CAN JONC 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN JONC 2012

EntradaAutor: carolinaherrera » dg. nov. 06, 2011 7:28 pm

Muchas felicidades Isita46!!!! Has elejido muyyyy buen restaurante jejejej
Imatge [/url]
carolinaherrera
:: núvia experimentada

Entrades: 240
Membre des de: dc. juny 08, 2011 3:17 pm

EntradaAutor: Isita46 » dl. nov. 07, 2011 12:27 am

Pues me caso el 18!!! Espero que no me falle mucha gente por ser en plenas vacaciones pero bueno, quien quiera venir ya vendra!!

No hay muchas bodas para el proximo año en Can Jonc por lo que veo. Me acuerdo hace años d bodas q he ido allí y siempre a tope!!!

Ya teneis vestido, fotografo y esas cosas???
Isita46

Entrades: 17
Membre des de: ds. nov. 05, 2011 6:13 pm

EntradaAutor: sandy77 » dl. nov. 07, 2011 12:54 am

Felicitats, noies! La meva mare es va casar a Can Jonc ja fa uns 7 anys i va ser perfecte, estan al detall de tot, i la Sònia és encantadora!
sandy77
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: rinxols » dl. nov. 07, 2011 7:56 am

Isita46 ha escrit:Pues me caso el 18!!! Espero que no me falle mucha gente por ser en plenas vacaciones pero bueno, quien quiera venir ya vendra!!

No hay muchas bodas para el proximo año en Can Jonc por lo que veo. Me acuerdo hace años d bodas q he ido allí y siempre a tope!!!

Ya teneis vestido, fotografo y esas cosas???

pues sí almenos ya, ya tengo el fotógrafo, el vestido, el pre-boda hecho y las invitaciones hacia imprimir, ahora tendré que peirle a Sónia los mapas para poner dentro las invitaciones.
Ya te han dicho para cuando vais a hacer la prueva de menú? a me me dijeron hacia febrero-Marzo.
Y tu? ya tienes fotógrafo y vestido???

POr cierto, el te casas el 18 pero de qué mes??
ImatgeImatge
rinxols

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: Isita46 » dl. nov. 07, 2011 12:51 pm

18 de agosto!!! Pues yo solo tengo fotografo, me falta vestido, invitaciones,...etc etc.
La prueba de menú como bien dices me dijeron entre febrero y marzo, nos veremos alli o que??

Saludos!!
Isita46

EntradaAutor: EvaII » dl. nov. 07, 2011 8:02 pm

Yo ya le he pedido a Sonia los mapas para meterlos en las invitaciones. Nos ha dicho que cuando queramos nos pasemos por el restaurante para buscarlos.

A nosotros nos dijo que nuestra prueba de menú sería para diciembre-enero, pero de momento no sabemos nada de nada!
Imatge
EvaII

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: rinxols » dl. nov. 07, 2011 9:03 pm

Isita46 ha escrit:18 de agosto!!! Pues yo solo tengo fotografo, me falta vestido, invitaciones,...etc etc.
La prueba de menú como bien dices me dijeron entre febrero y marzo, nos veremos alli o que??

Saludos!!

Pues si es así supongo que sí!! que ganas tengo...!!! cuando sepas algo de la fecha comentalo por aquí yo haré lo mismo y a vers i coincidimos que ya seremos unas 3 creo, porque neni5 también le dijeron para esas fechas,,, :-)ok:
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: rinxols » dl. nov. 07, 2011 9:04 pm

smontia ha escrit:Felicitats, noies! La meva mare es va casar a Can Jonc ja fa uns 7 anys i va ser perfecte, estan al detall de tot, i la Sònia és encantadora!

M'encanta que diguis això!!! la veritat és que no he escoltat a ningú que posi cap pega a aquest restaurant!! ::love::
Gràcies pel teu comentari!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: sandy77 » dt. nov. 08, 2011 12:39 am

És que no puc dir una altra cosa! per cert, hi ha un hotel rural molt a prop encantador, no sé si us ho ha comentat la Sònia...
sandy77

EntradaAutor: rinxols » dt. nov. 08, 2011 7:49 am

smontia ha escrit:És que no puc dir una altra cosa! per cert, hi ha un hotel rural molt a prop encantador, no sé si us ho ha comentat la Sònia...

doncs no en sabíem res! saps el nom que el mireraré per internet...gràcies smontia!!!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: Neni5 » dt. nov. 08, 2011 8:08 am

Boon dia!! Jo li vaig preguntar a Sonia i l'unic hotel que hi ha es el Porta d'Alella , te dotze habitacions i per la web es veu molt bé per si algun convidat es vol quedar. Si no els hotels més pròxims (segons la Sonia) són a Mataró i a Badalona.
Les meves amigues em regalen la nit de noces, però no sé a on!!!es sorpresa!! Petons!!
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: rinxols » dt. nov. 08, 2011 9:33 pm

Neni5 ha escrit:Boon dia!! Jo li vaig preguntar a Sonia i l'unic hotel que hi ha es el Porta d'Alella , te dotze habitacions i per la web es veu molt bé per si algun convidat es vol quedar. Si no els hotels més pròxims (segons la Sonia) són a Mataró i a Badalona.
Les meves amigues em regalen la nit de noces, però no sé a on!!!es sorpresa!! Petons!!

Ho miraré merci NEni5! i tu com portes el preparatius??
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: sandy77 » dt. nov. 08, 2011 10:51 pm

Exacte! Portal d'Alella! Habitacions precioses i un tracte insuperable!
sandy77

EntradaAutor: Neni5 » dj. nov. 10, 2011 6:48 pm

Hola guapes.
Doncs jo els preparatius viento en popa... me quedan 6 meses!!!!
Mi futuro y yo haciendo los marcasitios de barquitos de papel, que queden monissimss!!!!
Mi suegra me propuso hacer algo para el baño y lo haremos entre todos, seran unos kits de supervivencia pel bany de les dones. Posarem una aspirina, un clip del cabell, un imperdible... Alguna cosa més, alguna idea???
El tema fotograf ens fa el nom de les taules amb fotos que nosaltres fem previament i también el videoplaybak... teia alguna idea d'alguna cançó que sigui noi i noia moderna?? Es que no ens decidim!!

L'altra dia vam anar a veure el restaurant amb la meva cunyada i els meus sogres i els hi va encantar, amb els meus pares anirem un altre dissabte i de pas li dinarem algu de diners a la Sonia! Així que ja veieu.. això ja esta molt a prop!!!
Com ho porteu vosaltres??
Muaks!!
Imatge
Neni5

EntradaAutor: Neni5 » dj. nov. 10, 2011 6:51 pm

Aps i también hem acabat la pagina web!! a veure que us sembla!! www.bodajosepijenni.zankyou.com
ja em direu!
Petons
Imatge
Neni5

EntradaAutor: rinxols » dj. nov. 10, 2011 8:32 pm

Neni5 ha escrit:Hola guapes.
Doncs jo els preparatius viento en popa... me quedan 6 meses!!!!
Mi futuro y yo haciendo los marcasitios de barquitos de papel, que queden monissimss!!!!
Mi suegra me propuso hacer algo para el baño y lo haremos entre todos, seran unos kits de supervivencia pel bany de les dones. Posarem una aspirina, un clip del cabell, un imperdible... Alguna cosa més, alguna idea???
El tema fotograf ens fa el nom de les taules amb fotos que nosaltres fem previament i también el videoplaybak... teia alguna idea d'alguna cançó que sigui noi i noia moderna?? Es que no ens decidim!!

L'altra dia vam anar a veure el restaurant amb la meva cunyada i els meus sogres i els hi va encantar, amb els meus pares anirem un altre dissabte i de pas li dinarem algu de diners a la Sonia! Així que ja veieu.. això ja esta molt a prop!!!
Com ho porteu vosaltres??
Muaks!!

HOla Neni , veig que ja tens forces cosetes!!! que guay oi!!´és tota una experiència això dels preparatius!!! jo no faig els marcallos però sí que els vaig comprar en una pàgina web i els haig de muntar i posar-hi una etiqueta amb els nostres noms i la data del casament... però encara els tinc en la caixa...Sobre lo del botiquí jo també havia pensat en posar-ho en el bany...però jo hi afegiria MOLT IMPORTANT!!! un paquet de TIRITAS!!! pq amb els tacons " de vértigo" que portem les noies , és d'agraïr.
Sobre la cançó ... ara mateix no em bé cap al cap només una de Lady antebellum però és molt tranquil·la i no se´quin estil voleu. bé espero que t'ahgi servit d'algo.
MOlts petons i per cert la pàgina web és una meravella!!! ha quedat estupenda"!! :-)ok:
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: Isita46 » dj. nov. 10, 2011 9:50 pm

Aixo de que li portaras diners a la Sonia.... Suposo que s'ha de tenir pagat abans del casament pero 24 hores abans com a molt, no?? Bufff jo no dono un cèntim fins la mateixa setmana!!
Isita46

EntradaAutor: rinxols » dj. nov. 10, 2011 10:19 pm

Isita46 ha escrit:Aixo de que li portaras diners a la Sonia.... Suposo que s'ha de tenir pagat abans del casament pero 24 hores abans com a molt, no?? Bufff jo no dono un cèntim fins la mateixa setmana!!

A mi la sonia em va dir si no recordo malament... q haviem d fer el pagament 15 dies abans . Jo tampoc donaré res més pel q pugui passar...
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. nov. 11, 2011 12:43 am

Hola wapes!!!

Porto un munt desconectada!!!jijijiji

Veig que aneu molt avançades amb els preparatius...a mi ahir ja em va trucar el fotògraf que d'aquí 2 setmanes ens veiem per veure la maqueta de l'àlbum i donar L'OK!!!
I el video el recollim a finals de mes que m'ha dit que ja estarà.

Bé, us deixo un avanç d'unes fotos que m'ha passat el fotògraf abans de veure l'àlbum:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: rinxols » dv. nov. 11, 2011 7:55 am

Que maques les fotos BErta!!! m'ha encantat la q esteu en Blanc i negre, és tope minimlaista!!! doncs a veure si quan et donin l'album poses alunes més...petons guapa!!!
ImatgeImatge
rinxols

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants