Perruqueria i pentinats

El millor any de la nostra vida!

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:19 pm

mrociotc ha escrit:Lilul tienes que tener un pelo precioso!! Yo lo tengo todo al contrario que tu, melena por la mitad de la espalda super liso y fino, de color castaño claro!!

Mira estos que he encontrado son muy chulos y con tu pelo tan rizado te quedara precioso.

me encanta este!!!! que xulo! segur que em quedara be, el meu cabell sembla bastant a aquest, pero no tant negre... enlloc de la flor jo hi vull posar una xarxa o reixeta, pero no trobo enlloc el detall. algu sap on puc trobar-ne?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Larci » dv. des. 23, 2011 1:39 am

Hola!! Me caso en Junio del 2012 y todavía no tengo peluquería!! Alguna me podría recomendar una en IGUALADA??? Please, please, please!! Estoy desesperada buscando pero las veo muy caras o directamente no las conozco y no me fío...

Por cierto, me caso el 30 de Junio en Ca n'Alzina :)))) En Rubió.

Muchiiiiiisimas gracias!!!
Larci

Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:40 pm

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 23, 2011 10:49 am

mrociotc ha escrit:Hola mesa pues yo estoy entre estos dos o que se parezcan, pero mas o menos de este estilo. Yo a un que tengo el pelo muy fino la verdad es que tengo muuucha cantidad así que tengo bastante volumen, jeje

Jo, la verdad es que es muy chulo!!! Pero a mí me quedaría sin volumen!!! El moño lo descarto, ni alto ni bajo...
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: ClaraNovia » dv. des. 23, 2011 10:36 pm

Alguien lleva la melana suelta? Es una opción que me estoy planteando. xxkiss::
ClaraNovia

Entrades: 17
Membre des de: dc. set. 21, 2011 11:22 am

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 23, 2011 10:55 pm

Jo yo tambien me planteo la melena suelta pero... Con que? Con alguna onda? Q tipo de adornos? Si alguien puede colgar alguna idea sera bienvenida!!!!
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: julia30 » dt. des. 27, 2011 6:12 pm

Yo prefiero un recogido pequeño, con algún mechón de pelo que caiga por la cara.
julia30

Entrades: 27
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:27 pm

Ostres, doncs jo si us dic la veritat em sembla que em faré pentinar... pel meu futur marit! A l'últim casament que vam anar em va pentinar ell (vamos, em va passar la planxa, però és que amb els meus cabells no es poden fer gaires virgueries, tampoc) i vaig quedar estupendíssima! Els recollits em queden fatal, i tinc els cabells per sobre de les espatlles. Meleneta curta, vaja. Cap idea fàcil de fer?
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 20, 2012 5:29 pm

Can ha escrit:Ostres, doncs jo si us dic la veritat em sembla que em faré pentinar... pel meu futur marit! A l'últim casament que vam anar em va pentinar ell (vamos, em va passar la planxa, però és que amb els meus cabells no es poden fer gaires virgueries, tampoc) i vaig quedar estupendíssima! Els recollits em queden fatal, i tinc els cabells per sobre de les espatlles. Meleneta curta, vaja. Cap idea fàcil de fer?

Reina, el teu futur és un crack! Si al meu li digués que em passés les planxes... mare meva! Potser arribaria calba al casament :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:31 pm

Hahahahaha! Buenooo, un cop es va passar amb la laca i vam haver de fer un reset! Em va deixar que semblava un pinypon!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Però llavors va aprendre la lliçó (menos es más) i perfecte!
Can

EntradaAutor: pispireta » dv. gen. 20, 2012 9:17 pm

Alguna coneix una pelu de confiança a ripollet? Fa poc que visc aqui i encara no conec cap. Tambe estic pensant en no dir q es el meu casament. Anar a fer una prova un dia de l'estil de pentinat q em molaria i si m'agrada repetir el dia eel casament, en plan es la boda d'una amiga....
pispireta
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 10:20 am

Hi ha qui diu que no, però jo no diria mai que és per a un casament. Em sembla que a alguns llocs se'ls escapa el dit cap a la tecla de multiplicar quan senten la paraula "casament".
Can

EntradaAutor: Miriam CH » dl. gen. 23, 2012 8:58 pm

pispireta ha escrit:Alguna coneix una pelu de confiança a ripollet? Fa poc que visc aqui i encara no conec cap. Tambe estic pensant en no dir q es el meu casament. Anar a fer una prova un dia de l'estil de pentinat q em molaria i si m'agrada repetir el dia eel casament, en plan es la boda d'una amiga....

Hola!!! Yo voy a una que esta en la carretera de Barcelona arriba camino al baricentro, no son muy caros, ya te buscare los precios que me dio a mi para la boda. Se llama thabana estilistas esta en cerdanyola pero depende en la zona que vivas de Ripollet te pilla bien. No se, si quieres ir a probar...
Imatge
Oriol y Miriam 1 de Septiembre del 2012¡¡

Ver Fabricación anillos: 2-6-12
Primera Prueba vestido: 29-6-12
Miriam CH
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. ago. 15, 2011 8:26 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dl. gen. 23, 2012 9:09 pm

En mi caso , me han dicho en la peluquería donde normalmente voy que hay un pack de boda que son 250 euros.
Incluye la prueba de peinado ( te hacen diferentes), el peinado de la boda, prueba de maquillaje, el maquillaje de la boda , manicura, pedicura y tratamiento facial.

Que os parece? No es excesivamente caro para lo que hay por ahí y si confias en que te van a dejar bien...

Saludos
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: ninet@ » dt. gen. 24, 2012 9:22 am

Hola noies¡¡¡

Aquí on jo visc han obert una botiga d'estetica es diu mans i més i tenen un pack que està molt bé especial per nuvia i per obertura de la botiga i mhandit que hem mantindrien el preu per al setembre, el problema que veient el que os demanen a vosaltres no sé si enfiar-men..

Son 92€ i mentra ungles de percellana o de gel, proves de maquillatge i maquillatge el dia B i una neteja facial o algú aixi, com ho veieu??
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: mrociotc » dc. gen. 25, 2012 8:15 pm

Hola guapa,

la verdad es que el precio está muy bien!! Piensa que al ser una apertura nueva se tiene que promocionar de alguna manera, yo te aconsejo que como de aquí a septiembre te queda algunos meses pues lo que yo haría es ir hacerme las uñas, higiene facial, etc y así conoces como trabajan. Piensa que la uñas de gel cuestan unos 43 euros, una higiene facial sin tratamiento, solo higiene facial 38€ y maquillaje y prueba te puede salir por unos 70€ al menos esos són los precios que tengo yo aquí donde vivo.

Recomiendo que la higiene facial te la hagas como muy tarde una semana antes de la boda por si te sale algun granito etc poderlo tratar con tiempo!! jejeje y un par de días antes o el día de antes hacerte un tratamiento de vitamina C o oro o platino, te dan mucha luminosidad a la cara y te queda una piel preciosa.

Yo ahora he empezado por tratar mi piel con productos de Kanebo són una pasada y lo estoy notando un montón en mi piel.

Bueno espero haberte ayudado un poquito, jejeje

Besos guapas.
Imatge
mrociotc

Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

EntradaAutor: llunai » dc. gen. 25, 2012 8:52 pm

Hola chicas!!

Por fin tengo claro mi peinado y sera algo asi jeje
Imatge

Ahora necesito una peluqueria cerca y bien de precio, por el valles occ o el baix llobregat sabeis de alguna??
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: mrociotc » dc. gen. 25, 2012 9:03 pm

Me gusta mucho el peinado que has elegido, seguro estarás preciosa!!

Sobre alguna peluquería donde vives lo siento pero me queda un poco lejos y no te puedo ayudar, pero seguro que alguna chica te lee y te hecha una mano para encontrar peluquería!

Un beso.
Imatge
mrociotc

Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 9:38 pm

llunai ha escrit:Hola chicas!!

Por fin tengo claro mi peinado y sera algo asi jeje
Imatge

Ahora necesito una peluqueria cerca y bien de precio, por el valles occ o el baix llobregat sabeis de alguna??

Sí, és molt bonic aquest pentinat! A mi també m'agrada molt... estic entre una cosa així o un semirecollit. Però en tot cas, m'agraden molt aquests pentinats que semblen "despentinats".

Muà
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dc. gen. 25, 2012 9:54 pm

Yo la idea que tengo para mi peinado es este.
Que os parece?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Elisabetgu
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: llunai » dc. gen. 25, 2012 11:39 pm

Me gusta!!! Es un recogido bastante chulo jeje y no se ve el pelo tirante sino que hay mechones sueltos..esta muy bien!! Que vestido llevarás??
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants