laureta85 ha escrit:Quina casualitat!!! Jo apart de les xuxes també vull posar galetes (faré de nuvis i els deixaré a la taula, un per cada un, pero potser en faig alguna de diferent i les poso a la taula de les xuxes x després!!), i també volia posar macarons pero encara no els he fet mai i no se com em quedaran! Hauré de fer alguna prova mes! També volia posar cupcakes, pero son mes delicats i no se com arribaran al gran dia, i a mes no els puc fer amb dies d'antelacio! Així que no se que faré!!
Jo vull fer com tu! el detallet de les galetes de nuvis a la taula a sobre el plat! és que són molt maques!
I per la candy party m'agradaria provar de fer les macarons, els cupcakes i les galetes jo mateixa, el que sé que aguantaran són les galetes però els cupcakes són bastant delicats i les macarons no ho sé!
Així que primer faré una prova a veure com queden i si veig que la cosa no funciona miraré quan em podrien costar si les compro, que em sembla que aguanten més!
Ja anirem veient sobre la marxa i también tenint en compte els vostres comentaris!