SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

El millor any de la nostra vida!

Re: SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

EntradaAutor: Margarida » dl. oct. 08, 2012 10:45 am

Jajajjaa Juli molt bo lo de la hogera.... a mi m'es igual... de fet totes tenim tetes i cul mes gran o mes petit.... jo lo de canviar-nos ho veig fàcil, fem un tren i ens cordem mutuament els vestits... jajajaja

El lloc m'es indiferent sempr ei quan no hem feu fer mes de dues hores de camí.... perque si anessim cap al Montseny... el bosc pot estar macu... bueno ja direu quelcom!.
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: lilul » dl. oct. 08, 2012 10:46 am

Noe-- ha escrit:Viendo que Can Ribas parece que gusta bastante (en general) ¿por qué no preguntamos ya si puede ser? Porque quizá le estamos dando vueltas y nos dicen directamente que no y se acabó el tema.

Tens tota la rao del mon! Primer preguntem a veure si ens deixen, i si no, sempre es pot buscar alguna caseta rural que proposa la promisa1, que tingui jardins i que sigui mona i barata... no?

Tinc un altre punt en contra de la platjeta: si estem a Can Ribas (o similar) tambe podem demanar que ens preparin uns cafes amb llet ben calentons i ens anem escalfant entre foto i foto!

Juli, per lo que dius de la calor, si tu a l'estiu ho passes la meitat de malament que jo a l'hivern, de veritat que et planyo. Tinc una amiga que es com tu i sempre diem lo mateix, que a l'hivern m'hauria ella de passar de la seva calor i a l'estiu jo li hauria de passar la meva frescor...

Jo ja se que tinc un problema, si no ho nego! Estic disposada a fer-ho, i gelar-me una mica, pero amb uns minims de confortabilitat perfavorsiusplau. A mi si hi ha un lloc calento on canviar-se, una estufa de tant en tant... i a mes hi posem una beguda calenta, crec que ho podria suportar!

Algu posa l'enquesta???
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: floreta01 » dl. oct. 08, 2012 10:53 am

Lilul, Això dels termos también ho havia pensat però portar-los nosaltres, a Can Ribas ens ho hauran de fer ells, que sino serà en plan de càmping i segur que no ens deixen jaja.

Jo estic a la feina i em vaig escaquejant...no puc...

A veure si tenim alguna forera que sàpiga com es fa i votem totes.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Juli » dl. oct. 08, 2012 11:07 am

El tema enquesta creo que solo lo puede hacer quien creo el tema o, sino me equivoco habria que crear un nuevo tema, no se si en un tema ya abierto se puede hacer...

Por otro lado, floreta, qué es eso de entrevista para guianupcial?? yo digo qe si a todo!!!! :-///: :-///:
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: floreta01 » dl. oct. 08, 2012 11:24 am

Juli ha escrit:El tema enquesta creo que solo lo puede hacer quien creo el tema o, sino me equivoco habria que crear un nuevo tema, no se si en un tema ya abierto se puede hacer...

Por otro lado, floreta, qué es eso de entrevista para guianupcial?? yo digo qe si a todo!!!! :-///: :-///:

Juli,
Mira, t'enganxo el que he escrit una micona més amunt sobre ho de l'entrevista de Guia Nupcial! ;-)

Per cert no us ho havia comentat, pq vaig veure que hi havia una mica de baixón. Vaig parlar amb en Toni de Guianupcial (el conec d'altres coses) i li vaig dir que encara era només una idea però que teniem intenció de fer la sessió de fotos i que si podiem fer alguna col.laboració. jo anava més de cara a jalar o alguna cosa així, em va oferir de portar un càmera a fer una entrevista d'aquelles del Guianupcial TV. Potser amb aquesta excusa a Can Ribas li pugui interessar més per la repercussió. Al final a ells els interessarà posar-ho al blog, a la web, al facebook... Tothom hi hauria d'estar d'acord.

A veure que en penses.

floreta01

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 08, 2012 11:28 am

Yo decía una encuesta como la que planteó Olguiky. Voy a ver si descubro cómo se hace... Si consigo hacerlo, ¿qué sitios propongo?

- Playa (¿en general?)
- Can Ribas
- Estudio
- Montaña (Montseny)

¿Nos quedamos con estos cuatro sitios?
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Margarida » dl. oct. 08, 2012 11:31 am

Noe-- ha escrit:Yo decía una encuesta como la que planteó Olguiky. Voy a ver si descubro cómo se hace... Si consigo hacerlo, ¿qué sitios propongo?

- Playa (¿en general?)
- Can Ribas
- Estudio
- Montaña (Montseny)

¿Nos quedamos con estos cuatro sitios?

ok! :-)ok:
Imatge
Margarida

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 08, 2012 11:32 am

Creo que la web esa es sólo para planificar día.
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dl. oct. 08, 2012 11:43 am

Noe-- ha escrit:Creo que la web esa es sólo para planificar día.

Perfectes els 4 llocs.
I un doodle d'aquests? ns si només són dates...

floreta01

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. oct. 08, 2012 11:58 am

Noies, per aquelles casualitats em vaig trobar amb un post d'una web d'un equip de Wedding Planners, que precisament ensenyen una sessió de fotos de noies (són bloggers) vestides de núvia!!!! Us deixo l'enllaç i algunes fotos xq ho veieu bé:
http://www.presumedeboda.com/tc3d-la-gr ... -3a-parte/

113.jpg.jpeg

27.jpg.jpeg

62.jpg.jpeg

82.jpg.jpeg

Per cert, pel que vaig veure també van fer anar un càterig i una barra de begudes que sembla que hi siguin com a col·laboració, és a dir, a canvi de promocionar-los, tal com voleu proposar a Can Ribas amb el lloc.

92.jpg.jpeg

172.jpg.jpeg

142.jpg.jpeg

Al link veureu alguna foto més!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
MMM_M3
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. oct. 08, 2012 12:01 pm

Ara m'he donat compte que aquesta era la tercera part de la sessió de fotos vestides de núvies, us passo la primera i la segona part:

http://www.presumedeboda.com/tc3d-la-gr ... -2a-parte/

http://www.presumedeboda.com/tc3d-la-gr ... -1a-parte/
MMM_M3

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: lilul » dl. oct. 08, 2012 12:12 pm

ualaaaa, pues si Can Ribas s'estires seria molongui total!
caram! que se li pot fer una propanganda gratix, tu!

per cert, i jo continuo amb la meva obsessio particular... aquest blog esta fet del juny, i es veu per les fotos que era en epoca de caloreta! que a nantros ens constara mes posar amb tanta alegria en l'exterior!!!

ja em veig portant calentadors... :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 08, 2012 12:29 pm

Uauuu! qué fotos más chulas!! Y cuantas chicas! No creo que seamos capace de juntarnos tantas...
Sobre Can Ribas, yo, con que nos dejen hacer allí las fotos de manera gratuita, ya me daría con un canto en los dientes...
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dl. oct. 08, 2012 2:18 pm

Brutals les fotos, els hi passo als meus compis.

Esperem a demà que hagi parlat més gent sobre el tema fotos per enviar mail a Can Ribas?

floreta01

EntradaAutor: Olguiky » dl. oct. 08, 2012 3:34 pm

Mare meva com ha crescut aquest post! He estat una mica desconnectada aquest cap de setmana (hem tingut amics a sopar dissabte i hem estat fora tot el diumenge) i tot just ara m'he posat al dia.

A veure, personalment no és pas que em motivi gaire Can Ribas. Moltes de vosaltres us hi heu casat i hi teniu un vincle especial. Però per a mi, anar-me a fer fotos en un restaurant que no hi tinc cap lligam... se'm fa una mica estrany. El tema de la platja és preciós, però hi ha el problema de la fred. Per tant, és bo que el descartem.

A mi hi ha una opció que heu dit i que m'ha encantat que és buscar algun lloc bonic de Barcelona. El parc Güell, per exemple, podria donar molt de joc. Els colors i les formes serien un marc molt bonic. I amb el blanc dels vestits ressaltarà molt.

Sempre diuen que a Barcelona la temperatura sempre és una mica més alta...

El tema de l'estudi a mi no m'acaba de fer el pes... em sembla que donarà molt més joc uns exteriors bonics.

Bé. Anem per feina. Faré una enquesta igual que per triar el dia... M'espero al vespre a fer-la. Posaré aquests i si algú vol afegir-hi alguna coseta més que m'ho digui.

- Playa (¿en general?)
- Can Ribas
- Estudio
- Montaña (Montseny)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. oct. 08, 2012 3:35 pm

Ah, me n'oblidava... Margarita i Laura, penseu en mi a l'hora de compartir cotxe!!!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Ely85 » dl. oct. 08, 2012 4:23 pm

Guapasssssssssssss !!!!!!!!!!!

Primero de todo dar las gracias a Laia por toda la implicación k esta haciendo !!!!!!!!!! A Olguiky por las listas !!!!!!!!! Y a Noe por contar conmigo guapi !!!!!!!!!!!

Ya sabes k esta semana no me he podido conectar al foro y he ido cnt a los whassaps... conmigo contar, ya he puesto los días k puedo.... intentaré ver si encuentro alguna foto para aportar ideas pero he alucionado cuando he visto el post con 7 páginas.... he pensado uohhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! Pues si k me he perdidooooooo !!!!!!!! Jejejejeje !!!!!!!!

Lo de Can Ribas me parece bien, pero a mi creo k me pilla lejos... no se me gusta la idea pero tengo k estudiar la manera de como ir... o convencer a Pedro para k me lleve... tengo el carnet de conducir... pero como k hace mas de 5 años k no conduzco.... por otros temas k no vienen al caso.... no os voy a rayar ahora... asi k no se.... ya pensaré algo.

Por lo de guia nupcial, o el blog de Can Ribas tampoco tengo ningún inconveniente !!!!! Todo :-)ok:

Por cierto sabeis k estamos todas locas ???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Pero lo k nos podemos llegar a reír !!!!!!!! Jejejejeje !!!!!!
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: floreta01 » dl. oct. 08, 2012 4:33 pm

Ely85 ha escrit:Guapasssssssssssss !!!!!!!!!!!

Primero de todo dar las gracias a Laia por toda la implicación k esta haciendo !!!!!!!!!! A Olguiky por las listas !!!!!!!!! Y a Noe por contar conmigo guapi !!!!!!!!!!!

Ya sabes k esta semana no me he podido conectar al foro y he ido cnt a los whassaps... conmigo contar, ya he puesto los días k puedo.... intentaré ver si encuentro alguna foto para aportar ideas pero he alucionado cuando he visto el post con 7 páginas.... he pensado uohhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! Pues si k me he perdidooooooo !!!!!!!! Jejejejeje !!!!!!!!

Lo de Can Ribas me parece bien, pero a mi creo k me pilla lejos... no se me gusta la idea pero tengo k estudiar la manera de como ir... o convencer a Pedro para k me lleve... tengo el carnet de conducir... pero como k hace mas de 5 años k no conduzco.... por otros temas k no vienen al caso.... no os voy a rayar ahora... asi k no se.... ya pensaré algo.

Por lo de guia nupcial, o el blog de Can Ribas tampoco tengo ningún inconveniente !!!!! Todo :-)ok:

Por cierto sabeis k estamos todas locas ???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Pero lo k nos podemos llegar a reír !!!!!!!! Jejejejeje !!!!!!

Eli guapa on vius? I un bus de línea o algo?
Va que segur que t'ho pots muntar!!

floreta01

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 08, 2012 5:21 pm

Por ir hasta allí no hay problema, yo te llevo. A mi personalmente me gusta Can Ribas porque me casé allí, pero cualquier otro restaurante del mismo tipo me va bien! Quiero decir, que en lo que más pienso es en tener donde ir al lavabo, donde cambiarnos, donde lilul se pueda guardar del frío... que en otra cosa.

La opción del fotos por Barcelona no me acaba de convencer. Es verdad que, por ejemplo, el Parque Güell es muy bonito, pero está siempre lleno de gente. El problema máximo (para mi) es el de siempre, ¿dónde nos cambiamos? ¿Hacemos un corrillo? No sé... Preferiría un sitio un poquito apartado del "público".
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: Ely85 » dl. oct. 08, 2012 6:01 pm

Noe-- ha escrit:

Por ir hasta allí no hay problema, yo te llevo. A mi personalmente me gusta Can Ribas porque me casé allí, pero cualquier otro restaurante del mismo tipo me va bien! Quiero decir, que en lo que más pienso es en tener donde ir al lavabo, donde cambiarnos, donde lilul se pueda guardar del frío... que en otra cosa.

La opción del fotos por Barcelona no me acaba de convencer. Es verdad que, por ejemplo, el Parque Güell es muy bonito, pero está siempre lleno de gente. El problema máximo (para mi) es el de siempre, ¿dónde nos cambiamos? ¿Hacemos un corrillo? No sé... Preferiría un sitio un poquito apartado del "público".

Para mi también pienso lo mismo.... k para cambiarnos tela.... y te tienen k ayudar por narices.... xq sin pensar mucho... ninguna nos podemos abrochar..... jejejejeje

Si ya me lo montaria para ir donde seaaaaaaaaaa !!!!!!!! Y gracias igualmente por ofrecerte Noeeeee !!!!!!!!!!
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants