Autor: Neni5 » dv. nov. 11, 2011 8:13 am
Autor: rinxols » dv. nov. 11, 2011 8:25 am
Neni5 ha escrit:Son molt originals!! Felicitats! a veure si ens poses més!
El tema dels diners es que per un tema no vam poder donar-li la paga i senyal integra i que Josep va dir que donant-li una part de la reserva ja era suficient i ara li pagarem l'altre part, no es que li pagui més del compte. Jo fins 15 dies abans... res
Autor: rinxols » dv. nov. 11, 2011 8:27 am
Autor: EvaII » dv. nov. 11, 2011 6:20 pm
Neni5 ha escrit:Aps i también hem acabat la pagina web!! a veure que us sembla!! http://www.bodajosepijenni.zankyou.com
ja em direu!
Petons
JesusyBerta ha escrit:Hola wapes!!!
Porto un munt desconectada!!!jijijiji
Veig que aneu molt avançades amb els preparatius...a mi ahir ja em va trucar el fotògraf que d'aquí 2 setmanes ens veiem per veure la maqueta de l'àlbum i donar L'OK!!!
I el video el recollim a finals de mes que m'ha dit que ja estarà.
Bé, us deixo un avanç d'unes fotos que m'ha passat el fotògraf abans de veure l'àlbum:
Autor: Neni5 » dv. nov. 11, 2011 7:11 pm
Autor: rinxols » dv. nov. 11, 2011 7:29 pm
Neni5 ha escrit:De momento solo he hecho barcos me falta ponerle el palillo y la bandera!! Se trata de un palillo redondo en la vela y una banderita en plan triangulo con el nombre, es para ponerlo encima de los platos!!
Autor: EvaII » ds. nov. 12, 2011 10:17 am
Neni5 ha escrit:De momento solo he hecho barcos me falta ponerle el palillo y la bandera!! Se trata de un palillo redondo en la vela y una banderita en plan triangulo con el nombre, es para ponerlo encima de los platos!!
Autor: Neni5 » ds. nov. 12, 2011 7:32 pm
Autor: EvaII » ds. nov. 12, 2011 7:52 pm
Autor: sandy77 » ds. nov. 12, 2011 11:15 pm
Autor: rinxols » dg. nov. 13, 2011 1:01 pm
Neni5 ha escrit:La veritat es que estem molt contents de com estan quedant, a més ens ho passem molt bé! Quant els tingui acabats ja penjare algunes fotitos! y vosaltres feu alguna cosa especial?
Autor: JesusyBerta » dg. nov. 13, 2011 10:01 pm
EvaII ha escrit:Neni5 ha escrit:Aps i también hem acabat la pagina web!! a veure que us sembla!! http://www.bodajosepijenni.zankyou.com
ja em direu!
Petons
Neni muy chula la web! Es super original, seguro que a tus invitados les gusta muchísimo.JesusyBerta ha escrit:Hola wapes!!!
Porto un munt desconectada!!!jijijiji
Veig que aneu molt avançades amb els preparatius...a mi ahir ja em va trucar el fotògraf que d'aquí 2 setmanes ens veiem per veure la maqueta de l'àlbum i donar L'OK!!!
I el video el recollim a finals de mes que m'ha dit que ja estarà.
Bé, us deixo un avanç d'unes fotos que m'ha passat el fotògraf abans de veure l'àlbum:
Berta las fotos impresionantes! Genial! Por cierto cual era vuestro fotógrafo?
Y también me apunto a lo de ver fotos de los marcasitios!! jejejeje
Autor: carolinaherrera » dl. nov. 14, 2011 8:01 pm
Autor: rinxols » dl. nov. 14, 2011 8:06 pm
carolinaherrera ha escrit:Hola a todas!!!
Yo este sabado pasado estuve en can jonc recojiendo las targetas del restaurante para meterlas en las invitaciones... sonia me comento que ahora para navidad se va de viaje que no volvera hasta enero... pero que nos mandara un e-mail a todos. Y respecto a la prueba del menu yo tambien la tengo para marxo asi que creo que nos vamos a ver todas...
Autor: carolinaherrera » dl. nov. 14, 2011 8:17 pm
rinxols ha escrit:carolinaherrera ha escrit:Hola a todas!!!
Yo este sabado pasado estuve en can jonc recojiendo las targetas del restaurante para meterlas en las invitaciones... sonia me comento que ahora para navidad se va de viaje que no volvera hasta enero... pero que nos mandara un e-mail a todos. Y respecto a la prueba del menu yo tambien la tengo para marxo asi que creo que nos vamos a ver todas...
Pues yo también tenia pensado ir a recojer las tarjetas-mapa para que cuando tenga las invitaciones hechas, que seran en breve poder tenerlas listas para repartirlas, pues antes de que se vaya la llamaré para que me las tenga preparadas. Gracias por la informació Carolina!!
Autor: rinxols » dl. nov. 14, 2011 9:56 pm
Autor: EvaII » dl. nov. 14, 2011 9:57 pm
Autor: Isita46 » dl. nov. 14, 2011 10:21 pm
Autor: EvaII » dt. nov. 15, 2011 1:27 pm