'he vist algun que, almenys en foto, m'ha agradat molt. Saps si són molt cars? perquè jo l'altre dia em vaig quedar una mica esgarrifada... (suposo que deu ser el bon gust que tinc, vaja!!)

Petons.
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » ds. nov. 19, 2011 3:14 pm

Annariera ha escrit:Hola guapa!!

Jo Soc de Terrassa. He anat nomes a 2 llocs, a nuvies lour (no em va agradar molt, ni el lloc ni el tracte), i ahir vaig anar a nuvies Roma de mollet, i tinc 2 vestits finalistes q vaig trobar allá. M'agraden molt tots 2 i ara no se que fer.... Un es el panal de aire, i l'altre el canigo de st. Patrick. A finals de mes tornaré per Decidir quin dels 2 em quedo, pero estic ben perduda...

Q complicat que es tot!! Perq amb els 2 em trobo guapa, pero son tan diferents!!! La meva familia (pare inclos, q vaig voler q vingues) i la meva millor amiga diuen q Panal, pero no ho se... No se quin dels 2 m'agrada mes a mi... Estic feta un embolic!!!

Mira'ls si pots i em dius quin t' agrada mes si?? A veure si m'ajudes una mica!!!

Petons guapa!!

Anna!!!
Que jo també sóc de Terrassa!!!
He mirat les fotos dels dos que t'agraden i coincideixo amb la teva família!! m'agrada el Panal de Aire, és com és romàntic, no??
Però al final pensa que ets tu qui s'hi ha de trobar a gust...
Jo també tinc pendent anar a núvier Roma, et van tractar bé?

Petonets!!
sandy77

EntradaAutor: F&A » dl. nov. 21, 2011 9:17 am

Annariera ha escrit:Hola guapa!!

Petons guapa!!

jajajaja com t'entenc!!! jo vaig anar a RC i em vaig enamor de 2 tan taaaaaaaaaan pero taaaaaaaaan diferents! jajaja un era mes romantic, més dolç i l'altre mes "espectacular", mes... "aqui entra la nuvia", i pensant pensant m vaig dir... nomes un cop (espero jajaja) vestire de nuvia... aixi que se'm vegi be jajaja, i de moment potser em decanto pel segon. ja t'ensenyare fotos!
he mirat els teus dos preferits... ufff nena que dificil, tots dos son preciosos jaja m'agraden tots dos. el de st . patrick m'agrada molt la forma, aixi amb faldilla "A" , i l'altre els volantets m'agraden molt! ufff es que no se que dir-te.. de veritat, m'agraden tots dos.
en un principi segons meu gustos t'hagues dit el de Aire, pero nose el de St patrick es diferent, es molt bonic. aixxxxxxxx nose, crec que el de st patrick va... et senties igual de guapa amb els dos?¿ amb quin penses mes? jajaja triis el que triis son preciosos tots dos!!!!!

petonets i bon dia guapa!
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dl. nov. 21, 2011 9:24 am

smontia ha escrit:
F&A ha escrit:Hola Anna! doncs siii ja he anat a provar vestits!!!! vaig anar a jesus peiro, cymbelline, Raimon Bundo i Rosa Clara. (ufff ara que ho he escrit m'adono que a mooolts llocs no? jajaja) i dissabte de la setmana que ve tinc cita amb Aire. Es una sensacio molt raraaa!!! jajaja al principi anava dient... aix es que no m'hi veig no m'hi veig! i clar que no m'hi veig... si una no acosuma anar vestida de nuviaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajaja :-(

molts petonets

Jo tot just vaig anar el dimecres a la primera botiga, la de l'Aurea Dominguez i bé... va ser una mica estrany però almenys és cert que posats no em disgusten tant com em pensava a les fotos!! és que tot ho veig tant de "boda"!! jajaja

Quin t'ha agradat de JP? n'he vist algun que, almenys en foto, m'ha agradat molt. Saps si són molt cars? perquè jo l'altre dia em vaig quedar una mica esgarrifada... (suposo que deu ser el bon gust que tinc, vaja!!)

Petons.

bon dia guapa!!!! si que he fet ruta siii jajajajaja pero m'ho passo be probant vestits! tot i que he de reconeixer que l'ultima vegada que vaig anar a dos llocs diferents de tan probar vestits vaig acabar colapsadissima jajajajaja
de JP m'agrada un de la temporada 2011. saps que no se el nom? pk a la web no hi era i me'l van deixar probar a la botiga! :-/ :-/ ho miraré i t'ho dic.
els preus? uns 2000 euros i picu euros. si que son cars siiiiiiiiii :star:: :star:: massaaaaaaa, i a sobre dels que m'he enamorat de RC son mes cars. jo también tinc massa bon gust crec jaja :-( :-( :-(
i tu como portes la tria????

petonets i bon dia!
Imatge
F&A

EntradaAutor: Annariera » dl. nov. 21, 2011 8:03 pm

Hola noies!!!

smontia a nuvies roma fan molt bon preu, i em van tractar molt bé :-)ok: t'ho recomano!!!! ves-hi!!!
eih!! eh flipat, no sabia que erets de Terrassa, jajaja, que bo, i com es q et cases a st benet?? per que ens queda un pèl lluny...però es tan bonic!!! ainggg estic encantada d'haver triat st benet per casar-nos!!! al meu ftur li donava igual... es així ell....

Sobre els vestits, doncs no se quin triaré. m'agraden molt tots 2, el canigó es com molt de princesa, però la meva germana diu que amb el panal em vec espectacular, i clar... per un dia vull destacar a tope *.O.-O* , a part sempre havia dit que em volia casar amb un vestit de volants... no se... haig de tornar a demanar hora per la setmana que ve, per provar-los tots 2, i potser algun més, jajaja per acabar de liar més la troca!!!!

per cert, heu començat ja els tramits??! jo ja tinc els certificats de neixement, i haig de trucar al registre civil de vic, per començar amb l'expedient!! puff, això va de debò!!!! jajaja

em queda tant per fer... invitacions, regals, triar vestit, ram... ::0ov0o::

F&A he vist vestits de JP, son preciosos, però a mi els preus em maten... no és que no pugui, perque els meus pares m'han dit que tinc carta blanca, però per unes hores tants diners... pee això ja no he anat a RC, perque em conec i la temptació es molt gran!!! jajajaja millor evitar-la.

Smontia, si vols mes endavant, passat festes i tal, quedem un dia per fer un cafè i ens coneixem, i comentem temes del restaurant, i el que vulguis!1 sense compromís eh??? faltaria... i F&A amb tu també!! així intercanviem opinions, coses, dubtes.... :-):-):-):

petons guapes!!
Anna
Annariera

EntradaAutor: F&A » dt. nov. 22, 2011 10:46 am

Bon dia guapes!!!!
Anna, si sempre has pensat en casar-te amb volantets i amb aquest et veus mes espectacular... doncs aquest nena, que s'ha de notar que ets la nuvia i has d'estar mes que espectacular!!!!

Lo dels tràmits... aixxxx encara no he fet res. una pregunta, es necessita llibre de familia??? m'he de posar les piles ya sobre aquest temaaaaa. em vas passar el num de telefon pero la lorena em va dir que primer parlés amb el meu ajuntament oi?

a mi también em queda molt per fer... pero tinc ganes ja de triar vestit i no donar-hi més voltes al tema!

si algun dia quedeu... aviseu-meeeee también :) que em faria il·lusio comprartir amb vosaltres tot aixo!

molts petonets i que tingueu un bon dia
Imatge
F&A

EntradaAutor: Annariera » dj. nov. 24, 2011 8:27 pm

hola guapa!!

si, gairebé segur q agafaré el vestit amb volantes... de totes maneres la setmana que ve vaig a una altra botiga a mirar, jejeje... es com una adicció, això de provar-se vestits de nuvia *.O.-O*

tramits; jo ja tinc les 2 partides de neixement, i ara vaig a pel certificat d'empadronament, per tirar endavant l'expedient. jo vaig demanar les 2 partides per internet i van arribar ràpid. bueno, la meva va trigar gairebé 3 setmanes, però amb el caos q hi ha a terrassa, això és res!! la del David va trigar 3 dies, la va anar a buscar.

aconseguir la documentació no és molt complicat, a mi em fa por que no estigui l'expedient pel juny. a terrassa no estaria gairebé segur, per això ho tramitarem a Vic. vivim a Terrassa, però no vol deixar de ser viguetà, jajaja!! quina tela de futur marit que tinc!!!! però mira ens anirà bé això de que estigui empadrona encara allà, :-)ok:

sisi, hem de quedar algun dia. pot ser molt divertit!! >.-<: >.-<:

petons!!!!
Annariera

EntradaAutor: F&A » dv. nov. 25, 2011 9:16 am

Ei guapa,

el certificat de naixement l'has demanat per internet?? commm si us plau ?
es que jo vaig neixer a un altre lloc d'on visc.. i ja em veia haver de demanar un mati per anar a buscar aixo... :star:: :star::
ara mirare per internet com es fa aixo!!!

siii que es una adiccio siii lo dels vestits! jo ja porto bastants llocs i dema meeeeees... pero también reconec que em desespero, que vull ja treure'm aixo del cap i tenir el meu vestit decidit... :-)

Vaig trucar al meu ajuntament i em va dir que anava taaaaaaaaan be de temps... que tardava tres mesos màxim... pero también he llegit alguna forera que también li van dir aixo i dps a correr... grrr
petonets i que tinguis un bon dia, que ja som divendreees *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dv. nov. 25, 2011 9:53 am

ei, el meu certificat de naixement ja estaaa! he trucat a l'ajuntament i em fan enviar un fax... grrr. no puc per mail :star:: :star:: pero bueno, m'han dit que un rebin el fax m'ho envien en tres dies :-)ok: :-)ok:
Imatge
F&A

EntradaAutor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:43 am

F&A ha escrit:
smontia ha escrit:

molts petonets

Petons.

bon dia guapa!!!! si que he fet ruta siii jajajajaja pero m'ho passo be probant vestits! tot i que he de reconeixer que l'ultima vegada que vaig anar a dos llocs diferents de tan probar vestits vaig acabar colapsadissima jajajajaja
de JP m'agrada un de la temporada 2011. saps que no se el nom? pk a la web no hi era i me'l van deixar probar a la botiga! :-/ :-/ ho miraré i t'ho dic.
els preus? uns 2000 euros i picu euros. si que son cars siiiiiiiiii :star:: :star:: massaaaaaaa, i a sobre dels que m'he enamorat de RC son mes cars. jo también tinc massa bon gust crec jaja :-( :-( :-(
i tu como portes la tria????

petonets i bon dia!

Doncs jo de moment per no atabalar-me he començat a fer-me un recull en un word: enganxo les fotos dels models que m’agraden i el lloc on els puc trobar. Quan més o menys ho tingui trucaré a les botigues per quedar i m’asseguraré que tenen els models que vull emprovar-me!! jajajaja

Petons!
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:50 am

Annariera ha escrit:Hola noies!!!

smontia a nuvies roma fan molt bon preu, i em van tractar molt bé :-)ok: t'ho recomano!!!! ves-hi!!!
eih!! eh flipat, no sabia que erets de Terrassa, jajaja, que bo, i com es q et cases a st benet?? per que ens queda un pèl lluny...però es tan bonic!!! ainggg estic encantada d'haver triat st benet per casar-nos!!! al meu ftur li donava igual... es així ell....

Sobre els vestits, doncs no se quin triaré. m'agraden molt tots 2, el canigó es com molt de princesa, però la meva germana diu que amb el panal em vec espectacular, i clar... per un dia vull destacar a tope *.O.-O* , a part sempre havia dit que em volia casar amb un vestit de volants... no se... haig de tornar a demanar hora per la setmana que ve, per provar-los tots 2, i potser algun més, jajaja per acabar de liar més la troca!!!!

per cert, heu començat ja els tramits??! jo ja tinc els certificats de neixement, i haig de trucar al registre civil de vic, per començar amb l'expedient!! puff, això va de debò!!!! jajaja

em queda tant per fer... invitacions, regals, triar vestit, ram... ::0ov0o::

F&A he vist vestits de JP, son preciosos, però a mi els preus em maten... no és que no pugui, perque els meus pares m'han dit que tinc carta blanca, però per unes hores tants diners... pee això ja no he anat a RC, perque em conec i la temptació es molt gran!!! jajajaja millor evitar-la.

Smontia, si vols mes endavant, passat festes i tal, quedem un dia per fer un cafè i ens coneixem, i comentem temes del restaurant, i el que vulguis!1 sense compromís eh??? faltaria... i F&A amb tu també!! així intercanviem opinions, coses, dubtes.... :-):-):-):

petons guapes!!
Anna

Doncs hauré d’anar-hi a veure què tal!
De fet sóc de Terrassa de fa poquet, tot just uns mesos. I lo de Sant Benet va ser molt estrany.... vam començar a mirar llocs per internet un diumenge al matí i ens va agradar molt, així que vam trucar per veure si podiem anar-hi! Ens van dir que sí i en mitja hora ens vam presentar allà. Total, que ja no voliem mirar més!! Jajaja
De fet, vaig convèncer al meu xicot per mirar almenys un parell més.... vam anar a Vila Vallbona i a Can Moncad, però és que no es pot comparar....
Jo no he començat cap tràmit, de fet, treballo i estic amb 6 assignatures a la Uni, així que poc temps em queda!! A més, sincerament, la Marta em té deixada totalment, li he enviat dos correus i no em contesta, al final l’hauré de trucar... tu saps si tenen projector allà i si es pot fer servir?
M’agradaria molt quedar amb tu i amb la F&A si s’anima!! Per cert, jo em dic Sandra i tu F&A?? a mi m’aniria bé a finals de gener que ja acabo exàmens i així estic més tranquil.la.... ;-)
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:52 am

F&A ha escrit:Bon dia guapes!!!!
Anna, si sempre has pensat en casar-te amb volantets i amb aquest et veus mes espectacular... doncs aquest nena, que s'ha de notar que ets la nuvia i has d'estar mes que espectacular!!!!

Lo dels tràmits... aixxxx encara no he fet res. una pregunta, es necessita llibre de familia??? m'he de posar les piles ya sobre aquest temaaaaa. em vas passar el num de telefon pero la lorena em va dir que primer parlés amb el meu ajuntament oi?

a mi también em queda molt per fer... pero tinc ganes ja de triar vestit i no donar-hi més voltes al tema!

si algun dia quedeu... aviseu-meeeee también :) que em faria il·lusio comprartir amb vosaltres tot aixo!

molts petonets i que tingueu un bon dia

Bon dia a les dues!!

Menys mal que ens tenim, perquè Mon Sant Benet no es gaire conegut! i mira que és preciós!!
He contestat a l'Anna més amunt per quedar a finals de gener, comptem amb tu guapa! per cert, d'on ets?

Petonets.

Sandra
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:57 am

F&A ha escrit:ei, el meu certificat de naixement ja estaaa! he trucat a l'ajuntament i em fan enviar un fax... grrr. no puc per mail :star:: :star:: pero bueno, m'han dit que un rebin el fax m'ho envien en tres dies :-)ok: :-)ok:

I jo que pensava que s'havia d'anar a fer cua al registre civil! noies, m'he de posar al dia que us veig molt adelantades!!

Petonets.
sandy77

EntradaAutor: F&A » dl. nov. 28, 2011 8:59 am

Bon dia guapessss!!!! em dic Alba!
oi taaaaant que m'hi apunto quan quedeu!!!
ya, molt poca gent coneix Sant Benet!!! i siii sort que ens tenim jejeje
Sandra,q uan et cases tu???
petonets i que tingueu un molt bon dilluns!!!!!
Imatge
F&A

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant