no crec que tinguem problemes noies!!! per cert... sabeu alguna cosa de la prova del menú?? en principi ens van dir q al desembre, a vosaltres també??
Petons!!!
Autor: Annariera » dt. nov. 15, 2011 8:34 pm
Autor: sandy77 » dc. nov. 16, 2011 12:39 am
Autor: F&A » dj. nov. 17, 2011 8:34 am
Autor: Annariera » dj. nov. 17, 2011 9:28 pm
Autor: F&A » dv. nov. 18, 2011 9:24 am
Autor: Annariera » ds. nov. 19, 2011 10:48 am
Autor: sandy77 » ds. nov. 19, 2011 3:10 pm
F&A ha escrit:Hola Anna! doncs siii ja he anat a provar vestits!!!! vaig anar a jesus peiro, cymbelline, Raimon Bundo i Rosa Clara. (ufff ara que ho he escrit m'adono que a mooolts llocs no? jajaja) i dissabte de la setmana que ve tinc cita amb Aire. Es una sensacio molt raraaa!!! jajaja al principi anava dient... aix es que no m'hi veig no m'hi veig! i clar que no m'hi veig... si una no acosuma anar vestida de nuviaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajaja![]()
pero de moment tinc els meus preferits... un de JP i un altre de RC! aixxx no paro de pensar en els vestits... tinc ganes ja de tenir el meu vestit escollit i no donar-hi tantes voltes al tema!!!
i tu? quins llocs mires? d'on eres tu?
molts petonets
Autor: sandy77 » ds. nov. 19, 2011 3:14 pm
Annariera ha escrit:Hola guapa!!
Jo Soc de Terrassa. He anat nomes a 2 llocs, a nuvies lour (no em va agradar molt, ni el lloc ni el tracte), i ahir vaig anar a nuvies Roma de mollet, i tinc 2 vestits finalistes q vaig trobar allá. M'agraden molt tots 2 i ara no se que fer.... Un es el panal de aire, i l'altre el canigo de st. Patrick. A finals de mes tornaré per Decidir quin dels 2 em quedo, pero estic ben perduda...
Q complicat que es tot!! Perq amb els 2 em trobo guapa, pero son tan diferents!!! La meva familia (pare inclos, q vaig voler q vingues) i la meva millor amiga diuen q Panal, pero no ho se... No se quin dels 2 m'agrada mes a mi... Estic feta un embolic!!!
Mira'ls si pots i em dius quin t' agrada mes si?? A veure si m'ajudes una mica!!!
Petons guapa!!
Autor: F&A » dl. nov. 21, 2011 9:17 am
Annariera ha escrit:Hola guapa!!
Jo Soc de Terrassa. He anat nomes a 2 llocs, a nuvies lour (no em va agradar molt, ni el lloc ni el tracte), i ahir vaig anar a nuvies Roma de mollet, i tinc 2 vestits finalistes q vaig trobar allá. M'agraden molt tots 2 i ara no se que fer.... Un es el panal de aire, i l'altre el canigo de st. Patrick. A finals de mes tornaré per Decidir quin dels 2 em quedo, pero estic ben perduda...
Q complicat que es tot!! Perq amb els 2 em trobo guapa, pero son tan diferents!!! La meva familia (pare inclos, q vaig voler q vingues) i la meva millor amiga diuen q Panal, pero no ho se... No se quin dels 2 m'agrada mes a mi... Estic feta un embolic!!!
Mira'ls si pots i em dius quin t' agrada mes si?? A veure si m'ajudes una mica!!!
Petons guapa!!
Autor: F&A » dl. nov. 21, 2011 9:24 am
smontia ha escrit:F&A ha escrit:Hola Anna! doncs siii ja he anat a provar vestits!!!! vaig anar a jesus peiro, cymbelline, Raimon Bundo i Rosa Clara. (ufff ara que ho he escrit m'adono que a mooolts llocs no? jajaja) i dissabte de la setmana que ve tinc cita amb Aire. Es una sensacio molt raraaa!!! jajaja al principi anava dient... aix es que no m'hi veig no m'hi veig! i clar que no m'hi veig... si una no acosuma anar vestida de nuviaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajaja![]()
pero de moment tinc els meus preferits... un de JP i un altre de RC! aixxx no paro de pensar en els vestits... tinc ganes ja de tenir el meu vestit escollit i no donar-hi tantes voltes al tema!!!
molts petonets
Carai, F&A!! sí que has fet ruta!!
Jo tot just vaig anar el dimecres a la primera botiga, la de l'Aurea Dominguez i bé... va ser una mica estrany però almenys és cert que posats no em disgusten tant com em pensava a les fotos!! és que tot ho veig tant de "boda"!! jajaja
Quin t'ha agradat de JP? n'he vist algun que, almenys en foto, m'ha agradat molt. Saps si són molt cars? perquè jo l'altre dia em vaig quedar una mica esgarrifada... (suposo que deu ser el bon gust que tinc, vaja!!)
Petons.
Autor: Annariera » dl. nov. 21, 2011 8:03 pm
Autor: F&A » dt. nov. 22, 2011 10:46 am
Autor: Annariera » dj. nov. 24, 2011 8:27 pm
Autor: F&A » dv. nov. 25, 2011 9:16 am
Autor: F&A » dv. nov. 25, 2011 9:53 am
Autor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:43 am
F&A ha escrit:smontia ha escrit:F&A ha escrit:Hola Anna! doncs siii ja he anat a provar vestits!!!! vaig anar a jesus peiro, cymbelline, Raimon Bundo i Rosa Clara. (ufff ara que ho he escrit m'adono que a mooolts llocs no? jajaja) i dissabte de la setmana que ve tinc cita amb Aire. Es una sensacio molt raraaa!!! jajaja al principi anava dient... aix es que no m'hi veig no m'hi veig! i clar que no m'hi veig... si una no acosuma anar vestida de nuviaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajaja![]()
molts petonets
Carai, F&A!! sí que has fet ruta!!
Jo tot just vaig anar el dimecres a la primera botiga, la de l'Aurea Dominguez i bé... va ser una mica estrany però almenys és cert que posats no em disgusten tant com em pensava a les fotos!! és que tot ho veig tant de "boda"!! jajaja
Quin t'ha agradat de JP? n'he vist algun que, almenys en foto, m'ha agradat molt. Saps si són molt cars? perquè jo l'altre dia em vaig quedar una mica esgarrifada... (suposo que deu ser el bon gust que tinc, vaja!!)
Petons.
bon dia guapa!!!! si que he fet ruta siii jajajajaja pero m'ho passo be probant vestits! tot i que he de reconeixer que l'ultima vegada que vaig anar a dos llocs diferents de tan probar vestits vaig acabar colapsadissima jajajajaja
de JP m'agrada un de la temporada 2011. saps que no se el nom? pk a la web no hi era i me'l van deixar probar a la botiga!![]()
ho miraré i t'ho dic.
els preus? uns 2000 euros i picu euros. si que son cars siiiiiiiiii![]()
massaaaaaaa, i a sobre dels que m'he enamorat de RC son mes cars. jo también tinc massa bon gust crec jaja
![]()
![]()
![]()
i tu como portes la tria????
petonets i bon dia!
Autor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:50 am
Annariera ha escrit:Hola noies!!!
smontia a nuvies roma fan molt bon preu, i em van tractar molt bét'ho recomano!!!! ves-hi!!!
eih!! eh flipat, no sabia que erets de Terrassa, jajaja, que bo, i com es q et cases a st benet?? per que ens queda un pèl lluny...però es tan bonic!!! ainggg estic encantada d'haver triat st benet per casar-nos!!! al meu ftur li donava igual... es així ell....
Sobre els vestits, doncs no se quin triaré. m'agraden molt tots 2, el canigó es com molt de princesa, però la meva germana diu que amb el panal em vec espectacular, i clar... per un dia vull destacar a tope, a part sempre havia dit que em volia casar amb un vestit de volants... no se... haig de tornar a demanar hora per la setmana que ve, per provar-los tots 2, i potser algun més, jajaja per acabar de liar més la troca!!!!
per cert, heu començat ja els tramits??! jo ja tinc els certificats de neixement, i haig de trucar al registre civil de vic, per començar amb l'expedient!! puff, això va de debò!!!! jajaja
em queda tant per fer... invitacions, regals, triar vestit, ram...![]()
F&A he vist vestits de JP, son preciosos, però a mi els preus em maten... no és que no pugui, perque els meus pares m'han dit que tinc carta blanca, però per unes hores tants diners... pee això ja no he anat a RC, perque em conec i la temptació es molt gran!!! jajajaja millor evitar-la.
Smontia, si vols mes endavant, passat festes i tal, quedem un dia per fer un cafè i ens coneixem, i comentem temes del restaurant, i el que vulguis!1 sense compromís eh??? faltaria... i F&A amb tu també!! així intercanviem opinions, coses, dubtes....![]()
petons guapes!!
Anna
Autor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:52 am
F&A ha escrit:Bon dia guapes!!!!
Anna, si sempre has pensat en casar-te amb volantets i amb aquest et veus mes espectacular... doncs aquest nena, que s'ha de notar que ets la nuvia i has d'estar mes que espectacular!!!!
Lo dels tràmits... aixxxx encara no he fet res. una pregunta, es necessita llibre de familia??? m'he de posar les piles ya sobre aquest temaaaaa. em vas passar el num de telefon pero la lorena em va dir que primer parlés amb el meu ajuntament oi?
a mi también em queda molt per fer... pero tinc ganes ja de triar vestit i no donar-hi més voltes al tema!
si algun dia quedeu... aviseu-meeeee también :) que em faria il·lusio comprartir amb vosaltres tot aixo!
molts petonets i que tingueu un bon dia
Autor: sandy77 » ds. nov. 26, 2011 10:57 am
F&A ha escrit:ei, el meu certificat de naixement ja estaaa! he trucat a l'ajuntament i em fan enviar un fax... grrr. no puc per mail![]()
pero bueno, m'han dit que un rebin el fax m'ho envien en tres dies
![]()
Autor: F&A » dl. nov. 28, 2011 8:59 am