Autor: lauraijoan » dc. feb. 01, 2012 2:38 pm
Autor: Eva1980 » dl. feb. 06, 2012 10:11 pm
ORCA ha escrit:Hola chicas!!!
nosotros el otro día fuímos a la agencia, y vamos a ver si podemos ir a nueva zelanda, pero en autocarvana que sale mucho más económico, porque todo organizado es carísimo y luego intentar hacer una extensión a las islas fijji...estamos esperando presupuesto...a ver si no se nos va mucho de precio...
Alguien ha mirado este destino?
Besitos
Autor: vnv » dc. feb. 15, 2012 1:14 pm
Autor: Olguiky » dc. feb. 15, 2012 2:56 pm
vnv ha escrit:Hola!!
Jo estic una mica preocupada pel pressupost.. Amb les agències que he parlant em diuen que EUR 5.000 és el mínim per a un viatge decent i tot i així és justet però a mi em sembla una passada!!
Heu trobat alguna agència que ofereixi preus raonables per a un viatge de noces de 2 setmanes? O creieu que és raonable el què em diuen?
Autor: vnv » dc. feb. 15, 2012 3:08 pm
Olguiky ha escrit:vnv ha escrit:Hola!!
Jo estic una mica preocupada pel pressupost.. Amb les agències que he parlant em diuen que EUR 5.000 és el mínim per a un viatge decent i tot i així és justet però a mi em sembla una passada!!
Heu trobat alguna agència que ofereixi preus raonables per a un viatge de noces de 2 setmanes? O creieu que és raonable el què em diuen?
Depèn d'on vulguis anar, però nosaltres anem a Nova York i no arriba a 5000 €!
Autor: Rachel12 » dc. feb. 15, 2012 8:38 pm
susanaieric ha escrit:Avui hem estat a Catai i Kuoni per mirar viatge a Thailandia....el tema ens comença a preocupar! encara res tancat i ens queda poc per al gran dia!!!! aixxxxxxxx..............algú ens dóna un cop de mà???
gràcies!
Autor: cadui » dj. maig 03, 2012 9:57 am
burbuhi ha escrit:jo volia japó, però em demanen 10000 euros i això és impagable!
Autor: ella12 » dj. maig 03, 2012 12:42 pm
Autor: Estercita » dv. maig 04, 2012 9:11 am
ella12 ha escrit:10000€??? jolin!!!!
Bé, a nosaltres ens deien que si voliem fer un viatge decent pujaria molt. Ens oferien NY per 5000 més o menys... al final marxem als fiords noruegs i entre les agències també hi havia mooolta diferència de preu (pel mateix creuer...). També ens varen dir que moltes vegades hi havia més ofertes si no dius que és per un viatge de noces... UN LIO!!!
Ens va costar moooolt decidir-nos on, però al final ja el tenim!!! :)
Autor: ella12 » dv. maig 04, 2012 9:43 am
Estercita ha escrit:Cuando te casas ella12 ? Nosotros queriamos ir a los fiordos, noscasamos a finales de septiembre, pero nos dijeron que la temporada de fiordos estaba cerrada en esa epoca y que no merecia la pena hacer el viaje...al final estamos mirando canada o costa rica...
Autor: gemma_sergio » dv. maig 04, 2012 10:31 am
Estercita ha escrit:ella12 ha escrit:10000€??? jolin!!!!
Bé, a nosaltres ens deien que si voliem fer un viatge decent pujaria molt. Ens oferien NY per 5000 més o menys... al final marxem als fiords noruegs i entre les agències també hi havia mooolta diferència de preu (pel mateix creuer...). També ens varen dir que moltes vegades hi havia més ofertes si no dius que és per un viatge de noces... UN LIO!!!
Ens va costar moooolt decidir-nos on, però al final ja el tenim!!! :)
Cuando te casas ella12 ? Nosotros queriamos ir a los fiordos, noscasamos a finales de septiembre, pero nos dijeron que la temporada de fiordos estaba cerrada en esa epoca y que no merecia la pena hacer el viaje...al final estamos mirando canada o costa rica...
Autor: ella12 » dv. maig 04, 2012 10:47 am
Autor: spidergi » dv. maig 04, 2012 11:16 am
Autor: Estercita » dv. maig 04, 2012 11:43 am
Autor: vanessabdn » dv. maig 04, 2012 11:53 am
spidergi ha escrit:Hola!! Jo m'estic mirant el viatge per marxar a l'octubre perquè al juliol treballo, i ho estic fent amb l'agència "outlet viatges" de granollers!
Ens va ensenyar el circuit que havia agafat una parella per fer-ho al juliol i ens va agradar molt, i a sobre super be de preu!
Primer eres uns 6 dies a Nova York, després agafaven un creuer desde Miami a les Bahames que durava 4 dies, i després feien 4 dies més de relax a un suuuuuper hotel de Miami! Amb vols, transports, i tot inclos al creuer sortia uns 2000 euros per persona!!!!! Està molt molt bé!
Autor: selvaggia » dv. maig 04, 2012 12:22 pm
Autor: gemma_sergio » dv. maig 04, 2012 4:12 pm
selvaggia ha escrit:Cadui el canvi a japó ha caigut en picat, nosaltres acabem de tornar i vem canviar 1 euro per 105 yen, quan fa dos anys era per 160, i si ho calcules en tot puja molt!!!
Es veritat que per lliure surt molt millor, però que japó es barat es molt discutible... serà perquè hem estat les tres setmanes d'alta temporada, per exemple, hotel a kyoto no en trobavem (estava tot reservat per la floració) i vem tenir que agafar-ne un de "car" (pel que era).
Un cafè amb llet et val 3,5 euros buscant, sinó encara et claven més... El menjar sí que se barat, però després demana aigua, perquè sinó una cervesa o una cocacola ja et pugen 5 o 6 euros cadascun.
Aviso perquè a mi tothom em deia que era barat, barat i al final les xifres han estat astronomiques quan hem mirat tot el que hem gastat!!
Autor: cadui » dv. maig 04, 2012 7:14 pm
selvaggia ha escrit:Cadui el canvi a japó ha caigut en picat, nosaltres acabem de tornar i vem canviar 1 euro per 105 yen, quan fa dos anys era per 160, i si ho calcules en tot puja molt!!!
Es veritat que per lliure surt molt millor, però que japó es barat es molt discutible... serà perquè hem estat les tres setmanes d'alta temporada, per exemple, hotel a kyoto no en trobavem (estava tot reservat per la floració) i vem tenir que agafar-ne un de "car" (pel que era).
Un cafè amb llet et val 3,5 euros buscant, sinó encara et claven més... El menjar sí que se barat, però després demana aigua, perquè sinó una cervesa o una cocacola ja et pugen 5 o 6 euros cadascun.
Aviso perquè a mi tothom em deia que era barat, barat i al final les xifres han estat astronomiques quan hem mirat tot el que hem gastat!!