Mingui ha escrit:OLEEE!! Por finnn!!! jejje!! alguien me abre la CA?? que gaaaaaaaanaaaas de poder ver todo!!!! y así coger ideas!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja te l'obro jo! Em dius dia i lloc del casament?
Autor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 10:30 pm
Mingui ha escrit:OLEEE!! Por finnn!!! jejje!! alguien me abre la CA?? que gaaaaaaaanaaaas de poder ver todo!!!! y así coger ideas!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Mingui » dc. maig 02, 2012 10:32 pm
Olguiky ha escrit:Mingui ha escrit:OLEEE!! Por finnn!!! jejje!! alguien me abre la CA?? que gaaaaaaaanaaaas de poder ver todo!!!! y así coger ideas!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 10:32 pm
Mingui ha escrit:Olguiky ha escrit:Mingui ha escrit:OLEEE!! Por finnn!!! jejje!! alguien me abre la CA?? que gaaaaaaaanaaaas de poder ver todo!!!! y así coger ideas!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12/10/12 a Can Jonc (Alella)
GRÀCIEEEEEES!!!!
Autor: Mingui » dc. maig 02, 2012 10:37 pm
Olguiky ha escrit:Mingui ha escrit:Olguiky ha escrit:Ja te l'obro jo! Em dius dia i lloc del casament?
12/10/12 a Can Jonc (Alella)
GRÀCIEEEEEES!!!!
Ara m'hi poso... en dos minuts ho tens enllestit!
Autor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 10:39 pm
Mingui ha escrit:Mil gràcies!!!!!
(ara no se que he de fer!! jejeej!!) ja m'explicareu!
Autor: Mingui » dc. maig 02, 2012 10:43 pm
Olguiky ha escrit:Mingui ha escrit:Mil gràcies!!!!!
Pots llegir el què fem nosaltres en els nostres comptes enrere (i comentar-nos). També pots llegir les cròniques de companyes d'altres anys i d'aquest que ja s'han casat. I finalment escriure en el teu compte enrere com van els teus preparatius.
Un consell... abans d'escriure el teu va bé llegir-ne algun, per veure com els anem estructurant (totes hem seguit més o menys una mateixa estructura: ens presentem, com ens vam conèixer, "la pedida"...). Jo ho vaig fer i va molt bé!
Autor: MoFLeTeS » dj. maig 03, 2012 12:28 am
Olguiky ha escrit:Mingui ha escrit:Mil gràcies!!!!!
Pots llegir el què fem nosaltres en els nostres comptes enrere (i comentar-nos). També pots llegir les cròniques de companyes d'altres anys i d'aquest que ja s'han casat. I finalment escriure en el teu compte enrere com van els teus preparatius.
Un consell... abans d'escriure el teu va bé llegir-ne algun, per veure com els anem estructurant (totes hem seguit més o menys una mateixa estructura: ens presentem, com ens vam conèixer, "la pedida"...). Jo ho vaig fer i va molt bé!
Autor: Mingui » dj. maig 03, 2012 8:56 am
MoFLeTeS ha escrit:Olguiky ha escrit:Mingui ha escrit:Mil gràcies!!!!!
Mingui!! fes cas a la Olguiky!! jo vaig obrir el meu CA fa només 1 setmaneta, i ja estic enganxada, però va bé llegir-ne, perquè així saps per on començar a explicar, a pressentar-te, a explicar com us vau conéixer, la pedida, etc etc... així fa molta ilusió (fins i tot a una mateixa), i és com tornar a reviure-ho tot!! es super-emocionant!!![]()
![]()
Enhorabona pel teu CA!!!
Autor: ella12 » dj. maig 03, 2012 8:57 am
Mingui ha escrit:Gracies!!! Estic llegint-vos a totes una miqueta per veure com començo!! I aquesta tarda que estare lliure m'hi posoooo!! Ueeeee!!
Autor: Olguiky » dj. maig 03, 2012 7:05 pm
ella12 ha escrit:Mingui ha escrit:Gracies!!! Estic llegint-vos a totes una miqueta per veure com començo!! I aquesta tarda que estare lliure m'hi posoooo!! Ueeeee!!
ooooh que bé! quina "enveja" em fas....a veure si hi arribo avui però ho tinc una mica liat.... :( jejejej
Autor: ella12 » dj. maig 03, 2012 7:16 pm
Autor: Olguiky » dj. maig 03, 2012 7:18 pm
ella12 ha escrit:jaaaaa se m'esta fent suuuuuuper llarg!!!!!!! jijijijiji
Autor: ella12 » dj. maig 03, 2012 7:21 pm
Autor: Jenny30 » dv. maig 04, 2012 1:07 pm
ella12 ha escrit:siii!!! ara ja no queda massa!!!! :) ara, això és moooolt adictiu, ehhh mare meva.... la veritat és que entre això i el fcbook vaig servida. jejeje
Autor: ella12 » dv. maig 04, 2012 1:12 pm
Autor: ella12 » dv. maig 04, 2012 1:16 pm
Autor: Jenny30 » dv. maig 04, 2012 1:17 pm
ella12 ha escrit:ara ja només em queda un missatge i ja no sé on comentar!!! jejejejejej :)
Autor: ella12 » dv. maig 04, 2012 1:21 pm
Jenny30 ha escrit:ella12 ha escrit:ara ja només em queda un missatge i ja no sé on comentar!!! jejejejejej :)
ya has llegado!! toma yaaaaaaaaaaaa!!!! enhorabuenaaa! ahora a disfrutar tu cuenta atrás y de las nuestras!!!! jejejeje
Ahora si que preparate para engancharte de todo al foro! jejejeje
Autor: Jenny30 » dv. maig 04, 2012 1:24 pm
ella12 ha escrit:Jenny30 ha escrit:ella12 ha escrit:ara ja només em queda un missatge i ja no sé on comentar!!! jejejejejej :)
ya has llegado!! toma yaaaaaaaaaaaa!!!! enhorabuenaaa! ahora a disfrutar tu cuenta atrás y de las nuestras!!!! jejejeje
Ahora si que preparate para engancharte de todo al foro! jejejeje
guapa! i ara que representa que m'ha de passar??? on m'he de posar?? jejeje
Autor: ella12 » dv. maig 04, 2012 1:26 pm