Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: dtorra » dc. ago. 15, 2012 7:22 pm

Muchas gracias juli. ;) si supongo que dependa como vaya lo alargare o no. Tenia otra pregunta, tu sabes cuando es temporada baja para el restaurante?
dtorra
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

EntradaAutor: Juli » dc. ago. 15, 2012 7:33 pm

Si no me equivoco es desde octubre hasta abril!! Pero creo que empieza a mediados de octubre, ahora no estoy segura...

Cuándo te casas tú? o aun no lo tenéis cerrado con Can Ribas?
Imatge
Juli
:: núvia de bronze

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: dtorra » dc. ago. 15, 2012 7:37 pm

Pues el dia 5 de octubre xo aun no hemos dado paga y señal...
dtorra

Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

EntradaAutor: Juli » dj. ago. 16, 2012 10:07 am

El 5 de octubre creo que aún es alta, puede ser? pero esto no te lo comentaron cuando fuisteis a hablar con ellos?

Yo reservé en noviembre del 2010 y no di la paga y señal hasta enero o febrero del 2011.
Imatge
Juli

EntradaAutor: lili koo » dc. ago. 29, 2012 1:44 pm

Que penita....

Can Ribas de MOntbui 2012 esta comenzando a quedarse atrás.
Bueno chicas, hemos hecho historia. 97 paginas no esta nada, nada mal!
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: Juli » dc. ago. 29, 2012 1:46 pm

Si... snif snif... :-( :-(
Imatge
Juli

EntradaAutor: sonia85 » dc. ago. 29, 2012 1:53 pm

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! NO SE PUEDE QUEDAR ATRÁS QUE QUEDO YO POR CASAR-ME!!!!!!!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: sonia85 » dc. ago. 29, 2012 1:55 pm

como es mi apodo aqui..... yo era la pequeñaja canribenca del grupo no?? .... xk era la ultima en casar-se del 2012?¿?¿?¿ creo que lili koo me bautizo asi Y ME ENCANTA EHHH!!!! porfi no os vayais todavia que me queda a mi!!!!! solo son 2 semanitas!!!! jejejjeje
un beso!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: Juli » dc. ago. 29, 2012 1:59 pm

jajajajajajaja lo he pensado cuando he leido a lili!

Pero nenaaaa! que no nos vamoooossss!! simplemente que esto va terminando ya... sólo es eso! pero aqui estaremos!! aunque sea el 2015, si seguimos por aqui habrá que levantar de vez en cuando este post, no? jajajajaja
Imatge
Juli

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 29, 2012 2:04 pm

Si porque la verdad es que ha habido buenos y malos momentos y a mí al menos, me ha ayudado mucho!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Sunn2013 » dc. ago. 29, 2012 3:20 pm

eeeeeei, yo seguiré en este post, por supuesto!! Y ayudaremos a levantarlo con montones de preguntas, jiji.
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: analop » dc. ago. 29, 2012 7:11 pm

Hola!
He estat llegint alguns dels vostres comentaris i vec que esteu molt contents/es amb el lloc!!^^ jo la veritat és que m'estic tornant boixa per trobar-ne un que m'agradi del tot. Els meus finalistes eren el bell racó i el palauet cabanyes però en ambos lloc demanen lloguer pel lloc i la veritat que s'en van del pressupost...He enviat un e-mail a Can Ribas però no he rebut resposta. Sabeu si encara estan de vacances?

Gràcies!!!!!
analop

Entrades: 10
Membre des de: dc. ago. 29, 2012 7:03 pm

EntradaAutor: sonia85 » dc. ago. 29, 2012 9:53 pm

analop ha escrit:Hola!
He estat llegint alguns dels vostres comentaris i vec que esteu molt contents/es amb el lloc!!^^ jo la veritat és que m'estic tornant boixa per trobar-ne un que m'agradi del tot. Els meus finalistes eren el bell racó i el palauet cabanyes però en ambos lloc demanen lloguer pel lloc i la veritat que s'en van del pressupost...He enviat un e-mail a Can Ribas però no he rebut resposta. Sabeu si encara estan de vacances?

Gràcies!!!!!

hola!! ja estan trevallan, ens casem en dos setmanes i aquesta setmana hem trucat per varies qÜestions... aixi que tu confirmo!!
si no vols deixar per a gaire endevant la visita... truca'ls que això del correus electrònics no hu tenen gaire en conte.... aviam que et sembla.....ja ens diràs!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: -sweety- » dj. ago. 30, 2012 7:02 am

Jo al Palauet Cabanyes no hi he estat, pero al Bell Recó sí! És preciós y el menjar está molt bo, pero no segons m'han explicat pica molt i es paga per gairebé tot... Can Ribas és diferent però molt molt bonic!!! Si entres a la seva web veuràs que és maco, però si hi vas, encara ho supera!!! =0-0-) És un lloc ideal!!! Truca'ls per telèfon perquè han tornat aquesta setmana i deuen tenir un munt de e-mails i a més també han de posar tot a punt pel casament de "floreta" que es casa demà!!!! >.-<: >.-<: >.-<: A veure què et sembla!
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: lili koo » dj. ago. 30, 2012 7:37 am

sonia85 ha escrit:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! NO SE PUEDE QUEDAR ATRÁS QUE QUEDO YO POR CASAR-ME!!!!!!!

jajaja! Don't worry!!
No nos vamos a ningún sitio, y se a la perfección que encara queda la petita per casar-se.

Pero esto llevaba tanto tiempo abandonado...

Hemos sido superprofesionales y hemos resulto todas nuestras dudas superpronto, pero eso ahora estaba tan vacío.

Pero yo no me voy de aquí.
Estoy por hacer una ceremonia anual (renovación de votos o algo así) para no irme jamás del foro.. jejeje!!!
Imatge
lili koo

EntradaAutor: analop » dj. ago. 30, 2012 9:33 am

Com heu dit acabo de trucar i ja tinc hora per dissabte!!estic impacient per tots els comentaris que he llegit vostres super bons!!espero decidirme ja perque he visitat moltiiiiisim restaurant i ja estem colapsats...un petonet i gracies!!
analop

EntradaAutor: lili koo » dj. ago. 30, 2012 9:43 am

analop ha escrit:Com heu dit acabo de trucar i ja tinc hora per dissabte!!estic impacient per tots els comentaris que he llegit vostres super bons!!espero decidirme ja perque he visitat moltiiiiisim restaurant i ja estem colapsats...un petonet i gracies!!

UOh Ana! Si t'acabes decidint per Can Ribas, seràs una més de la familia!!

SEgur que no t'empenediràs. JO m'hi vaig casar fa un mes i t'he de dir que la gent encara em felicita pel lloc. Que totes les meves amigues van dir-me que es volien casar en un lloc igual (algunes em deien si m'importava que repetissin) fins i tot les que sempre han dit que no volien casar-se! Pero que si era en un lloc així, s'ho pensarien.
El menjar bonissim, els paisatges preciosos, i a més, pots personalitzar-la tant com vulguis.

Si fas els 100 misstges ràpid, podràs entrar a les nostres cròniques i veuras fotos de com han estat les nostres bodes

JO em tornaria a casar 1000 de vegades més a Can Ribas
Imatge
lili koo

EntradaAutor: xarrup » dj. ago. 30, 2012 10:09 am

Ana, la Lili koo te rao. Can Ribas despren un no se q q enamora. Nosaltres vam sortir d'alla encantats i les recomanacions totes son bones sense cap pero!

A veure q us sembla dissabte i ens comentes
Imatge
xarrup

Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

EntradaAutor: analop » dj. ago. 30, 2012 12:25 pm

jejejejeje!m'estic emocionant!!es veritat que l tenen ha cirimonia civil te validesa legal?es celebra mes d'una boda al dia?hi ha algun lloc per quedarse a dormir?jeje cuantes preguntes!!!ah!i son extrictes amb l'horari de tancament?sou els meus angelets ara mateix!!!ejejjee muuuuuaaaaa
analop

EntradaAutor: lili koo » dj. ago. 30, 2012 12:50 pm

analop ha escrit:jejejejeje!m'estic emocionant!!es veritat que l tenen ha cirimonia civil te validesa legal?es celebra mes d'una boda al dia?hi ha algun lloc per quedarse a dormir?jeje cuantes preguntes!!!ah!i son extrictes amb l'horari de tancament?sou els meus angelets ara mateix!!!ejejjee muuuuuaaaaa

La data legal que consta al llibre de familia es la del dia que celebras la cerimonia, pero hauràs d'anar un parell de dies abans al jutjat de pau de bigues i riells (amb el Sr. Bonamusa que es qui us casarà) a signar uns papers.

Es celebran dues bodes, pero no pateixes. ho tenen tot controlat i no et creuràs amb ningú. Son bodes totalment independents!

Tenen una casa de colònies (alberg) amb lliteres, on et pots quedar a dormir.

No son molt estrictes amb l'horari (sí en el moment que no poden coincidir convidats de dues bodes), pero una vegada entres com a núvia, et deixes portar per ells i va passant l'estona sense que t'assebentis de res!

::love::
Imatge
lili koo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants