TRATAMIENTOS PRE-BODA

El millor any de la nostra vida!

Re: TRATAMIENTOS PRE-BODA

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 12, 2012 10:23 pm

Si, hauré de fer-ho amb temps, però espero que els efectes encara durin!! Gràcies pel consell XD
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 13, 2012 4:29 pm

Yo tengo problemas de acné aunque no muy muy graves, pero me salen en momentos de estrés unas erupciones... así que voy a iniciar un fuerte tratamiento ahora, que se ve que se pela la piel, tienes problemas de sequdad... se pasa un poco mal? alguien lo ha hecho? y con respecto al tratamiento pre-boda... yo haré UVa también unos días solamente al acabar el tratamiento y lo típico, alguna limpieza de cutis y demás... no mucha cosa, ni me cojeré packs que dicen las ya casadas que no valen para nada y de dejas un dineral...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 13, 2012 4:47 pm

Jo tinc una amiga amb problemes d'acné i també feia uns tractaments un pél durets, no sé si seran com el teu, però a ella li quedava la cara vermella i se li pelava durant uns dies i s'havia de posar una crema súper hidratant perquè la pell li quedava molt reseca. Ella sempre ha dit que n'està molt contenta i de tant en quan se'l va repetint.
Jo faré neteja i hidratació facial i després peeling i hidratació corporal. El pelling i la hidratació corporal la faré uns dies abasn del casament (abans de la sessió de deplicació), però la neteja un parell de setmanes abans, perquè com ha he dit, la cara em quedarà ben marcada...
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Juliol2012 » dt. març 13, 2012 7:51 pm

Jo acabo de comprar a ratealo aquest bono de lets bonus:
http://ratealo.com/es/mostrarDescuento/ ... t-Spa.html

a veure que tal!! te mooolt bona pinta!!!!

coneixeu algún centre de confiança a barcelona?
Juliol2012

Entrades: 13
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 11:32 pm

EntradaAutor: marina14 » dt. març 13, 2012 10:48 pm

esta saurina que et relaxa moooolt!!!
[color=#0000FF]Marina
marina14
:: núvia rookie

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: bulma » dj. març 15, 2012 8:13 pm

Jo quan em poso molt nervios em surten panses al llavis!! Espero que em pugui controlar i no em surti res!! Que sino vaya careto, al fotògraf li diré que photoshop per un tubu!

Un mes abans del casament em faré un pilling facial i faré alguna sessió de solàrium, no gaire que el meu xicot es molt blanc i cantaria molt!
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 8:20 pm

Sílvia26 ha escrit:Jo tinc una amiga amb problemes d'acné i també feia uns tractaments un pél durets, no sé si seran com el teu, però a ella li quedava la cara vermella i se li pelava durant uns dies i s'havia de posar una crema súper hidratant perquè la pell li quedava molt reseca. Ella sempre ha dit que n'està molt contenta i de tant en quan se'l va repetint.
Jo faré neteja i hidratació facial i després peeling i hidratació corporal. El pelling i la hidratació corporal la faré uns dies abasn del casament (abans de la sessió de deplicació), però la neteja un parell de setmanes abans, perquè com ha he dit, la cara em quedarà ben marcada...

Aquest es el que vaig a fer jo i em dona una mica de por pels efectes secundaris que té, que ja els sé, pero no sé si em rallaré!! M'han fet totes les proves i si tot está bé, començcaré en unos dies, per estar al 100% al meu casament!!
jo també la neteja la faré abans, que ja tinc prou marques!!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 8:21 pm

bulma ha escrit:Jo quan em poso molt nervios em surten panses al llavis!! Espero que em pugui controlar i no em surti res!! Que sino vaya careto, al fotògraf li diré que photoshop per un tubu!

Un mes abans del casament em faré un pilling facial i faré alguna sessió de solàrium, no gaire que el meu xicot es molt blanc i cantaria molt!

la meva parella es molt blanc també, pero anem a fer alguna sessió de solàrium els dos! poqueta cosa per agafar una mica de color!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 8:51 pm

Jenny30 ha escrit:Aquest es el que vaig a fer jo i em dona una mica de por pels efectes secundaris que té, que ja els sé, pero no sé si em rallaré!! M'han fet totes les proves i si tot está bé, començcaré en unos dies, per estar al 100% al meu casament!!

És que aquestes coses s'han de fer amb temps si, i ja estic veient que ho necessitaré, perquè porto uns dies que cada matí tinc més granets que el dia abans!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: mimi6 » dv. març 16, 2012 8:29 am

bulma ha escrit:Jo quan em poso molt nervios em surten panses al llavis!! Espero que em pugui controlar i no em surti res!! Que sino vaya careto, al fotògraf li diré que photoshop per un tubu!

Yo por experiencia con las pupas te diria que te pongas la pomada que te pones para curarlas durante 15 dias antes...asi vas previniendo la salida de las dichosas pupas...
Yo lo voy hacer porque sino meveo con pupa....fijoooo
Imatge
mimi6
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: Olguiky » dv. març 16, 2012 9:42 am

Jo vull mirar a veure si puc fer alguna coseta amb la meva pell! Fa temps que estic provant cremes i no hi ha manera de trobar-ne cap que em vagi bé!!!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. març 16, 2012 9:47 am

Olguiky ha escrit:Jo vull mirar a veure si puc fer alguna coseta amb la meva pell! Fa temps que estic provant cremes i no hi ha manera de trobar-ne cap que em vagi bé!!!

Doncs vés buscant que aquell día hem de dur una pell com el culet d'un bebé!! Què busques, corporals o facials?
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dv. març 16, 2012 9:49 am

Facial! Però ja no només pel casament, sinó per diari. No hi ha manera de trobar la crema que em vagi bé! O m'engrassen massa o ressequen de mala manera!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. març 16, 2012 9:51 am

Olguiky ha escrit:Facial! Però ja no només pel casament, sinó per diari. No hi ha manera de trobar la crema que em vagi bé! O m'engrassen massa o ressequen de mala manera!

Jo faig servir la clarins per prevenir les primeres arrugues, no és que en tingui però me la van donar per la meva edat i la veritat és que em va molt bé!! De nit faig servir la mateixa, així que tinc el pack complert :-)0(-:
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: bulma » dv. març 16, 2012 10:06 am

mimi6 ha escrit:

Yo por experiencia con las pupas te diria que te pongas la pomada que te pones para curarlas durante 15 dias antes...asi vas previniendo la salida de las dichosas pupas...
Yo lo voy hacer porque sino meveo con pupa....fijoooo

Pues és el que hauré de fer!!! Si no ja em veig amb les llavis fets un quadre! merci!!
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: marina14 » dv. març 16, 2012 10:23 pm

I el cabell?? com us pentinareu?? semi recollit recollit o com??
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. març 17, 2012 9:05 am

Ahir vaig passar per un centre d'estètica del poble i vaig preguntar pels tractaments de núvia. Em van dir que em farien una neteja de cutis, dues sessions d'una llum que es diu cel·lux i un tractament d'aigua i llum. No sé ben bé en què deu consistir tot això (vull dir com actua en la pell des d'un punt de vista més científic) però la dona m'ha garantit que quedes estupenda i radiant!

Tot plegat surt per 116 €. Com que no m'he fet mai res... no sé si és car o no. Què us sembla a vosaltres???
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 12:44 pm

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Aquest es el que vaig a fer jo i em dona una mica de por pels efectes secundaris que té, que ja els sé, pero no sé si em rallaré!! M'han fet totes les proves i si tot está bé, començcaré en unos dies, per estar al 100% al meu casament!!

És que aquestes coses s'han de fer amb temps si, i ja estic veient que ho necessitaré, perquè porto uns dies que cada matí tinc més granets que el dia abans!!

si, el dermatoleg ha dit que he de començar el tractament ja , que quan faci calor no es pot fer!! a més son uns 3 mesos en el meu cas y vull terminar abans del casament!!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 19, 2012 4:05 pm

Jenny30 ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:

si, el dermatoleg ha dit que he de començar el tractament ja , que quan faci calor no es pot fer!! a més son uns 3 mesos en el meu cas y vull terminar abans del casament!!!

Clar nena!! Que aquell dia has de lluir una pell com la del culet d'un bebé!!!

I Olguiky, jo no sóc molt asidua a segons quins tractaments, però facials me'n he fet uns quants per motius d'acné i de neteges me'n he fet moltes i cada neteja són uns 50 euros, al menos, a l'estètica que vaig, així que aprofita aquesta oferta perquè sembla força econòmica!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 19, 2012 10:09 pm

Perfecte, així veig que el preu que m'han donat és prou raonable! La neteja sola sortia per 45 €. La resta eren tractaments amb diferents tipus de llum (aquests últims he de veure si els faré, perquè no ho acabo de veure clar).
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat