Autor: Abril20 » dt. oct. 11, 2011 10:37 pm
Autor: ermesenda » dc. oct. 12, 2011 8:47 am
Abril20 ha escrit:Hola noies!!
Jo també sembla que tinc el vestit. El problema és el preu, però em sembla que ja buscarem la solució perquè m'encanta!!!
A mi tothom em deia que tindria la sensació que quan em provaria un vestit que seria el meu. La veritat és que no vaig tenir aquesta sensació, però sí que, com diu Alohha, anava emprovant-me vestits i els comparava amb el que m'agradava més. A mi m'encanta anar a una botiga i a una altra emprovant-me vestits i més vestits. Ets sents com una princesa!!! I ara que podem, ho hem d'aprofitar!!! ;)
El primer dia que vaig anar a veure vestits vaig tenir una sensació extranya, entre alegria i confusió. Vas amb una idea del vestit que t'agrada i després resulta que els que et queden bé són força diferents del que havies pensat. Però ara ja està!! Gaudiu-ho les que encara heu de començar perquè és molt xulo!!!
Autor: alohha » dg. oct. 16, 2011 11:56 am
ermesenda ha escrit:Moltes felicitats!!!
la veritat és que fa molta il·lusió...jo ahir vaig començar la ruta de botigues i és genial, quan et posen el primer vestit és flipant, és una sensació indescriptible, jo no m'ho creia...però encara tinc que mirar més...poc a poc.
Quan et cases tu??? Jo al setembre...
Autor: alohha » dg. oct. 16, 2011 12:02 pm
saralleida ha escrit:Bones!!!
jo tenia molt clar que hem volia casar a la Boscana, per a comparar vaig anar al palau de margalef i el tracte que vaig rebre hem va semblar vergonyós, perque un dia així, que pagues un dineral al menys un mínim d'atenció i no 8 minuts de rellotge com vam estar (després d'agafar cita). En canvi a La Boscana, felicito el tracte que vaig rebre, tant del Jordi com del senyor Ramon, perfecte!!!
Si que el preu pot ser una mica més elevat però mereix la pena!
D'un altre restaurant que m'han parlat molt bé, es COM A TAULA, diuen que molt bé!
Petonets!![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: cadui » dl. oct. 17, 2011 7:32 pm
Autor: ermesenda » dl. oct. 17, 2011 8:14 pm
cadui ha escrit:oooh les lleidatanes del 2012 ja estan de ruta vestidil i fins i tot algunes ja el teniu?!! genial!! nenes aprofiteu al màxim aquestes vivències perquè són màgiques i úniques i de debò que després es troben a faltar![]()
com van la resta de preparatius? si necessiteu res aquí teniu una "veterana" eh?!
Autor: cadui » dl. oct. 17, 2011 9:41 pm
Autor: Lalilo1 » dj. oct. 20, 2011 8:49 am
Autor: cadui » dv. oct. 21, 2011 7:54 pm
Autor: Menta2012 » dl. oct. 24, 2011 7:41 pm
Autor: ermesenda » dl. oct. 24, 2011 11:10 pm
Menta2012 ha escrit:Hola noies!
Fa un parell de dies que vaig "descobrir" el fòrum i he anat mirant les converses, i finalment m'he decidit a esciure! Jo també em caso el 2012, el dia 15 d'abril. Ho vam decidir fa tot just dos setmanetes, o sigui que ens haurem d'espavilar... la veritat és que el que més em preocupa és el vestit, tothom diu que s'hi d'anar amb tanta antel·lació... espero no tenir problemes per trobar-lo!
Bé, espero que anem parlant!
Fins aviat!
Autor: Lalilo1 » dt. oct. 25, 2011 8:22 am
Autor: cadui » dt. oct. 25, 2011 9:57 am
Autor: ermesenda » dt. oct. 25, 2011 2:24 pm
Lalilo1 ha escrit:Hola!
Cadui, la ruta vestidil molt rebé! es super xulo quan t'emproves taaants vestits, pero al final sempre n'hi ha un que no t'el pots treure del cap! jo em pensava q a mi no em pasaria, pero quan n'hi ha un que el compares amb tots els demés, es que és aquell! M'encantaaaapero es top secret! (se q tin algun topillo llegint el foro
)
Benvinguda!! no pateixis pel vestit, segurissim q en trobes un!
Per cert noies, ja he trobat entrades per la fira de nuvis, les regalen a alguns petits comerços de l'eix i a les botigues que tindran stand a la fira, jo vaig anar a una joieria a preguntar per unes arracades, les vaig veure i van ser molt amables i em van donar dos entrades dobles!
Autor: Abril20 » dt. oct. 25, 2011 10:08 pm
Autor: ermesenda » dt. oct. 25, 2011 10:55 pm
Abril20 ha escrit:Hola noies!!
Veig que totes estem ben posades en el món dels vestits. Jo seguiria mirant i mirant i provant i provant, però la meva família està cansada de seguir-me! ;)
Ara jo ja vaig al següent pas. Ja tinc les invitacions, el vestit ja gairebé, els detallets ja està força clar i ara... les flors!!! De pas en pas. Què xulo!! Jo m'ho passo bomba!!!![]()
Per cert, noies, quan fan la fira. No ho he vist anunciat en cap lloc???
Gràcies!!!
Autor: Abril20 » dc. oct. 26, 2011 8:41 pm
ermesenda ha escrit:Abril20 ha escrit:Hola noies!!
Veig que totes estem ben posades en el món dels vestits. Jo seguiria mirant i mirant i provant i provant, però la meva família està cansada de seguir-me! ;)
Ara jo ja vaig al següent pas. Ja tinc les invitacions, el vestit ja gairebé, els detallets ja està força clar i ara... les flors!!! De pas en pas. Què xulo!! Jo m'ho passo bomba!!!![]()
Per cert, noies, quan fan la fira. No ho he vist anunciat en cap lloc???
Gràcies!!!
Hola guapa!!!
doncs si que vas avançada ehhhh!!! Deu ni do!!! tens moltes coses ja....
la fira és del 4 al 6 de Novembre, és a dir, ja!!! suposo que aviat trobarem les invitacions per aki i sinó a les botigues de Lleida...
Autor: Lalilo1 » dv. oct. 28, 2011 8:06 pm
Autor: Floki » dv. oct. 28, 2011 10:31 pm
Autor: Abril20 » dg. oct. 30, 2011 10:44 am