CANDY PARTY.

El millor any de la nostra vida!

Re: CANDY PARTY.

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 20, 2012 7:15 pm

MMM_M3 ha escrit:Jenny30 a mi aun me falta!soy del agosto 2013 asi veré estas ideas primero en vuestras bodas! Pero primero debo llegar a 100 mensajes....

Es verdad que lo leí en algun post...Pues aunque te parezca que te queda mucho, ya verás que te pasan los meses volando!! yo cuando entré en este foro, me quedaban más de 13 meses y mi marcador ya pone 2 mesecitos y nada!!
Ya mismo llegas a los 100!! ya verás...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dg. abr. 22, 2012 9:22 am

Nosotros posiblemente llevemos algunos pasteles de chuches con formas diferentes!!! En el restaurante nos ofrecen Resopón pero es una pasta!!!!

Besos!!
Imatge
xaviymaica
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dg. abr. 22, 2012 8:41 pm

A parte de las chuches yo quiero poner cupcakes y galletas, a ver como quedan!
Ah! Y también algunas macaroons que son muy divertidas por los colores y además que están muy de moda! Mi idea es poner cartelitos de sweet o algo que ya lo he visto en varios blogs y le da un toque vintage muy bonito!
MMM_M3

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: laureta85 » dg. abr. 22, 2012 11:00 pm

Quina casualitat!!! Jo apart de les xuxes també vull posar galetes (faré de nuvis i els deixaré a la taula, un per cada un, pero potser en faig alguna de diferent i les poso a la taula de les xuxes x després!!), i també volia posar macarons pero encara no els he fet mai i no se com em quedaran! Hauré de fer alguna prova mes! També volia posar cupcakes, pero son mes delicats i no se com arribaran al gran dia, i a mes no els puc fer amb dies d'antelacio! Així que no se que faré!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. abr. 23, 2012 7:45 am

laureta85 ha escrit:Quina casualitat!!! Jo apart de les xuxes també vull posar galetes (faré de nuvis i els deixaré a la taula, un per cada un, pero potser en faig alguna de diferent i les poso a la taula de les xuxes x després!!), i també volia posar macarons pero encara no els he fet mai i no se com em quedaran! Hauré de fer alguna prova mes! També volia posar cupcakes, pero son mes delicats i no se com arribaran al gran dia, i a mes no els puc fer amb dies d'antelacio! Així que no se que faré!!

Jo vull fer com tu! el detallet de les galetes de nuvis a la taula a sobre el plat! és que són molt maques!

I per la candy party m'agradaria provar de fer les macarons, els cupcakes i les galetes jo mateixa, el que sé que aguantaran són les galetes però els cupcakes són bastant delicats i les macarons no ho sé!
Així que primer faré una prova a veure com queden i si veig que la cosa no funciona miraré quan em podrien costar si les compro, que em sembla que aguanten més!

Ja anirem veient sobre la marxa i también tenint en compte els vostres comentaris!
MMM_M3

EntradaAutor: OlallaF » dl. abr. 23, 2012 9:20 am

Jo també donaré galetes, encara que tenia pensat repartirles en lloc de deixar-les a la taula... Les chuches nomes les posare a la taula dels nens.
Imatge
OlallaF

Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 23, 2012 10:56 am

Jo ja he fet proves de cupcakes i no m'han sortit tan malament com creia per ser la primera vegada! jejejeje
A veure la segona... i aguanten bastant bé, la veritat!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. abr. 23, 2012 12:45 pm

Jenny30 ha escrit:Jo ja he fet proves de cupcakes i no m'han sortit tan malament com creia per ser la primera vegada! jejejeje

A veure si aquest cap de setmana m'hi puc posar, buf nose pas com quedaran! ja us explicaré!
MMM_M3

EntradaAutor: laureta85 » dl. abr. 23, 2012 5:51 pm

No crec que em quedin malament pero els cupcakes en el trajecte de terrassa a Can Ribas no se com arribaran, i mes si comptem que serà 29 de juny i espero que vagi calooooooor!!! Les galetes aguanten sense problema uns quants dies, jo les vaig fer per Nadal i a part de quedar espectaculars van aguantar bastant!! I els macarons suposo que també aguantaran, del que no em fio son dels cupcakes!
Imatge
laureta85

EntradaAutor: Juli » dl. abr. 23, 2012 6:33 pm

Hola guapis!!!

Yo soy una más d elas que va a poner chuches y algo de chocolate y frutos secos en la barra libre!!! voy a echarle un vistazo a la web de la tienda de santa coloma a ver qué tal!!

Por cierto, con cuánto tiempo de antelación creeis que podria empezar a hacer las brochetas??
Imatge
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: Rachel12 » dl. abr. 23, 2012 6:49 pm

laureta85 ha escrit:No crec que em quedin malament pero els cupcakes en el trajecte de terrassa a Can Ribas no se com arribaran, i mes si comptem que serà 29 de juny i espero que vagi calooooooor!!! Les galetes aguanten sense problema uns quants dies, jo les vaig fer per Nadal i a part de quedar espectaculars van aguantar bastant!! I els macarons suposo que també aguantaran, del que no em fio son dels cupcakes!

Hola, jo també vull fer galetes per posar en cada plat amb una tarja d'agraiment. En maig tinc un curs a veure si m'ensenyen a fer-les per poguer fer-les jo abans. És complicat de fer? la veritat és que queden tant mones... Vaig anar a un altre curs de cupcakes i la veritat és que aguanten bastant. Poden aguantar-te com a molt una setmaneta, si les intentes guardar en un lloc una mica humit. No crec que tinguis probles per portar-les al restaurant.
Rachel12
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 142
Membre des de: dj. gen. 13, 2011 9:01 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. abr. 23, 2012 6:59 pm

Rachel12 ha escrit:
laureta85 ha escrit:No crec que em quedin malament pero els cupcakes en el trajecte de terrassa a Can Ribas no se com arribaran, i mes si comptem que serà 29 de juny i espero que vagi calooooooor!!! Les galetes aguanten sense problema uns quants dies, jo les vaig fer per Nadal i a part de quedar espectaculars van aguantar bastant!! I els macarons suposo que també aguantaran, del que no em fio son dels cupcakes!

Hola, jo també vull fer galetes per posar en cada plat amb una tarja d'agraiment. En maig tinc un curs a veure si m'ensenyen a fer-les per poguer fer-les jo abans. És complicat de fer? la veritat és que queden tant mones... Vaig anar a un altre curs de cupcakes i la veritat és que aguanten bastant. Poden aguantar-te com a molt una setmaneta, si les intentes guardar en un lloc una mica humit. No crec que tinguis probles per portar-les al restaurant.

Vas anar a un curs de cupcakes?que bé!a mi también m'agradaria fer-ne algun! Però abans, tens la recepta?és q per internet n'hi ha vàries però nose quina agafar!
Merxi!!!!
MMM_M3

EntradaAutor: OlallaF » dl. abr. 23, 2012 10:50 pm

MMM_M3 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Jo ja he fet proves de cupcakes i no m'han sortit tan malament com creia per ser la primera vegada! jejejeje

A veure si aquest cap de setmana m'hi puc posar, buf nose pas com quedaran! ja us explicaré!

Quina enveja, jo soc un desastre amb la cuina ejjeje ja m'agradaria sapiguer fer aquestes coses :P
Imatge
OlallaF

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. abr. 23, 2012 11:02 pm

OlallaF ha escrit:
MMM_M3 ha escrit:

Quina enveja, jo soc un desastre amb la cuina ejjeje ja m'agradaria sapiguer fer aquestes coses :P

Només és qüestió de fer proves! La meva parella és el provador oficial! Jejejejeje
MMM_M3

EntradaAutor: OlallaF » dl. abr. 23, 2012 11:04 pm

jejeje catador oficial :yium:-) jo per catadora tambié soc bona :-)0(-:
Imatge
OlallaF

EntradaAutor: laureta85 » dt. abr. 24, 2012 7:56 am

De cupcakes encara no n'he fet pero les galetes es facilíssim!!! Decorar-les ja es una mica mes difícil, pero tot depèn de si ho fas amb glassa o amb fondant (que es mes fàcil).
Imatge
laureta85

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 24, 2012 8:11 am

Jo intentaré posar-m'hi aquest cap de setmana... a veure si ens en sortim!! M'agradaria poder fer les galetes i els cupcakes, tot i que d'aquests últims no n'he fet mai... i de galetes fa força temps que no en faig...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. abr. 24, 2012 8:16 am

Jo la glassa la he fet servir per decorar algun pastís, però el fondant maaaai, no en tinc ni idea com es fa.
MMM_M3

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 24, 2012 8:22 am

MMM_M3 ha escrit:Jo la glassa la he fet servir per decorar algun pastís, però el fondant maaaai, no en tinc ni idea com es fa.

Em sembla que la base del fondant són nubes foses!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. abr. 24, 2012 8:42 am

Olguiky ha escrit:
MMM_M3 ha escrit:Jo la glassa la he fet servir per decorar algun pastís, però el fondant maaaai, no en tinc ni idea com es fa.

Em sembla que la base del fondant són nubes foses!

què dius ara??? curiós!!!!
sabeu si per fer les macarons necessito una safata de motlles?
MMM_M3

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants