BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dt. oct. 11, 2011 10:37 pm

Hola noies!!

Jo també sembla que tinc el vestit. El problema és el preu, però em sembla que ja buscarem la solució perquè m'encanta!!!
A mi tothom em deia que tindria la sensació que quan em provaria un vestit que seria el meu. La veritat és que no vaig tenir aquesta sensació, però sí que, com diu Alohha, anava emprovant-me vestits i els comparava amb el que m'agradava més. A mi m'encanta anar a una botiga i a una altra emprovant-me vestits i més vestits. Ets sents com una princesa!!! I ara que podem, ho hem d'aprofitar!!! ;)
El primer dia que vaig anar a veure vestits vaig tenir una sensació extranya, entre alegria i confusió. Vas amb una idea del vestit que t'agrada i després resulta que els que et queden bé són força diferents del que havies pensat. Però ara ja està!! Gaudiu-ho les que encara heu de començar perquè és molt xulo!!!
Abril20

Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

EntradaAutor: ermesenda » dc. oct. 12, 2011 8:47 am

Abril20 ha escrit:Hola noies!!

Jo també sembla que tinc el vestit. El problema és el preu, però em sembla que ja buscarem la solució perquè m'encanta!!!
A mi tothom em deia que tindria la sensació que quan em provaria un vestit que seria el meu. La veritat és que no vaig tenir aquesta sensació, però sí que, com diu Alohha, anava emprovant-me vestits i els comparava amb el que m'agradava més. A mi m'encanta anar a una botiga i a una altra emprovant-me vestits i més vestits. Ets sents com una princesa!!! I ara que podem, ho hem d'aprofitar!!! ;)
El primer dia que vaig anar a veure vestits vaig tenir una sensació extranya, entre alegria i confusió. Vas amb una idea del vestit que t'agrada i després resulta que els que et queden bé són força diferents del que havies pensat. Però ara ja està!! Gaudiu-ho les que encara heu de començar perquè és molt xulo!!!

Hola Abril20!!!

a mi em va passar exactament això que has dit, vas amb una idea i després et canvia totalment. Jo de moment no he sentit això de "aquest" és el meu però si el que dius tu, que els vas comparant amb "aquell" en concret, tot i que encara em falta anar a visitar més llocs...és una experiència molt xula, la veritat és que sí.
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: alohha » dg. oct. 16, 2011 11:56 am

ermesenda ha escrit:Moltes felicitats!!!
la veritat és que fa molta il·lusió...jo ahir vaig començar la ruta de botigues i és genial, quan et posen el primer vestit és flipant, és una sensació indescriptible, jo no m'ho creia...però encara tinc que mirar més...poc a poc.
Quan et cases tu??? Jo al setembre...

Gràcieeeees!!! Sí que en fa!! jo, tot i que ja el tinc triat i demanat, tinc que anar un altre dia a probar-me'l ja que una de les meves germanes no l'ha vist i el vol veure abans de la primera prova, que és al juny!! Així que tinc unes ganes........... *.-o-o.*
Em caso a l'Agost. Ara estem mirant d'apuntar-nos al curset prematrimonial. I al novembre anirem a la fira per veure què ens ofereixen i així ja ficar-nos amb les invitacions.
Imatge
alohha
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: alohha » dg. oct. 16, 2011 12:02 pm

saralleida ha escrit:Bones!!!
jo tenia molt clar que hem volia casar a la Boscana, per a comparar vaig anar al palau de margalef i el tracte que vaig rebre hem va semblar vergonyós, perque un dia així, que pagues un dineral al menys un mínim d'atenció i no 8 minuts de rellotge com vam estar (després d'agafar cita). En canvi a La Boscana, felicito el tracte que vaig rebre, tant del Jordi com del senyor Ramon, perfecte!!!
Si que el preu pot ser una mica més elevat però mereix la pena!
D'un altre restaurant que m'han parlat molt bé, es COM A TAULA, diuen que molt bé!

Petonets! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Hola Sara, benvinguda al foro i enhorabona per la boda!!!! :-):-):-):

A la meva parella li envantava La Boscana, però no vaig voler anar pq sabia que m'encantaria i no vull anar "tan" lluny. Així que vam anar a mirar al Palau pq fan més o menys el mateix estil de boda. Jo tinc que dir que ens van tractar super bé, también havíam demanat hora i ens van atendre dintre, ens van ensenyar els menús, lo que entre lo que no... I després ens van ensenyar tot el restaurant per dins i per fora. Suposo que alguna cosa pasaria per a què en 8 minuts us engeguéssin, tot i que no és ni molt menos excusa!
En fi, has fet una boníssima elecció!!! jo no hi he anat però tothom parla meravelles!.

Ens anem veient per aquí!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 17, 2011 7:32 pm

oooh les lleidatanes del 2012 ja estan de ruta vestidil i fins i tot algunes ja el teniu?!! genial!! nenes aprofiteu al màxim aquestes vivències perquè són màgiques i úniques i de debò que després es troben a faltar *.O.-O*

com van la resta de preparatius? si necessiteu res aquí teniu una "veterana" eh?! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ermesenda » dl. oct. 17, 2011 8:14 pm

cadui ha escrit:oooh les lleidatanes del 2012 ja estan de ruta vestidil i fins i tot algunes ja el teniu?!! genial!! nenes aprofiteu al màxim aquestes vivències perquè són màgiques i úniques i de debò que després es troben a faltar *.O.-O*

com van la resta de preparatius? si necessiteu res aquí teniu una "veterana" eh?! :-)ok:

Hola guapa!!!

si, ja ho veus, ja estem inmerses en els preparatius, jajajaja i rutes vestidils a topeeee!!!
la veritat és que és una sensació genial, jo intento disfrutar-ho tot al màxim..

gràcies per passar-te per aquí i enrecordar-te de nosaltressss!!!
un petonet Carol!!!
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 17, 2011 9:41 pm

No m'has de donar les gràcies, m'agrada seguir-vos :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lalilo1 » dj. oct. 20, 2011 8:49 am

Hola noies!
Quant de temps sense pasarme per aqui!He tingut un ratet de feina per llegir-vos, jo també ja he fet ruta vestidil i ja l'he trobat! ::love:: Ara ja s'acosta la fira de nuvis, a veure si acabem de lligar alguna coseta més com el fotògraf. Sabeu si aquest any també donaran invitacions aqui a la web? Hi anirem de totes maneres, pero si it's free millor q millor! jajaja
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 21, 2011 7:54 pm

Normalment cada any el fòrum dóna invitacions per les fires, a veure si podeu acabar de tancar alguns temes que això sempre fa ilu!

Quin vestit t'has quedat?? Conta, conta, com va ser la teva ruta vestidil?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Menta2012 » dl. oct. 24, 2011 7:41 pm

Hola noies!

Fa un parell de dies que vaig "descobrir" el fòrum i he anat mirant les converses, i finalment m'he decidit a esciure! Jo també em caso el 2012, el dia 15 d'abril. Ho vam decidir fa tot just dos setmanetes, o sigui que ens haurem d'espavilar... la veritat és que el que més em preocupa és el vestit, tothom diu que s'hi d'anar amb tanta antel·lació... espero no tenir problemes per trobar-lo!

Bé, espero que anem parlant!

Fins aviat!
Menta2012

Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:22 pm

EntradaAutor: ermesenda » dl. oct. 24, 2011 11:10 pm

Menta2012 ha escrit:Hola noies!

Fa un parell de dies que vaig "descobrir" el fòrum i he anat mirant les converses, i finalment m'he decidit a esciure! Jo també em caso el 2012, el dia 15 d'abril. Ho vam decidir fa tot just dos setmanetes, o sigui que ens haurem d'espavilar... la veritat és que el que més em preocupa és el vestit, tothom diu que s'hi d'anar amb tanta antel·lació... espero no tenir problemes per trobar-lo!

Bé, espero que anem parlant!

Fins aviat!

Benvinguda guapa!!! I moltes felicitats per la teva boda!!!

I tranquila que de vestits n'hi ha per totes, no et preocupis...

fins aviat
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. oct. 25, 2011 8:22 am

Hola!
Cadui, la ruta vestidil molt rebé! es super xulo quan t'emproves taaants vestits, pero al final sempre n'hi ha un que no t'el pots treure del cap! jo em pensava q a mi no em pasaria, pero quan n'hi ha un que el compares amb tots els demés, es que és aquell! M'encantaaaa ::love:: pero es top secret! (se q tin algun topillo llegint el foro *.O.-O* )
Benvinguda!! no pateixis pel vestit, segurissim q en trobes un!
Per cert noies, ja he trobat entrades per la fira de nuvis, les regalen a alguns petits comerços de l'eix i a les botigues que tindran stand a la fira, jo vaig anar a una joieria a preguntar per unes arracades, les vaig veure i van ser molt amables i em van donar dos entrades dobles!
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 25, 2011 9:57 am

lalilo si què és genial si aquest moment... és un dels que més queden marcats de tots els preparatius :-)ok: així que habemus vestit?!! felicitats!!

nenes no patiu per les entrades, tant a les botigues que hi participin com al fòrum les podreu aconseguir gratis, però heu d'esperar a que falti una mica menys per la fira perquè al fòrum les ofereixin :-)ok:

Menta, benvinguda al fòrum! encara que vegis que queda poc tranquil·la que tens temps de sobres per preparar-ho tot! en quant al vestit a les botigues sempre diuen que vagis amb mínim 6 mesos d'antel·lació per anar elles més tranquil·les també, però amb 4 mesos en tenen prou per preparar-lo. Heu mirat restaurant o alguna altra coseta?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: ermesenda » dt. oct. 25, 2011 2:24 pm

Lalilo1 ha escrit:Hola!
Cadui, la ruta vestidil molt rebé! es super xulo quan t'emproves taaants vestits, pero al final sempre n'hi ha un que no t'el pots treure del cap! jo em pensava q a mi no em pasaria, pero quan n'hi ha un que el compares amb tots els demés, es que és aquell! M'encantaaaa ::love:: pero es top secret! (se q tin algun topillo llegint el foro *.O.-O* )
Benvinguda!! no pateixis pel vestit, segurissim q en trobes un!
Per cert noies, ja he trobat entrades per la fira de nuvis, les regalen a alguns petits comerços de l'eix i a les botigues que tindran stand a la fira, jo vaig anar a una joieria a preguntar per unes arracades, les vaig veure i van ser molt amables i em van donar dos entrades dobles!

Felicitats guapa pel teu vestit!!! Segur que és genial...la veritat és que és una sensació genial això de provar-se vestits i quan trobes un que et roba el cor...és qe no hi ha res a fer, jajajaja!!! jo encara he de mirar més però aquesta sensació ja l'he tingut...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Abril20 » dt. oct. 25, 2011 10:08 pm

Hola noies!!
Veig que totes estem ben posades en el món dels vestits. Jo seguiria mirant i mirant i provant i provant, però la meva família està cansada de seguir-me! ;)

Ara jo ja vaig al següent pas. Ja tinc les invitacions, el vestit ja gairebé, els detallets ja està força clar i ara... les flors!!! De pas en pas. Què xulo!! Jo m'ho passo bomba!!! :-)

Per cert, noies, quan fan la fira. No ho he vist anunciat en cap lloc???

Gràcies!!!
Abril20

EntradaAutor: ermesenda » dt. oct. 25, 2011 10:55 pm

Veig que totes estem ben posades en el món dels vestits. Jo seguiria mirant i mirant i provant i provant, però la meva família està cansada de seguir-me! ;)

Ara jo ja vaig al següent pas. Ja tinc les invitacions, el vestit ja gairebé, els detallets ja està força clar i ara... les flors!!! De pas en pas. Què xulo!! Jo m'ho passo bomba!!! :-)

Gràcies!!!

Hola guapa!!!

doncs si que vas avançada ehhhh!!! Deu ni do!!! tens moltes coses ja....

la fira és del 4 al 6 de Novembre, és a dir, ja!!! suposo que aviat trobarem les invitacions per aki i sinó a les botigues de Lleida...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Abril20 » dc. oct. 26, 2011 8:41 pm

ermesenda ha escrit:

Gràcies!!!

Hola guapa!!!

doncs si que vas avançada ehhhh!!! Deu ni do!!! tens moltes coses ja....

la fira és del 4 al 6 de Novembre, és a dir, ja!!! suposo que aviat trobarem les invitacions per aki i sinó a les botigues de Lleida...

Gràcies!! Així podrem avançar feina!!!

Tranquil·la que d'invitacions n'hi ha moltes! Segur que alguna t'agradarà!!
Abril20

EntradaAutor: Lalilo1 » dv. oct. 28, 2011 8:06 pm

Hola Noies!!!
Quantes cosetes teniu a punt ja!a mi les invitacions me les fara ma germana, q es aficionada al tema disseny grafic i a la fira anirem de cara a trobar un fotograf. Que tal vosaltres, ja n'heu escollit o teniu en ment a algu?
Imatge
Lalilo1

EntradaAutor: Floki » dv. oct. 28, 2011 10:31 pm

Hola noies!!! Nosaltres ens volem casar al 2012 però encara no teni data... Bé, hauria de dir que no som de Lleida però jo he estudiat molts anys a Lleida i ara vivim a Girona. He vist que la setmana que ve fan una fira de nuvis a Lleida i segurament vindrem per començar a pendre decisions.... es que no sé per on començar.... PEtons
Floki

Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 10:24 pm

EntradaAutor: Abril20 » dg. oct. 30, 2011 10:44 am

Holaaaaaaaaaaa!!! :-)

Com ho teniu?? Jo ja tinc vestit!!! Ahir anar a prendre mides i a fer la paga i senyal!! Quin descans m'ha quedat!!

Ahir també vam estar mirant per sobre el viatge. Sabeu on voleu anar??? A mi m'agrada Vietnam o algun lloc així, però a ell els Estats Units. A veure què decidim.

Les invitacions és molt bonic que te les faci algú que coneixis. A nosaltres en ho va fer l'home de la meva cosina i a mi m'encanta perquè és personalitzada!

El tema del fotògraf nosaltres ja fa gairebé un any que el tenim. És un noi de Ponts. Si vols que et passi el número de telèfon m'ho dius.

La setmana que ve la fira de nuvis!!! Quines ganes!!!
Abril20

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants