SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

El millor any de la nostra vida!

Re: SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

EntradaAutor: Juli » dg. oct. 07, 2012 7:27 pm

Chicas, iba a buscar fotos de sesiones de fotos de novias y he topado con esto. Estoy flipando!!

http://www.abc.es/20120826/internaciona ... 61753.html

Lo habiais visto?? :star:: :star:: :star:: :star:: pero como pudo ahogarse? y estaba sin el novio?? no entiendo nada :-/
Imatge
Juli
:: núvia de bronze

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: Noe-- » dg. oct. 07, 2012 7:43 pm

El problema, Juli, es donde cambiarnos de ropa. ¿Alguna idea?
Por cierto, muy chulis tus fotos!!!
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Juli » dg. oct. 07, 2012 7:46 pm

Ya, ese es el problema que habia desde el inicio. Como ya se habia comentado, o hacemos una barraquilla o sino la otra opción sigue siendo Can Ribas...

Gracias! era para que vierais el efecto de las fotos en la playa en pleno invierno, a mi me gusta como quedan y eso que ya era tarde y a penas habia sol, aunque en la puesta de sol quedan unas fotos muy bonitas!
Imatge
Juli

EntradaAutor: Mingui » dg. oct. 07, 2012 7:58 pm

Noies, i fer-ho per Bcn? Poble espanyol, castell de montjuic, parc de la ciutadella, tibidabo... Hi ha molts llocs guapíssims!
Ei, que la platja m'encanta, només dóno idees! Jeje!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: Noe-- » dg. oct. 07, 2012 8:32 pm

Juli ha escrit:Chicas, iba a buscar fotos de sesiones de fotos de novias y he topado con esto. Estoy flipando!!

http://www.abc.es/20120826/internaciona ... 61753.html

Lo habiais visto?? :star:: :star:: :star:: :star:: pero como pudo ahogarse? y estaba sin el novio?? no entiendo nada :-/

Ostras! Esto no lo había leído hasta ahora... qué fuerte...
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: Noe-- » dg. oct. 07, 2012 8:33 pm

Juli ha escrit:Ya, ese es el problema que habia desde el inicio. Como ya se habia comentado, o hacemos una barraquilla o sino la otra opción sigue siendo Can Ribas...

Gracias! era para que vierais el efecto de las fotos en la playa en pleno invierno, a mi me gusta como quedan y eso que ya era tarde y a penas habia sol, aunque en la puesta de sol quedan unas fotos muy bonitas!

Sí, la verdad es que quedan genial!! Es guay tener fotos así de bonitas :-)ok:
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dg. oct. 07, 2012 9:09 pm

Jo havia sentit ho d'aquesta núvia...uns dies abans que anés a fer la meva sessió saltant al mar tothom em deia que anés amb compte. Em van explicar ho de la núvia després jeje. Jo estic sanissima!

Juli, xulissimes les fotos!!

Al gra.

Per mi perfecte Can Ribas. Fred en farà també un munt, però si el problema més gran és cambiar-se, suposo que no hi hauria problema. L'únic és que com bé diu la Noe, s'hauria de presentar a Can Ribas com una col.laboració. Ells sempre treballen amb Pablo Riccadilli, espero que ens deixéssin...

Puc parlar amb ells si tothom està d'acord i explicar-li's què necessitem i on ho fariem en quant a fer les fotos.

Crec que ens falten noies per opinar, però sino podem obrir una altre enquesta no? Visca les enquestes! juas!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dg. oct. 07, 2012 11:22 pm

A mi lo de Can Ribas me parece genial! No lo conozco, tan solo por vuestros comentarios y fotos, pero si tenemos un lugar donde vestirnos y sitios xulos para fotos me parece genial osea q por mk adelante floreta!! ;)
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: lilul » dl. oct. 08, 2012 6:58 am

Juli, no ho havies vist? Donc basicament el que va passar es que hi havia corrents i el vestit de nuvia pesa molt. Si la noia va entrar una mica, ja estava prou lluny perque ningu hi pogues fer res. Es com si mai caieu a l'aigua vestits. Lo primer, treute les sabates i despres intenta treure't el maxim de roba. Que sino ets un plomb!

Buenu, i deixant de banda aquest tema malrollero... Jo a la platja ja ho vaig dir des de bon principi, no em mola. Fa fred. Es hivern. Podem tenir la sort de tenir un d'aquests dies d'hivern mediterrani que fot un sol fantastic. Jo en un d'aquest dies continuo portant vuit capes de roba. I no exagero. Ja fa mes d'un mes que vaig per casa amb jersei. Si, soc molt fredolica. Qui no em coneix creu que exagero, inclus ma mare li ha costat deu i ajuda entendre que no eren capritxos de nena, que REALMENT em gelo. Tenim un termometre al menjador i el julien ja fa temps va comprovar que a la que baixa de 22-23 graus, jo ja estic amb la manteta. He anat a esquiar una vegada a la meva vida, m'havien deixat roba tecnica, que segons la propietaria aguanta fins a -50... Vaig acabar amb hipotermia.
Es un problema meu, el meu cos no es capaç de termoregular, com els llangardaixos...pero jo a l'hivern no em penso posar a la platja per molt bonic que faci. A no ser que vulgueu que tota jo acabi com el color de les meves sabates (publicitat subliminal per la meva cronica que va abançant).

Ah, i per mes inri, el meu vestit es curt i no te caaaaapes i caaaapes i caaaaapes. O sigui que a mi, un anorak per sobre, tapa una banda, pero el biruji que puja per les cames, que?

Lo que no acabo d'entendre es perque dieu tota l'estona que tindrem fred a can ribes... Que no es una casa? Que no hi ha calefaccio?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: lilul » dl. oct. 08, 2012 6:59 am

Ah, per cert, que lo d'abans no es amb mala llet... Buenu, una mica si. Es dilluns i no mola gens que sigui dilluns. TINC SOOOON
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Margarida » dl. oct. 08, 2012 7:07 am

Noies!

M'he espera't a contestar perque preferia havera que deien les demès... jo no veig un problema el canviar-se... qui no s'ha posat mai el banyador envoltada per una tovallola... penseu que serem moltes i podem fer mooooltes coses... jo el problema principal i veig la epoca que es vol fer i a on es vol fer.... hem de ser practiques fred en farà molt o ens aguantem o lloguem un estudi ben preparat com diu la Laia, a mi realment a tot arreu em sembla bé, per la platja que deieu si pogues ser més aprop millor.... a mi Sitges hem queda a dues horetes i pico... contant que vindria sola per mi es un pal... però bueno continuem miran't més opcions.

Petonets per totes, i u Ip Ip Ip Urra per la Laia per la seva implicació i paciència!
Imatge
Margarida

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 08, 2012 9:31 am

Quizá habría que hacer lo que propone Laia, un cuestionario como el que se hizo para elegir día, y así decidir. Porque cada una dice la suya, pero no estamos dando soluciones...

lilul, en Can Ribas hay una masia, y también están los salones de las bodas, pero yo creo que todas estábamos pensando en los jardines, que son preciosos, no en el salón con las mesas redondas... Para hacer las fotos dentro no hace falta irse hasta Bigues i Riells, podemos quedar en mi casa... El problema de la luz lo tenemos en cualquier interior, por eso Laia proponía que si tenía que ser en un sitio cerrado, que fuera en un estudio (con focos, etc.)

Olguiky, ¿podrías preparar la encuesta (yo no sé hacerlo)?

¿Qué opciones tenemos?
- Playa (habría que proponer un par de playas para concretar, entre ellas, la de Sitges, ¿no?)
- Jardines de Can Ribas
- Estudio
- ...

¿Alguna otra idea?
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: lilul » dl. oct. 08, 2012 9:45 am

La Margarida te tota la rao, hem de trobar un lloc que no quedi massa lluny per algu. Si ella ha de fer dues hores i pico, es un palarro!

Hi ha gent del nord i gent del sud, quedar per el valles o barcelona (i rodalies) no em sembla mala idea, tenint en compte els que venen de mes lluny. Personalment trobo que li fariem una marranada a la Margarida si es queda a Sitges. Per les que sou de Barcelona, Sitges no us sembla tant lluny, pero imagineu que us diuen que es fa a baix al Delta, no dirieu que home... una mica mes amunt m'aniria millor no?
I dic aixo pensant que a mi Sitges em queda mes aprop que no pas Barcelona eh?

Noe, evidentement que parlaveu dels jardins (coi, tan curta no soc) pero no es el mateix tenir una caseta a la vora, on et canvies en un lloc calent i si fa massa fred, doncs t'hi pots "enresguardar" que no pas estar al mig de la platja amb tots els elements desfermats, i despullar-se i vestir-se sense cap mena de paravent.

No se, igual es que vosaltres sou joves i no us fa res, pero jo aquestes coses ja les he fet, i els meus ossos de iaia em diuen que no tenen mes ganes de fer-ho...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 08, 2012 9:48 am

No, si yo soy la primera que eso de cambiarse en la playa no me mola nada...
Yo creo que si se hiciera en Can Ribas (que quizá no nos dejen!!) nos prestarían los lavabos, quizá alguna salita... y los jardines, claro.
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dl. oct. 08, 2012 9:58 am

Jo también penso que és un bon lloc Can Ribas, fins i tot potser ens poden muntar unes estufetes de butà a la vora...jeje, potser és molt demanar.
Falta que no estigui tancat aquella setmana i clar, que diguin que si.
Jo ja us deia, per parlar-hi cap problema, ara hauriem d'oferir-ho com a col.laboració, a canvi de res no crec que vulguin, més ben dit, que si pots donar algo a canvi...és més fàcil que et diguin que si...

Per cert no us ho havia comentat, pq vaig veure que hi havia una mica de baixón. Vaig parlar amb en Toni de Guianupcial (el conec d'altres coses) i li vaig dir que encara era només una idea però que teniem intenció de fer la sessió de fotos i que si podiem fer alguna col.laboració. jo anava més de cara a jalar o alguna cosa així, em va oferir de portar un càmera a fer una entrevista d'aquelles del Guianupcial TV. Potser amb aquesta excusa a Can Ribas li pugui interessar més per la repercussió. Al final a ells els interessarà posar-ho al blog, a la web, al facebook... Tothom hi hauria d'estar d'acord.

L'enquesta aniria de conya. Jo tampoc sé com es fa Noe!

floreta01

EntradaAutor: promisa1 » dl. oct. 08, 2012 10:02 am

una sugerencia... y si alquilais una casa rural que tenga jardines, el precio de un alquiler de un solo dia puede rondar los 100 euros, y entre tantas no es nada.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Margarida » dl. oct. 08, 2012 10:16 am

DiL ha escrit:Ohhh a mi mencantaria , que tambe mhe quedat sense post boda (margarida podriem aprofitar cotxe i tot) pero crec q no podreeee :(

Es una super idea genial!

I tant com si!
Imatge
Margarida

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Juli » dl. oct. 08, 2012 10:32 am

jajajajaajaja lilul me meo contigo!! es verdad tu vestido no tiene capas y capas, tu pasarias mas frio, eso es cierto... pero bueno, lo tuyo tampoco es normal eh!!! a mi me pasa con el calor, tengo siempre demasiada calor.... y tambien es una M****!!! Mi madre siempre me dice que cuando tenga la menopausia no sabe qué será de mi, y es cierto... :star:: :star::

Pues a ver chicas, en Can Ribas tienen estufas, que nos la spodrian poner cerca, pero claro, tampoco van a estar moviendo estufas por todos los jardines... asi que algo de fresquito habria que pasar!! y de hecho yo creo que pasariamos mas frio en can ribas que en la playa, basicamente porque hay unos cuantos grados de diferencia entre la costa y donde esta can ribas, pero tambien es cierto que tenemos un interior para cambiarnos y para estar calentitas en cualquier momento cosa que en la playa no! aunque siempre podemos montar una hoguera! jajajajajajaja es coña!

Pues nada, haced una encuesta si quereis. A mi me va bien tanto Can Ribas como playa. Estudio no!
Imatge
Juli

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 08, 2012 10:36 am

Viendo que Can Ribas parece que gusta bastante (en general) ¿por qué no preguntamos ya si puede ser? Porque quizá le estamos dando vueltas y nos dicen directamente que no y se acabó el tema.
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dl. oct. 08, 2012 10:43 am

Jo si voleu pregunto, però ha de ser que si ells diuen que si es faci allà. No vull marejar la perdiu.
A més als fotògrafs també els hi he de canviar la localització. No els hi he dit res per si hi ha canvi de plans.

Ens assegurem de que a tothom li sembla bé i que poden utilitzar les fotos? De l'entrevista de Guianupcial también haurieu de dir algo (és una arma pq interessi a Can Ribas també)

Contesteu totes les que vindrieu? :-)

floreta01

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat