Autor: laureta85 » dt. abr. 24, 2012 8:52 am
Autor: Jenny30 » dt. abr. 24, 2012 9:08 am
laureta85 ha escrit:El fondant el venen fet a algunes tendes especialitzades! N'hi ha de varis colors, o si compres el de color blanc el pots tenyir amb colorants en pasta! Pels macarons vaig veure l'altre dia que venien una mena de sabates de silicona del lekue amb la mida que els havies de fer i que no s'enganxessin pero si mires a Internet hi ha gent que els fa directament a paper del forn i amb llapis s'ho feia unes rodones totes iguals per fer-los tots de la mateixa mida! Nuse...potser compro la safata pero deu ser carilla...
Autor: cristina_raul » dt. abr. 24, 2012 9:33 am
promisa1 ha escrit:Mirar, os pongo la información que puso una forera el año pasado y fotos:
Hola! Soy una novia del 2010, os informo de la tienda de Santa Coloma, muy recomendable por precio, variedad... es como un Condis solo de chuches. Tambien tienen conos para niños (incluso uno gigante que vale 14 € enooormeeee), piñatas, frutos secos, aceitunas, pasteles de chuches muy chulos, piruletas de nubes, mini ramos de nubes que son un puntazo para las amigas, o las niñas... en fin, de todo... El unico problema, te vuelves loco para escoger...
Buen, que me lio, os dejo los datos:
OÑATE
TLF 934 665 248 Calle Baro 14
horario de lunes a viernes de 8 a 14 y de 16-19 horas ( no abren los findes y agosto esta cerrado todo el mes)
Os dejo alguna fotillo para que os hagais una idea...
Suerte a todas!!
Autor: **DESI y DAVID** » dt. abr. 24, 2012 9:34 am
Autor: MMM_M3 » dt. abr. 24, 2012 10:25 am
Jenny30 ha escrit:laureta85 ha escrit:El fondant el venen fet a algunes tendes especialitzades! N'hi ha de varis colors, o si compres el de color blanc el pots tenyir amb colorants en pasta! Pels macarons vaig veure l'altre dia que venien una mena de sabates de silicona del lekue amb la mida que els havies de fer i que no s'enganxessin pero si mires a Internet hi ha gent que els fa directament a paper del forn i amb llapis s'ho feia unes rodones totes iguals per fer-los tots de la mateixa mida! Nuse...potser compro la safata pero deu ser carilla...
Gràcies per la info!! jo ja he començat a comprar algunes coses per la meva taula. si que tinc clar que vull "tarrets" de diferents formes i mides... Els macarons aquests com es fan, alguna recepta fiable? ahir vaig fer galetes de sant jordi amb glasa... per ser la primera vegada.. desprès os poso foto si voleu!
Autor: Jenny30 » dt. abr. 24, 2012 10:37 am
cristina_raul ha escrit:promisa1 ha escrit:Mirar, os pongo la información que puso una forera el año pasado y fotos:
Hola! Soy una novia del 2010, os informo de la tienda de Santa Coloma, muy recomendable por precio, variedad... es como un Condis solo de chuches. Tambien tienen conos para niños (incluso uno gigante que vale 14 € enooormeeee), piñatas, frutos secos, aceitunas, pasteles de chuches muy chulos, piruletas de nubes, mini ramos de nubes que son un puntazo para las amigas, o las niñas... en fin, de todo... El unico problema, te vuelves loco para escoger...
Buen, que me lio, os dejo los datos:
OÑATE
TLF 934 665 248 Calle Baro 14
horario de lunes a viernes de 8 a 14 y de 16-19 horas ( no abren los findes y agosto esta cerrado todo el mes)
Os dejo alguna fotillo para que os hagais una idea...
Suerte a todas!!
QUE PASADA DE SITIO!!! vamos de cabeza que voy!!! habeis visto los ramos que baratitos?? xiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
Autor: promisa1 » dt. abr. 24, 2012 12:11 pm
Autor: cris&pol » dt. abr. 24, 2012 12:48 pm
Autor: MMM_M3 » dt. abr. 24, 2012 1:01 pm
cris&pol ha escrit:Yo me quiero pasar a ver si este viernes me acerco o sino el lunes que tengo puente, jajajaj!
Si voy ya os contaré chicas!!
Autor: cris&pol » dt. abr. 24, 2012 1:10 pm
MMM_M3 ha escrit:cris&pol ha escrit:Yo me quiero pasar a ver si este viernes me acerco o sino el lunes que tengo puente, jajajaj!
Si voy ya os contaré chicas!!
Siiiiips, y sobretodo saber si vale la pena ir, ya que no todas lo tenemos cerca!
Autor: Jenny30 » dt. abr. 24, 2012 11:46 pm
Autor: spidergi » dc. abr. 25, 2012 5:24 pm
Autor: Jenny30 » dc. abr. 25, 2012 11:56 pm
Olguiky ha escrit:Com t'ho curres Jenny!!!![]()
![]()
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 6:22 am
Jenny30 ha escrit:Olguiky ha escrit:Com t'ho curres Jenny!!!![]()
![]()
He posat el sopar sencer al meu compte enrere!! jejeje!! m'agrada fer cosetes així diferents en dates especials!!! i desprès de quasi 11 anys de relació, segueixo deixant a Rafa amb la boca oberta!!
Ahora que ja se fer la glasa, tinc que anar practicant perque sortin millor!!
Autor: Jenny30 » dj. abr. 26, 2012 11:51 am
Autor: anapau » dt. maig 08, 2012 2:25 pm
Autor: Juli » dt. maig 08, 2012 3:11 pm
Jenny30 ha escrit:Cuando vuelva a probar de hacer otra cosita os lo enseño!!!
Hoy hemos ido a preguntar a una de las tiendas de chuches de Terrassa que os dije y algunos precios son:
-Bolsas de gominolas de 250gr, 7 euros.
-Caja de 100 chupachups ahora mismo 13 euros, pero va variando.
-Kinder Bueno 30 unidades 17 euros.
-Caja de palotes 6 euros.
Autor: jroman » dt. maig 08, 2012 3:17 pm
Autor: jennyglondo » dt. maig 08, 2012 4:31 pm