dtorra ha escrit:lili koo ha escrit:Nenes que en una setmana em queden hores per estar allà!
Als preciosos jardins!!!
Després de tant de temps esperant!! Mare meua quines ganetes que tinc que arribi divendres vinent!
Al final lloguem la casa de colonias,
serem 50 persones!!! Al final, com ja us he dit més d'una vegada se'm va de les mans aquesta historia...
Tot i que cadascú es paga la nit a mi em surt...:
100 Guarda
100 Habilitar espai
50*8,50= 425€ l'esmorçar
200 i pico€ begudes (hi crec que hi faltarán)
850€ més (sense comptar l'IVA)
El cas es que jo no volia agafar autocar perque em sortia massa car!! jajaja
En fin a lo hecho, pecho!
Hola!!
Soc bastant nova per aqui, pero també ens casem a Can Ribas. M'agradaria saber si a la casa de colonies es pot posar musica i armar jaleo sense que et diguin res...I també si l'hora de sortida es flexible, ja que sortir a les 10 es mol d'hora.
Va valer la pena? Us veu quedar vosaltres amb els convidats a dormir o en una habitació a part?
merci!!
Hola dtorra...
Jo em vaig quedar a la casa de colònies. Jo vaig posar música i vam armar bastant de jaleo, pero la veritat es que el guarda lo primer que ens va dir, es que fessim soroll controlat pq havien rebut algunes denúncies dels veïns. (Es a dir, q tot i que vam fer sorollet, ens vam contenir una mica)
L'hora de sortir no es flexible. Pensa que han de organitzr-ho tot per a la boda següent.
Nosaltres dos també ens vam quedar a dormir. Bueno, dormir... no sé com ets tú, o els teus convidats... pero jo no vaig dormir res. Fins a les 14h que vaig arribar a casa no vaig poder tancar els ulls. Acabes esgotada... no, lo següent. Uufff!!!
Per mi, i pels meus convidats, si que va mereixer molt la pena. Ells van poder beure tranquils i continuar amb la festa, van dormir un parell d'horetes, vam esmorçar i
cap a casa...
Això sí, prepara't per acabar MORTA!