Autor: alohha » dj. jul. 28, 2011 5:52 pm
Autor: maido » dj. jul. 28, 2011 7:44 pm
asor ha escrit:Bona tarda a totes!
Sóc nova en aquest foro, però ja fa força temps que us segueixo!!
A veure us explico una mica.., amb el meu xicot hem decidit començar a plantejar-nos el tema del matrimoni...,però encara no hem decidit res de res. Aquest cap de setmana hem consultat per Internet algun restaurant.... Entre els que hem mirat hi ha el mas dels arcs de vilanova de la Barca; encara no hi hem anat, però algú n'ha sentit a parlar?? Ja sigui b o malament.. Nosaltres no hi hem anat mai, ni coneixem ningú que li hagi fet,però el que es veu per la web sembla que el lloc sigui bonic..
Moltíssimes gràcies!!
Autor: asor » dj. jul. 28, 2011 9:16 pm
Autor: nika25 » dj. jul. 28, 2011 10:13 pm
Autor: maido » dv. jul. 29, 2011 12:51 am
Autor: ermesenda » dv. jul. 29, 2011 7:17 am
Autor: nika25 » dv. jul. 29, 2011 7:25 am
Autor: maido » dv. jul. 29, 2011 8:05 am
Autor: Abril20 » ds. jul. 30, 2011 3:07 pm
Autor: asor » dl. ago. 01, 2011 3:24 pm
Autor: Abril20 » dt. ago. 02, 2011 8:34 am
Autor: inqueta » dt. ago. 02, 2011 12:51 pm
cadui ha escrit:Inqueta veig que tu també passes per aquí!!! aix quins temps aquells en què miràvem i remiràvem cosetes pels nostres dies eeh?!?! els trobo molt a faltar!!! jiji!
Autor: NUVOLET » dt. ago. 02, 2011 1:10 pm
Abril20 ha escrit:Hola Asor! Jo et puc dir que els preus dels llocs on vaig anar que són Palau de Margalef, Caves de Raïmat i, per suposat, La Boscana.
A La Boscana el preu base és 134€ per persona, però depèn del menjar que agafis pot pujar o baixar el preu. Al Palau de Margalef el més barat 110€ i el més car 135€. I a les Caves de Raïmat el menú val 135€. TAmbé has de comptar que si canvies el vi o el cava pot pujar o baixar el preu a tots els llocs. Després a part hi ha el menú dels nens. Ja veus que els preus són si fa no fa. La veritat és que jo ens pensàvem que la Boscana era molt més cara i quan vam comparar ens vam quedar sorpresos.
Espero que t'hagi servit d'ajuda!!!!
Autor: alohha » dj. ago. 04, 2011 7:29 pm
Autor: jude12 » dj. ago. 04, 2011 8:49 pm
Abril20 ha escrit:Hola a totes de nou!!!
He estat una mica desconnectada pq he estat de vacances, fent de cangur dels meus nebots... Però ja torno a ser aquí i ja m'he posat al dia!!
Asor, la boscana és espectacular. Jo he anat a moltíiiiiiiiiiiiiissimes bodes a altres llocs i com la Boscana res. Bé, de fet per això ens casem allí. :p El menjar és deliciós i el cuiner va estar fent uns cursets amb el Ferran Adrià. Sí que és veritat que és un pèl més car, però no et creguis que molt. Nosaltres vam mirar també El Palau de Margalef i les Caves de Raïmat i relació qualitat preu La Boscana sens dubte. La diferència d'un lloc a l'altre és d'uns 15€ per persona. Si no vols gastar-te tant, pots fer-ho al Resquitx que la qualitat és la mateixa i el preu és una mica més econòmic. Jo al Mas dels Arcs rotundament NO!! El meu promès sap com funciona, i no t'ho aconsellaria per res del món. Per aquí han dit que el Kasanovas no i en canvi, jo n'he sentit a parlar molt bé. La Prats està molt bé també, però fa bastant temps que fan menús semblants. Bé, potser és pq ja hi he anat 3 vegades.
No sé qui havia preguntat per la Fotografia Valls de Mollerussa. A mi la veritat no em fa gaire el pes. Nosaltres ho vam anar a mirar i també hem vist alguns àlbums de noies que ho han fet allí, i és molt clàssic. Tot depèn del que vulguis. Jo vull una cosa més informal i divertida. A nosaltres en ho fa un noi de Ponts. Si t'interessa ja et passaré el telèfon.
També deieu el tema de la fotografia i el vídeo, i nosaltres ho fem amb dues persones que no són equip, però tenen el mateix estil. Jo no crec que sigui inconvenient i crec que pot estar molt bé. No us puc passar el nom pq és el meu cosí i ens ho fa com a cas excepcional, tot i que jo no paro d'insistir que s'hi dediqui pq ho fa genial!!! A mi m'encanta!!
Ja tenim les invitacions llestes!!!!!!!!!!!!! Després de pensar i modificar un munt de vegades, ja ho tenim!!!!!!!! A finals de mes començaré l'operació vestit, que ja estan a punt les noves col·leccions!!
Anem parlant, noies!!!
Autor: Abril20 » dj. ago. 04, 2011 10:34 pm
Autor: Lalilo1 » dv. ago. 05, 2011 9:19 am
Autor: alohha » dc. ago. 10, 2011 9:18 pm
Autor: nika25 » dj. ago. 11, 2011 9:31 am
Autor: alohha » dg. ago. 14, 2011 4:09 pm