Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: lili koo » dl. jul. 16, 2012 12:12 pm

Noe-- ha escrit:Bueno, al final parece que el IVA sube a partir del 1 de septiembre... ¡Agunas aún os salváis!

uFF! Me he quitado un peso de encima....

Lo que ahora se convoca manifestación el día 27 de julio (mi dia)....
Espero que pueda llegar sana y salva a la ceremonia...

Os juro chicas que estoy pasando un julio... sufrido!
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: lili koo » dl. jul. 16, 2012 12:14 pm

Juli ha escrit:Chicas! como el IVA sube a partir del 1 de septiembre, las que os casáis durante ese mes, podéis decir que os hagan la factura con fecha de agosto y os ahorráis un dinerito!!! yo lo haría y la pagaría antes para no tener que pagar el aumento del iva!

Yo ya lo pregunté Juli, y Isabel me dijo que ni hablar (un poco borde la verdad).
Que ellos hacian la facturación por mes, y que no podian declarar las facturas de otra manera o no sé que historia.

: sgra :
Imatge
lili koo

EntradaAutor: floreta01 » dl. jul. 16, 2012 12:58 pm

lili koo ha escrit:
Juli ha escrit:Chicas! como el IVA sube a partir del 1 de septiembre, las que os casáis durante ese mes, podéis decir que os hagan la factura con fecha de agosto y os ahorráis un dinerito!!! yo lo haría y la pagaría antes para no tener que pagar el aumento del iva!

Yo ya lo pregunté Juli, y Isabel me dijo que ni hablar (un poco borde la verdad).
Que ellos hacian la facturación por mes, y que no podian declarar las facturas de otra manera o no sé que historia.

: sgra :

Hola
Doncs quan vaig veure que deixaven la pujada de l'iva per al 1 de setembre, vaig pensar que no ens ho cobrarien.
De fet, amb en Gabi ho hem comentat i pensavem que la data fra seria 31 que és quan comença la festa. No sé si imputen la boda al dia que comneça o que acaba. En el meu cas depen només de com ho faci'n pq m'afecti o no, ja que sóc del 31 d'agost!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: -sweety- » dl. jul. 16, 2012 1:06 pm

Noe-- ha escrit:Ah, y lo que decíais de la vivienda, la noticia es que se elimina la deducción en la compra de vivienda a los que compraron antes del 20 de enero de 2006, y para los que compren a partir de 2013.

Donde has visto lo de las viviendas compradas antes de enero de 2006? Es que a mí me afecta...
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Juli » dl. jul. 16, 2012 2:03 pm

La factura la hacen con fecha de después de la fecha de la boda, al menos la mía... lo suyo sería hablar con ellos y que la hicieran antes, pero si a lili le han dicho que no... será para no descuadrar los meses, no les interesará facturar todo lo del mes de septiembre en el mes de agosto, pero total, seguro que hacerlo lo podrían hacer, qué mas les da si la facturación la miran por trimestres o por anualidades y les saldrá practicamente lo mismo...
Yo sé de chicas que se casan en otros sitios y ya les han hecho la factura y hasta han pagado por tal de ahorrarse el iva...
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: floreta01 » dl. jul. 16, 2012 2:17 pm

Juli ha escrit:La factura la hacen con fecha de después de la fecha de la boda, al menos la mía... lo suyo sería hablar con ellos y que la hicieran antes, pero si a lili le han dicho que no... será para no descuadrar los meses, no les interesará facturar todo lo del mes de septiembre en el mes de agosto, pero total, seguro que hacerlo lo podrían hacer, qué mas les da si la facturación la miran por trimestres o por anualidades y les saldrá practicamente lo mismo...
Yo sé de chicas que se casan en otros sitios y ya les han hecho la factura y hasta han pagado por tal de ahorrarse el iva...

Tenim una amiga advocada i ahir em deia que he de demanat la factura abans, que amb això n'hi ha prou encara que el pagament sigui posterior.
Què voleu que us digui, si ja hagués entrat en vigor ho puc entendre pq ells han pagat els aliments, per exemple més cars, ara, en el meu cas no serà així, així doncs ens haurem de barallar amb una cosa més...

M'estic adormint a lo'ordinador...el comiat passa factura...

floreta01

EntradaAutor: Noe-- » dt. jul. 17, 2012 8:55 am

-sweety- ha escrit:
Noe-- ha escrit:Ah, y lo que decíais de la vivienda, la noticia es que se elimina la deducción en la compra de vivienda a los que compraron antes del 20 de enero de 2006, y para los que compren a partir de 2013.

Donde has visto lo de las viviendas compradas antes de enero de 2006? Es que a mí me afecta...

Lo dijeron en las noticias. Está publicado en el BOE del sábado (14 de julio).
Te paso el link.
Mira, en la página 10 dice esto "En el ámbito del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas, con el objetivo anteriormente señalado de consolidación fiscal, se suprime en el período impositivo 2012 la compensación fiscal por deducción en adquisición de vivienda habitual aplicable a los contribuyentes que adquirieron su vivienda antes de 20 de enero de 2006."

http://www.boe.es/boe/dias/2012/07/14/p ... 2-9364.pdf
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: -sweety- » dt. jul. 17, 2012 9:01 am

Gracias Noe--... Vaya put...ada! ::brr:: ::brr:: A lo tonto a lo tonto el año que viene voy a tener 3000€ menos!!! :.0.-0.: Es dinero eh?
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: sonia85 » dt. jul. 17, 2012 10:29 am

Juli ha escrit:La factura la hacen con fecha de después de la fecha de la boda, al menos la mía... lo suyo sería hablar con ellos y que la hicieran antes, pero si a lili le han dicho que no... será para no descuadrar los meses, no les interesará facturar todo lo del mes de septiembre en el mes de agosto, pero total, seguro que hacerlo lo podrían hacer, qué mas les da si la facturación la miran por trimestres o por anualidades y les saldrá practicamente lo mismo...

yo queria hacer lo que tu comentas.... y no nos dejan??? yo queria pagar la boda antes de el 1 de septiembre, que mas le da a ellos no???
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: lili koo » dt. jul. 17, 2012 11:03 am

sonia85 ha escrit:

yo queria hacer lo que tu comentas.... y no nos dejan??? yo queria pagar la boda antes de el 1 de septiembre, que mas le da a ellos no???

Pues a mi Isabel me dijo un NO tajante...

Pero yo no tengo mucho don de negociación, así que todo es probarlo.
Me dijo que ya se lo habían preguntado antes otras novias y que no podia ser. No sé...
Imatge
lili koo

EntradaAutor: sonia85 » dt. jul. 17, 2012 11:27 am

lili koo ha escrit:
sonia85 ha escrit:

Pues a mi Isabel me dijo un NO tajante...

Pero yo no tengo mucho don de negociación, así que todo es probarlo.
Me dijo que ya se lo habían preguntado antes otras novias y que no podia ser. No sé...

hombre si te lo dijo tajante.... poco podré hacer....
este lunes que viene vamos a can ribas a preparar el guión asi que hablaremos a ver que se puede hacer....
Imatge
sonia85

EntradaAutor: floreta01 » dt. jul. 17, 2012 11:48 am

Jo li he escrit a la Isabel preguntant pel tema, alhora que havia de parlar altres coses amb ella.
A veure què em diu.
Li he demanat factura amb data 31 d'agost.

floreta01

EntradaAutor: sonia85 » dt. jul. 17, 2012 1:20 pm

floreta01 ha escrit:Jo li he escrit a la Isabel preguntant pel tema, alhora que havia de parlar altres coses amb ella.
A veure què em diu.

jo no crec que tu tinguis cap problema!!! si es apartir de l'1 de setembre i tu et cases el 31 d'agost... hem semblaria molt heavy que a tu tu cobresin.... vaia, si es aixi jo la liaria i parda!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: lili koo » dt. jul. 17, 2012 1:55 pm

sonia85 ha escrit:
floreta01 ha escrit:Jo li he escrit a la Isabel preguntant pel tema, alhora que havia de parlar altres coses amb ella.
A veure què em diu.

jo no crec que tu tinguis cap problema!!! si es apartir de l'1 de setembre i tu et cases el 31 d'agost... hem semblaria molt heavy que a tu tu cobresin.... vaia, si es aixi jo la liaria i parda!!!

Això mateix!

La teva factura es fa el día 31 i punt. Només faltava!
Imatge
lili koo

EntradaAutor: floreta01 » dt. jul. 17, 2012 2:07 pm

Ja us diré noies jeje

floreta01

EntradaAutor: Noe-- » dt. jul. 17, 2012 7:11 pm

Nosotros nos casamos el 14 de abril y acabo de mirar la factura y es del 16 (la enviaron por correo, aunque pagamos casi todo días antes, y lo que faltaba allí con tarjeta a la mañana siguiente de la boda). Pero supongo que siendo cuestión de un solo día... os harán la factura a 31 de agosto, que al fin y al cabo, es la fecha de la boda.
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: floreta01 » dt. jul. 17, 2012 9:12 pm

Noies
Solucionat i aclarit. Com que és el dia 31 d'agost diu que ens ho cobra amb l'iva antic, així que perfecte uns calerons de menys que haurem de pagar!!

floreta01

EntradaAutor: sonia85 » dt. jul. 17, 2012 10:01 pm

floreta01 ha escrit:Noies
Solucionat i aclarit. Com que és el dia 31 d'agost diu que ens ho cobra amb l'iva antic, així que perfecte uns calerons de menys que haurem de pagar!!

es que això era el mes llògic!!!! ara em toca a mi lluitar amb ells!!! dilluns a por ellos!!!! jo si cal li pago la boda ja!!! per tal d'estalviarme el punyetero increment de iva!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: lili koo » dc. jul. 18, 2012 8:33 am

sonia85 ha escrit:

es que això era el mes llògic!!!! ara em toca a mi lluitar amb ells!!! dilluns a por ellos!!!! jo si cal li pago la boda ja!!! per tal d'estalviarme el punyetero increment de iva!!!

jajaja!! Si això li vaig dir jo!! Escolta, que t'ho pago tot ja!! I si hi ha alguna modificació, m'ho cobres dps , pero no será la mateixa quantitat!

Sonia, et desitjo un piló de sort a veure si dilluns ho aconsegueixes!! Tu fes presió i digues que com ho paga no sé qui, o no sé, que vols fer tot el pagament ja i treut'ho de sobre!

Per cert... em dirás com está dilluns Cn Ribas de bonic i verd? I la bugambilla? ::0ov0o:: ::0ov0o::
Imatge
lili koo

EntradaAutor: sonia85 » dc. jul. 18, 2012 9:06 am

lili koo ha escrit:
sonia85 ha escrit:

jajaja!! Si això li vaig dir jo!! Escolta, que t'ho pago tot ja!! I si hi ha alguna modificació, m'ho cobres dps , pero no será la mateixa quantitat!

Sonia, et desitjo un piló de sort a veure si dilluns ho aconsegueixes!! Tu fes presió i digues que com ho paga no sé qui, o no sé, que vols fer tot el pagament ja i treut'ho de sobre!

Per cert... em dirás com está dilluns Cn Ribas de bonic i verd? I la bugambilla? ::0ov0o:: ::0ov0o::

pues noies us haig de dir que jo tinc moooolta mala llet!!! i a mi m'estan començan a calentar una miquetona......
vaig passar amb el tema cadires, paso en que haig de pagar els menus del tast... pero us aseguro que això es el colmo!!
hem sap molt de greu pk m'encanta el lloc i tal pero crec que això de la factura a ells no els hi condiciona negativament en res....
una cosa tinc ben clara.... com no mu faguin penso exigir fins al dedillo... hem sap greu arribar a aquests extrems pero potser es pensen que els diners cauen del cel.....i ja he cedit jo en moltes coses crec que ells tambè haurien de posar de la seva part....
tinc ganes de que arribi dilluns...... ja us explicaré!

a quina bogambilla et refereixes que li puc fer foto i te l'envio?? i dels jardins tambe si vols...
Imatge
sonia85

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants