TRATAMIENTOS PRE-BODA

El millor any de la nostra vida!

Re: TRATAMIENTOS PRE-BODA

EntradaAutor: MontseNuvia » dt. març 20, 2012 9:38 am

Jo feré els tracataments 15 dies abans del casament, m´han comentat que és quan surten els resultats.

M´haig de fer:

- peeling corporal i facial

- mascareta prehidratacio

-mascareta hidratació

- tractament olis

- cura antistres....

I més collonades que ara no recordo

Una setmana abans repetir les hidratacions,

Dia casament tractament cara radiant.

En fí que estaré com un bebé
MontseNuvia

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:28 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 20, 2012 10:27 am

Si és que hi ha deu mil coses que ens podríem fer!!! Però jo crec que només faré peeling i hidratació corporal i neteja i hidratació facial, que si comencem a sumar m'arruinaré abans de casar-me!!! XDXD
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. març 20, 2012 11:59 am

A mi la meva cunyada per reis em va regalar una capsa de "la vida es bella" especial de tractaments i segurament m'ho faré a finals d'agost o de setembre (com 1 o 2 mesos abans de la boda) ja que és quan tindré més temps, i al tenir la pell tant sensible, si em sortís alguna cosa rara a la cara, tindria temps de sobra per reestablirlo.

Una pregunta tonta (es que no m'he fet mai res de tot el que dieu): que es el peeling corporal??
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 12:27 pm

No me'n recordava!!! En Marc em va regalar un smartbox per fer una escapadeta a un spa d'arreu d'espanya i el farem poc abans del casament.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 20, 2012 1:06 pm

Si, la meva germana ens ha regalat a Rafa i a mi un plan d'aquests per un spa, i tambè ho farem servir abans del casament!! per venir nous!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. març 20, 2012 1:07 pm

Olguiky ha escrit:No me'n recordava!!! En Marc em va regalar un smartbox per fer una escapadeta a un spa d'arreu d'espanya i el farem poc abans del casament.

jajajajajaja T'he fet recordar eh olga????

La veritat és que quan ho vaig veure li vaig dir: Perfecte!! Just un tractament pre boda!! Només per mi!! jajajajjajaja
És que la meva cunyada cau en moltes coses!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 20, 2012 3:18 pm

gemma_sergio ha escrit:A mi la meva cunyada per reis em va regalar una capsa de "la vida es bella" especial de tractaments i segurament m'ho faré a finals d'agost o de setembre (com 1 o 2 mesos abans de la boda) ja que és quan tindré més temps, i al tenir la pell tant sensible, si em sortís alguna cosa rara a la cara, tindria temps de sobra per reestablirlo.

Una pregunta tonta (es que no m'he fet mai res de tot el que dieu): que es el peeling corporal??

Un peeling corporal és que et freguen amb una crema amb "tropezones" que et treu la pell morta i llavors passes per la dutxa i t'ho treus. Després tornes a la camilla i amb un oli hidratant et fan un bon massatge : ban : : ban :

Jo la sessió d'spa la tindré a la meva despedida, doncs la meva despedida serà anar a passar un dia a un spa i després pillar algun tractament dels què hi facin allà!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 7:36 pm

gemma_sergio ha escrit:
Olguiky ha escrit:No me'n recordava!!! En Marc em va regalar un smartbox per fer una escapadeta a un spa d'arreu d'espanya i el farem poc abans del casament.

jajajajajaja T'he fet recordar eh olga????

La veritat és que quan ho vaig veure li vaig dir: Perfecte!! Just un tractament pre boda!! Només per mi!! jajajajjajaja
És que la meva cunyada cau en moltes coses!!

:hmm:: Però és el que dius tu... a mi m'ho va regalar a finals de febrer i em va dir que es podia utilitzar al llarg d'un any. Però vam acordar de fer-lo servir una mica abans del casament. Més que res, per desestressar una mica. :bany: :--=-)
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 20, 2012 7:38 pm

Si, lo del peeling corporal es una de las cosas que yo me haré seguro, para tener una piel muy suave para la noche de bodas! jejejejejeje
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 11:18 am

Jenny30 ha escrit:Si, lo del peeling corporal es una de las cosas que yo me haré seguro, para tener una piel muy suave para la noche de bodas! jejejejejeje

Clar!! Aquella nit hem d'estar ben suavetes!!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 21, 2012 12:10 pm

Jo no m'he fet ningú mai, però ara ja toca pel casament!! jejejee
Jenny30

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. març 21, 2012 12:20 pm

Moltes gràcies per l'explicació!!

Ostres! té molt bona pinta!! mmmmmm............... Crec que jo también m'ho faré!! jejeje
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 12:35 pm

Jenny30 ha escrit:Jo no m'he fet ningú mai, però ara ja toca pel casament!! jejejee

Doncs és genial!!!! Jo me'n he fet uns quants (a casa meva és el regal estrella del nadal) i és una passada!!! Et relaxa moltissim i a més, que llavors et queda una pell... suau suau suau!!! Si ho fas, ja veuràs com a en Rafa li caurà la baba només tocar-te!!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dc. març 21, 2012 4:10 pm

El que també és una passada és el massatge amb xocolata. M'ho van fer fa uns anys i a banda de la bona olor que fa, que és super agradable quan t'ho posen i molt relaxant... deixa una pell com el culet d'un bebé!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 5:29 pm

Olguiky ha escrit:El que també és una passada és el massatge amb xocolata. M'ho van fer fa uns anys i a banda de la bona olor que fa, que és super agradable quan t'ho posen i molt relaxant... deixa una pell com el culet d'un bebé!

Això li vaig regalar a la meva mare per nadal i va estar encantada!!! Quan va anar a fer-lo va venir encantada i amb una cara de dormida... L'haurem de probar!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dc. març 21, 2012 5:40 pm

Sílvia26 ha escrit:
Olguiky ha escrit:El que també és una passada és el massatge amb xocolata. M'ho van fer fa uns anys i a banda de la bona olor que fa, que és super agradable quan t'ho posen i molt relaxant... deixa una pell com el culet d'un bebé!

Això li vaig regalar a la meva mare per nadal i va estar encantada!!! Quan va anar a fer-lo va venir encantada i amb una cara de dormida... L'haurem de probar!!

Us ho recomano al 100 %. A més és molt agradable tota l'estona que te'l deixen aplicat perquè fa molt bona olor!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 5:43 pm

Olguiky ha escrit:Us ho recomano al 100 %. A més és molt agradable tota l'estona que te'l deixen aplicat perquè fa molt bona olor!

També te'n van donar després? A laa meva mare, un cop vestida, li van donar una bosseta amb un parell de bombonets!! Diu que després de tanta olor de xocolata és lo millor que li van poder donar!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dc. març 21, 2012 6:22 pm

Sílvia26 ha escrit:
Olguiky ha escrit:Us ho recomano al 100 %. A més és molt agradable tota l'estona que te'l deixen aplicat perquè fa molt bona olor!

També te'n van donar després? A laa meva mare, un cop vestida, li van donar una bosseta amb un parell de bombonets!! Diu que després de tanta olor de xocolata és lo millor que li van poder donar!!

No!!! Quina enveja! El que sí que em van dir va ser que no em llepés (vaig pensar que potser alguna persona ha intentar treure's el tractament a llenguatassos!).
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 9:12 pm

Olguiky ha escrit:No!!! Quina enveja! El que sí que em van dir va ser que no em llepés (vaig pensar que potser alguna persona ha intentar treure's el tractament a llenguatassos!).

Això ho debem haver pensat totes!! Perquè quan vaig anar a reservar per a la meva mare ja vaig preguntar si es podia menjar, però em van dir que com que ho barregen amb no sé què, que no era recomanable... Una pena... XD
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: toni-silvia » dc. març 21, 2012 9:19 pm

Una pregunta... ahir vaig anar al dentista (Despres d'una pila d'anys...)
50 euros per una neteja i 280 pel blanquejament de dents amb "fèrula" (o algo aixi) com ho veieu?
No se si demanar preus algun dentista més perquè no tinc amb què comparar aquests preus...
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants