Autor: Sílvia26 » dl. març 12, 2012 10:23 pm
Autor: Jenny30 » dt. març 13, 2012 4:29 pm
Autor: Sílvia26 » dt. març 13, 2012 4:47 pm
Autor: Juliol2012 » dt. març 13, 2012 7:51 pm
Autor: marina14 » dt. març 13, 2012 10:48 pm
Autor: bulma » dj. març 15, 2012 8:13 pm
Autor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 8:20 pm
Sílvia26 ha escrit:Jo tinc una amiga amb problemes d'acné i també feia uns tractaments un pél durets, no sé si seran com el teu, però a ella li quedava la cara vermella i se li pelava durant uns dies i s'havia de posar una crema súper hidratant perquè la pell li quedava molt reseca. Ella sempre ha dit que n'està molt contenta i de tant en quan se'l va repetint.
Jo faré neteja i hidratació facial i després peeling i hidratació corporal. El pelling i la hidratació corporal la faré uns dies abasn del casament (abans de la sessió de deplicació), però la neteja un parell de setmanes abans, perquè com ha he dit, la cara em quedarà ben marcada...
Autor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 8:21 pm
bulma ha escrit:Jo quan em poso molt nervios em surten panses al llavis!! Espero que em pugui controlar i no em surti res!! Que sino vaya careto, al fotògraf li diré que photoshop per un tubu!
Un mes abans del casament em faré un pilling facial i faré alguna sessió de solàrium, no gaire que el meu xicot es molt blanc i cantaria molt!
Autor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 8:51 pm
Jenny30 ha escrit:Aquest es el que vaig a fer jo i em dona una mica de por pels efectes secundaris que té, que ja els sé, pero no sé si em rallaré!! M'han fet totes les proves i si tot está bé, començcaré en unos dies, per estar al 100% al meu casament!!
jo també la neteja la faré abans, que ja tinc prou marques!!!
Autor: mimi6 » dv. març 16, 2012 8:29 am
bulma ha escrit:Jo quan em poso molt nervios em surten panses al llavis!! Espero que em pugui controlar i no em surti res!! Que sino vaya careto, al fotògraf li diré que photoshop per un tubu!
Un mes abans del casament em faré un pilling facial i faré alguna sessió de solàrium, no gaire que el meu xicot es molt blanc i cantaria molt!
Autor: Olguiky » dv. març 16, 2012 9:42 am
Autor: Sílvia26 » dv. març 16, 2012 9:47 am
Olguiky ha escrit:Jo vull mirar a veure si puc fer alguna coseta amb la meva pell! Fa temps que estic provant cremes i no hi ha manera de trobar-ne cap que em vagi bé!!!
Autor: Olguiky » dv. març 16, 2012 9:49 am
Autor: Sílvia26 » dv. març 16, 2012 9:51 am
Olguiky ha escrit:Facial! Però ja no només pel casament, sinó per diari. No hi ha manera de trobar la crema que em vagi bé! O m'engrassen massa o ressequen de mala manera!
Autor: bulma » dv. març 16, 2012 10:06 am
mimi6 ha escrit:bulma ha escrit:Jo quan em poso molt nervios em surten panses al llavis!! Espero que em pugui controlar i no em surti res!! Que sino vaya careto, al fotògraf li diré que photoshop per un tubu!
Yo por experiencia con las pupas te diria que te pongas la pomada que te pones para curarlas durante 15 dias antes...asi vas previniendo la salida de las dichosas pupas...
Yo lo voy hacer porque sino meveo con pupa....fijoooo
Autor: marina14 » dv. març 16, 2012 10:23 pm
Autor: Olguiky » ds. març 17, 2012 9:05 am
Autor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 12:44 pm
Sílvia26 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Aquest es el que vaig a fer jo i em dona una mica de por pels efectes secundaris que té, que ja els sé, pero no sé si em rallaré!! M'han fet totes les proves i si tot está bé, començcaré en unos dies, per estar al 100% al meu casament!!
És que aquestes coses s'han de fer amb temps si, i ja estic veient que ho necessitaré, perquè porto uns dies que cada matí tinc més granets que el dia abans!!
Autor: Sílvia26 » dl. març 19, 2012 4:05 pm
Jenny30 ha escrit:Sílvia26 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Aquest es el que vaig a fer jo i em dona una mica de por pels efectes secundaris que té, que ja els sé, pero no sé si em rallaré!! M'han fet totes les proves i si tot está bé, començcaré en unos dies, per estar al 100% al meu casament!!
És que aquestes coses s'han de fer amb temps si, i ja estic veient que ho necessitaré, perquè porto uns dies que cada matí tinc més granets que el dia abans!!
si, el dermatoleg ha dit que he de començar el tractament ja , que quan faci calor no es pot fer!! a més son uns 3 mesos en el meu cas y vull terminar abans del casament!!!
Autor: Olguiky » dl. març 19, 2012 10:09 pm