EDYO ha escrit:Nosaltres la veritat es que amb el tema económic no hi volem pensar es el nostre viatje de noces i també sent sincera la boda ens la paguen els pares llavores esta clar que de diners en tindrem xo nosaltres tenim un altre inconvenient que soc jo jejejejejejejejejeje no m'agrada massa l'avió i no vull fer moltes hores xq es posible q m'ho pasi malament aixi que em decidit que farem un creuer per les illes gregues amb la companyia msc cruceros la ruta esta molt be, no tenen cap dia de navegació i paren 2 dies a mykonos x si volem sortir de festa per alli una nit!!!
E parlat amb alguna gent i em diuen que un creuer per anar els dos sols que no ens ho pasarem be..... vosaltres que en penseu???
Es que el tema de deixar les maletes i no tornar a tocarles fins al final m'agrada bastant i el recorregut en platjes i tal...tambe m'agrada molt al tornar ens agradaria anar a passar 4 die mes a formentera x acabar del tot amb el relax!!!!!
Per que no??? tot depen de vosaltres!! jo he fet uns quants creuers, i he anat tant amb ma germana de festa loca, com amb la meva parella, tranquil.litat, però de totes dues maneres m'ho he passat molt bé!! tu fes el que tu creguis i passa dels comentaris... a part tota la zona grega es super maca, ja ho veuràs.....
Nosaltres volem australia, i com anem amb el peke i la meva parella no es molt d'avions ni de trasllats ni de circuits, ens havíem plantejat fer un creurer per allà, però o no em quadraven les dates o els que m'agradaven feien molts dies de navegació...:( i clar no aniré a l'altre punta del món per estar dels 15 dies 4 navegant....així que res. Ja he demanat pressu de dues maneres, una estada a blue mountains a un lodge i després una setmana sidney i l'altre es fer brisbane i Sidney, anant amb el tren nocturn d'una a l'altre.... a veure que em diuen....