BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: alohha » dj. jul. 28, 2011 5:52 pm

Asor, com diu ermesenda, tampoc et recomanaria el Grup Nastassi. Es veu que tenen molt bons preus però precissament perqué últimament no tenen gaire bona fama...
Nosaltres vam mirar, a part del Palau de Margalef amb el que ens vam quedar, el Mas del Txep (lloc molt bonic i preu molt molt competitius) i Cal Molí (va ser un dels finalistes, però per qüestió de nº de convidats ens vam decidir per l'altre. He llegit a aquest foro si mal no recordo critiques bastant dolentes, però jo he anat a una boda allí i me va encantar; també conec gent que a anat allí a bodes i tothom coincideix amb mi, així que jo el recomano. Lloc preciós, bon menjar i preus que estan molt bé).

Ja ens contaràs!
Imatge
alohha
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: maido » dj. jul. 28, 2011 7:44 pm

asor ha escrit:Bona tarda a totes!

Sóc nova en aquest foro, però ja fa força temps que us segueixo!!

A veure us explico una mica.., amb el meu xicot hem decidit començar a plantejar-nos el tema del matrimoni...,però encara no hem decidit res de res. Aquest cap de setmana hem consultat per Internet algun restaurant.... Entre els que hem mirat hi ha el mas dels arcs de vilanova de la Barca; encara no hi hem anat, però algú n'ha sentit a parlar?? Ja sigui b o malament.. Nosaltres no hi hem anat mai, ni coneixem ningú que li hagi fet,però el que es veu per la web sembla que el lloc sigui bonic..

Moltíssimes gràcies!!

Hola, yo soy de vilanova de la barca y mi sobrino celebro su boda alli hace ya unos cuantos años (9 o 10) estuvieron encantados por la comida y el trato del personal,yo me he casado este mes y la verdad que me decidi mas en hacerlo en lleida en finca prats, una pasada de sitio,bonito,muchisima comida y en todo momento pendientes de todo.Puedo decir que fue una boda de pelicula ya que hasta la cereminia la hicimos alli mismo en los jardines (por eso ya ni se me ocurrio mirar en mas dels arcs),y tambien me influyo el que tuviesen hotel para quedarnos alli y los invitados que venian de fuera lo tuvieran mas facil tambien.Suerte en tu busqueda pues es la parte mas importante de la boda.
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: asor » dj. jul. 28, 2011 9:16 pm

Doncs es cert, avui hem anat al mas dels arcs, però no ns ha acabat de convencer..., El que m'heu comenta del MAs d'en Txep i de Cal Molí , doncs he consultat la pàgina web i algunes fotografies i m'agrada força, ara falta que li agradi a la meva parella.., jolin moltes gràcies, la veritat és que mai m'hagués imaginat que un foro donés tantes opcions...
asor

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 27, 2011 2:41 pm

EntradaAutor: nika25 » dj. jul. 28, 2011 10:13 pm

Jo et recomano palau de margalef,palau d albatarrec,Palermo aclaras poblé(el menjat es espectacular),la Prats i sense dubte el mas det txep tot perfecte tracte, menjar,situacio i es un lloc presios!!! I ademes et fan el menjar el mateix día u allí mateix ni una semana antes ni res.... I también Sta. Molt b pero queda mes lluny es espaioro.i finalmente el q no t recomano es el casanoves.... Sort!!!
nika25

Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

EntradaAutor: maido » dv. jul. 29, 2011 12:51 am

prats 100 % aseguado el exito,sin duda volveria a repetir alli.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: ermesenda » dv. jul. 29, 2011 7:17 am

De totes maneres a vegades també passa que depen de les bodes i del que trien els nuvis pq jo he anat a llocs que m'havien dit que molt bé i després tampoc era per a tant i llocs que la gent diu que no i jo en canvi ho vaig trobar perfecte. No sé és molt relatiu això...per aquest motiu jo sempre dic que t'ha d'agradar a tu el lloc i ja està perquè si t'has de deixar portar pels comentaris no acabariem mai, jajajaja!!!
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: nika25 » dv. jul. 29, 2011 7:25 am

La Esmeralda t tota la rao del mon ta dagradar a tu pq a totom no li agradara!!! Pero buenos son opinions q a vegades va b x acabat d decidir.sort!!! Ja ens contaras on acabes!!!!
nika25

EntradaAutor: maido » dv. jul. 29, 2011 8:05 am

yo te lo he aconsejado porque me he casado alli hace solo unos dias y los invitados aun estan alucinando de la cantidad de comida que pusieron,de la atencion que se les presto,de lo simpaticos que fueron los camareros y yo estroy encantadisima porque alli estaban los propietarios que hicieron que todo saliera perfecto.Aunque como dicen tu misma tienes que ver las opciones que tienes y decidirte,sin que ello te suponga mucho dolor de cabeza :star::
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: Abril20 » ds. jul. 30, 2011 3:07 pm

Hola a totes de nou!!!
He estat una mica desconnectada pq he estat de vacances, fent de cangur dels meus nebots... Però ja torno a ser aquí i ja m'he posat al dia!!

Asor, la boscana és espectacular. Jo he anat a moltíiiiiiiiiiiiiissimes bodes a altres llocs i com la Boscana res. Bé, de fet per això ens casem allí. :p El menjar és deliciós i el cuiner va estar fent uns cursets amb el Ferran Adrià. Sí que és veritat que és un pèl més car, però no et creguis que molt. Nosaltres vam mirar també El Palau de Margalef i les Caves de Raïmat i relació qualitat preu La Boscana sens dubte. La diferència d'un lloc a l'altre és d'uns 15€ per persona. Si no vols gastar-te tant, pots fer-ho al Resquitx que la qualitat és la mateixa i el preu és una mica més econòmic. Jo al Mas dels Arcs rotundament NO!! El meu promès sap com funciona, i no t'ho aconsellaria per res del món. Per aquí han dit que el Kasanovas no i en canvi, jo n'he sentit a parlar molt bé. La Prats està molt bé també, però fa bastant temps que fan menús semblants. Bé, potser és pq ja hi he anat 3 vegades.

No sé qui havia preguntat per la Fotografia Valls de Mollerussa. A mi la veritat no em fa gaire el pes. Nosaltres ho vam anar a mirar i també hem vist alguns àlbums de noies que ho han fet allí, i és molt clàssic. Tot depèn del que vulguis. Jo vull una cosa més informal i divertida. A nosaltres en ho fa un noi de Ponts. Si t'interessa ja et passaré el telèfon.

També deieu el tema de la fotografia i el vídeo, i nosaltres ho fem amb dues persones que no són equip, però tenen el mateix estil. Jo no crec que sigui inconvenient i crec que pot estar molt bé. No us puc passar el nom pq és el meu cosí i ens ho fa com a cas excepcional, tot i que jo no paro d'insistir que s'hi dediqui pq ho fa genial!!! A mi m'encanta!!

Ja tenim les invitacions llestes!!!!!!!!!!!!! Després de pensar i modificar un munt de vegades, ja ho tenim!!!!!!!! A finals de mes començaré l'operació vestit, que ja estan a punt les noves col·leccions!!

Anem parlant, noies!!! :-)
Abril20

Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

EntradaAutor: asor » dl. ago. 01, 2011 3:24 pm

Abril20, de fet el Mas dels Arcs ja està descartat, no ens va agradar massa, però era per anar a mirar-ho, de fet em pensava que estava millor, ho vaig poc cuidat.., però és com tot.., depèn el que valoris..

LA Boscana ens va enamorar, però és elq ue dius, ho vam trobar una mica car, i que ens sortia una mica del pressupost que ens havíem plantejat.., ja ho veurem.. Pel que dius del Resquitx, ja estem al corrent de que són els mateixos i tampoc no ho descartem, ben al contrari.., elque no ho hem vist, donat que el dia de la Boscana no ens ho van ensenyar i nosaltres teniem una mica de pressa....

Aquesta setmana o la vinent, intentarem anar a d'altres a veure que tal...... SAbeu que passa que els preus encara no sabem per quan oscil·len i llavors no podem valorar correctament...
asor

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 27, 2011 2:41 pm

EntradaAutor: Abril20 » dt. ago. 02, 2011 8:34 am

Hola Asor! Jo et puc dir que els preus dels llocs on vaig anar que són Palau de Margalef, Caves de Raïmat i, per suposat, La Boscana.
A La Boscana el preu base és 134€ per persona, però depèn del menjar que agafis pot pujar o baixar el preu. Al Palau de Margalef el més barat 110€ i el més car 135€. I a les Caves de Raïmat el menú val 135€. TAmbé has de comptar que si canvies el vi o el cava pot pujar o baixar el preu a tots els llocs. Després a part hi ha el menú dels nens. Ja veus que els preus són si fa no fa. La veritat és que jo ens pensàvem que la Boscana era molt més cara i quan vam comparar ens vam quedar sorpresos.

Espero que t'hagi servit d'ajuda!!!!
Abril20

EntradaAutor: inqueta » dt. ago. 02, 2011 12:51 pm

Noies que veig que esteu tocant tema restaurants i volia dir-vos que nosaltres ho vam fer a La Dida, és a Vallfogona de Balaguer i vam quedar supercontents :-)ok: un tracte molt casolà, el menjar boníssim és poc!, fan una sola boda, té un jardí molt boniquet i tenen servei de guarderia. Només us diré que els meus nebots de 4 i 7 anys no els vaig veure en tot el banquet... encara ara em pregunten per quan tornarem a aquell restaurant perque s'ho van passar pipa :-)) :-)) :-)) I tothom va quedar encantat de l'atenció, les instal.lacions i el menjar *.O.-O*
Nosaltres hi havíem estat a dues bodes i jo tenia clar que volia que fos allí el nostre casament.
Només us ho comento perque no és massa conegut, però és genial i per si hi voleu fer un cop d'ull :-)ok: si us puc ajudar en qualsevol cosa, aquí em teniu :-)ok: nosaltres només vam mirar La Dida i l'Espígol... i ens vam decidir ràpidament ::love::
Sort i ànims amb aquests preparatius *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

cadui ha escrit:Inqueta veig que tu també passes per aquí!!! aix quins temps aquells en què miràvem i remiràvem cosetes pels nostres dies eeh?!?! els trobo molt a faltar!!! jiji! :-)ok:

Siiii Carol i jo!!!! ara fa un any crec que ja teníem restaurant i la fotògrafa potser... :-)) :-)) :-)) i això que semblava tan lluny... i auuu aqui estem ja les casades del 2011 >.-<: >.-<: >.-<: Petonetsss.
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: NUVOLET » dt. ago. 02, 2011 1:10 pm

Abril20 ha escrit:Hola Asor! Jo et puc dir que els preus dels llocs on vaig anar que són Palau de Margalef, Caves de Raïmat i, per suposat, La Boscana.
A La Boscana el preu base és 134€ per persona, però depèn del menjar que agafis pot pujar o baixar el preu. Al Palau de Margalef el més barat 110€ i el més car 135€. I a les Caves de Raïmat el menú val 135€. TAmbé has de comptar que si canvies el vi o el cava pot pujar o baixar el preu a tots els llocs. Després a part hi ha el menú dels nens. Ja veus que els preus són si fa no fa. La veritat és que jo ens pensàvem que la Boscana era molt més cara i quan vam comparar ens vam quedar sorpresos.

Espero que t'hagi servit d'ajuda!!!!

A tots aquest preus els hi falta sumar el IVA que son mes o menos 10 euros mes...
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: alohha » dj. ago. 04, 2011 7:29 pm

A quién le interesen los precios... Comentar que yo no lo he ido a mirar, pero tengo una amiga que se casa el año que viene en la Prats y el menú más barato vale 140 o 140 y poco. La verdad es que creí que sería más caro (aunque para ser el menú más barato, déunidó...).

Pues ahí queda mi aportación!

Por cierto!!! hoy 4 de agosto empieza mi cuenta atrás!! 365.... >.-<:
Imatge
alohha

EntradaAutor: jude12 » dj. ago. 04, 2011 8:49 pm

Abril20 ha escrit:Hola a totes de nou!!!
He estat una mica desconnectada pq he estat de vacances, fent de cangur dels meus nebots... Però ja torno a ser aquí i ja m'he posat al dia!!

Asor, la boscana és espectacular. Jo he anat a moltíiiiiiiiiiiiiissimes bodes a altres llocs i com la Boscana res. Bé, de fet per això ens casem allí. :p El menjar és deliciós i el cuiner va estar fent uns cursets amb el Ferran Adrià. Sí que és veritat que és un pèl més car, però no et creguis que molt. Nosaltres vam mirar també El Palau de Margalef i les Caves de Raïmat i relació qualitat preu La Boscana sens dubte. La diferència d'un lloc a l'altre és d'uns 15€ per persona. Si no vols gastar-te tant, pots fer-ho al Resquitx que la qualitat és la mateixa i el preu és una mica més econòmic. Jo al Mas dels Arcs rotundament NO!! El meu promès sap com funciona, i no t'ho aconsellaria per res del món. Per aquí han dit que el Kasanovas no i en canvi, jo n'he sentit a parlar molt bé. La Prats està molt bé també, però fa bastant temps que fan menús semblants. Bé, potser és pq ja hi he anat 3 vegades.

No sé qui havia preguntat per la Fotografia Valls de Mollerussa. A mi la veritat no em fa gaire el pes. Nosaltres ho vam anar a mirar i també hem vist alguns àlbums de noies que ho han fet allí, i és molt clàssic. Tot depèn del que vulguis. Jo vull una cosa més informal i divertida. A nosaltres en ho fa un noi de Ponts. Si t'interessa ja et passaré el telèfon.

També deieu el tema de la fotografia i el vídeo, i nosaltres ho fem amb dues persones que no són equip, però tenen el mateix estil. Jo no crec que sigui inconvenient i crec que pot estar molt bé. No us puc passar el nom pq és el meu cosí i ens ho fa com a cas excepcional, tot i que jo no paro d'insistir que s'hi dediqui pq ho fa genial!!! A mi m'encanta!!

Ja tenim les invitacions llestes!!!!!!!!!!!!! Després de pensar i modificar un munt de vegades, ja ho tenim!!!!!!!! A finals de mes començaré l'operació vestit, que ja estan a punt les noves col·leccions!!

Anem parlant, noies!!! :-)

Hola Abril20!
Jo vaig preguntar pel Valls de Mollerussa. Em podries donar el telèfon d'aquest de Ponts, o té una web on poder xafardejar una mica?
jude12

Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: Abril20 » dj. ago. 04, 2011 10:34 pm

Hola jude12!

El mail del Lluís és salvadolluis@terra.es i el telèfon és 97 346 0097. No té pàgina web, però a mi m'agrada molt pq fa fotos diferents i originals. A veure si us agrada!!
Abril20

EntradaAutor: Lalilo1 » dv. ago. 05, 2011 9:19 am

Hola noies!
Quant de temps i quantes cosetes noves!feia molts dies q no us llegia, s'ens apropa cada dia més la data! a mi ja em queda menys d'un any!! Tot i aixi som bastant tranquils i encara estem en el tramit restaurant... i m'agradaria parlar amb alguna noia que faci el banquet al resquitx o a la boscana per privi! Es que es tanta la indesició!!

Moltes gràcies!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: alohha » dc. ago. 10, 2011 9:18 pm

Si que ha baixat això!!! com va noies? alguna novetat??
Imatge
alohha

EntradaAutor: nika25 » dj. ago. 11, 2011 9:31 am

Esperan q arribo setembre x començar a mirar cosetes!!! Amb lo q magrada lestiu i les ganes q tinc q passi aquet any!! :-)0(-:
nika25

EntradaAutor: alohha » dg. ago. 14, 2011 4:09 pm

siii!!! jejejje. Jo ara fa dies que no miro res. Bueno, estic mirant el viatje de nuvis ja que el farem pel nostre compte (res d'agencies). Volem fer una ruta pels EEUU i com els últims viatjes que hem fet ens els hem montat nosaltres, aquest també, segur que ens estalviarem pasta.
Jo suposo que el vestit el començaré a mirar cap a l'octubre i la resta de coses al novembre després de visitar la fira de nuvis (una amiga que es va casar aquest any me va dir que el traje del nuvi li va sortir mes barat gràcies a un descompte de la fira).
En fin, ja queda menys!
Imatge
alohha

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants