Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: sonia85 » dj. ago. 30, 2012 1:31 pm

lili koo tu al final vas posar tapes de primer? una o dues?? et va dir la gent coses bones del menjar? aperitiu i tal... aquest es el dubte mes gran que tinc.... que no es vegui pobre..... l'any passat es va casar el meu germà i sempre poden haver-hi comparacions.... son llocs i maneres de casar-se ben diferents les que hem fet pero bueno....ja hem diràs!!!
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: lili koo » dj. ago. 30, 2012 1:39 pm

sonia85 ha escrit:lili koo tu al final vas posar tapes de primer? una o dues?? et va dir la gent coses bones del menjar? aperitiu i tal... aquest es el dubte mes gran que tinc.... que no es vegui pobre..... l'any passat es va casar el meu germà i sempre poden haver-hi comparacions.... son llocs i maneres de casar-se ben diferents les que hem fet pero bueno....ja hem diràs!!!

La gent va menjar taaaaan bé a l'aperitiu, que després no tenien gana de menjar res més. No es gens pobre.
A sobre, tu diga'ls-hi als teus convidats, poden repetir tantes vegades com vulguin del plat que vulguin.

A part de l'aperitiu, jo vaig posar les dues tapes i quan va arribar el xai, la gent ja no podia més... pero estava taaan bó, que tot i això, alguns repetien.
Imatge
lili koo

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: analop » dj. ago. 30, 2012 4:45 pm

Ui!això que fagin dues bodes el mateix dia no em fa massa gracia... :hmm:: fan una al mati i l'altre a la tarda o en el mateix moment les dues?
analop

Entrades: 10
Membre des de: dc. ago. 29, 2012 7:03 pm

EntradaAutor: Sunn2013 » dj. ago. 30, 2012 5:03 pm

Si no recordo malament fan una al matí i una a la tarda, pensa que l'únic espai comú per on han de passar les dues bodes és el passadís de l'entrada, els dels setos llargs, que és on es fan les benvingudes... després la gent va cap a la seva zona d'aperitiu+saló. Els lavabos també són independents. D'un altre restaurant potser dubtaria, no sé, però si Can Ribas et diu que no es veu ningú de l'altre boda, m'ho crec.

Quan vagis a visitar el restaurant ja veuràs com es mooooooolt difícil que arquitectònicament us vegeu.
Sunn2013
:: núvia experta

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: Juli » dj. ago. 30, 2012 6:05 pm

Analop, antes de casarme yo también pensaba como tú, no me hacía gracia que hubiera otra boda, quería ir tranquila sabiendo que sólo era la nuestra, pero de verdad, no te preocupes porque no verás absolutamente nada.
Los aparcamientos son hasta distintos. Hay dos salones y puede haber una boda en cada salón al mismo tiempo, pero NUNCA una ceremonia a la misma hora, siempre dejan como mínimo dos horas entre una y otra. Yo quería casarme a las 7 de la tarde, pero no nos dejaron porque a las 6 había una boda por tanto, hasta las 8 no podía hacerlo.... y ellos ya lo montan de manera que nunca coincida nada y que ningún invitado se cruce con nadie de la otra boda.
Qué guay que vayas el sábado a verlo... ya verás cómo te gusta! bueno, ya nos dirás porque igual ya has visto tantos que quizás has puesto el listón demasiado alto!! pero Can Ribas tiene un algo especial =0-0-) a ver si llegas a llos 100 mensajes y podrás ver nuestras crónicas!

Por cierto Sonia, con lo de las comparaciones no t epreocupes porque seguramente que la habrá, es normal, siempre lo hacemos. Pero puedes estar absoluamente tranquila con toda la comida. A nosotros nos han felicitado tantas veces por todo... el sitio, la comida... el aperitivo todo el mundo lo nombró! les encantó y lo que recalcaban mucho era que podían pedir más platos y repetir todo lo que quisieran de lo que más les hubiera gustado!! La gente cuando llegaba al salón ya estaban llenos... yo sólo puse una tapa y hubo mucha gente que a penas tocó el segundo porque no podían más... aunque también hubo gente que repitió 2 y hasta 3 veces la primera tapa porque decçían que estaba tremenda!! jajajaja
Imatge
Juli
:: núvia de bronze

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: -sweety- » dj. ago. 30, 2012 8:43 pm

Juliiiiiiii!!! Se puede repetir de las tapas??? Es que entonces puedes poner solo una y si alguien lo necesita repite y tan frescos!!! *.O.-O* A mí es que me sabía mal que alguien se quedara con hambre, pero como pueden repetir... Y en el aperitivo dicen que podías pedir más platos y se lo traían???
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: analop » dv. ago. 31, 2012 10:21 am

Siiii!!el sabado voy a ver-lo. En principio este fin de semana vere tres restaurantes mas (vil·la sabat, mas solers i can ribas) y espero dar en clave con alguno!!por vosotras confio mucho en can ribas!!!^^ La verdad es que ya teniamos dos finalistas el bell racó y el palauet cabanyes pero en los dos piden un gran alquiler por el sitio...si no encontramos ninguno que los puedan sustituir supongo que haremos el esfuerzo, pero no es la idea!!!jejejeje ya os iré contando!!!;) muuuuaaaaa
analop

EntradaAutor: analop » dv. ago. 31, 2012 1:35 pm

Noies acabo de veure vídeos d'algun casament a Can Ribas i se'm queia la llagrimeta!!!!jejejeje Alguna de vosaltres s'ha quedat a dormir a la casa de colònies?Tenen algun espai especial pels nuvis? muuaaaks!!
analop

EntradaAutor: sonia85 » dv. ago. 31, 2012 2:05 pm

es verdad que siempre habran comparaciones pero mi boda va a ser tan distinta a la de mi hermano que solo podran comparar la comida, mas que nada ellos se casaron x la iglesia y todo fue más clásico, el sitio es muy distinto, etc...

no se pk todavia tengo miedos, viendo la organización que tiene can ribas y lo que decis vosotras desaparecen de un plumazo!!! en 15 dias lo estaré viviendooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: Sunn2013 » dv. ago. 31, 2012 10:38 pm

Nosotros sólo vamos a coger una tapa, estoy segura que entre bienvenidas, aperitivo, 2º plato, prepostre, pastel, resopón, candy party y barra libre, aunque sólo se ponga una tapa, quedas como un señor!!! Le pregunté a Jose si quedaría pobre sólo una tapa y me dijo que en absluto *.O.-O* *.O.-O*

Sonia, cada boda es distinta, y siempre comparamos todas... es inevitable. De todos modos no se trata de quien hace la mejor boda, ya que cada persona tendrá diferentes criterios en los que basarse, sino que se trata de hacer que tu boda sea especial, que tenga vuestro sello y haya sentimientos y alguna sorpresa especial. Unas bodas destacan por lo divertidas que son, otras por lo clásicas, otras por lo sentimentales que han sido, otras por lo sorprendentes, otras por lo pijo que ha sido todo, otras por el peazo panzón de comer que se ha pegado la gente, otras porque ha estado llena de detalles, otras por su toque rústico, etc etc... Lo importante es conseguir que vuestra boda os haga felices y que deje huella de alguna manera en los invitados.
Sunn2013

EntradaAutor: Juli » ds. set. 01, 2012 12:08 am

Yo mañana me voy de boda y sé que voy a comparar cada milímetro con la mía... Alexis dice que es insuperable, pero porque él no está metido en todo esto como yo y no sabe todo lo ue organizais muchas de vosotras para la boda, porque la nuestra fue de lo más sencillita y sosita en comparación con algunas otras que tienen mil sorpresas y detallazos!! Así que no sé si mañana pensaré que su boda es mejor que la nuestra o no, pero vaya, tu boda es tu boda y en un sitio como Can Ribas tampoco es fácil de superar!! sé que por paisaje y tal lo harán porque en el Castell de Tamarit es fñacil superar cualquier boda, pero bueno, es una boda muuuucho más cara y en cuanto a la ceremonia es en un Monasterio, que según me comentó ella, el sitio es precioso, pero la ceremonia sera muy clasicorra me parece.. en fin, ya os contaré!!

Sweety! sí que se puede repetir!! Joan, nuestro maitre me comentó que siempre hacen de más y sacan alguna bandeja más por si alguien quiere repetir, así que no hay problema! y del aperitivo también!! pueden repetir el plato que más les haya gustado!! así que no te preocupes!!

Sonia, no le des vueltas, organización 100x100 y Can Ribas un 10! se que es inevitable y por mucho que te digamos le darás vueltas y después pensarás "jolín, si es que lo llevan todo al milímetro!!" ya veraaaasss!!!
Imatge
Juli

EntradaAutor: xarrup » dg. set. 02, 2012 5:20 pm

Chicas,
Ahora que comentáis lo de poner 1 o 2 tapas tengo una duda. Las ponéis para cenar o para comer? Nosotros nos casamos a la 13h y empezaremos el aperitivo a las 15h por lo que la gente estará con un hambre de narices por lo que no sé si poniendo 1 o 2 tapas la gente se quedará con hambre.
Tenía clarísimo que si era de tarde ponía tapa seguro pero para comer tengo mis dudas...
Imatge
xarrup
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

EntradaAutor: Sunn2013 » dg. set. 02, 2012 11:21 pm

Xarrup, nuestra boda es de tarde, así que la tapa es para cenar. De todas maneras déjate aconsejar por el restaurante, coméntales cuando llegue el momento del tastet si con una tapa como primer plato para comer es insuficiente... Yo creo que con todo lo que se come en una boda nadie se quedará con hambre.
Sunn2013

EntradaAutor: stf » dt. set. 04, 2012 3:46 pm

Hola!!!!

Jo em caso el 20 d'octubre i ja començo a estar dels nervis!!

Encar em queden mil coses x decidir! Per cert, poseu-me a la llista de casaments d'aquest any, que no surto!!

I aneu explicant cosetesm, que em va genial per anar tancant temes :)

Pregunta tonta: A la acsa de colònies hi ha llums com de discoteca o les hem de portar, o estàs a les fosques?

algú va deixar anar globus? Com ho vau fer?

Aixxx, quins nervis! :)
stf

Entrades: 13
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 11:36 am

EntradaAutor: sonia85 » dc. set. 05, 2012 8:59 am

stf ha escrit:Hola!!!!

Jo em caso el 20 d'octubre i ja començo a estar dels nervis!!

Encar em queden mil coses x decidir! Per cert, poseu-me a la llista de casaments d'aquest any, que no surto!!

I aneu explicant cosetesm, que em va genial per anar tancant temes :)

Pregunta tonta: A la acsa de colònies hi ha llums com de discoteca o les hem de portar, o estàs a les fosques?

algú va deixar anar globus? Com ho vau fer?

Aixxx, quins nervis! :)

a la casa de colònies no hi ha res, hu has de portar tot tu, musica, beguda, menjar, llums si vols x ambientar com una disco, decoracio etc....
tema deixar globos.... els hi has preguntat si hu podeu fer?? mes k res que tenen molt estricte tot aquest tema amb el medi ambient, nosaltres repartirem bengales.... i primer hem van donar el ok de posar-les i quan vem anar a tancar el guió m'ho van prohibir... pero com l'ok ja estava fet ja els hi vaig dir k jo les tenia comprades i que hu sentia molt pero les haviem de posar.... no hem donava la gana de menjarmeles amb patates..... en canvi si que me hagut de menjar amb patates els cañons de petals.... ja que diuen que com hi ha perill d'incendi aixo hu tenen prohibidisim.... x aixo et dic k avans de comprar res consulta-ho amb ells!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: stf » dc. set. 05, 2012 4:09 pm

Mil gràcies Sònia1

Doncs preguntaré a veure...

Pel que fa a la casa de colònies, els que us heu quedat allà què heu fet amb les llums? Enceses, apagades, heu comprat coses?

Aixxxxxxxxxxxxxxxx
stf

Entrades: 13
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 11:36 am

EntradaAutor: sonia85 » dc. set. 05, 2012 4:20 pm

stf ha escrit:Mil gràcies Sònia1

Doncs preguntaré a veure...

Pel que fa a la casa de colònies, els que us heu quedat allà què heu fet amb les llums? Enceses, apagades, heu comprat coses?

Aixxxxxxxxxxxxxxxx

hem caso el 15 de setembre i lloguem la casa de colònies.... jo no havia pensat amb el tema llums.... i la veritat es que no se que farem..... un merder mes en que pensar!!! socorroooooo!!!!!!!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: gordis » dc. set. 05, 2012 9:34 pm

Hola a totes!!!!!

apunteu un nou casament, el 31/05/2013!!!!

porto dies llegint els vostres comentaris, al final me decidite registrar per tal de poder veure les vostres fotos a partir del 100 comentari no?? no sé bé com funciona, si algú m'ajuda...
gordis

Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: Juli » dc. set. 05, 2012 10:17 pm

gordis ha escrit:Hola a totes!!!!!

apunteu un nou casament, el 31/05/2013!!!!

porto dies llegint els vostres comentaris, al final me decidite registrar per tal de poder veure les vostres fotos a partir del 100 comentari no?? no sé bé com funciona, si algú m'ajuda...

Hola guapa!!

Sí, cuando superes los 100 comentarios podrás entrar en todas nuestras cuentas atrás, cronicas y ver toooodas las fotos que tenemos! ya verás como te enganchas y lo mejor, que aprenderás muchas cositas y sacaras muchas ideas!!

Lo de la lista era para las que nos casabamos en el 12, a ti te tocaría en el 13, que también hay un post abierto de can ribas para el año que viene eh!! :-)ok: puedes estar en ambos sin problema!
Imatge
Juli

EntradaAutor: gordis » dj. set. 06, 2012 7:05 am

ohh perfecto!!! ya solamente me quedan 98 ;)

ya tengo ganas de ver vuestras crónicas y fotos.

me apuntaré en los dos post, pero este veo que está más animado ;)

por cierto, sabéis si dejan bengalas de estas de niños pekeños dentro del salon? nos gustaría entrar o bailar con todo iluminado...
gordis

Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants