TRATAMIENTOS PRE-BODA

El millor any de la nostra vida!

Re: TRATAMIENTOS PRE-BODA

EntradaAutor: Olguiky » dc. març 21, 2012 9:26 pm

La neteja està molt bé! A mi me'n cobraven 60 €! Això del blanquejament no t'ho sabria dir...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 9:37 pm

Si, la neteja no està malament de preu, però el blanquejament ni idea, no n'he fet mai cap...
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: jemima » dc. abr. 25, 2012 1:47 pm

Hola, noies!! Creieu que n'hi ha prou amb 6 sessions d'UVA de 10 minuts cadascuna per estar una mica morena? O és poc?
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. abr. 25, 2012 1:57 pm

jemima ha escrit:Hola, noies!! Creieu que n'hi ha prou amb 6 sessions d'UVA de 10 minuts cadascuna per estar una mica morena? O és poc?

Depen de la teva pell... Afages aviat el moreno a l'estiu?? Jo sóc de les que trigo molt a posar-me morena i potser amb 6 sessions no en tindria prou, però si tens una pell que agafa moreno crec que en tindràs prou. De totes maneres, normalment et donen cremes acelerants del moreno i això potser t'ajuda.
Jo no faré UVA perquè ja ho vaig intentar un cop i em vaig desmaiar a la cabina...

Això si, ja porto fet: peeling i hidratació corporal i facial, neteja facial i em falta fer oxigenació i algo que es diu MC (que es veu que dona il.luminació a la pell... no sé...coses del pack de núvia de l'estètica :P)
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: jemima » dc. abr. 25, 2012 6:30 pm

Sílvia26 ha escrit:
jemima ha escrit:Hola, noies!! Creieu que n'hi ha prou amb 6 sessions d'UVA de 10 minuts cadascuna per estar una mica morena? O és poc?

Depen de la teva pell... Afages aviat el moreno a l'estiu?? Jo sóc de les que trigo molt a posar-me morena i potser amb 6 sessions no en tindria prou, però si tens una pell que agafa moreno crec que en tindràs prou. De totes maneres, normalment et donen cremes acelerants del moreno i això potser t'ajuda.
Jo no faré UVA perquè ja ho vaig intentar un cop i em vaig desmaiar a la cabina...

Això si, ja porto fet: peeling i hidratació corporal i facial, neteja facial i em falta fer oxigenació i algo que es diu MC (que es veu que dona il.luminació a la pell... no sé...coses del pack de núvia de l'estètica :P)

moltes gràcies per la teva resposta, Sílvia!!! Normalment sí que agafo coloret de seguida, però sóc bastant blanqueta de pell (bé, el primer dia sempre em cremo, jeje). Els vull fer perquè sinó estic molt pàlida... Ostres, sí que fas coses tu!!! Jo no en faré tantes.. Neteja de cutis i raigs UVA :p
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: verito » dc. abr. 25, 2012 7:28 pm

Q guay
Imatge
verito

Entrades: 162
Membre des de: dt. juny 14, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. abr. 25, 2012 9:18 pm

Al final només em faré la neteja de cutis... i pel que fa a l'escapadeta de cap de setmana amb la sessió d'SPA ja veurem si la podem fer, perquè tenim tantes coses pendents encara... que no sé, no sé...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: MoFLeTeS » dc. abr. 25, 2012 9:20 pm

jemima ha escrit:Pues yo creo que unos días antes me haré un peeling o limpieza de cutis (a mi novio tampoco le hiría mal.. ¿lo hacen para chicos también, no?) y también me gustaría ponerme morenita... ¿Alguna de vosotras sabe cómo se lllama este tratamiento que te rocían con una sustancia y te pones morena? ¿es mejor o más bueno que los UVA?

Yo no he tenido muy buena experiencia... pero me lo hice hace 2 años... quizás la cosa ha evolucionado.... es como un "spray", que te tiñen.... pero tranquila que no se va facilmente... a excepción de que sudes un poquillo.... siendo la novia, yo apuntaría más a los UVA de toda la vida... ::0ov0o::
Imatge
MoFLeTeS

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 12:01 am

Yo haré UVa de toda la vida y poquitas sesiones... solo que me de un poco de tono... no mucho!!
¿cuantas son recomendables?
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 6:15 am

Jenny30 ha escrit:Yo haré UVa de toda la vida y poquitas sesiones... solo que me de un poco de tono... no mucho!!

Mira Jenny, jo sóc bastant blanqueta, però amb sis sessions ja he agafat color! Això ja no aniràs veient en funció de com et vagi pujant el to... però unes 10 sol ser la mitjana.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. abr. 26, 2012 12:52 pm

jemima ha escrit:moltes gràcies per la teva resposta, Sílvia!!! Normalment sí que agafo coloret de seguida, però sóc bastant blanqueta de pell (bé, el primer dia sempre em cremo, jeje). Els vull fer perquè sinó estic molt pàlida... Ostres, sí que fas coses tu!!! Jo no en faré tantes.. Neteja de cutis i raigs UVA :p

Jajajaj!! Si què faig coses si! I això que al principi deia que no en faria gaires, però el pack me'l a regalal la meva mare i deu voler que vagi estupendissima!!! XD

Jenny, com et va el tractament per l'acné?? Al final no és el mateix que el de la meva amiga, però fa dies que no comentes com va... Encara estàs amb els efectes secundaris?
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 1:19 pm

Olguiky ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Yo haré UVa de toda la vida y poquitas sesiones... solo que me de un poco de tono... no mucho!!

Mira Jenny, jo sóc bastant blanqueta, però amb sis sessions ja he agafat color! Això ja no aniràs veient en funció de com et vagi pujant el to... però unes 10 sol ser la mitjana.

Estic fent el tractament amb isdiben i ara de sol res de res... fins que no el acabi... així que a veure quan temps tinc i les sessions que em dona temps de fer!! jo no sóc molt blanqueta!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 1:21 pm

Sílvia26 ha escrit:
jemima ha escrit:moltes gràcies per la teva resposta, Sílvia!!! Normalment sí que agafo coloret de seguida, però sóc bastant blanqueta de pell (bé, el primer dia sempre em cremo, jeje). Els vull fer perquè sinó estic molt pàlida... Ostres, sí que fas coses tu!!! Jo no en faré tantes.. Neteja de cutis i raigs UVA :p

Jajajaj!! Si què faig coses si! I això que al principi deia que no en faria gaires, però el pack me'l a regalal la meva mare i deu voler que vagi estupendissima!!! XD

Jenny, com et va el tractament per l'acné?? Al final no és el mateix que el de la meva amiga, però fa dies que no comentes com va... Encara estàs amb els efectes secundaris?

Uf, wapi... he estat uns dies amb uns dies d'abandonar el tractament,... plorant i tot... em va baixar les defenses molt i em va agafar de tot... dolors musculars, els llavis amb unes grietes que tela...molt malament... pero demà acabo la primera caixeta i aquests dies ho porto millor!!! Gràcies per preguntar!!
Jenny30

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. abr. 26, 2012 1:29 pm

A mi em fa una por lo dels raigs uva.... és que soc blanqueta de pell i a part tinc la pell sensible. Al mínim cop, blau que em surt!

Com em caso a l'octubre, a lo millor aprofito anar a l'agost si no cada dia cada 2 dies a la piscina a intentar agafar una mica de color perque ara em costa molt més que quan era petita! jejejeje
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 1:41 pm

gemma_sergio ha escrit:A mi em fa una por lo dels raigs uva.... és que soc blanqueta de pell i a part tinc la pell sensible. Al mínim cop, blau que em surt!

Jo també sóc com tu, blanqueta i al mínim cop, morat al canto! Però les tres vegades que he fet UVA no he tingut cap problema. Això sí, sense passar-se... que no he fet gaires sessions. Només per trencar una mica el color!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. abr. 26, 2012 1:45 pm

Jenny30 ha escrit:Uf, wapi... he estat uns dies amb uns dies d'abandonar el tractament,... plorant i tot... em va baixar les defenses molt i em va agafar de tot... dolors musculars, els llavis amb unes grietes que tela...molt malament... pero demà acabo la primera caixeta i aquests dies ho porto millor!!! Gràcies per preguntar!!

Me'n alegro que ho portis millor!!! Poster nel teu cos necessitava acostumar-s'hi!! A veure que passa amb la segona caixeta, però segur que el teu cos ja s'hi ha acostumat!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 1:47 pm

No sé si és ben bé un tractament preboda... però avui vaig al dentista a fer-me una neteja de boca... I JA ESTIC DELS NERVIS!!! Mira que sóc gran i encara em fa por el dentista!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. abr. 26, 2012 1:50 pm

Olguiky ha escrit:No sé si és ben bé un tractament preboda... però avui vaig al dentista a fer-me una neteja de boca... I JA ESTIC DELS NERVIS!!! Mira que sóc gran i encara em fa por el dentista!!!

Jajaja!! Si que es pot considerar pre-boda!! Fins hi tot el somriure ha de ser blanc radiant!!! I sobre la por al dentista, amb això ja no et puc ajudar perquè jo també sóc una cagada!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 1:51 pm

Olguiky ha escrit:No sé si és ben bé un tractament preboda... però avui vaig al dentista a fer-me una neteja de boca... I JA ESTIC DELS NERVIS!!! Mira que sóc gran i encara em fa por el dentista!!!

jejjejee... es clar... es per tu i perque tinguis la boca molt bé para el teu casament!! si, es que als dentistes hi ha que tenir por... però ja veuràs que es un moment i no fa mal... desprès ens expliques com ha anat...
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 1:59 pm

Jenny30 ha escrit:

jejjejee... es clar... es per tu i perque tinguis la boca molt bé para el teu casament!! si, es que als dentistes hi ha que tenir por... però ja veuràs que es un moment i no fa mal... desprès ens expliques com ha anat...

Això que sigui un moment no ho tinc tan clar... a mi segur que se'm farà etern!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat