Autor: ikia » dc. març 21, 2012 2:06 pm
Autor: sonia06 » dt. març 27, 2012 9:00 pm
bulma ha escrit:sonia06 ha escrit:Shibiru ha escrit:Hola a totesssss!!!!
Després de mirar diversos llocs, informar-vos que també ens casem al Lotus Blau!!!
Jo ja vaig estar a un casament al Mas Solà, no va estar malament, però visualment no es pot comparar (tot i k sobre gustos no hi ha res escrit)..... Ens varem quedar enamorats del Lotus Blau.
Bé, el casament és a finals d'abril, i veient com ho porteu totes... hauria de començar a suar????
No tenim res més....
Kylia i Bulma, quin Dj heu agafat???? i fotògraf??????
ptunikussssssssssssssss
Felicitats!! jo també em caso al lotus el 7-7-12. Com va tot? heu fet el tastet?
Enhorabona Sònia! Jo el 9-6-12.
Caramba!!m Quanta gent del Lotus Blau!! Haurem d'apretar a en Pep que ens faci rebaixes! jiji Jo he de trucar la setmana que vé per decidir el dia del tastet!!![]()
El DJ hem agafat Discomoil MR son uns nois de sta Cristina d'Aro, havia mirat Privatesound de Girona però estava fora del meu pressupost.
Autor: bulma » dc. març 28, 2012 9:52 am
Autor: kyla » dv. març 30, 2012 3:31 pm
Autor: kyla » dv. març 30, 2012 3:44 pm
Autor: Shibiru » dv. març 30, 2012 6:06 pm
Autor: baby2011 » dv. març 30, 2012 6:30 pm
Autor: kyla » dl. abr. 02, 2012 6:55 pm
Shibiru ha escrit:Hola noies!!!
Algú llogarà algun cotxe antic???? he mirat una mica, i els preus es disparen.... algú sap alguna cosa interessant????
En quan al tastet del Lotus blau, es trien 3 plats de peix, 3 de carn, i 3 postres. A part es tasten sorbets i pastissos.....
Nosaltres no sabem si farem postres, perquè tant menjar.....
Farem plat de peix, plat de carn, sorbet i pastis.
Tot i que s'ha de dir que el postre: Gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats, estava BONÍSSIM! i potser el substituïm pel sorbet.....
Autor: Shibiru » dl. abr. 02, 2012 8:10 pm
kyla ha escrit:Shibiru ha escrit:Hola noies!!!
Algú llogarà algun cotxe antic???? he mirat una mica, i els preus es disparen.... algú sap alguna cosa interessant????
En quan al tastet del Lotus blau, es trien 3 plats de peix, 3 de carn, i 3 postres. A part es tasten sorbets i pastissos.....
Tot i que s'ha de dir que el postre: Gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats, estava BONÍSSIM! i potser el substituïm pel sorbet.....
Bones guapa!!
nosaltres tambe estem pensant a veure si fem postres o no, pero el gelat d'alfàbrega el volem provar!! està a la llista dels candidats!
Per cert, quins plats vau provar? i que tal?
Esque n'hi ha varies que ens fan bona pinta, jejeje
un petoo
Autor: mafi80 » dt. abr. 03, 2012 3:29 pm
Autor: Olguiky » dt. abr. 03, 2012 3:47 pm
mafi80 ha escrit:Bona tarda a totes,
una altra gironina que es casa al 2012 (el 26 de maig). Farem cerimonia i àpat a la Sala gran. El viatge de noces el farem uns mesos més tard pq tenim una nena petita i volem esperar que sigui un pèl més gran per poder anar els 3 a algun lloc.
Vaig a llegir una mica a veure què expliqueu per aquí...
Autor: kyla » dt. abr. 03, 2012 7:31 pm
Shibiru ha escrit:kyla ha escrit:Shibiru ha escrit:Hola noies!!!
Bones guapa!!
nosaltres tambe estem pensant a veure si fem postres o no, pero el gelat d'alfàbrega el volem provar!! està a la llista dels candidats!
Per cert, quins plats vau provar? i que tal?
Esque n'hi ha varies que ens fan bona pinta, jejeje
un petoo
Kyla soc el nuviiiiiiii!!! una espècie en extinció en aquest forum.... XD
Doncs de peix varem probar: el rap rostit amb brou d'escamarlans (el més ben presentat amb diferència, tot i que no em va fer el pes), rap gratinat amb alli oli suau i llagostins (el més bó, tot i que la presentació no matava), i el turbó al forn i rissoto de ceps (normal).
De carn: el jarret de vedella (em va decepecionar una mica), filet de vedella amb foie, poma i confitura de figues (molt bo i molt ben presentat), i haviem triat el filet a la brasa amb bolets i oli de rostit, però es varen equivocar i varen portar el filet amb salsa de pernil ibèric i trinxat (no gaire apte per un casament).
De postres: espuma de coco, kiwi i coulís de maduixa (teniem moltes esperances però no ens va agradar gaire), gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats (boníssim i molt recomanable), poma teula de santa coloma i crema de canyella (molt bó, però massa contundent abans d'un pastís)
Els pastíssos no ens varen agradar, i suposo que mirarem els de la pastisseria Tuyarro per acabar de decidir.
Espero haver-te ajudat!!!!!!
Autor: mafi80 » dc. abr. 04, 2012 8:30 am
Autor: bulma » dc. abr. 04, 2012 10:05 am
Autor: ikia » dj. abr. 05, 2012 1:00 pm
Autor: moon36 » dj. abr. 05, 2012 1:13 pm
Autor: Olguiky » dj. abr. 05, 2012 1:49 pm
moon36 ha escrit:Hola noies,
Doncs jo no tinc cap novetat per explicar,pero es que acabo de veure el calendari que té la Olguiki penjat i em queda 1 mes 3 setmanes i 6 dies.........Uf, això ja està aquí!!! Quins nervis jajajajaja
Per cert Olguiki, com et va anar la prova del vestit? a mi encara no m'han trucat per anar-hi i ens casem el mateix dia. Em van dir que seria a l'abril, suposo que en breu em diran alguna cosa, aixssss.
El teu vestit és de Cymbeline?, si és així, et regalen alguna cosa? a mi no em van comentar res però tinc entès que sempre tenen un detall, algú se l'ha comprat a cymbeline?
Autor: kyla » dj. abr. 05, 2012 2:57 pm
Autor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 7:31 pm
Autor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 11:28 pm