Autor: MoFLeTeS » dj. abr. 26, 2012 8:39 pm
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 8:41 pm
MoFLeTeS ha escrit:Olguiky tu que sembla que tens mes experiencia amb els UVA, i que em serveixes de referència, perquè jo también soc blanqueta!! Quant de temps abans de la boda vas començar a fer-te les sessions? N'he llegit que amb 10 ja tens més que prou (no vui semblar axixarrada... només perdre el to blanc!!). Em caso el 21 de juliol... i es per calcular quan haig d'anar a fer-los!
Autor: MoFLeTeS » dj. abr. 26, 2012 8:46 pm
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 8:51 pm
MoFLeTeS ha escrit:1 mes abans!!
PERFECTE!! Gràcies!!! Encara no veig clar 100% que els faci... perquè en el meu cas tenint tot el mes de juny, i juliol per possar-me morena... pues no sé que fer... però penso que no tindré temps de pendre el sol... per tant... Vaig a apuntar-me a la meva agenda, de revisar le 20 de juny per si haig de fer rajos UVA!!!![]()
![]()
Es una bojeria!! Sino se m'oblida tot! O sigui que a apuntar-mho a la meva agenda
Autor: toni-silvia » dj. abr. 26, 2012 10:29 pm
Autor: Jenny30 » dv. abr. 27, 2012 12:33 am
toni-silvia ha escrit:Jo soc molt blanqueta i passada setmana santa vaig començar amb una sesió a la setmana, i ara al mes de maig començaré a mirar de fer dues sesions a la setmana. La meva previsio es fer-ne unes 10 aprox.
L'any passat per un casament vaig fer 5 sessions i una estona de platja un dia i ja em notava una miqueta el color, així que amb 10 suposo que quedara bé.