BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Airuna85 » dv. ago. 19, 2011 5:57 pm

Nosaltres també ens hem decidit per la Dida, la qualitat del menjar és fantàstica i el tracte és exel·lent, tot molt fi.
Airuna85

Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 19, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: Abril20 » ds. ago. 27, 2011 1:10 pm

Noies!!! Que ja s'acosta el setembre!! Ja teniu hora per anar a mirar vestits??!!! Jo aviat començaré!! Em sembla que em costarà una mica... Bufffffffffffff Però amb il·lusió, sobretot!! ;)
Abril20

Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

EntradaAutor: ermesenda » dg. ago. 28, 2011 10:10 pm

Abril20 ha escrit:Noies!!! Que ja s'acosta el setembre!! Ja teniu hora per anar a mirar vestits??!!! Jo aviat començaré!! Em sembla que em costarà una mica... Bufffffffffffff Però amb il·lusió, sobretot!! ;)

Hola!!! doncs jo encara esperaré una mica més, potser cap allà l'octubre que ja tindran la colecció completa....
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: alohha » dl. ago. 29, 2011 1:24 pm

Jo també esperaré a l' octubre. Avui he passat per Pronovias i he agafat el llibre amb la nova col.lecció i ara ha tinc els tres (Aire, Rosa Clará i Pronovias).
Ara és qüestió d'esperar una mica perqué fer-ho ara, jo que hem caso a l'Agost, me sembla massa aviat. A mitats de setembre començaré a trucar per demanar hores per l'octubre i així sembla que se'm farà més curt.. :)
Imatge
alohha
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: Abril20 » dl. ago. 29, 2011 10:52 pm

Hola noies!!
Sabeu algun lloc de lleida que facin figures de nuvis personalitzats??

Gràcies!!
Abril20

EntradaAutor: ermesenda » dt. ago. 30, 2011 9:21 am

Abril20 ha escrit:Hola noies!!
Sabeu algun lloc de lleida que facin figures de nuvis personalitzats??

Gràcies!!

home jo crec que a l'Artfang sí que en fan, el que passa és que són caretes m'han dit...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Abril20 » dt. set. 13, 2011 9:27 pm

Hola lleidatanes!!

Això està molt parat!! El cap de setmana passat ja vaig començar amb els vestits. Em van acollonir una mica perquè diu que per finals d'octubre ja ho hauria de tenir clar perquè tarda 5 o 6 mesos . I tinc un embolic!!! A veure quan puc anar als altres llocs i em decideixo! I vosaltres com ho teniu???

Molts petons, noies!!
Abril20

EntradaAutor: ermesenda » dt. set. 13, 2011 10:32 pm

Abril20 ha escrit:Hola lleidatanes!!

Això està molt parat!! El cap de setmana passat ja vaig començar amb els vestits. Em van acollonir una mica perquè diu que per finals d'octubre ja ho hauria de tenir clar perquè tarda 5 o 6 mesos . I tinc un embolic!!! A veure quan puc anar als altres llocs i em decideixo! I vosaltres com ho teniu???

Molts petons, noies!!

Holaaaa!!!

escolta què dius!!, això et van dir??? doncs si jo encara no he mirat res!! què fort...doncs m'hauré de posar les piles, gràcies per avisar...

ens seguim per aki
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Abril20 » ds. set. 17, 2011 11:52 pm

Això és el que em van dir. Nosaltres ens casem a l'abril. Així que no em puc despistar gaire!!

Ciao!!
Abril20

EntradaAutor: ermesenda » dg. set. 18, 2011 12:26 pm

Abril20 ha escrit:Això és el que em van dir. Nosaltres ens casem a l'abril. Així que no em puc despistar gaire!!

Ciao!!

Ah!!! bueno si et cases a l'abril ho entenc....jo tinc més temps, fins al setembre....
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Abril20 » ds. oct. 01, 2011 10:25 am

Hola noies!!

Com va tot?? Jo encara estic amb la búsqueda del vestit!!
Una pregunta. Vosaltres heu sentit a parlar d'un grup de música per l'esglèsia que es diu Syrinx??? És que estic entre aquests i l'escola de música de lleida de Pons i Roselló. Era per si algú els havia escoltat en alguna boda.

Moltes gràcies!
Abril20

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » ds. oct. 01, 2011 5:45 pm

Buenas, hoy me han confirmado que estaremos en la fira de Lleida!!!estaremos con Guia nupcial y casi seguro que con sorpresas.
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: ermesenda » ds. oct. 01, 2011 7:12 pm

Abril20 ha escrit:Hola noies!!

Com va tot?? Jo encara estic amb la búsqueda del vestit!!
Una pregunta. Vosaltres heu sentit a parlar d'un grup de música per l'esglèsia que es diu Syrinx??? És que estic entre aquests i l'escola de música de lleida de Pons i Roselló. Era per si algú els havia escoltat en alguna boda.

Moltes gràcies!

Hola Abril20!!!

doncs jo aviat començo la meva ruta vestidil, concretament dissabte que ve, em fa molta il·lusió posar-me per primer cop un vestit de núvia..que guai!!!

doncs jo no he sentit ni el grup ni l'escola de música a cap boda de les que he anat així que no et puc aconsellar, em sap greu...si me n'entero d'algú que els conegui o els hagi sentit ja t'informaré...

a veure si tens sort i aviat trobes el teu vestit!!!

seguim en contacte...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Abril20 » dg. oct. 02, 2011 9:45 pm

Holaaaaaaa!!

Jo ja he anat a Rosa Clarà, Aire i Pronovias. Dissabte que ve vaig al Cymbeline i tornaré a Pronovias i Rosa Clarà pq ja em vull decidir. Ja veuràs que fa molta il·lusió posar-se el vestit. És molt xulo!!! I a més a més, compartir-ho amb la gent que estimes!! Sort!!! ;)
Abril20

EntradaAutor: alohha » dv. oct. 07, 2011 4:26 pm

Ja tinc vestit!!!! ha sigut com diuen: el primer que dius "es aquest", es el que et quedes. Després tots els compares amb aquell i, almenys en el meu cas, cap me va agradar tant. L'he comprat a AIRE i estic encantadíssima!! >.-<:
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: ermesenda » dg. oct. 09, 2011 10:27 am

alohha ha escrit:Ja tinc vestit!!!! ha sigut com diuen: el primer que dius "es aquest", es el que et quedes. Després tots els compares amb aquell i, almenys en el meu cas, cap me va agradar tant. L'he comprat a AIRE i estic encantadíssima!! >.-<:

Moltes felicitats!!!
la veritat és que fa molta il·lusió...jo ahir vaig començar la ruta de botigues i és genial, quan et posen el primer vestit és flipant, és una sensació indescriptible, jo no m'ho creia...però encara tinc que mirar més...poc a poc.
Quan et cases tu??? Jo al setembre...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: ermesenda » dg. oct. 09, 2011 10:33 am

Hola noies!!!

com ho porteu??? jo estic molt contenta ja que ahir vaig començar a mirar vestits i la sensació és una passada, em vaig sentir súper bé, vaig anar a pronovias, molt ben atesa i tot molt bé..però encara em falta anar a tots els altres llocs: cymbeline, rosa clarà i aire..

és super guai la sensació aquesta de provar-te vestits i com et sents, al prinicipi és una mica extrany però després ja t'hi vas trobant....jajajaja, jo m'ho vaig passar molt bé i vaig disfrutar molt. M'imaginava molt el meu dia i sobretot amb un dels vestits que no sé si potser al final serà el "meu" vestit perquè m'hi sentia molt rebé i a la meva mare i germana también els va encantar...no sé ja tinc ganes de continuar amb la resta de botigues però encara hauré d'esperar una mica..
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: saralleida » dt. oct. 11, 2011 10:45 am

Hola!!!
que tal totes? jo sóc nova aquí i la veritat que fa goig poder parlar-ne d'aquest gran moment amb totes.
Jo hem caso el 21 de Juliol de 2012, però com aquell que diu ja ho ting casi tot. Si necesiteu res ja ho sabeu.
Petonets!
:-)0(-: :-)0(-: ::love:: ::love::
saralleida

Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 11, 2011 10:36 am

EntradaAutor: saralleida » dt. oct. 11, 2011 11:04 am

Bones!!!
jo tenia molt clar que hem volia casar a la Boscana, per a comparar vaig anar al palau de margalef i el tracte que vaig rebre hem va semblar vergonyós, perque un dia així, que pagues un dineral al menys un mínim d'atenció i no 8 minuts de rellotge com vam estar (després d'agafar cita). En canvi a La Boscana, felicito el tracte que vaig rebre, tant del Jordi com del senyor Ramon, perfecte!!!
Si que el preu pot ser una mica més elevat però mereix la pena!
D'un altre restaurant que m'han parlat molt bé, es COM A TAULA, diuen que molt bé!

Petonets! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
saralleida

Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 11, 2011 10:36 am

EntradaAutor: ermesenda » dt. oct. 11, 2011 2:03 pm

saralleida ha escrit:Hola!!!
que tal totes? jo sóc nova aquí i la veritat que fa goig poder parlar-ne d'aquest gran moment amb totes.
Jo hem caso el 21 de Juliol de 2012, però com aquell que diu ja ho ting casi tot. Si necesiteu res ja ho sabeu.
Petonets!
:-)0(-: :-)0(-: ::love:: ::love::

Hola Sara!!

doncs benvinguda i felicitats!!!

Ja ens anirem veient per aki...
Imatge [/url]
ermesenda

AnteriorSegüent