GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mmbnls » ds. març 10, 2012 10:17 pm

Hola a tots/es!!!

Aquesta setmana varem anar a veure al fotògraf Ada Art D'olot, ens va agradar, però el preu... Crec que mirarem una mica més... Això s'està fent etern... I pel que em diuen comença a ser urgent!!! :-)
Detalls ho tenim força clar, no ens agrada el pre ni el post boda, així que intentem que ens canviïn això del pack per regalar fotos als convidats el dia del casament.
També estem liats amb les invitacions... Estic intentant fer-les jo per estalviar però el resultat m'ha de convencer molt, així que li dedico moooltes hores! A veure com acaba el tema... Per cert, sabeu alguna empresa a Girona que pugui fer impressió a bon preu?
El nuvi ha anat a mirar el seu tratje a Onix i a Ottavio Nuccio però de moment no s'ha quedat cap.
Viatges varem anar la setmana passada, estem entre Tailandia, Vietnam o un convinat, NY - Rep. Dominicana. Volem un viatge que ens permeti veure món i uns dies de descans absolut i platja! També seguim donant-li voltes...
Heu pensat alguna cosa pel regal dels pares?

Segui'm en contacte!!!!
mmbnls

Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

EntradaAutor: mmbnls » ds. març 10, 2012 10:39 pm

He oblidat comentar el que em fa més il·lusió... Ja tinc el ram de nuvia!!!!!
És de flors preservades, de www.floresforever.com. Serà de gardènies blanques! preciós!!! M'arribarà a l'abril! *.-o-o.*
mmbnls

EntradaAutor: Olguiky » dg. març 11, 2012 9:42 am

mmbnls ha escrit:He oblidat comentar el que em fa més il·lusió... Ja tinc el ram de nuvia!!!!!
És de flors preservades, de http://www.floresforever.com. Serà de gardènies blanques! preciós!!! M'arribarà a l'abril! *.-o-o.*

Que boniques les gardènies!!! Escolta una cosa... això de les flors preservades... com funciona? És car?
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Shibiru » dg. març 11, 2012 10:31 am

Mmbnls nosaltres si que fem pack però no fem pre, ni post boda.... i en canvi podem regalar fotografies, o fer fotocall..... A Artimatge de Girona, igual que la Bulma.

Per cert, impressió a bon preu a Girona. Sens dubte, una impremta molt petita que hi ha a l'Avinguda Jaume I, quasi fent cantonada amb Joan Maragall, al costat de Casa Viva.
Nosaltres varem fer les invitacions allà. Tenen moltes invitacions de mostra, i si no te'n surts també t'ajuden... i com a preu. EL MILLOR. Primer vàrem mirar altres llocs, Stein, etc... i CARÍSSIM i a sobre no acceptaven tots els formats.....

I en quan al viatge, si voleu veure món... a República Dominicana no hi ha gaire per veure... i Vietnam és un pais IMPRESSIONANT, tens de tot: platja i muntanya....
Shibiru

Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. març 11, 2012 10:42 am

Shibiru ha escrit:Mmbnls nosaltres si que fem pack però no fem pre, ni post boda.... i en canvi podem regalar fotografies, o fer fotocall..... A Artimatge de Girona, igual que la Bulma.

Per cert, impressió a bon preu a Girona. Sens dubte, una impremta molt petita que hi ha a l'Avinguda Jaume I, quasi fent cantonada amb Joan Maragall, al costat de Casa Viva.
Nosaltres varem fer les invitacions allà. Tenen moltes invitacions de mostra, i si no te'n surts també t'ajuden... i com a preu. EL MILLOR. Primer vàrem mirar altres llocs, Stein, etc... i CARÍSSIM i a sobre no acceptaven tots els formats.....

I en quan al viatge, si voleu veure món... a República Dominicana no hi ha gaire per veure... i Vietnam és un pais IMPRESSIONANT, tens de tot: platja i muntanya....

Per impressions... nosaltres vam anar a Palahí. Va ser caret, però professionals al 200%. Ens van assessorar molt bé i ens van sortir unes invitacions maquíssimes.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: mmbnls » dg. març 11, 2012 8:04 pm

Hola!!

Pel que fa al ram de flors preservades, és un tractament que fan a les flors per tal que quedin assecades però amb l'aparènça de ser flors naturals, d'aquesta manera duren anys, una companya de feina guarda el seu ram de núvia des de fa 7 anys. Jo tenia un motiu especial per voler aquest ram i en aquest cas el preu no era important però és car... En el meu cas, 168€, a la web hi ha els preus posats en cada model, tot i que tu pots fer modificacions. Has de sumar el transport. Uns 14€ crec.

En quan a les imprentes, Palahí vaig enviar un correu i res de res, aniré en persona als dos llocs que m'heu comentat a veure que em poden oferir, ara m'han contestat de gràfiques fornells. A veure que em diuen de pressupost...

Nosaltres també canviem pre o post per les fotos de regal als convidats. M'estic plantejant anar a veure l'estudi que em comentes de Girona.

Avui mirava una pijadeta per Internet, les pulseres aquestes lluminoses... jejejee!!!

Seguim en contacte!!
mmbnls

EntradaAutor: mmbnls » dg. març 11, 2012 8:07 pm

Hola de nou!

Olgulki... que és car en el cas de Palahí? Més o menys per fer-me una ideia...

Gràcies!!
mmbnls

EntradaAutor: Olguiky » dg. març 11, 2012 8:12 pm

mmbnls ha escrit:Hola de nou!

Olgulki... que és car en el cas de Palahí? Més o menys per fer-me una ideia...

Gràcies!!

Clar... depèn de què els demanis... Nosaltres ho vam fer a color, i això encareix bastant. Però si ho fas només a dues tintes la cosa surt més bé de preu. Aquesta gent són una impremta molt seriosa, em van ajudar molt amb el tema de la maquetació de les invitacions, amb l'assessorament del paper.

Però no et puc donar un preu de referència perquè en el nostre cas allò que ho encaria era la feina del doblegat de la cartolina i taladrar els forats a les pàgines.

Truca'ls i demana pressupost (ho fan sense cap mena de compromís): 972202692

Nosaltres en vam quedar super contents! I la qualitat de les fotos és boníssima!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Shibiru » dg. març 11, 2012 9:22 pm

Nosaltres també ho vàrem fer en diversos colors. Si hi vas t'ensenyaran les diferents invitacions que la gent ha fet (entre elles la nostra)....
Es diu Imprenta Girona, i està a l'Avinguda Jaume I núm. 89.

A nosaltres 100 invitacions ens varen costar, uns 115 euros més o menys..... entre el paper-cartulina xula i l'impressió. A part, també pots comprar sobres molt macos.
Shibiru

EntradaAutor: Maria i Raul » dl. març 12, 2012 12:13 pm

HOLA A TOTES!!!!
He estat totalment Out durant un temps, però ara que queden menys de 6 mesos.... Estaré ON FIRE!!!
Ja tenim data: divendres 7 de Setembre (com la cançó de Mecano)
Lloc: La Torre del Pi, a Premià de Dalt (queda a 1 horeta de Figueres i 1/2 horeta de BCN)
I catering: BOSCH CATERING!

Estic alucinant!!! Tindré el casament dels meus somnis!!! Ara el problema principal és la pasta.... PASSAREM UNA MESOS MOOOOOLT MAGRES... estalviant al màxim!

El vestit: el vaig comprar a CAN CORREDERA a Olot.
Us ho recomano al 100%
Abans d'ells, vaig visitar la Celia Vela a Figueres, i el Pronovias.... Vaig sortir super decepcionada, amb l'atenció, les noies, els vestits....
Al pronovias, em van fer triar en un PC, i dels mitjanament monos, només me'n van deixar provar 3!

A Olot, en vaig triar com 20, i al provador hi havia els 20!
El primer que em vaig provar, que ja l'havia fitxat al cataleg com a opció moooolt viable, va ser el que mhe quedat!
Amor a primera vista!
Me'n vaig provar 5 o 6 més, però com el primer.... CAP!

Ara queden les invitacions!!!
Volem fer un rotllo postals... però no sé ni per on començar...

Com ho porteu?
Tot a punt?
Imatge
Maria i Raul
:: núvia rookie

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 12, 2012 10:46 pm

Tens raó, a Corredera tenen unes dependentes que t'atenen super bé!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: bulma » dt. març 13, 2012 9:52 am

mmbnls ha escrit:He oblidat comentar el que em fa més il·lusió... Ja tinc el ram de nuvia!!!!!
És de flors preservades, de http://www.floresforever.com. Serà de gardènies blanques! preciós!!! M'arribarà a l'abril! *.-o-o.*

M'ha agradat molt la idea! M'agrada pq si regales al ram almenys que duri més de dues setmanes... A mi em fa por que tinguin aparença de flor artificial... N'has vist algun en directe? són macos? Pq poder també me'n demanaré un de roses! ::love::
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: mmbnls » dc. març 14, 2012 8:57 pm

Hola!!!

Ahir vaig anar a veure Artimage Girona i em surt més car que el lloc d'Olot que vaig anar fa poc, així que crec que ja tenim la decisió presa!
Ara em queden les invitacions, estic amb les imprentes! jejeje!
Pel que fa a les flors preservades, jo he vist en directe només roses i la veritat és que donen bastant "el pego" en un ram encara deu quedar millor. Bé, les fotos de la web em semblen molt xules. Jo en aquest cas, no tenia cap dubte!
Sempre pots passar per una floristeria i preguntar, roses en solen tenir.

Un altre tema... Esteu mirant viatges??

Vagi bé!! :-)ok:
mmbnls

EntradaAutor: ikia » dj. març 15, 2012 11:02 am

Nosaltres el viatge ja el tenim reservat, ens anem de creuer a Grècia
ikia

Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

EntradaAutor: bulma » dj. març 15, 2012 1:33 pm

ikia ha escrit:Nosaltres el viatge ja el tenim reservat, ens anem de creuer a Grècia

ooohh us agradarà molt!!! Jo el vaig fer aquest estiu passat i va ser la bomba!! Quan marxeu?? Jo hi vaig anat a finals de juliol i feia una calor que te mueres!! Vam enganxar super bon temps, això si només de caminar i parar el sol a cuberta ja va,m tornar negres ;)
Imatge
bulma

EntradaAutor: moon36 » dj. març 15, 2012 4:19 pm

Hola noies,

Fa dies que no entrava per aquí i veig que està força mogudet.
Doncs pel que fa al viatge, nosaltres anem a fer ruta amb cotxe per la Costa Oest EEUU. Ens muntem nosaltres el viatge, vol, cotxe de lloguer, hotels, coses a visitar...és una bojeria però estem super contents de poder preparar-ho nosaltres!!!!

Per cert, alguna ideia original per regalar a les mamis? encara que no sigui material, no sé, buf, això és súper difícil!!!
Imatge
moon36

Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 9:13 pm

EntradaAutor: bulma » dj. març 15, 2012 7:35 pm

moon36 jo estic igual!! El meu xicot ja li sembla bé donar el típic ram o una joia, però a mi també m'agradaria ser més original però tampoc sé què fer...
A vegades penso que no cal donar-hi tantes voltes, que fem el que fem els hi agradarà segur i no cal trencar-s'hi tant el cap!!
Imatge
bulma

EntradaAutor: sonia06 » dj. març 15, 2012 8:31 pm

Shibiru ha escrit:Hola a totesssss!!!!

Després de mirar diversos llocs, informar-vos que també ens casem al Lotus Blau!!!
Jo ja vaig estar a un casament al Mas Solà, no va estar malament, però visualment no es pot comparar (tot i k sobre gustos no hi ha res escrit)..... Ens varem quedar enamorats del Lotus Blau.

Bé, el casament és a finals d'abril, i veient com ho porteu totes... hauria de començar a suar????

No tenim res més....

Kylia i Bulma, quin Dj heu agafat???? i fotògraf??????

ptunikussssssssssssssss

Felicitats!! jo també em caso al lotus el 7-7-12. Com va tot? heu fet el tastet?
sonia06

Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 2:37 pm

EntradaAutor: bulma » dv. març 16, 2012 10:02 am

sonia06 ha escrit:
Shibiru ha escrit:Hola a totesssss!!!!

Després de mirar diversos llocs, informar-vos que també ens casem al Lotus Blau!!!
Jo ja vaig estar a un casament al Mas Solà, no va estar malament, però visualment no es pot comparar (tot i k sobre gustos no hi ha res escrit)..... Ens varem quedar enamorats del Lotus Blau.

Bé, el casament és a finals d'abril, i veient com ho porteu totes... hauria de començar a suar????

No tenim res més....

Kylia i Bulma, quin Dj heu agafat???? i fotògraf??????

ptunikussssssssssssssss

Felicitats!! jo també em caso al lotus el 7-7-12. Com va tot? heu fet el tastet?

Enhorabona Sònia! Jo el 9-6-12.
Caramba!!m Quanta gent del Lotus Blau!! Haurem d'apretar a en Pep que ens faci rebaixes! jiji Jo he de trucar la setmana que vé per decidir el dia del tastet!! =0-0-)
El DJ hem agafat Discomoil MR son uns nois de sta Cristina d'Aro, havia mirat Privatesound de Girona però estava fora del meu pressupost.
Imatge
bulma

EntradaAutor: Shibiru » dg. març 18, 2012 8:24 pm

Hola a totes!

Nosaltres avui hem anat a fer el tast al Lotus Blau!, encara tenim una mica de dubtes de com ho farem... però els plats principals ja els tenim!!!

En el tema pastís no ens acabem de decidir... a veure si les que ho feu allà, ens dieu k feu......
Shibiru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants