Dolçeta ha escrit:Mesa ha escrit:Amb quant temps d'antelacio es pot fer el check-in??
60 dies!!!!
Moltes gracies Dolçeta!! Faig com la Noèlia i m'ho apunto!!!!
Autor: Mesa » dt. març 20, 2012 8:09 pm
Dolçeta ha escrit:Mesa ha escrit:Amb quant temps d'antelacio es pot fer el check-in??
60 dies!!!!
Autor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 10:26 am
Dolçeta ha escrit:Sílvia26 ha escrit:Nosaltres hem reservat amb Viages Tejedor i si us dic la veritat no vaig preguntar amb quina companyia volavem... Hauré de fer-ho veient el que passa!!
Jijijiji a quina oficina?
Autor: Dolçeta » dc. març 21, 2012 11:22 am
Sílvia26 ha escrit:Dolçeta ha escrit:Sílvia26 ha escrit:Nosaltres hem reservat amb Viages Tejedor i si us dic la veritat no vaig preguntar amb quina companyia volavem... Hauré de fer-ho veient el que passa!!
A Granollers, què també has reservat amb tejedor??
Jenny30, a nosaltres també ens van oferir això, el reservar però no saber a quin hotel anàvem fins arribar allà!! Però ens en van ensenyar una altra oferta que pel mateix preu podies triar tu l'hotel i nosaltres vam triar el Coba
Autor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 11:35 am
Dolçeta ha escrit:Jijiji es que jo treballo a Tejedor, però a Barcelona :P
Autor: Jenny30 » dc. març 21, 2012 12:01 pm
Sílvia26 ha escrit:Dolçeta ha escrit:Sílvia26 ha escrit:Nosaltres hem reservat amb Viages Tejedor i si us dic la veritat no vaig preguntar amb quina companyia volavem... Hauré de fer-ho veient el que passa!!
A Granollers, què també has reservat amb tejedor??
Jenny30, a nosaltres també ens van oferir això, el reservar però no saber a quin hotel anàvem fins arribar allà!! Però ens en van ensenyar una altra oferta que pel mateix preu podies triar tu l'hotel i nosaltres vam triar el Coba
Autor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 12:31 pm
Autor: Ely85 » dc. març 21, 2012 1:28 pm
novi ha escrit:Ely , lastima q x fechas, no coincidimos.... Sniiff snifff
Autor: Ely85 » dc. març 21, 2012 1:31 pm
Jenny30 ha escrit:Ely85 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Chicas , habemus viajeeeeeeee a Riviera Maya!! ya hemos dado la paga y señal paara formalizar la reserva!!! olee oleeeeeeeeeeee
Al final nos salia mucho mejor de precio con Sonysol, los conocimos en una feria de novios y la verdad que super bien, al final.
Saldremos el 5 de julio, algún dia más tarde de lo que en principio teniamos pensado, porque solo los jueves hay salidas directas desde Barcelona y lo preferimos, la verdad. Ya son muchas horas como para tener que hacer también Barcelona- Madrid.Y el hotel hemos elegido el Bahia Principe, que tienen 7 restaurantes y yo que soy un poco especial para comer, lo agradeceré! jejejeje
Jenny nosotros también vamos de viaje de Luna de Miel a Riviera Maya y también lo hemos cogido por Sonysol !!!!
Ah muy bien,wapa??? a que hotel os vais?? y en que fechas??? muackk
Autor: novi » dc. març 21, 2012 2:27 pm
Autor: Ely85 » dc. març 21, 2012 4:38 pm
novi ha escrit:Eso esta hecho!!! A esta kedada no creo q llegue a tiempo pq tng calçotada a las 15 en vilafrancA cn unos amigos, y la siguiente si es en Terrassa ja veurem ( si fueramos varias desde barna perfecto). Pero a la minima q pueda nos vemos!!! No lo dudes!
Autor: Jenny30 » dg. març 25, 2012 5:57 pm
Autor: cristina_raul » dl. març 26, 2012 8:31 am
novi ha escrit:Fes check in millor per internet, q si mo us arriskeu a q no us toki junts...
I el q diu dolçeta si son pocs eurus val moooolt la pena.
Autor: Dolçeta » dl. març 26, 2012 9:42 am
cristina_raul ha escrit:novi ha escrit:Fes check in millor per internet, q si mo us arriskeu a q no us toki junts...
I el q diu dolçeta si son pocs eurus val moooolt la pena.
Sabeu quan es pot fer el checkin? jo ahir vaig estar.mirant y encara mo surten vols de juliol
Autor: Jenny30 » dl. març 26, 2012 10:01 am
Autor: Ely85 » dl. març 26, 2012 4:14 pm
Autor: *fiona* » dl. març 26, 2012 4:21 pm
Autor: cristina_raul » dt. març 27, 2012 8:41 pm
Autor: Dolçeta » dc. març 28, 2012 10:17 am
Autor: Jenny30 » dc. març 28, 2012 10:22 am
Dolçeta ha escrit:Depende de la compañía de charter con la que se vuele. La única compañía de vuelos al Caribe que lo permite es Orbest (ex Iberworld) que casualmente es la única que vuela este año a Riviera Maya!!!
Si entráis en http://www.orbest.com/ Veréis el icono de reserva de asientos arriba a la derecha, ahí es dónde tendréis que entrar 60 días antes de la salida de vuestro vuelo para bloquear los asientos.
Autor: pispireta » dc. març 28, 2012 10:29 am