Post para llegar a los 100!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Post para llegar a los 100!!

EntradaAutor: ikia » dj. març 15, 2012 11:06 am

marina14 ha escrit:Noies que avui m'he probat uns vestits... i suposo que quan mhe provat el 4art i ultim m'ha encantat!! Avosaltres tambe us han entrat pesigolles<?? he sortit de la botiga com amb un nus a l'estomac i tinc unes pesigolles...quina sensació!! No mel he comprat pq era el primer lloc on anava i perque es sortia del meu presupost!!! :-/

Jo vaig anar a probar diferents dies, el primer vaig sortir desebuda perquè cap m'agradava. El segon dia em vaig enamorar d'un vestit de pronovias. I el tercer i últim dia de proves vaig emprovar-me el meu vestit definitiu a cymbeline però sortia del meu pressupost. Total que m'he demanat el mateix a una pàgina web que el confeccionen molt semblant i són professionals espanyols. A veure si m'arriba ja!!!!
ikia
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

EntradaAutor: Ely85 » dj. març 15, 2012 11:29 am

ikia ha escrit:
Olguiky ha escrit:Home, en Toni es podria enrotllar i, si no els has aconseguit abans, que et regalés els missatges que et falten per arribar als 100 com a regal de boda! :-)ok:

Això estaria molt bé jejejeje però uns mesos abans que si no no pots aprofitar la informació jejejeje

Ikia para cuando entonces, para junio??? Eres también juniera??? Jejejeje
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 12:13 pm

ikia ha escrit:Jo vaig anar a probar diferents dies, el primer vaig sortir desebuda perquè cap m'agradava. El segon dia em vaig enamorar d'un vestit de pronovias. I el tercer i últim dia de proves vaig emprovar-me el meu vestit definitiu a cymbeline però sortia del meu pressupost. Total que m'he demanat el mateix a una pàgina web que el confeccionen molt semblant i són professionals espanyols. A veure si m'arriba ja!!!!

Doncs jo he fet una cosa semblant a tu!! Jo m'he enamorat d'un de pronovias, però com que una amiga modista de la meva mare sempre m'ha dit que ella s'encarregarà del meu vestit, no me'l vaig anar a mirar, però li he portat la foto del vestit i procurarà fer-lo igual, però de color blau, que jo sempre he volgut el meu vestit de núvia en blau!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 2:56 pm

Sílvia26 ha escrit:
ikia ha escrit:Jo vaig anar a probar diferents dies, el primer vaig sortir desebuda perquè cap m'agradava. El segon dia em vaig enamorar d'un vestit de pronovias. I el tercer i últim dia de proves vaig emprovar-me el meu vestit definitiu a cymbeline però sortia del meu pressupost. Total que m'he demanat el mateix a una pàgina web que el confeccionen molt semblant i són professionals espanyols. A veure si m'arriba ja!!!!

Doncs jo he fet una cosa semblant a tu!! Jo m'he enamorat d'un de pronovias, però com que una amiga modista de la meva mare sempre m'ha dit que ella s'encarregarà del meu vestit, no me'l vaig anar a mirar, però li he portat la foto del vestit i procurarà fer-lo igual, però de color blau, que jo sempre he volgut el meu vestit de núvia en blau!!

que bonic el vestit de núvia blau!!! ja ens posarás fotos!! que xulooo!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: alegria27 » dj. març 15, 2012 4:36 pm

Que suerte las que ya teneis vuestro vestido decidido o mirado,o comprado. Yo todavia sigo mirando,y tengo la cabeza echa un lio!!!!
alegria27

Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: joni_laura » dj. març 15, 2012 4:39 pm

Quan et cases alegria??
Et recomano que visitis tendes d vestits de nuvia on tinguin diferents marques i estils, potser així trobes el que t'agrada!!
Imatge
joni_laura
:: núvia experimentada

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. març 15, 2012 4:42 pm

alegria27 ha escrit:Que suerte las que ya teneis vuestro vestido decidido o mirado,o comprado. Yo todavia sigo mirando,y tengo la cabeza echa un lio!!!!

Tranquil·la!!! Pensa que les que ja tenim vestit, abans de decidir-nos també estàvem igual que tu. Tota núvia hi passa pels dubtes, la indecisió... però afortunadament quan has decidit quin és el teu... després ja no en veus cap de tan maco!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 4:49 pm

Yo me decidí rápido, menos mal que no tuve que pasar demasiados nervios con el vestido, porque veo chicas que no sienten la "chispa" con ninguno, que tienen mil dudas... pero yo solo hice prueba en dos sitios diferentes y encontré el mio rápido!! así que no os desespereis las que aun no lo teneis que cuando veais el vuestro, lo sentireis!!!
Jenny30

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dj. març 15, 2012 4:50 pm

yo aun m tengo q esperar a q salga la nueva coleccion...supongo q para setiembre...d dnd es vuestro vestido???
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

EntradaAutor: alegria27 » dj. març 15, 2012 4:57 pm

joni_laura ha escrit:Quan et cases alegria??
Et recomano que visitis tendes d vestits de nuvia on tinguin diferents marques i estils, potser així trobes el que t'agrada!!

Encara em queda una mica. Soc del 7 de Desembre!
Pero el temps passa volant! :-S
alegria27

Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 5:12 pm

Jenny30 ha escrit:que bonic el vestit de núvia blau!!! ja ens posarás fotos!! que xulooo!!!

Me'n alegro que t'agradi la idea!! No tothom hi està d'acord, però és una idea que no deixaré que em facin canviar-la... I tant que us penjaré fotos!!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: bulma » dj. març 15, 2012 7:19 pm

kitty07_ninu08 ha escrit:yo aun m tengo q esperar a q salga la nueva coleccion...supongo q para setiembre...d dnd es vuestro vestido???

sisi yo me esperaria! Puedes ir a mirar por quitarte el gusanillo pero no compres hasta que salga la nueva que después verás cosas que te gustaran más!! E incluso si te quedas uno de este año porque ya te gusta mucho y te lo compras cuando esté la proxima colección, seguro que te saldrá mejor de precio al ser de temporada anterior.
Esta es mi opinión.
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 7:57 pm

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:que bonic el vestit de núvia blau!!! ja ens posarás fotos!! que xulooo!!!

Me'n alegro que t'agradi la idea!! No tothom hi està d'acord, però és una idea que no deixaré que em facin canviar-la... I tant que us penjaré fotos!!!!

El meu color es el blau, i jo sempre he volgut casar-me de blanc, era una il-lusió, però la meva parella mira si em coneix que em va dir: vestit de color blanc,eh si us plau? de color no... jejejeje!! i vaig estar mirant blancs amb tocs de color... pero al final em vaig decantar pel meu, blanc només...
I si la gent no está de acord, problema seu, si a ti t'agrada ja està perfecte!! hi ha noies que porten tot blanc y les sabates de color i queda super bé!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 9:00 pm

Jenny30 ha escrit:El meu color es el blau, i jo sempre he volgut casar-me de blanc, era una il-lusió, però la meva parella mira si em coneix que em va dir: vestit de color blanc,eh si us plau? de color no... jejejeje!! i vaig estar mirant blancs amb tocs de color... pero al final em vaig decantar pel meu, blanc només...
I si la gent no está de acord, problema seu, si a ti t'agrada ja està perfecte!! hi ha noies que porten tot blanc y les sabates de color i queda super bé!!

El meu color també és el blau i no sé perquè, però sempre he pensat amb el meu vestit de núvia en blau. Quan vam decidir casar-no ho vaig comentar amb el meu xicot i ell no hi té cap problema, diu que el vestit és el meu i que si a mi m'agrada a ell també, així que si a ell li convenç la idea i a mi també, el què pensin els altres, m'és ben igual... Jo estaré super contenta amb el meu vestit, llàstima que només sigui per un dia... :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: marina14 » dj. març 15, 2012 9:40 pm

Doncs a mi em pasa al rreves, em caso pel civil amb un casament de 50 pax i la meva familia crec que no s'esperava que anes de blanc, de fet crec que no els agrada...i ara tinc com por de fer el ridicul
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 10:00 pm

marina14 ha escrit:Doncs a mi em pasa al rreves, em caso pel civil amb un casament de 50 pax i la meva familia crec que no s'esperava que anes de blanc, de fet crec que no els agrada...i ara tinc com por de fer el ridicul

Nena, si vas al teu gust no faràs pas el ridícul!!! El faries si anessis tal qual li agrada a algú altre!! Mira, la família del meu xicot diu que si vaig de blau, serà un casament de me... I jo passo, serà un casament genial perquè jo aniré amb el meu vestit somiat, així que diguin el qué vulguin!! SI tu vols anar de blanc, vés de blanc!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 10:38 pm

marina14 ha escrit:Doncs a mi em pasa al rreves, em caso pel civil amb un casament de 50 pax i la meva familia crec que no s'esperava que anes de blanc, de fet crec que no els agrada...i ara tinc com por de fer el ridicul

No faràs el ridícul si a ti t'agrada!! et cases i has d'anar com tu vulguis que en principi es una vegada en la vida,wapa!!! així que fes el que més et vingui de gana!!
Jenny30

EntradaAutor: marina14 » dj. març 15, 2012 10:45 pm

Tens tota la rao!! Quan em vaig provar el bahia mi vaig sentir tan comoda que se'm va treure la vergonya i els prejudicis...Ja casi arrivo als 100!!
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 10:50 pm

Clar que sí!! Amb els vestits passa com amb les varetes al món d'en Harry Potter, quan és el teu ho saps i sigui com sigui te'n enamores!!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 10:53 pm

marina14 ha escrit:Tens tota la rao!! Quan em vaig provar el bahia mi vaig sentir tan comoda que se'm va treure la vergonya i els prejudicis...Ja casi arrivo als 100!!

Doncs si aquell es el teu vestit, endavant,wapa!!!! si, 5 i ja et poden obrir el compte enrere i veurás les nostres!!! que bé!! felicitats!!!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants