Autor: Olguiky » dc. març 21, 2012 9:26 pm
Autor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 9:37 pm
Autor: jemima » dc. abr. 25, 2012 1:47 pm
Autor: Sílvia26 » dc. abr. 25, 2012 1:57 pm
jemima ha escrit:Hola, noies!! Creieu que n'hi ha prou amb 6 sessions d'UVA de 10 minuts cadascuna per estar una mica morena? O és poc?
Autor: jemima » dc. abr. 25, 2012 6:30 pm
Sílvia26 ha escrit:jemima ha escrit:Hola, noies!! Creieu que n'hi ha prou amb 6 sessions d'UVA de 10 minuts cadascuna per estar una mica morena? O és poc?
Depen de la teva pell... Afages aviat el moreno a l'estiu?? Jo sóc de les que trigo molt a posar-me morena i potser amb 6 sessions no en tindria prou, però si tens una pell que agafa moreno crec que en tindràs prou. De totes maneres, normalment et donen cremes acelerants del moreno i això potser t'ajuda.
Jo no faré UVA perquè ja ho vaig intentar un cop i em vaig desmaiar a la cabina...
Això si, ja porto fet: peeling i hidratació corporal i facial, neteja facial i em falta fer oxigenació i algo que es diu MC (que es veu que dona il.luminació a la pell... no sé...coses del pack de núvia de l'estètica :P)
Autor: Olguiky » dc. abr. 25, 2012 9:18 pm
Autor: MoFLeTeS » dc. abr. 25, 2012 9:20 pm
jemima ha escrit:Pues yo creo que unos días antes me haré un peeling o limpieza de cutis (a mi novio tampoco le hiría mal.. ¿lo hacen para chicos también, no?) y también me gustaría ponerme morenita... ¿Alguna de vosotras sabe cómo se lllama este tratamiento que te rocían con una sustancia y te pones morena? ¿es mejor o más bueno que los UVA?
Autor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 12:01 am
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 6:15 am
Jenny30 ha escrit:Yo haré UVa de toda la vida y poquitas sesiones... solo que me de un poco de tono... no mucho!!
¿cuantas son recomendables?
Autor: Sílvia26 » dj. abr. 26, 2012 12:52 pm
jemima ha escrit:moltes gràcies per la teva resposta, Sílvia!!! Normalment sí que agafo coloret de seguida, però sóc bastant blanqueta de pell (bé, el primer dia sempre em cremo, jeje). Els vull fer perquè sinó estic molt pàlida... Ostres, sí que fas coses tu!!! Jo no en faré tantes.. Neteja de cutis i raigs UVA :p
Autor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 1:19 pm
Olguiky ha escrit:Jenny30 ha escrit:Yo haré UVa de toda la vida y poquitas sesiones... solo que me de un poco de tono... no mucho!!
¿cuantas son recomendables?
Mira Jenny, jo sóc bastant blanqueta, però amb sis sessions ja he agafat color! Això ja no aniràs veient en funció de com et vagi pujant el to... però unes 10 sol ser la mitjana.
Autor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 1:21 pm
Sílvia26 ha escrit:jemima ha escrit:moltes gràcies per la teva resposta, Sílvia!!! Normalment sí que agafo coloret de seguida, però sóc bastant blanqueta de pell (bé, el primer dia sempre em cremo, jeje). Els vull fer perquè sinó estic molt pàlida... Ostres, sí que fas coses tu!!! Jo no en faré tantes.. Neteja de cutis i raigs UVA :p
Jajajaj!! Si què faig coses si! I això que al principi deia que no en faria gaires, però el pack me'l a regalal la meva mare i deu voler que vagi estupendissima!!! XD
Jenny, com et va el tractament per l'acné?? Al final no és el mateix que el de la meva amiga, però fa dies que no comentes com va... Encara estàs amb els efectes secundaris?
Autor: gemma_sergio » dj. abr. 26, 2012 1:29 pm
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 1:41 pm
gemma_sergio ha escrit:A mi em fa una por lo dels raigs uva.... és que soc blanqueta de pell i a part tinc la pell sensible. Al mínim cop, blau que em surt!
Autor: Sílvia26 » dj. abr. 26, 2012 1:45 pm
Jenny30 ha escrit:Uf, wapi... he estat uns dies amb uns dies d'abandonar el tractament,... plorant i tot... em va baixar les defenses molt i em va agafar de tot... dolors musculars, els llavis amb unes grietes que tela...molt malament... pero demà acabo la primera caixeta i aquests dies ho porto millor!!! Gràcies per preguntar!!
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 1:47 pm
Autor: Sílvia26 » dj. abr. 26, 2012 1:50 pm
Olguiky ha escrit:No sé si és ben bé un tractament preboda... però avui vaig al dentista a fer-me una neteja de boca... I JA ESTIC DELS NERVIS!!! Mira que sóc gran i encara em fa por el dentista!!!
Autor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 1:51 pm
Olguiky ha escrit:No sé si és ben bé un tractament preboda... però avui vaig al dentista a fer-me una neteja de boca... I JA ESTIC DELS NERVIS!!! Mira que sóc gran i encara em fa por el dentista!!!
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 1:59 pm
Jenny30 ha escrit:Olguiky ha escrit:No sé si és ben bé un tractament preboda... però avui vaig al dentista a fer-me una neteja de boca... I JA ESTIC DELS NERVIS!!! Mira que sóc gran i encara em fa por el dentista!!!
jejjejee... es clar... es per tu i perque tinguis la boca molt bé para el teu casament!! si, es que als dentistes hi ha que tenir por... però ja veuràs que es un moment i no fa mal... desprès ens expliques com ha anat...