Idees pel viatge de noces

El millor any de la nostra vida!

Re: Idees pel viatge de noces

EntradaAutor: lauraijoan » dc. feb. 01, 2012 2:38 pm

es que t'ho dic perq les cadenes tenen prohibides alguenes majoristes en canvi les petites treballen amb tothom, i clar tens més ventalls de possibilitats i pressupostos.

AVISO NOIES, si demaneu pressupostos a diferents agencies mateixes dates mateixos circuits, i deixeu els noms, que es lo normal perq molts majoristes no et fan el presu sense noms, podeu correr el risc de que et facin bloqueig aeri (que ja us va bé ) en més d'un lloc i que com hi hagi duplicitat es cancel.lin(ho fa automaticament la cia aerea), corrent el risc de que us pugi la tarifa...o tingueu algun suplement.

Ho dic perq jo he treballat a turisme i m'havien arribat a enviar el mateix pressupost per les mateixes persones per 4 o 5 agencies diferents... :(
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

EntradaAutor: Eva1980 » dl. feb. 06, 2012 10:11 pm

ORCA ha escrit:Hola chicas!!!
nosotros el otro día fuímos a la agencia, y vamos a ver si podemos ir a nueva zelanda, pero en autocarvana que sale mucho más económico, porque todo organizado es carísimo y luego intentar hacer una extensión a las islas fijji...estamos esperando presupuesto...a ver si no se nos va mucho de precio...
Alguien ha mirado este destino?

Besitos

Orca, nosotros es una de las opciones que estamos barajando, eso y Australia...
Lo de Nueva Zelanda lo estaba mirando todo por libre, con los consejos de un compi, que lo hizo hace unos años con autocaravana (http://www.nzviajes.com/index.php) y luego una isla http://www.matamanoa.com/
La verdad es que pinta genial, pero hemos de hacer presupuestos...
Eva1980

Entrades: 10
Membre des de: dv. ago. 05, 2011 7:30 pm

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 1:14 pm

Hola!!

Jo estic una mica preocupada pel pressupost.. Amb les agències que he parlant em diuen que EUR 5.000 és el mínim per a un viatge decent i tot i així és justet però a mi em sembla una passada!!
Heu trobat alguna agència que ofereixi preus raonables per a un viatge de noces de 2 setmanes? O creieu que és raonable el què em diuen?
vnv
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. feb. 15, 2012 2:56 pm

vnv ha escrit:Hola!!

Jo estic una mica preocupada pel pressupost.. Amb les agències que he parlant em diuen que EUR 5.000 és el mínim per a un viatge decent i tot i així és justet però a mi em sembla una passada!!
Heu trobat alguna agència que ofereixi preus raonables per a un viatge de noces de 2 setmanes? O creieu que és raonable el què em diuen?

Depèn d'on vulguis anar, però nosaltres anem a Nova York i no arriba a 5000 €!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 3:08 pm

Olguiky ha escrit:
vnv ha escrit:Hola!!

Depèn d'on vulguis anar, però nosaltres anem a Nova York i no arriba a 5000 €!

Per l'epoca de l'any (mitjans/finals d'octubre) voliem anar a madagascar o a algun lloc a sud america..
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: Rachel12 » dc. feb. 15, 2012 8:38 pm

susanaieric ha escrit:Avui hem estat a Catai i Kuoni per mirar viatge a Thailandia....el tema ens comença a preocupar! encara res tancat i ens queda poc per al gran dia!!!! aixxxxxxxx..............algú ens dóna un cop de mà???
gràcies!

Hola Susana, t'han donat ja pressupost a Kuoni? Jo ho faig amb ells. Ho tinc reservat des de fa temps perquè la segona vegada que vam anar amb una diferència de dues setmanes ja havien apujat el preu dels vols. Així que com que ho teníem clar ho vam reservar ràpid.
A mí em surt més car perquè després faig Maldivas i tant els vols a Maldives com la cabana a l'aigua pugen batant, però si feia Tailandia i algo de platges d'allà baixava bastant el pressupost.
Si necessites ajuda m'ho dius, encara que jo vaig comparar molt poc ja que em va agradar tant el tracte de Kuoni que no m'ho vaig pensar molt.
Rachel12

Entrades: 142
Membre des de: dj. gen. 13, 2011 9:01 pm

EntradaAutor: cadui » dj. maig 03, 2012 9:57 am

burbuhi ha escrit:jo volia japó, però em demanen 10000 euros i això és impagable!

10 mil € per Japó?!!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: on t'han donat aquest pressupost??? nosaltres hi vam anar l'any passat, 17 dies a tot luxe per 3500€ els dos!!! de fet, estem mirant preus per tornar-hi enguany retallant una mica en hotels i ens surt per quasi mil euros menys que l'any passat...

mira-ho bé perquè és un viatge que pots muntar per lliure i que contra tot comentari, Japó és barat! mira els vols que volem agafar ens surten per 550€ i/v cada un (l'any passat ens van costar 750€), les entrades als temples són barates (2-3€ al canvi), els hotels de gran categoria els tens per 100€/nit (al canvi) i pots menjar com un rei per 6-7€ els dos!! i pel transport, si et compres el Japan Rail Pass et val uns 350€ cada un per us il·limitat de tot tipus de tren (inclòs els tren bala) durant 14 dies... intenta agafar tots els AVE que vulguis durant 14 dies veuràs quins preus! de debò que si és el vostre somni mireu de fer-ho per lliure -és un país molt i molt senzill de visitar per lliure, no tinguis por per l'idioma!- i us sortirà molt més econòmic que amb qualsevol agència :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ella12 » dj. maig 03, 2012 12:42 pm

10000€??? jolin!!!!

Bé, a nosaltres ens deien que si voliem fer un viatge decent pujaria molt. Ens oferien NY per 5000 més o menys... al final marxem als fiords noruegs i entre les agències també hi havia mooolta diferència de preu (pel mateix creuer...). També ens varen dir que moltes vegades hi havia més ofertes si no dius que és per un viatge de noces... UN LIO!!!

Ens va costar moooolt decidir-nos on, però al final ja el tenim!!! :)
Imatge
ella12
:: núvia experimentada

Entrades: 227
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Estercita » dv. maig 04, 2012 9:11 am

ella12 ha escrit:10000€??? jolin!!!!

Bé, a nosaltres ens deien que si voliem fer un viatge decent pujaria molt. Ens oferien NY per 5000 més o menys... al final marxem als fiords noruegs i entre les agències també hi havia mooolta diferència de preu (pel mateix creuer...). També ens varen dir que moltes vegades hi havia més ofertes si no dius que és per un viatge de noces... UN LIO!!!

Cuando te casas ella12 ? Nosotros queriamos ir a los fiordos, noscasamos a finales de septiembre, pero nos dijeron que la temporada de fiordos estaba cerrada en esa epoca y que no merecia la pena hacer el viaje...al final estamos mirando canada o costa rica...
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: ella12 » dv. maig 04, 2012 9:43 am

Estercita ha escrit:Cuando te casas ella12 ? Nosotros queriamos ir a los fiordos, noscasamos a finales de septiembre, pero nos dijeron que la temporada de fiordos estaba cerrada en esa epoca y que no merecia la pena hacer el viaje...al final estamos mirando canada o costa rica...

Guapa! me caso el 29 de junio!!! estoy super nerviosita!!! jejejeje ya, se ve que a los fiordos tienes que ir en verano.... de todos modos tus dos opciones están la mar de bien. Por cual te decantas???
Imatge
ella12

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. maig 04, 2012 10:31 am

Estercita ha escrit:
ella12 ha escrit:10000€??? jolin!!!!

Cuando te casas ella12 ? Nosotros queriamos ir a los fiordos, noscasamos a finales de septiembre, pero nos dijeron que la temporada de fiordos estaba cerrada en esa epoca y que no merecia la pena hacer el viaje...al final estamos mirando canada o costa rica...

A mi me hacía ilusión ir a canada pero como me caso a finales de octubre y en esa época allí ya es invierno... :--( :--(

Así que al final nos vamos a la RIviera maya! :-)ok:
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: ella12 » dv. maig 04, 2012 10:47 am

bé, això és una cosa que a mi em tirava enrere dels fiordos.... em varen dir que allà l'estiu és com l'hivern (menys fred) d'aquí.... i clar, jo sóc moooooolt fredulica! de totes maneres ja tindré estiu per anar a la platja (que m'encantaaaaa)....

Riviera maya...M'ENCANTA!!!! :) ho proposaré pel viatge de l'estiu vinent :)
Imatge
ella12

EntradaAutor: spidergi » dv. maig 04, 2012 11:16 am

Hola!! Jo m'estic mirant el viatge per marxar a l'octubre perquè al juliol treballo, i ho estic fent amb l'agència "outlet viatges" de granollers!
Ens va ensenyar el circuit que havia agafat una parella per fer-ho al juliol i ens va agradar molt, i a sobre super be de preu!
Primer eres uns 6 dies a Nova York, després agafaven un creuer desde Miami a les Bahames que durava 4 dies, i després feien 4 dies més de relax a un suuuuuper hotel de Miami! Amb vols, transports, i tot inclos al creuer sortia uns 2000 euros per persona!!!!! Està molt molt bé!
Imatge
spidergi

Entrades: 72
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: Estercita » dv. maig 04, 2012 11:43 am

Por ser invierno no importa, lo que queriamos ver eran paisajes, dicen que hay un lago muy boniyo helado en canada...los fiordos nos dijeron que la buena epica es junio y julio...
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: vanessabdn » dv. maig 04, 2012 11:53 am

spidergi ha escrit:Hola!! Jo m'estic mirant el viatge per marxar a l'octubre perquè al juliol treballo, i ho estic fent amb l'agència "outlet viatges" de granollers!
Ens va ensenyar el circuit que havia agafat una parella per fer-ho al juliol i ens va agradar molt, i a sobre super be de preu!
Primer eres uns 6 dies a Nova York, després agafaven un creuer desde Miami a les Bahames que durava 4 dies, i després feien 4 dies més de relax a un suuuuuper hotel de Miami! Amb vols, transports, i tot inclos al creuer sortia uns 2000 euros per persona!!!!! Està molt molt bé!

Yo tmb me he estoy mirando el viaje con ellos (en este caso en Barcelona (Encants) Lo bueno de estas agencias es que no trabajan con mayoristas, sinó se ponen en contacto con las agencias de turismo del país dónde quieres ir y por eso sale tan bien de precio!!!!
Imatge
vanessabdn

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: selvaggia » dv. maig 04, 2012 12:22 pm

Cadui el canvi a japó ha caigut en picat, nosaltres acabem de tornar i vem canviar 1 euro per 105 yen, quan fa dos anys era per 160, i si ho calcules en tot puja molt!!!

Es veritat que per lliure surt molt millor, però que japó es barat es molt discutible... serà perquè hem estat les tres setmanes d'alta temporada, per exemple, hotel a kyoto no en trobavem (estava tot reservat per la floració) i vem tenir que agafar-ne un de "car" (pel que era).
Un cafè amb llet et val 3,5 euros buscant, sinó encara et claven més... El menjar sí que se barat, però després demana aigua, perquè sinó una cervesa o una cocacola ja et pugen 5 o 6 euros cadascun.
Aviso perquè a mi tothom em deia que era barat, barat i al final les xifres han estat astronomiques quan hem mirat tot el que hem gastat!!
selvaggia

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. maig 04, 2012 4:12 pm

selvaggia ha escrit:Cadui el canvi a japó ha caigut en picat, nosaltres acabem de tornar i vem canviar 1 euro per 105 yen, quan fa dos anys era per 160, i si ho calcules en tot puja molt!!!

Es veritat que per lliure surt molt millor, però que japó es barat es molt discutible... serà perquè hem estat les tres setmanes d'alta temporada, per exemple, hotel a kyoto no en trobavem (estava tot reservat per la floració) i vem tenir que agafar-ne un de "car" (pel que era).
Un cafè amb llet et val 3,5 euros buscant, sinó encara et claven més... El menjar sí que se barat, però després demana aigua, perquè sinó una cervesa o una cocacola ja et pugen 5 o 6 euros cadascun.
Aviso perquè a mi tothom em deia que era barat, barat i al final les xifres han estat astronomiques quan hem mirat tot el que hem gastat!!

Ostres!! Quina feinada!
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: cadui » dv. maig 04, 2012 7:14 pm

selvaggia ha escrit:Cadui el canvi a japó ha caigut en picat, nosaltres acabem de tornar i vem canviar 1 euro per 105 yen, quan fa dos anys era per 160, i si ho calcules en tot puja molt!!!

tu mateixa t'has respost selvaggia... has estat a la temporada mega alta de turisme a Japó, la floració dels cirerers. :-/ nosaltres hi vam anar l'any passat la segona quincena de maig i ja et dic que en cap moment em va costar 3,5€ un cafè, bàsicament perquè el preníem de les màquines que és molt més bo i el tens per 100¥ (al canvi en aquell moment -110¥=1€-, calcula). En quant a l'alcohol o prens sake o en general és car, això no t'ho negaré... Els hotels no ens va costar gens de reservar i de fet vam trobar una oferta molt bona per l'hotel de la última nit de Tokyo a una setmana d'anar-hi. Cal dir que el més car al Japó -si vas a hotels occidentals- és l'allotjament, si vas a hotels tradicionals pots trobar-ne per 70€/nit en habitació doble i t'ho dic amb coneixement de causa perquè estic buscant hotel per tornar-hi aquest setembre. *.O.-O* ah i afegir què em trobat una oferta amb Swiss Air (Barcelona-Tokyo amb escala a Zurich) per 444€! tota una ganga!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants