TRATAMIENTOS PRE-BODA

El millor any de la nostra vida!

Re: TRATAMIENTOS PRE-BODA

EntradaAutor: MoFLeTeS » dj. abr. 26, 2012 8:39 pm

Olguiky tu que sembla que tens mes experiencia amb els UVA, i que em serveixes de referència, perquè jo también soc blanqueta!! Quant de temps abans de la boda vas començar a fer-te les sessions? N'he llegit que amb 10 ja tens més que prou (no vui semblar axixarrada... només perdre el to blanc!!). Em caso el 21 de juliol... i es per calcular quan haig d'anar a fer-los!
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 8:41 pm

MoFLeTeS ha escrit:Olguiky tu que sembla que tens mes experiencia amb els UVA, i que em serveixes de referència, perquè jo también soc blanqueta!! Quant de temps abans de la boda vas començar a fer-te les sessions? N'he llegit que amb 10 ja tens més que prou (no vui semblar axixarrada... només perdre el to blanc!!). Em caso el 21 de juliol... i es per calcular quan haig d'anar a fer-los!

Mira... començo la setmana que ve i em caso el 2 de juny. Faig 2 o 3 sessions per setmana d'uns 10 minuts! No més, perquè tampoc em vull fer mal. Només és per agafar una mica de color.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MoFLeTeS » dj. abr. 26, 2012 8:46 pm

1 mes abans!!

PERFECTE!! Gràcies!!! Encara no veig clar 100% que els faci... perquè en el meu cas tenint tot el mes de juny, i juliol per possar-me morena... pues no sé que fer... però penso que no tindré temps de pendre el sol... per tant... Vaig a apuntar-me a la meva agenda, de revisar le 20 de juny per si haig de fer rajos UVA!!! : sol : : sol :

Es una bojeria!! Sino se m'oblida tot! O sigui que a apuntar-mho a la meva agenda
Imatge
MoFLeTeS

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 8:51 pm

MoFLeTeS ha escrit:1 mes abans!!

PERFECTE!! Gràcies!!! Encara no veig clar 100% que els faci... perquè en el meu cas tenint tot el mes de juny, i juliol per possar-me morena... pues no sé que fer... però penso que no tindré temps de pendre el sol... per tant... Vaig a apuntar-me a la meva agenda, de revisar le 20 de juny per si haig de fer rajos UVA!!! : sol : : sol :

Es una bojeria!! Sino se m'oblida tot! O sigui que a apuntar-mho a la meva agenda

Jo també m'he d'apuntar tot a l'agenda... i a sobre corro sempre amb un munt de llistes. Llista de les coses que he de fer per la feina, llista de les coses del casament, llista de les coses que he de fer a Barcelona...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: toni-silvia » dj. abr. 26, 2012 10:29 pm

Jo soc molt blanqueta i passada setmana santa vaig començar amb una sesió a la setmana, i ara al mes de maig començaré a mirar de fer dues sesions a la setmana. La meva previsio es fer-ne unes 10 aprox.
L'any passat per un casament vaig fer 5 sessions i una estona de platja un dia i ja em notava una miqueta el color, així que amb 10 suposo que quedara bé.
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 27, 2012 12:33 am

toni-silvia ha escrit:Jo soc molt blanqueta i passada setmana santa vaig començar amb una sesió a la setmana, i ara al mes de maig començaré a mirar de fer dues sesions a la setmana. La meva previsio es fer-ne unes 10 aprox.
L'any passat per un casament vaig fer 5 sessions i una estona de platja un dia i ja em notava una miqueta el color, així que amb 10 suposo que quedara bé.

Muy bien,wapi,.. es que mucho que no quede natural a mi no me parece bonito... yo quiero hacer poquita cosa, que me coja un poquito de tono que me resalte más el vestido! jejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants