GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 05, 2012 2:22 pm

ikia ha escrit:Jo ja estava molt convençuda però quan li vaig dir al meu xicot es va posar les mans al cap i ara em fa dubtar moltíssim aiisxxxx no sé què fer!

És arriscat... però per molt consell / opinió que et donem des de fora, has de ser tu. Si tu ho veus clar...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: kyla » dc. gen. 11, 2012 7:29 pm

Hola noies!!

Com porteu els preparatius??'

Nosaltres encalladets, jeje..pero bueno..ara ens tocará posarnos les piles altre cop.

A viam si ens podeu ajudar:

- Els detallets ja els heu mirat? per on?
- I les sabates de núvia?? no se quines botigues puc trobar a Girona city! alguna en te idea?

merci noies
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 8:23 pm

Reina,

jo els detallets encara no ho tinc pensat. Però per les sabates de núvia vaig anar a mirar les botigues que venen vestits. Tot i que el meu no és d'aquestes botigues, ho vaig anar a mirar igual. Al final me les vaig comprar a Cymbeline, tot i que d'entrada no me les volien vendre! Em deien que me les comprés on m'havia comprat el vestit. Però com que quan vaig anar a emprovar vestits vaig veure que les que em deixaven eren super cómodes... vaig posar-me pesada i mes les vaig acabar quedant allà (això sí, són una mica caretes).

També pots mirar a sabateries. Jo vaig anar a can Freixa i les tenien molt maques.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: moon36 » dc. gen. 11, 2012 9:21 pm

kyla ha escrit:Hola noies!!

Alguna coneix alguna peluqueria o centre d'estètica de Girona ciutat o rodalies que es desplacin a domicili? Be, i quin preu tenen?
Havia pensat en que vinguessin a casa a ferme el pentinat i el maquillatge, pero no se ni per on començar a mirar-ho.
Ho pel contrari, coneixeu algu o algun centre on facin els packs de nuvia? vaja pelu + maquillatge?

gràcies!!

Hola,

Jo conec una estètica que ho fan molt bé, la noia es diu Pili i és súper amable i servicial.
L'estètica es troba a Fontajau, a la Rambla Xavier Cugat, nº22, entr. 2ª, el telèfon és 972200014, millor que truqueu abans i si no la trobeu deixeu el missatge al contestador, ella us trucarà sagur.
Només fan servei d'estètica res de perruqueria i els preus no te'ls podria dir, el que sí que et puc dir es que no fa preus "especials" de nuvia, cobra el preu d'un maquillatge i no infla els preus com fan algunes estètiques simplement per ser maquillatge de núvia.
Espero haver-te ajudat, jo em caso el 2 de juny i em maquilaré allà sense dubte!
moon36

Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 9:13 pm

EntradaAutor: moon36 » dc. gen. 11, 2012 9:30 pm

Hola noies,

Doncs jo també em caso aquest any, en principi el dia 2 de juny, ja sé que vaig una mica tard, però com serà un casament civil no ens preocupa massa.
Us volia preguntar si alguna coneix algun dissenyador de Girona que faci vestits de núvia, ja que no volem gastar-nos tants diners com els que cobra una casa de núvies tradicional. El nostre casament no serà tradiciona ja que ho farem en una casa rural i farem més que res una festassa, sense tants protocols.

Enhorbona a totes i moltes gràcies!

Per cert si alguna busca una estética de confiança la podeu trobar a Fontajau: ESTÈTICA NOA, RAMBLA XAVIER CUGAT 22, ENTRESOL 2ª, TELÈFON 972220014
La propietària es diu Pili i us atendrà molt amablement, podeu trucar-hi sense compromís!
Imatge
moon36

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 9:35 pm

moon36 ha escrit:Hola noies,

Doncs jo també em caso aquest any, en principi el dia 2 de juny, ja sé que vaig una mica tard, però com serà un casament civil no ens preocupa massa.
Us volia preguntar si alguna coneix algun dissenyador de Girona que faci vestits de núvia, ja que no volem gastar-nos tants diners com els que cobra una casa de núvies tradicional. El nostre casament no serà tradiciona ja que ho farem en una casa rural i farem més que res una festassa, sense tants protocols.

Hola guapa!

Benvinguda i enhorabona! Nosaltres també ens casem el dia 2 de juny! Em fa il·lusió anar trobant més gent que també es casa aquest dia!

Pel tema del diseny, a la botiga Francesca Marlop, al carrer nou, tenen vestits de confecció, però també en fan a mida. Jo en vaig mirar un dels que feien ells i em sembla recordar que costava uns 600 €, però era bastant voluminós. Suposo que si tu portes una idea, te la deu poder fer.

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: moon36 » dc. gen. 11, 2012 9:59 pm

Olguiky ha escrit:

Hola guapa!

Benvinguda i enhorabona! Nosaltres també ens casem el dia 2 de juny! Em fa il·lusió anar trobant més gent que també es casa aquest dia!

Pel tema del diseny, a la botiga Francesca Marlop, al carrer nou, tenen vestits de confecció, però també en fan a mida. Jo en vaig mirar un dels que feien ells i em sembla recordar que costava uns 600 €, però era bastant voluminós. Suposo que si tu portes una idea, te la deu poder fer.

Petons

Gràcies olguiky,

Aniré a mirar a aquesta botiga que m'has dit!!!!
Enhorabona a tú també i a totes les que es casen súper il·lusionades, serà un dia especial.

Per cert, com puc penjar una tira amb els dies que falten pel casament com heu fet algunes?????

Merci.
Imatge
moon36

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 10:51 pm

Aquestes tires amb el compte enrere es diuen tickers i els hem agafat a la web http://www.nuvis.org. Hi entres, et registres i després vas on posa "Tickers". Allà podràs triar entre diferents opcions. Quan et tinguis et donarà un codi que l'has d'enganxar a l'espai de la signatura del teu perfil al fòrum.

Si tens algun dubte al fòrum d'ajuda hi ha algunes preguntes amb les respectives respostes. Va bastant bé!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: kyla » dj. gen. 12, 2012 10:36 pm

DiL ha escrit:Hola guapes!!

Jo aquests dies vull anar a Francesca Marlop. Està al carrer Nord. Encara no hi he anat però he mirat el catàleg per internet i m'agraden molt!!

http://www.noviasfmarlop.com/

Nosaltres els detalls els agafarem a Detalles Armonia. Concretament unes tassetes! us poso web!

http://www.detallesparabodasarmonia.com/

Però tampoc ho tinc...estic com tu!
Per cert si teniu pensat comprar càmeres desechables, a la web de kodak hi ha oferta de les càmeres de boda (tenen una iso molt més alta que les altres desechables convencionals! ) jo avui n'he agafat dos packs, en total 20.

http://shop.kodak.es/store/ekconseu/es_ ... D.28919900

Merci Laura!! m'ho miraré a viam que tal!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: kyla » dj. gen. 12, 2012 10:44 pm

Per cert si alguna busca una estética de confiança la podeu trobar a Fontajau: ESTÈTICA NOA, RAMBLA XAVIER CUGAT 22, ENTRESOL 2ª, TELÈFON 972220014
La propietària es diu Pili i us atendrà molt amablement, podeu trucar-hi sense compromís!

Crec recordar que a Girona ciutat hi ha una botiga de vestits de nuvia que tenen bastants models oulet, es diu Noemi nuvies. No recordo en nom del carrer, saps on esta el restaurant "vinil" o la creperia bretone? doncs esta al costat! jeje. Jo hi vaig anar a aquesta botiga, hi havien vestits xulos i be de preu (alguns per uns 400 euros o aixi), aixo si, era la talla que hi havia alla. El tracte, no hem va acabar de convencer, pero per gustos...ja que hem va atavalar mooolt que la dona m'estigues a sobre mentre hem mirava el vestit , mentre el comentavam amb ma mare i ma germana i la meva millor amiga...no se...pero com et dic, per gustos els colors, jeje.
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 13, 2012 8:44 pm

kyla ha escrit:Crec recordar que a Girona ciutat hi ha una botiga de vestits de nuvia que tenen bastants models oulet, es diu Noemi nuvies. No recordo en nom del carrer, saps on esta el restaurant "vinil" o la creperia bretone? doncs esta al costat! jeje. Jo hi vaig anar a aquesta botiga, hi havien vestits xulos i be de preu (alguns per uns 400 euros o aixi), aixo si, era la talla que hi havia alla. El tracte, no hem va acabar de convencer, pero per gustos...ja que hem va atavalar mooolt que la dona m'estigues a sobre mentre hem mirava el vestit , mentre el comentavam amb ma mare i ma germana i la meva millor amiga...no se...pero com et dic, per gustos els colors, jeje.

Noemi Núvia està al Carrer Cort Reial, 12. Aquí et passo la seva web: http://www.noeminuvies.com/
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: moon36 » dl. gen. 16, 2012 7:20 pm

Hola noies,

Jo que volia un vestit senzillet, no de núvia....alguna cosa discreta, vaig entrar a Cymberline i m'he enamorat d'un vestit, d'econòmic res de res, però és tant bonic jajajajaja!!!!!!!
A més tenen un tracte súper agradable i no són gens pesades, tot el contrari et pregunten en tot moment com et veus i si et sents còmode, sense pressionar.
Em sembla que ja he trobat el meu vestit de núvia!!!!!

Salut i feina!
Imatge
moon36

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 9:16 pm

Jo a Cymbeline Girona també hi vaig anar, de fet no m'hi vaig quedar el vestit, però sí les sabates. I he de dir que la dependenta més jove UN 10. És una noia encantadora, súper dolça i amb molta paciència. Però l'altra (que és més gran) un 0!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Lisbeth » dt. gen. 17, 2012 2:14 pm

ei noietes!
a mi em va pentinar l'Albert, que té la perruqeuria al carrer ballesteries, que ja és on hem pentino normalment. També em va maquillar. Vaja que jo en sóc clienta però que també ho fa per encàrrec diguéssim. No sé quan va costar perquè va pentinar tmb les mames i cunyada.

su
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: kyla » dv. gen. 20, 2012 3:34 pm

El meu vestit també es de Cymbeline!!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: moon36 » dg. gen. 22, 2012 1:22 pm

Ja tinc el meu vestit!!!!!!!!!! al final m'ha quedat el de Cymbeline.......quan trobes el teu vestit, ja pots mirar i remirar que no te n'agradarà cap altre jejejeje!!!!!
Imatge
moon36

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 1:31 pm

moon36 ha escrit:Ja tinc el meu vestit!!!!!!!!!! al final m'ha quedat el de Cymbeline.......quan trobes el teu vestit, ja pots mirar i remirar que no te n'agradarà cap altre jejejeje!!!!!

Felicitats guapíssima! Me n'alegro molt que ja tinguis el teu vestit triat! És un moment súper important per una núvia (a banda que et quedes descansada, perquè és una mica estressant voltar i no trobar allò que s'acaba d'ajustar al què vols).

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Shibiru » dc. gen. 25, 2012 2:31 pm

Hola a totesssss!!!!

Després de mirar diversos llocs, informar-vos que també ens casem al Lotus Blau!!!
Jo ja vaig estar a un casament al Mas Solà, no va estar malament, però visualment no es pot comparar (tot i k sobre gustos no hi ha res escrit)..... Ens varem quedar enamorats del Lotus Blau.

Bé, el casament és a finals d'abril, i veient com ho porteu totes... hauria de començar a suar????

No tenim res més....

Kylia i Bulma, quin Dj heu agafat???? i fotògraf??????

ptunikussssssssssssssss
Shibiru

Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

EntradaAutor: Shibiru » dc. gen. 25, 2012 5:04 pm

Bé, jo soc el nuvi!!! sento no haver-ho específicat....

no tenim res més.... i el vestit de la núvia tampoc.... tot i que suposo que s'hi haurà de posar en breu... si teniu alguna suggerencia, jo li faré arribar.... perquè em sembla que anem força perduts en tot... xDDDDDDDDDDDDDDD
Shibiru

Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

EntradaAutor: kyla » dc. gen. 25, 2012 5:33 pm

Shibiru ha escrit:Hola a totesssss!!!!

Després de mirar diversos llocs, informar-vos que també ens casem al Lotus Blau!!!
Jo ja vaig estar a un casament al Mas Solà, no va estar malament, però visualment no es pot comparar (tot i k sobre gustos no hi ha res escrit)..... Ens varem quedar enamorats del Lotus Blau.

Bé, el casament és a finals d'abril, i veient com ho porteu totes... hauria de començar a suar????

No tenim res més....

Kylia i Bulma, quin Dj heu agafat???? i fotògraf??????

ptunikussssssssssssssss

Bones Shibiru!!

Nosaltres també ens casem al Lotus Blau!!! Però al Juny! jejeje. A nosaltres també ens va encantar, sobretot la zona del pica pica! es preciosa! jeje

De Dj, ens ho fa un amic del meu cunyat.
I de fotograf hem agafat al Lluis http://www.umfotografs.com/
Et paso la web! Estem molt contents amb ell! jeje.
Imatge[/url]
kyla

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants