Cuántos invitados tenéis????

El millor any de la nostra vida!

Re: Cuántos invitados tenéis????

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. maig 07, 2012 3:54 pm

Yo me parece que al final quitaré a una amiga y su marido porque los invitaba por compromiso ya que ella cuando se casó me invitó pero no fui a su boda precisamente porque no le tengo tanta confianza... si ni siquiera sé que dia es su cumpleaños!! Así que creo que seran dos menos, seguro! O sea que con nosotros... 155 personas en total! Y confiando en que haya alguna baja!! jejeje porque sino me suicidoooooooooooooooooooo!! jajajaja
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: desti28 » dc. maig 09, 2012 9:18 am

jajjajajaa!!! Veus, jo aquest problema no el tinc, jo tinc el problema de que no em falli cap, si no ens suicidem juntes!!!! jajajaja
:-)0(-:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. maig 09, 2012 10:38 am

jajajajajjaa Jo es que volia una boda de màxim 120 convidats i m'he hagut de tragar 30 de més. Bé 30 no pero 15 sí perque el grupet de 30 no el puc eliminar!! Son el grup de pares i filles de patinatge que portem més de 10 anys d'amistat i la veritat és que hem feia il·lusió que vinguessin.

Bàsicament m'he hagut de tragar el cosins del meu pare pero per sort dels 30 que son (pares + filles) ho he reduït a 15 (només convid als pares).
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: desti28 » dc. maig 09, 2012 4:37 pm

gemma_sergio ha escrit:jajajajajjaa Jo es que volia una boda de màxim 120 convidats i m'he hagut de tragar 30 de més. Bé 30 no pero 15 sí perque el grupet de 30 no el puc eliminar!! Son el grup de pares i filles de patinatge que portem més de 10 anys d'amistat i la veritat és que hem feia il·lusió que vinguessin.

Bàsicament m'he hagut de tragar el cosins del meu pare pero per sort dels 30 que son (pares + filles) ho he reduït a 15 (només convid als pares).

Si, de vegades passa, que comences a sumar convidats i t'estires dels cabells!!!! jajajaa Jo es que som poquets, però es que son els que més necessitem que hi siguin...i no més...Sempre hi han compromisos, però nosaltres ens els hem saltat tots! I quan dic tots, son tots! jajajajaja :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. maig 09, 2012 6:21 pm

desti28 ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:jajajajajjaa Jo es que volia una boda de màxim 120 convidats i m'he hagut de tragar 30 de més. Bé 30 no pero 15 sí perque el grupet de 30 no el puc eliminar!! Son el grup de pares i filles de patinatge que portem més de 10 anys d'amistat i la veritat és que hem feia il·lusió que vinguessin.

Si, de vegades passa, que comences a sumar convidats i t'estires dels cabells!!!! jajajaa Jo es que som poquets, però es que son els que més necessitem que hi siguin...i no més...Sempre hi han compromisos, però nosaltres ens els hem saltat tots! I quan dic tots, son tots! jajajajaja :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Ja! el problema és que jo no puc! Bueno, si que puc pero no vull jaajajjajajaja :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 09, 2012 7:24 pm

Confirmados 60, en duda entre 30-40!! Es una pasada esto de la crisis... pero a ver que pasa al final!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Nuria7988 » dc. maig 09, 2012 7:25 pm

Jenny30 ha escrit:Confirmados 60, en duda entre 30-40!! Es una pasada esto de la crisis... pero a ver que pasa al final!!

Aun tienes tantos sin confirmar????

MECACHIS la gente como se columpia, no???
Espero que eso no me pase a mi......

Animo Jenny que te queda muy poquito ya!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: toni-silvia » dc. maig 09, 2012 8:10 pm

Nosotros estamos teniendo tambien muchas bajas, sobre todo de la familia de Toni...
Pero creo que rondaremos los 80 o así (de unos 110 invitados)
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 09, 2012 9:08 pm

Nuria7988 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Confirmados 60, en duda entre 30-40!! Es una pasada esto de la crisis... pero a ver que pasa al final!!

Si,wapi... aun estamos así a un mes y 3 semanas.. a ver si ya empiezan a decir lo que sea, si es que no, que sea que no... pero que tengamos ya todos confirmados o que no vienen...
Gracias,wapa!!! muackk
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dc. maig 09, 2012 9:20 pm

toni-silvia ha escrit:Nosotros estamos teniendo tambien muchas bajas, sobre todo de la familia de Toni...
Pero creo que rondaremos los 80 o así (de unos 110 invitados)

A nosaltres ens passa el mateix... de 120 que érem al començament potser acabarem essent 80 (o menys al pas que anem!)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: jennyglondo » dc. maig 09, 2012 10:24 pm

como me pase eso a mi, iremos los novios, mis padres y los suyos jajajaja
Imatge
jennyglondo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. maig 10, 2012 4:12 pm

Jenny30 ha escrit:
Nuria7988 ha escrit:

Si,wapi... aun estamos así a un mes y 3 semanas.. a ver si ya empiezan a decir lo que sea, si es que no, que sea que no... pero que tengamos ya todos confirmados o que no vienen...
Gracias,wapa!!! muackk

Ostres jenny!!

I perque no fiques una data límit??? Ja sé que es una mica fort però... més pràctic de cara a vosaltres per muntar les taules i tot el que ve darrera...

Jo ho faré així! Hi ha gent que fins l'ultim dia no diran res perque depenen d'un quadrant de feina o algo per l'estil però en general crec que la gent sap si podrà anar o no.
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Ely85 » dj. maig 10, 2012 5:47 pm

Yo quería una boda sencilla, pero es k son muchos, y nadie por compromiso.... uffff !!!! Pero después de ver algunos comentarios... no son tantos !!!! Jejejeje !!!!

De momento casi fijos 90 adultos y 16 niños... y hemos tenido muchisimas bajas.... todavia no se como quedará esto... queda gente por confirmar por eso.... :-/
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: MoFLeTeS » dj. maig 10, 2012 9:48 pm

Chicas!!
Os leo, y no puede ser!! Sobretodo a las que os queda un mes!! ¿Todavía no tenéis confirmación 100%? Ely85 y Jenny ¿como lo hacéis para manteneros tranquilas? jajajaja... ya os pediré consejo!!

Bueno, mi intención es ir llamando a los que falten por confirmar a falta de un mes.... pero no sé si tendré éxito!!

Yo tal como os he comentado, seremos entre 70-90.... de momento tengo algunas confirmaciones... pero to´davía me queda muuuuucho!! jejejejeje
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. maig 10, 2012 9:53 pm

Jo estic a 20 dies del casament i encara em falta que em comfirmin unes 20 persones!!!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: desti28 » dv. maig 11, 2012 10:05 am

Gemma, si no et vols saltar els compromisos perquè no vols, doncs ja no son compromisos, no????? jajajajaja :-)0(-:
I les que esteu a punt de casar-vos...sobretot tu Olga, que estàs a tres setmanes i encara te'n queden 20 per confirmar...estireu-li les orelleeeeeeees!!!!! Per matar-los!!!! :t:t:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. maig 11, 2012 10:57 am

desti28 ha escrit:Gemma, si no et vols saltar els compromisos perquè no vols, doncs ja no son compromisos, no????? jajajajaja :-)0(-:
I les que esteu a punt de casar-vos...sobretot tu Olga, que estàs a tres setmanes i encara te'n queden 20 per confirmar...estireu-li les orelleeeeeeees!!!!! Per matar-los!!!! :t:t:

jajajajajaa Ja ho sé Anna pero mira!

Respecte lo de les confirmacions de la gent, a la meva cosina recordo que a falta de 3 setmanes per la boda encara faltava que li diguessin algo 50 persones o sigui que van començar a trucar a la gent i ficant-lis una data límit!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Ely85 » dv. maig 11, 2012 11:16 am

MoFLeTeS ha escrit:Chicas!!
Os leo, y no puede ser!! Sobretodo a las que os queda un mes!! ¿Todavía no tenéis confirmación 100%? Ely85 y Jenny ¿como lo hacéis para manteneros tranquilas? jajajaja... ya os pediré consejo!!

Bueno, mi intención es ir llamando a los que falten por confirmar a falta de un mes.... pero no sé si tendré éxito!!

Yo tal como os he comentado, seremos entre 70-90.... de momento tengo algunas confirmaciones... pero to´davía me queda muuuuucho!! jejejejeje

Wapi pues asi estoy, k me comen los nervios y esperate k tenemos k hacer la reserva del autocar, k ese es otro tema, encima k les buscas la vida en como llegar y sin pagar un euro...encima tienes k ir detrás.... aixxx !!!! Es para darles !!!! Este finde nos pondremos las pilas y si me tienen k llamar cansina k lo hagan !!!! No quiero arriesgarme !!!! Tenemos k entregar las mesas montadas y todo para le viernes 18.... asi k imaginate, estoy k me tiro de los pelos !!!! ::0ov0o::
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Jenny30 » dv. maig 11, 2012 8:27 pm

Ostres jenny!!

I perque no fiques una data límit??? Ja sé que es una mica fort però... més pràctic de cara a vosaltres per muntar les taules i tot el que ve darrera...

Jo ho faré així! Hi ha gent que fins l'ultim dia no diran res perque depenen d'un quadrant de feina o algo per l'estil però en general crec que la gent sap si podrà anar o no.[/quote]

Nos estamos encontrando con que hay mucha gente que venia y ha perdido el trabajo y si encuentra algo asi... nos está cayendo mucha gente... pero bueno... a ver que pasa... cuando el restaurante me diga es el momento, lo siento, pero e quedaré con quien haya confirmado!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dv. maig 11, 2012 8:29 pm

MoFLeTeS ha escrit:Chicas!!

Yo o me mantengo tranquila o me cargo a alguien... jejejeje! así que mi consejo no es bueno para tí!! Voy pasando y estoy tratando que no me afecte nada, quien quiere venir de verdad, vendrá xq le hemos insistido que no tienen que tener dinero, que están invitados... y hay algunos que les sabe mal de verdad y ese es el motivo real, pero otros que es x excusa y ya paso!!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants