Idees pel viatge de noces

El millor any de la nostra vida!

Re: Idees pel viatge de noces

EntradaAutor: Rachel12 » dl. gen. 23, 2012 7:59 pm

EvaII ha escrit:
Loleta ha escrit:Doncs nosaltres hem buscat un destí una mica exòtic...
al final anem al Vietnam amb extensió a les Maldives i com hem de fer escala a Singapure, doncs ens quedem una nit i així visitem la ciutat!!!.

Loleta!! Nosaltres també anem a les Maldives! Fem primer Sri-Lanka i després Maldives. Per quines dates aneu??

Jo també vaig mirar Sri- Lanka ja que m'han parlat molt bé, però finalment ens hem decidit per Tailandia y Maldivas. Jo vaig la segona quinzena de juliol, i tu?
Rachel12
:: núvia rookie

Entrades: 142
Membre des de: dj. gen. 13, 2011 9:01 pm

EntradaAutor: EvaII » dl. gen. 23, 2012 8:32 pm

Nosaltres anem les dues últimes setmanes d'abril! Així no coincidim... :(

Ja teniu hotel a Maldivas?? Mira que es difícil acabar de decidir un hotel, amb la quantitat de ressorts que hi ha!
Imatge
EvaII

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: EDYO » dt. gen. 24, 2012 3:20 pm

Nosaltres la veritat es que amb el tema económic no hi volem pensar es el nostre viatje de noces i també sent sincera la boda ens la paguen els pares llavores esta clar que de diners en tindrem xo nosaltres tenim un altre inconvenient que soc jo jejejejejejejejejeje no m'agrada massa l'avió i no vull fer moltes hores xq es posible q m'ho pasi malament aixi que em decidit que farem un creuer per les illes gregues amb la companyia msc cruceros la ruta esta molt be, no tenen cap dia de navegació i paren 2 dies a mykonos x si volem sortir de festa per alli una nit!!!

E parlat amb alguna gent i em diuen que un creuer per anar els dos sols que no ens ho pasarem be..... vosaltres que en penseu???
Es que el tema de deixar les maletes i no tornar a tocarles fins al final m'agrada bastant i el recorregut en platjes i tal...tambe m'agrada molt al tornar ens agradaria anar a passar 4 die mes a formentera x acabar del tot amb el relax!!!!!
Imatge
EDYO
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: ORCA » dt. gen. 24, 2012 3:37 pm

Hola chicas!!!
nosotros el otro día fuímos a la agencia, y vamos a ver si podemos ir a nueva zelanda, pero en autocarvana que sale mucho más económico, porque todo organizado es carísimo y luego intentar hacer una extensión a las islas fijji...estamos esperando presupuesto...a ver si no se nos va mucho de precio...
Alguien ha mirado este destino?

Besitos
ORCA

Entrades: 162
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 1:02 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dt. gen. 24, 2012 4:15 pm

EDYO ha escrit:Nosaltres la veritat es que amb el tema económic no hi volem pensar es el nostre viatje de noces i també sent sincera la boda ens la paguen els pares llavores esta clar que de diners en tindrem xo nosaltres tenim un altre inconvenient que soc jo jejejejejejejejejeje no m'agrada massa l'avió i no vull fer moltes hores xq es posible q m'ho pasi malament aixi que em decidit que farem un creuer per les illes gregues amb la companyia msc cruceros la ruta esta molt be, no tenen cap dia de navegació i paren 2 dies a mykonos x si volem sortir de festa per alli una nit!!!

E parlat amb alguna gent i em diuen que un creuer per anar els dos sols que no ens ho pasarem be..... vosaltres que en penseu???
Es que el tema de deixar les maletes i no tornar a tocarles fins al final m'agrada bastant i el recorregut en platjes i tal...tambe m'agrada molt al tornar ens agradaria anar a passar 4 die mes a formentera x acabar del tot amb el relax!!!!!

Per que no??? tot depen de vosaltres!! jo he fet uns quants creuers, i he anat tant amb ma germana de festa loca, com amb la meva parella, tranquil.litat, però de totes dues maneres m'ho he passat molt bé!! tu fes el que tu creguis i passa dels comentaris... a part tota la zona grega es super maca, ja ho veuràs.....

Nosaltres volem australia, i com anem amb el peke i la meva parella no es molt d'avions ni de trasllats ni de circuits, ens havíem plantejat fer un creurer per allà, però o no em quadraven les dates o els que m'agradaven feien molts dies de navegació...:( i clar no aniré a l'altre punta del món per estar dels 15 dies 4 navegant....així que res. Ja he demanat pressu de dues maneres, una estada a blue mountains a un lodge i després una setmana sidney i l'altre es fer brisbane i Sidney, anant amb el tren nocturn d'una a l'altre.... a veure que em diuen....
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

EntradaAutor: EDYO » dt. gen. 24, 2012 4:19 pm

Moltes gracies!!! la veritat es que si..... que no ens tenim que escoltar molt a la gent i menys si ell i jo no em anat mai a cap creuer aixi que ho intentarem i estan els dos junts.....segur que sera fantastic!

Deu ni do quin viatjet nena!!! Ja ets mami??? Que guai.......jo ja en tinc ganetes...xo primer la boda jejejejjejejejejje i despres ja veurem!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: veronik96 » dt. gen. 24, 2012 4:31 pm

Rachel me encanta tu viaje, me podrias orientar un poco sobre cuantos días vas a cada sitio y como sale mas o menos de precio los dos

Tambien me voy a mirar Bali
Gracias guapa
¡¡¡ 04/05/2012 !!!
veronik96

Entrades: 37
Membre des de: dc. des. 28, 2011 10:21 pm

EntradaAutor: Loleta » dt. gen. 24, 2012 4:32 pm

Rachel, Evall nosaltres anem a Maldives la segona de juliol així q tamPoc coincidim!!!!
Ja ho tenim agafat i el resort està a Male xo no menrecodo de com es diu!!!!
Loleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 24, 2012 5:10 pm

Doncs jo recordo que vaig anar de creuer un estiu sola amb els meus pares i m'ho vaig passar genial!! Una de les idees del viatge de noces era fer un creuer pel mediterrani pero com que ens casem a finals d'octubre i pl que m'han dit no es bona època per creuers, ens estem mirant d'anar a la Riviera Maya.

Alguna ha estat allà?? He mirat diferents coses per anar a veure i la veritat es que em crida molt l'atenció, a part que es un lloc que sempre he volgut anar i per una vegada que el meu xicot em diu que li agradaria fer aquest viatge (es antiplatja, o sigui que imagineu-vos) mirarem preus.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dt. gen. 24, 2012 5:30 pm

EDYO ha escrit:Moltes gracies!!! la veritat es que si..... que no ens tenim que escoltar molt a la gent i menys si ell i jo no em anat mai a cap creuer aixi que ho intentarem i estan els dos junts.....segur que sera fantastic!

Deu ni do quin viatjet nena!!! Ja ets mami??? Que guai.......jo ja en tinc ganetes...xo primer la boda jejejejjejejejejje i despres ja veurem!!

Si noia, ja soc mami!!! que fort, encara em sembla mentida, nosaltres es que anem al revés...hihihihi tinc un peque de 14 mesos...i abans d'anar a per l'altre, ara que he recuperat la figura, hem decidit cassar-nos si no ja hauriem d'esperar a passar un altre embaràs..i jo no vull!!

El viatge és el que sempre he somiat, bueno somiat somiat, era agafar una caravana i fotrem tots els km del mon per austrialia però com veig que no podrà ser i com un altre dels meus somnis es passar cap d'any a Sidney doncs aprofitem i fem un pupurri. :)
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dt. gen. 24, 2012 5:33 pm

gemma_sergio ha escrit:Doncs jo recordo que vaig anar de creuer un estiu sola amb els meus pares i m'ho vaig passar genial!! Una de les idees del viatge de noces era fer un creuer pel mediterrani pero com que ens casem a finals d'octubre i pl que m'han dit no es bona època per creuers, ens estem mirant d'anar a la Riviera Maya.

Alguna ha estat allà?? He mirat diferents coses per anar a veure i la veritat es que em crida molt l'atenció, a part que es un lloc que sempre he volgut anar i per una vegada que el meu xicot em diu que li agradaria fer aquest viatge (es antiplatja, o sigui que imagineu-vos) mirarem preus.

gemma, jo vaig anar fa uns quants anys ja....buf! com passa el temps, total que m'ho vaig passar molt i molt bé i em va encantar. Així que aprofita que el teu xicot hi vol anar i disfruteu, les platges son magnífiques, els temples son magnífics, i bueno jo vaig fer un dels meus somnis que era banyar-me amb dofin, ho vaig fer a xel-ha...
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 24, 2012 6:54 pm

lauraijoan ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:Doncs jo recordo que vaig anar de creuer un estiu sola amb els meus pares i m'ho vaig passar genial!! Una de les idees del viatge de noces era fer un creuer pel mediterrani pero com que ens casem a finals d'octubre i pl que m'han dit no es bona època per creuers, ens estem mirant d'anar a la Riviera Maya.

gemma, jo vaig anar fa uns quants anys ja....buf! com passa el temps, total que m'ho vaig passar molt i molt bé i em va encantar. Així que aprofita que el teu xicot hi vol anar i disfruteu, les platges son magnífiques, els temples son magnífics, i bueno jo vaig fer un dels meus somnis que era banyar-me amb dofin, ho vaig fer a xel-ha...

Mirant per internet también havia pensat de passar per xel-ha que sembla ser que és un parc acuatic natural i tenia molt bona pinta!!

Pero bueno, si necessito ajuda per saber d'excursions que valguin la pena ja sé a qui preguntar?? : besito :
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Rachel12 » dt. gen. 24, 2012 11:13 pm

veronik96 ha escrit:Rachel me encanta tu viaje, me podrias orientar un poco sobre cuantos días vas a cada sitio y como sale mas o menos de precio los dos

Tambien me voy a mirar Bali
Gracias guapa

Hola Veronik96! Nosotros estuvimos mirando 3 opciones: una era el circuito por Tailandia con islas de Tailandia (miramos Puket i Phi Phi), el otro era Sri-Lanka y Maldivas y el otro Tailandia y Maldivas. También miramos Canadá combinado con Punta Cana pero finalmente nos decidimos por algo un poco más exótico como es Tailandia y Maldivas. Las islas de Tailandia también nos llamaban mucho ya que son preciosas pero creo que en otra ocasión podemos ir, en cambio Maldivas yo creo que esta es la mejor ocasión para hacerlo...
Vamos 3 días a Bangkok donde lo haremos un poco por libre (es lo que la agencia nos ha recomendado) y después hacemos 6 días en el Triángulo de Oro (primero Chiang Rai- Chian Saen, Mae Sai, en la frontera con Birmania, después Chian Rai- Phyao- Lampang- Lampoon i Chiang Mai). Aquí están incluidas todas las excursiones, hoteles y comidas. Después volvemos a Bangkok para coger vuelo hacia Maldivas. En Maldivas hemos cogido un over-water, que es la casita encima del mar con escaleras que van directas al agua y creo que la isla se llama Olhuveli.
Lo hacemos con Kuoni y nos sale por unos 7.500 más o menos los dos.
Tú has mirado algo?
Rachel12

Entrades: 142
Membre des de: dj. gen. 13, 2011 9:01 pm

EntradaAutor: marsai » dc. gen. 25, 2012 3:42 pm

ohhh Rachel, peazo viaje!!! que envidia!! en total cuántos días??
Nosotros estamos mirando presupuestos, y un posible destino era Thailandia pero algo caro.. así que al final hemos decicido Paris 3 días (ya que hay que hacer escala y es muy romántico) y Mauricio 7 días.
Alguien va a Mauricio?????
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
marsai

Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: llunai » dc. gen. 25, 2012 11:45 pm

Hola que viajes estoy viendo,q envidia!!! Nosotros nos pagamos toda la boda y no contamos con mucho presupuesto para la luna de miel,había pensado en hacerlo por nuestra cuenta,alguien más??? Estamos entre bali,Japón o Tailandia jeje es pronto para mirar verdad? Nos iríamos en agosto
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 11:36 am

llunai ha escrit:Hola que viajes estoy viendo,q envidia!!! Nosotros nos pagamos toda la boda y no contamos con mucho presupuesto para la luna de miel,había pensado en hacerlo por nuestra cuenta,alguien más??? Estamos entre bali,Japón o Tailandia jeje es pronto para mirar verdad? Nos iríamos en agosto

Yo creo que nunca es tarde para mirar. Según como hasta es mejor que lo mires con tiempo por el tema precio de los billetes de avión.

Nosotros empezaremos a preguntar precios ahora en febrero y eso que me caso en octubre!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: laureta85 » dj. gen. 26, 2012 12:43 pm

Nosaltres ahir ja vam fer la reserva!!! Marxem a polinesia!!!!!!!!! Un destí molt car, però es el paradís, així que... Em moro de ganes per ser allà!!!!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: llunai » dj. gen. 26, 2012 12:57 pm

Polinesia? que bonito! jejejej me alegro que ya tengas destino de luna de miel jejeje felicidades!!! una cosa menos
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: laureta85 » dj. gen. 26, 2012 2:44 pm

Muxas gracias!!!! La verdad es que nos hemos sacado un peso de encima!!! Una cosa menos y con ganas de que llegües ya!!!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 3:00 pm

La Polinesia ha de ser una autèntica passada! Nosaltres no ens ho vam poder mirar perquè no teníem prou dies per anar-hi: ens van dir que almenys feien falta tres setmanes per poder-ho veure i viure bé!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat