BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dg. oct. 30, 2011 10:51 am

Floki ha escrit:Hola noies!!! Nosaltres ens volem casar al 2012 però encara no teni data... Bé, hauria de dir que no som de Lleida però jo he estudiat molts anys a Lleida i ara vivim a Girona. He vist que la setmana que ve fan una fira de nuvis a Lleida i segurament vindrem per començar a pendre decisions.... es que no sé per on començar.... PEtons

Hola!! Benvinguda!!

Nosaltres vam començar pel restaurant pq és el que et condiciona. Almenys a nosaltres sí. En funció del dia que tenen disponible al restaurant, concretes la esglèsia, si fas una cerimònia religiosa, i el fotògraf pq no sigui que ja ho tinguin reservat. Que la gent és una mica histèrica i va amb mooooooooooooooolt temps d'antelació. Nosaltres ens casem a l'abril i ho fam agafar ara fa un any i no vam poder escollir ni el dia que volíem!!!!!!!! T'ho dic per experiència.

Seguim en contacte!
Abril20

Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

EntradaAutor: ermesenda » dg. oct. 30, 2011 12:11 pm

Hola guapes!!!

com aneu??? ja veig que avançant poc a poc...

jo continuo amb la meva ruta de vestits i el dissabte que ve vaig a Rosa Clarà i l'altre a Aire, a veure si ja trobo el meu vestit...ja en tinc ganes, així una cosa menys i molt important feta!!

Nosaltres también anirem a la fira de nuvis, a veure què podem veure per allà potser mirarem viatge ja, ens agradaria costa oest EEUU però a veure...

I el fotògraf también el tenim ja fa dies, és el Jaume Capdevila i també està molt bé. Bé, de fotògrafs n'hi ha moltíssims i al final ja et tornes boig mirant, més o menys tots ho fan bé, ja és triar l'estil que t'agradi i sobretot el preu!!!! jajajaja, no ens hem d'enganyar, que hi ha crisis, jajaja!!!

Bé, m'alegro que anem avançant i explicant les coses per aki. Sempre se'n pot treure profit..

Benvingudes a les noves incorporacions.

Fins aviat!!
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » ds. nov. 05, 2011 2:15 am

Hola noietes!
Que tal els vostres preparatius?esteu a tope?aquest cap de setman al fira de nuvia, que be!esteu emocionades? jo avui una miqueta, pq jo fa un any encara no tenia plans de boda i tal dia com demà ara fa un any més o menys ma germana em va enredar per anar amb el meu novio a la fira i aqui va comen´çar tot el percal! Avui m'ha agafat una mica la malencolia i pensava en que fa no res no tenia ni restaurant com aquell que diu, i ara ja tinc fins i tot el vestit! es a dir que les coses passen super depressa i a la que no t'en dones compte ja ho tens tot aqui i ni tan sols ho has valorat! Es flipant com tots els topics que diuen les nostres companyes es fan realitat i nosaltres (almenys jo) som tan obstinades per no creure-les, que total a todo cerdo le llega su sanmartin! jajajaja!!! En resum, sembla que falti moooooolt de temps i que l'espera s'ens fa eteeeeeerna, pero realment crec (pujant-hi de peus a la cadira, com se sol dir) que el temps passa volant i que s'ha d'aprofitar!!

Per cer, sento ser pesada, pero si alguna va a la fira de nuvis, m'agradaria que compartissiu les vostres experiencies! D'aquesta manera revifariem una miqueta més el fil i ens podriem coneixer i intercanviar opinions una miqueta més, que us sembla?
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Abril20 » dl. nov. 07, 2011 8:14 pm

Hola a totes!!

Heu anat a la fira?? Nosaltres hi vam anar dissabte a la tarda i la veritat és que em vaig quedar una mica decepcionada. Clar, per qui volia lligar el restaurant i/o el/la fotògraf/a estava molt bé, però per nosaltres que volíem tancar altres temes, la veritat és que deixava força que desitjar. Nosaltres volíem mirar les aliances, els detalls de boda i les flors. Bé, ja ho sabem tots, la crisi!!! És que un estant d'aquells val molts diners, eh?!!
Abril20

EntradaAutor: paula.74 » dt. nov. 08, 2011 1:18 pm

Lalilo1 ha escrit:Hola noies!
Quant de temps sense pasarme per aqui!He tingut un ratet de feina per llegir-vos, jo també ja he fet ruta vestidil i ja l'he trobat! ::love:: Ara ja s'acosta la fira de nuvis, a veure si acabem de lligar alguna coseta més com el fotògraf. Sabeu si aquest any també donaran invitacions aqui a la web? Hi anirem de totes maneres, pero si it's free millor q millor! jajaja

Hola Noies!! soc nova al foto, ho he trovat gracies a la fira de nuvis que vaig conèixer aquest foro!!

No soc de Lleida per visc aqui fa uns 2 anyets!! Doncs Lalilo que nosaltres tambe anàvem pel fotògraf que encara no el teniem.. i EUREKA!! ja lem trovat, es Ekip fotografia, de fet ja els havia vist a treballar en el casament de una companya de feina i ja em van agradar molt i la companya esta super contenta de tot, pero ara que els he conegut he flipat amb les seves fotos super elegants i informals i el tracte fantàstic!! ara em falta anar a unes reunions que fan al hotel Condes on em faran un pressupost a mes a mida, pero de fet ja estem decidits.. ens Encanten!! amb les fotos no si juga eh.. que es lo que queda despres de tot!! ja saps Lalilo.. si no las trovat encara val la pena que els miris, em sembla que la seva pagina web es www.ekip.es i vaig entrar ahir per ensenyarho als pares i la veritat es que hi tenen molta cosa.. Sort!!

be noies ens anirem veient per aqui oi?? encara que jo ja ho tinc quasi tot.. em falten les petites coses.. jejeje es fantàstic això de preparar una boda eh!!

Ciau!
paula.74

Entrades: 3
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: ermesenda » dt. nov. 08, 2011 11:28 pm

Hola noies!!!

doncs nosaltres también vma anar a la fira el dissabte per la tarda i el diumenge al matí hi vam tornar, jajajaj, si si el que llegiu. I hi vam tornar perquè el dissabte era tant agobiant i hi havia tanta gent que no vam poder mirar res casi. I el diumenge vam poder mirar amb més tranquilitat.

Jo también vaig tenir la sensació aquesta que si no tens res és un bon lloc per fer un primer contacte, sobretot de restaurant que és el que hi ha més amb diferència i fotògraf. La resta ja és una mica més complicat ja que és més específic i necessites més temps per a pensar-ho com les aliances i el viatge, que són les 2 coses que vam mirar més nosaltres però no vam contractar res concret ja que hem de pensar-ho encara més bé. Però en general bé, sempre va bé agafar idees i després madurar-les a casa tranquil·lament.

Ens seguim lleidatanes!!!
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. nov. 09, 2011 11:24 am

Hola noies i benvinguda paula.74!
Jo també vaig anar a la fira el dissabte per la tarda i vaig tenir la mateixa sensació que vosaltres comenteu: si vols fer un primer contacte molt bé, pero per lo altre no hi havia gran cosa. Nosaltres vam mirar molts fotografs, detallets, aliances i viatge, i en aixo vam passar toooota la tarda i tot i aixi ens vam deixar fotografs per veure i un munt de coses mes, al final ja estava agobiada de veure tantes coses i de passar taaaaanta calor!! Al final no vam treure res en clar, penso com ermessenda que depen de que millor pair-ho a casa! Ara em mirare aquests fotografs q dius paula.74, per cert, ja teniu data?
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: paula.74 » dc. nov. 09, 2011 2:54 pm

Ei!!

Doncs si, el 8 de septembre!! ja queda menys de 10 mesos!!
Doncs si mira'ls i aveure si tens sort.. tenen ja alguns dies ocupats em van dir, jo tinc una altra amiga que segurament tambe els contractarà.. venen al hotel condes el dia 19 de novembre per la gent que els interessa rebre mes informació que la et dobaven a la fira..tens que demanar hora abans pero.. i segons em van dir el 19 em sembla que ja ho tenien quasi ple, i em semble que venen un altre dia, i allà et fan un pressupost mes a mida la veritat es que ho trovo super be perque allà es un caos, surts i al final no saps ni amb qui has parlat.. recordo que tambe tenien detallets de regal per les mares i convidats molt xulos!! amb fotos, diferents... ja m'explicaras!!

per cert el vestit digueume cosetes on el compreu?? on heu mirat? ami em van parlar de una marca super guapa.. ara no la recordo per us passare el nom.. era una passada!! jo ho tinc mirat a Rosa Clarà pero abans mirare aquesta marca que em va agradar tant, que no se si la tenen alguna botiga de Lleida o es a Barcelona..!

Ciau!!
paula.74

Entrades: 3
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: Nair » dv. nov. 11, 2011 6:42 pm

Hola chicas

Una mas que se une a vosotras, para el mes de septiembre
Un saludo
Nair

Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: Abril20 » dv. nov. 11, 2011 10:42 pm

paula.74 ha escrit:Ei!!

Doncs si, el 8 de septembre!! ja queda menys de 10 mesos!!
Doncs si mira'ls i aveure si tens sort.. tenen ja alguns dies ocupats em van dir, jo tinc una altra amiga que segurament tambe els contractarà.. venen al hotel condes el dia 19 de novembre per la gent que els interessa rebre mes informació que la et dobaven a la fira..tens que demanar hora abans pero.. i segons em van dir el 19 em sembla que ja ho tenien quasi ple, i em semble que venen un altre dia, i allà et fan un pressupost mes a mida la veritat es que ho trovo super be perque allà es un caos, surts i al final no saps ni amb qui has parlat.. recordo que tambe tenien detallets de regal per les mares i convidats molt xulos!! amb fotos, diferents... ja m'explicaras!!

per cert el vestit digueume cosetes on el compreu?? on heu mirat? ami em van parlar de una marca super guapa.. ara no la recordo per us passare el nom.. era una passada!! jo ho tinc mirat a Rosa Clarà pero abans mirare aquesta marca que em va agradar tant, que no se si la tenen alguna botiga de Lleida o es a Barcelona..!

Ciau!!

Hola!! I benvinguda!!
El 8 de setembre?!! Encara et queda!! Nosaltres ens casem a l'abril!! Ens queda poc!! jajajaja Tothom em diu: uf, si només et queden 5 mesos... ui! si això ja ho tens aquí... agrrrrrrrrrrrrr Sé que encara tinc temps, però passen tant ràpid les setmanes!!

El vestit jo me l'he comprat a la Rosa Clarà. Vaig anar a altres llocs, però al final... Gaudeix de la búsqueda!! És tan bonic i emocinant...

Petons!!!
Abril20

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 12, 2011 11:04 am

ei como se nota que el tiempo avanza y que va quedando menos para vuestro año eeh?! chicas nuevas, avances bodorriles, elección del vestido... qué recuerdos! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nair » ds. nov. 12, 2011 12:17 pm

caducidad si es que las semanas pasan volando, yo ahora lo veo lejano lejano pero luego todo sera correr.
Caducidad donde te casastes tu? si se puede preguntar.
Nair

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 12, 2011 8:28 pm

Nair ha escrit:caducidad si es que las semanas pasan volando, yo ahora lo veo lejano lejano pero luego todo sera correr.

caducidad? va por mi??? jajaja! cadui, cadui *.O.-O*

yo también lo veía lejando cuando empecé a preparar mi boda allá por finales del 2009 y estoy a punto de cumplir 6 meses de casada ya... así que el tiempo no corre, vuela!

nosotros somos de Lleida pero nos casamos en Barcelona que es dónde vivimos desde hace 4 años, en Santa María del Mar :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Nair » dg. nov. 13, 2011 12:22 pm

cadui ha escrit:
Nair ha escrit:caducidad si es que las semanas pasan volando, yo ahora lo veo lejano lejano pero luego todo sera correr.

caducidad? va por mi??? jajaja! cadui, cadui *.O.-O*

yo también lo veía lejando cuando empecé a preparar mi boda allá por finales del 2009 y estoy a punto de cumplir 6 meses de casada ya... así que el tiempo no corre, vuela!

nosotros somos de Lleida pero nos casamos en Barcelona que es dónde vivimos desde hace 4 años, en Santa María del Mar :-)ok:

: sgra : : sgra : Cadui mil disculpas. (creo que ahora si que lo he puesto bien)
Leo la web con un traductor del catalan ya que asi leo muchisimo mas rapido porque lo entiendo pero me cuesta un pelimn. Lo que no pensaba era que traducia algunos nicks.
Tambien hay algunas palabras que pongo yo en castellano y luego aparecen como quieren, estos de google ......
Ya me parecia a mi, que nick mas raro se ha puesto :-) :-)
Perdona
Nair

EntradaAutor: cadui » dg. nov. 13, 2011 2:54 pm

Nair no te preocupes mujer... Un lapsus lo podemos tener todos, google translate incluido jajaja! Tu dilo y escribimos en castellano, si te es más cómodo... A mi al menos no me importa cambiar de idioma ;)
Cómo llevas los preparativos?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Nair » dg. nov. 13, 2011 3:44 pm

Cadui muchas gracias, no hace falta que cambieis el idioma, me imagino que para vosotras es mas comodo y a mi con el traductor tambien lo es sobretodo si el texto del mensaje es largo sino me da igual.
Solo me tengo que acordar de quitarlo para contestar ya que lo tengo automatico, aunque luego una se rie de las barbaridades que ha puesto el traductor je je je.

De momento solo hemos hablado con el restaurante y tenemos la fecha reservada desde mediados de esta semana pero aun no hemos firmado el contrato, iremos el fin de semana que viene porque este tenian boda.
Nair

EntradaAutor: ermesenda » dl. nov. 14, 2011 8:11 am

Hola a totes!!!

només volia informar-vos que ja he acabat la meva ruta vestidil i ja tinc vestit!!!! UUUEEEEEE!!!!!
una coseta més al sac, quina il·lusió. El dissabte vaig anar a Aire i ja em vaig acabar de decidir però no us puc dir quin vestit és, és TOP SECRET, jajaja, ja que per aki hi ha molts topos infiltrats....però tranquiles que estic molt guapa i m'agrada molt.

Apa, ara estem mirant viatges....
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Nair » dl. nov. 14, 2011 6:37 pm

Ermesenda felicidades!!!!!!!

Ayer estuve mirando la coleccion de Aire y hay preciosidades.
Nair

EntradaAutor: ermesenda » dt. nov. 15, 2011 8:20 am

Nair ha escrit:Ermesenda felicidades!!!!!!!

Ayer estuve mirando la coleccion de Aire y hay preciosidades.

Gracias Nair pero perdona, ahora he visto que me he expresado mal y parece que el vestido sea de Aire y noooooo, es de Pronovias. Estuve el sábado en Aire para provarme vestidos pero tenia en la cabeza el otro y al final me decidí.

perdona el lapsus....ups!!!
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. nov. 15, 2011 3:48 pm

Hola!
Que guay que tinguis ja el teu vestit! ara a esperar fins la primera prova!quina emoció! jo ja en tinc ganes!
Imatge
Lalilo1

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants